indd! dat is het aller belangrijkste.. Ik ga gewoon tvoh kijken en morgen een paar meiden films.. (iemand nog tips voor wat nieuwere films??)
@ Bianca1982: als je moeite hebt met het feit dat je door een man wordt onderzocht, dan moet je even contact opnemen met het ziekenhuis waar de afspraak hebt en je probleem uitleggen. Zij zullen er geen enkel probleem mee hebben om je aan een vrouwelijke gyn toe te vertrouwen....
@ Blijevrouw21: Wij kijken ook TVOH. Maar vind het nog niet zo heeeel erg bijzonder. Poeh, nieuwere films.... geen idee eigenlijk. Hihi..
Ik ben het helemaal met MayD eens. Zij luisteren echt wel naar je en doen hier niet moeilijk om. Ze zullen je begrijpen als je liever een vrouwelijke wil.
Tvoh was idd niets gisteren! Heb de hele avond met thee liggen scrabbelen (wordfeud) hahah... he thee schiet alleen niet op mijn mij letters hahah Bahh wat een *** weer buiten! Ml is maar met de auto gaan werken ipv scooter germ was hij anders zeiknat. Hopelijk regent het morgen niet voor hem want dan moet ik eerder beginnen met werken! Maar ja dat is morgen. Wat gaan jullie doen vandaag?
Straks alleen ff naar de supermarkt en verder niks. Vanaamp weer broodmaaltijd bij mijn ouders. Nu eerst maar ff een kop frambozenbladthee zetten. Gisteren op FB ging het lekker ook weer nergens over hahaha
Goedemorgen!!! Hier zijn we weer. En wat een super saai bagger weer. Echt weer om gewoon binnen te blijven en eigenlijk gewoon weer om heel de dag op bed te blijven liggen. Maar ik ga met m'n zusje naar de stad toe voor de Blije Doos. En verder natuurlijk lekker rondneuzen. @ Bianca88: TVOH was super saai. Tussendoor maar Garfield gekeken. Hahahaha.. Geef je mannetje groot gelijk dat ie de auto heeft meegepakt. Het waait ook errug hard. @ MayD: Geniet van de frambozenbladthee. Ik ga vandaag naar de stad en ga eens kijken of ze het hebben bij de Tuinen. Heb ik het maar alvast in huis.
Je mag het toch pas vanaf 34 weken hebben... dus je hebt nog even hoor. Ik had trouwens begrepen dat ze het bij de tuinen niet meer verkopen. Zit er een G&W winkel bij jou in de buurt? Misschien hebben ze het daar wel?
Goedemorgen dames, Gelukkig weer eens lekker geslapen tot 6 uur en daarna schrok ik om 9.40 wakker. @blijevrouw, dat wist ik niet dat je vanwege pcos niet meer echt bezig bent met zwangerschap. sorry... pcos en pco is dat dan hetzelfde, want @bianca heeft pco? Het is niet mijn bedoeling om pijnlijke dingen omhoog te halen, dus wil je er niet over hebben snap ik dat ook. Maar zijn er dan wel mogelijkheden om natuurlijk zwanger te raken of zijn er alleen mogelijkheden met medicijnen? @Delta, die film ken ik nog niet. Was het een leuke film? Oftewel een aanrader voor ons alle meiden. @essie Dat is ook het allerbelangrijkste dat je kleine meid gezond is en goed groeit. Zal trouwens mij eens in verdiepen naar dat badsetje of dat uberhaubt gaat passen bij ons. Maar er zullen vast veel meer zijn. @mayD, Heb gisteren een topic geopend om te kijken naar ervaringen van anderen. En ik denk dat ik deze afspraak zo laat staan en het sowieso direct bespreekbaar maak en dan kijken hoe het klikt met deze meneer. Wil hem niet direct negatief bestempelen. Maar het een eerlijke kans geven en mijn gevoelens bespreekbaar maken. Ben namelijk ook beetje bang dat als ik nu direct aangeef ik naar een vrouwelijke gyn. wil dat ik pas nog later bij iemand terecht kan. Want toen ik belde werd me al verteld dat ze vol zaten en ik al niet eerder terecht kon bij wie dan ook. @tvoh heb ik gisteren gekeken maar wat klonk het grotendeel vals. Althans het zingen was niet echt vals maar de muziek overheersde de zang waardoor het veelal niet klonk. En al dat poespas er tussendoor hoeft voor mij niet. En dat is de reden waarom ik eignlijk nooit naar dit soort dingen kijk. De vorige tvoh hebben we dan ook nooit gekeken. Nu eerst maar ff boodschappen door de regen. Regent het bij jullie ook zo? En vanmiddag kijken voor de meubeltjes. Fijne dag/weekend
@ Bianca1982: tja, ik zou ook gewoon naar de man toe gaan... als je bijvoorbeeld ook in het ziekenhuis MOET bevallen heb je ook niet voor het kiezen wie er uiteindelijk aan je bed staat. En geloof me, gyneacologen zijn wel wat gewend hoor. Zij zijn immers ook degenen die na een verkrachting (ik noem nu iets heel ergs) de bewuste vrouw ook moeten onderzoeken. Heb er dus maar alle vertrouwen in en geef van tevoren aan wat je angsten zijn. Dan komt het allemaal goed.
