De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delta: met mijn cyclus was ook zichtbar iets mis... ik heb bij jou tot nu toe gewoon telkens een LF van minimaal 10 gezien en dat ligt gewoon binnen het toelaatbare... Ik ben het wel een beetje met Troel eens... Ik heb een beetje het gevoel dat hoe langer het bij jou duurt, hoe meer je ermee bezig bent... Misschien ook eens bij stil gestaan dat het niet aan jou hoeft te liggen??? It takes 2 to tango you know?

Wat leuk trouwens dat je nieuw werk hebt.

@ All: Harold is vandaag de hele dag weg, dus verwennen zit er niet in. Dametje ligt in haar favo positie: kont t.h.v. de navel en voetjes in mijn ribbenkast hahaha. Erg leuk, maar wel pijnlijk. Ik merk wel dat mijn buik nu veel meer is gezakt en heb ook wel "last" van oefenweeën. Het voelt net als ongi zijn hahaha. Ik ben benieuwd!

@ Essie: ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

@ Blijevrouw: super! Geen bloed geeft moed! Misschien binnenkort een heel blije vrouw?

2. Troel

Troel Niet meer actief

hahaha hormonen!!!! ;););) Geeft niet hoor.. Je wil niet weten waar ik me allemaal in vergis de laatste tijd! Pfff ben een zeef... Echt gek!
    Voel je je verder goed? Hoe is het met de misselijkheid? Wanneer heb je de eerste echo? 12 weken? Of al eerder? Of heb ik nu iets gemist...? :(

3. Troel

Troel Niet meer actief

#1303 Troel, 10 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2011
    Meiden er komt weer een 'buikje' aan in mijn album..:D Voor die die t leuk vinden om te kijken! ;) Ess in ieder geval! hahaha ;) gek kind! -x-

**Hij staat erin meiden! Ik dacht ach je zal wel geen verschil zien maaar wel dus! :D

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat een lief klein buikje troel!

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca1982: Lekker hoor alles op de fiets doen. :) Hebben jullie bewust geen auto?
    Ik heb samen met mijn moeder een autootje. Gaat prima zo en het scheelt geld. Mijn moeder gebruikt de auto doordeweeks en ik het weekend. Maar nu mijn vader werkloos is en zijn auto heeft moet inleveren hebben we dus alleen de auto van mij en mijn moeder. Dus nu moeten we wel steeds goed overleggen wie wanneer de auto kan gebruiken, maar dat gaat ook prima zo! :D
    Het is inderdaad heerlijk dat de vloer er nu inzit. :) Waarschijnlijk had hij goed op internet gekeken hoe hij het moest doen. Ben zelf ook verbaasd hoor dat het er al in zit. Maar het is ook niet zo'n groot kamertje hoor. ;) Hihi..

@ Troel: Als ons meisje geen chocolade lust dan weet ik het ook niet meer. :p Hihi.. en ik ga het zeker niet elke dag doen hoor.
    Vandaag ga ik geen snickers of iets snoepen. Ik snoep wel van fruit. ;) Ik ben ook helemaal niet zo gek op stroop. Ik zal het van de week eens kopen. Kijken of ik het nu wel lekker vind. :p
    Ons vloertje komt bij de Ikea vandaan. Heet prärie en is eikenpatroon grijs. PRÄRIE Laminaatvloer - eikenpatroon/grijs - IKEA Kijk maar. ;) Hihi.. wat makkelijker. :)

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: JAAAAAAAA, wat een super lief schattig mooi buikje! I love it! Zo sweet!!!!! Zoo mooi. I like! :D
    Heb je op die foto die skinny aan van de H&M?

