Lijkt me heerlijk, het kamertje inrichten! En dan eindeloos dagdromen tussen de meubeltjes waar straks jullie meisje in komt te liggen!
wat een lieve woorden (van jullie allemaal *bloos bloos*), ik kan toch niets anders doen dan afwachten, dus probeer het ons zelf zo gemakkelijk mogelijk te maken. Oo lijkt me zo leuk! Het klussen en inrichten.. Wanneer komen de foto's? ben beniewd hoe het er nu uit ziet. Of maak je fotos wanneer het helemaal klaar is? knuf
@ Thee: thnx meis. @ Essie: stom, helemaal vergeten: mooie vloer! Ben benieuwd nar hoe alles bij ellkaar past straks! M.b.t. bevallen... ik ben er nog geen moment bang voor geweest. Als we het als vrouwen niet zouden kunnen, dan waren we als mensheid allang uitgestorven geweest hahaha. Komt allemaal goed.
Haha.. Ik begrijp het blije.. ik was er van overtuigd dat het NIET raak was. Ik zat in de auto en toen zag ik alleen zo'n testje voor me. Ik zit op dag 29!
WOOOOOOW BB!!!!!!!!!! Oh, raak er gewoon emo van. Super, super, super gefeliciteerd lieverd! Ben echt zo enorm blij voor je! Eindelijk hè. Waanzinnig zeg. *DOE ENORM VREUGDEDANSJE VOOR BB!!!!!!!!!!!*