@ MayD: Als ik het tegen kom neem ik het wel gelijk mee. Heb ik het maar in huis. Overal op voorbereid zijn. Hihi.. @ Bianca1982: Er zijn heel veel badsetjes. Wij hadden deze bij babypark besteld. Moet nog bezorgd worden trouwens. Had een langere levertijd. We hebben gister ook muurletters besteld met de naam. Zo leuk! Hier is het ook super slecht weer. Maarja.. ik ga vandaag toch naar buiten. Veel plezier vandaag met die meubeltjes kijken. Ik hoop dat het wat is. Wij gaan vanavond gezellig bij m'n ouders en zusje eten. Nasi met babi pangang en foe yong hai en sate. Allemaal zelf door mams gemaakt. Ohw, dat kan ze altijd zo lekker klaar maken. Nu al trek in. Jammie!
Ja MAyD we waten lekker bezig op FB! hahaha... Wij eten vanavond ook bij mn ouders. lekker soep en broodje of pizza of iets in die richting.. altijd brood en soep op zaterdag! Jaaa ik vind pizza ook wel een soort van brood. haha.. wil eigenlijk ff shoppen vandaag.... maar t weer werkt nie mee nie... bah! Wisten jullie dat sommige meiden hier al bijna een jaar met elkaar aan t kletsen zijn??? (okee 10 maanden) Das al lang joh!! Cherry iig, ik, noosa wie waren er ookalweer nog meer bij vanaf feb?? De meeste wel he?? dat moeten we vieren
essie: dat is fijn he! om de poesjes toch af en toe te zien!! bianca1982: de film was geweldig! en lekkere mannen erin, maar goed wel ieder zn smaak he! check hier voor de trailer: Desi Boyz hij is zoooo lachwekkend!!!
@ Troel: Gezellig dat jullie ook bij je ouders eten. Lekker makkelijk toch? Was echt wel druk in de stad. Niet normaal. Alle mensen nog even snel sinterklaas inkopen doen. En ik heb de blije doos opgehaald. Zitten leuke spulletjes in, maar ik ga niet zeggen wat. Niet leuk voor de andere dames. Ben door m'n zusjes getrakteerd op de mac. Errug vervelend. En zooooveeel leuke babykleertjes gezien. Ik moest me zooo in houden. Trots op mezelf dat dat gelukt is. @ Delta: Ja, als ik straks weer bij m'n ouders ben zie ik Minoes (zo heet ze) ook weer. Komt altijd gelijk op me af. Zo lief.
@blijevrouw ik snap je meid. Ik had ook niet verwacht dat ik deze keer toch ongesteld ging worden, het had niet veel gescheeld of was weer naar de h.a gegaan. Maar mocht ik dit jaar niet zwanger zijn dat ga ik wel terug naar de h.a dat heeft ze toen ook met mij afgesproken. Tot als ik in december nog niet zwanger zou zijn, terug naar haar moest komen. Komt allemaal goed meid! Ik duim voor je en denk aan je meid, hetzelfde voor gizzie. We zitten met ons 3e in hetzelfde schuitje jammer genoeg. Hoelang zijn jullie nu al bezig meid? @bianca ik heb idd ook pco. Pcos is hetzelfde de "s" staat voor syndroom. Polycysteus-ovariumsyndroom heet het volluit. Maar ik zet de s er niet achter, vind het zo eng klinken of ik weet wat heb... je kunt er gewoon zwanger mee raken, maar het is net zoals blijevrouw al zei : het duurt allemaal net iets langer dan een normale cyclus. Wij krijgen ook niet iedere maand een eitje, waardoor de kans op zwangerschap kleiner is. Maar de meeste vrouwen met pcos wat binnen 1 jaar nog niet zwanger zijn krijgen hormonen, clomid. Waardoor ze toch zwanger raken . Dus even afwachten deze maand en anders de h.a bellen..
Hellow lovely ladies! Iedereen lekker aan het genieten van het weekend?! Haha ja dat was echt een slecht potje wordfeud gister bianc! Het nieuwe potje ziet er voor mij niet veel beter uit haha Heb je nog wel iets kunnen shoppen Essie? Lief dat je zusjes je op de mac hebben getrakteerd! Mag ik mee bij jou moeder eten? Klinkt goed namelijk! Fijn weekend dames! Over 45 min begint die van ons ook! (althans, die van vl, en ooh wat kijk IK er naar uit whahaha! Hij ook hoor!)
@ Troel: ik zit er ook al vanaf het begin bij... time flies when you're having fun! @ Essie: Ik had als spelbreker al een keer alle inhouden van dozen gepost... Maar door alle zwangerschapsalzheimer hier allang weer vergeten hihi @ Delta: lijkt me een leuke film, die Desi Boyz!