7. bianca1982

bianca1982 Actief lid

15 mei 2011
    140
    0
    0
    Activiteitenbegeleider
    Gelderland
    @troel, hahah, blij dat het nu weer allemaal duidelijk is.
    Wat een schattig "buikje". Je ziet zeker het verschil met de vorige foto.
    Hoe ik me voel, moe. Merk als ik veel doe dat ik dan echt gestraft wordt en doe ik rustig dan denk ik heb energie voor 10.
    De misselijkheid neemt wel steeds verder toe, maar nog steeds niet hoeven over te geven.
    Als ik naar algeheel kijk, ben ik super tevreden hoe het gaat.
    19 december heb ik eerste echo, zie mijn handtekening ;) Ik ben dan volgens eigen berekening op 1 dag na 8 weken.

@Gizzie, jij vroeg mij idd wanneer ik naar de pop-poli mag. Nou ik weet ook even niet meer wat ze willen. Huisarts had mij toen doorverwezen naar de pop-poli. Vervolgens heb ik een uitnodiging gehad voor de gyn 19 dec.
    Dus kweet ook even niet. Had besloten om maar af te wachten en niet druk om te maken.
    Dat ik bij de gyn kom is omdat we een medische verklaring hebben vanwege mijn vriend.
    Hoe gaat het met jou meid? Neemt het vloeien alweer wat af, zag van de week dat je daar nog veel last van had.

@MayD, fijn dat getrappel tegen je ribbenkast. Lijkt me pijnlijk, maar ook heel apart. Kan niet wachten tot ik ook de kleine mag gaan voelen, al duurt dat nog een eeuwigheid.
    Heb jij ook zwangerschapgym gehad o.i.d. zodat je weet wat je te wachten staat? Vraag mezelf weleens af, hoe weet je nu wat oefenweeen zijn of echte weeen. Wel spannend dat er nu langzaam dingen lijken te gebeuren.
    Vind het ook lastig om hierover wat te zeggen, want ik ken dat helemaal niet. Hoop zo dat het allemaal voorspoedig zal verlopen voor je en dan eindelijk Reneé in je armen kan sluiten.

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Ohw balen dat je mannetje weg is. :( Maar wel dat je omschrijft hoe die oefenweeën voelen.
    Ik heb altijd zo'n last gehad van menstruatiepijn. Niet normaal. Maar dan weet ik dus een beetje waar ik me op kan voorbereiden en dan nog 10000x erger. ;)
    Ik hoop dat je een goede en spoedige bevalling mag krijgen. Ga je het ook laten filmen, je bevalling?

9. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    We hopen het zo, maar ach we zien het wel he. Zijn er echt verassend makkelijk onder geworden.

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca1982: ik heb zwangerschapsgym gehad. Echt weten wat er op je afkomt doe je toch niet, want geen zwangerschap c.q. bevalling is hetzelfde. Wel krijg je heel veel handvatten om de bevaling goed door te kunnen komen. Het verschil tussen oefenweeën en "echte" weeën voel je echt wel... de oefenweeën kunnen soms bij mij wel 10 minuten aanhouden. Echte weeën duren ca. een minuut en schijnen qua heftigheid echt wel duidelijk te duiden zijn. Heb ik nog niet gehad.

@ Essie: ik heb tijdens mijn menstruatie voor ik aan de pil was eens aan een ctg-band in het ziekenhuis gelegen voor onderzoek. Bleek dat mijn krampen nog erger waren dan weeën. Ik ga er vanuit, dat de uitdrijvingsweeën het ergst zullen zijn.

Voor de rest laat ik het op me afkomen. Ik ben er niet bang voor, dat scheelt enorm.

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Goede instelling meis.

12. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ooo essie wat fijn dat de vloer er in ligt! Lijkt mij ook dat het voor je gevoel dan ineens heel snel gaat en het allemaal al echt dichtbij begint te komen.

& Troel wat een mooi buikje! Echt al een heel verschil hoor!

Mijn baarmoeder zit ook nog steeds vrij hoog en was eergister savonds zacht maar nu weer tussen zacht en hard in.
    Ik weet niet of ik overtijd ben (voor wie het vroeg) ik weet namelijk niet van welke cyclusdag ik uit moest gaan. Ik ging van mijn langste van 49 uit. Maar heb op dag 49 nog negatief getest.

Ik wacht het gewoon af. Mocht ik woensdag niet ongesteld zijn test ik nogmaals.

13. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    De eerste maanden overheerde het gevoel van moeten heel erg, sinds mijn laatste cyclus was dat al heel erg veranderd. vandeweek natuurlijk weer even een baal moment na de test, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft en dan het ook niet best zal zijn als je dat niet hebt.

Nu heb ik zoiets van het zal wel komen (of niet), ik wacht zo lang mogelijk en probeer mezelf en manlief niet meer gek te maken. Schieten we niets mee op, het moet overigens toch gezellig/leuk blijven.

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Aaah wat een lief buikje Troel! Ik merk dat ik een soort van verliefd begin te worden op zwangere buikjes! Kan niet wachten tot ik een babybuik heb! (ipv die darmenbuik die ik nu heb ;))

Fijn dat het laminaat ligt Essie! Weer wat af! Nu kunnen jullie al lekker gaan inrichten!

Argh May, het zit je ook niet mee! En oefenweeen en alleen thuis. Hoop dat Harold snel thuis is!

Oke nou snap ik waarom je de flessen weg moet brengen Bianca82!

@hier: vandaag zo'n goed nieuws te horen gekregen dat mn dag niet meer stuk kan! En het zonnetje schijnt ook nog es! Heerlijk!

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Blijevrouw: Dat is waar meis. Zoals ik al schreef: goede instelling!

Tuurlijk is er de teleurstelling als je dat 2e streepje niet ziet, maar het is goed dat je er zo nuchter tegenaan kijkt.

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Thee: nou maak je me wel nieuwsgierig naar jouw goede nieuws hoor! Gefeli!!!

Vandaag ben ik niet superzielig hoor... die oefenweeën heb ik al een 2 weken. Zodra het menens wordt is mijn manneke wel bij me hoor!

17. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    @blije: respect voor je instelling! Ik snao dat gevoel en verstand soms lekker tegen elkaar opbotsen. Vind het knap hoe je er mee om gaat!

18. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik vind je een stoer wijf may! En ookal ben je niet zielig, ik vind dat je je knap door heel deze zwangerschap hebt heen geslagen! Respect!

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Dat meen je niet?!?! De krampen waren dus erger dan weeën? Bizar!!! :$ Pfff.. pittig hoor.
    Maar jij bent een bikkel en poept Reneé gewoon even uit. Je kan het net zoals alle andere vrouwen. En inderdaad gewoon op je af laten komen. Meer kan je niet doen.

@ Blijevrouw: Ik vroeg het of je overtijd was. Lastig is dat he dat je niet weet van welke cyclus je nu moet uitgaan als het steeds verschilt. Inderdaad gewoon maar alles laten gaan zoals het gaat. Het moet zeker wel leuk blijven en dat is belangrijkst. Ik vind je een bikkel hoe je je opstelt. Natuurlijk is een negatest een keiharde klap. En dat heeft inderdaad iedereen die een kinderwens heeft.
    Jullie tijd komt echt wel! Ik blijf voor je duimen dat het snel mag gebeuren.
    Ja, de vloer is gewoon klaar. Ben er zo blij mee en ook zo trots op m'n mannetje. :D Nu kan gewoon de zolder leeggehaald worden en kunnen er spullen in het kamertje gezet worden. Het wordt nu wel echt echt zeg maar. Kan het nog niet helemaal geloven dat het nu ineens zo snel gaat. Zo raar. Hihi..

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Jup, we kunnen nu gaan inrichten. Zo raar. Het gaat zo snel nu.
    Wat fijn dat jouw dag niet meer stuk kan. Vertel.. kan je het goed nieuws delen? ;)
    Heerlijk he dat zonnetje. Daar wordt ik ook helemaal blij van! :d Love it!

Deel Deze Pagina