De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    En even een dikke knuffel voor alle andere lieve meisjes, in het bijzonder voor Delta. Maar, zolang je ongi nog niet is doorgebroken geef ik je nog een goede kans meis.

En wat super dat je werk hebt! Zal je fijn ook wat afleiding geven meis.

Fijne zaterdag lieverds!

Pfff, die BB. Echt super zeg... Hopelijk Blijevrouw ook nog! En Delta natuurlijk.

En dan wij nog Bianca88!!!!

2. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ BB: Wauwwwwwieeee!!! Super goed nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Wat gaaf zeg!!! :D Vandaag getest? En zit je nog voor je NOD of overtijd?

4. brotherbear

Voor nod, morgen zit ik op 14 dpo.

Ik trok het niet meer, het wachten. Banner klopt niet helemaal.

:)

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lieve woorden gaan er weer over en weer. En ik ben het er helemaal mee eens!

Lieve meiden, ik ben weg vanavond.....fijne avond lieverds!

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Super hoor BB! Mega blij voor je. En dat in deze gezellige tijd! :D

Lieverds, als de kamer helemaal klaar is maak ik er een foto van. Dus nog even geduld. Nu is het voor jullie nog niet leuk om te zien, omdat jullie ook niet weten hoe het er van te voren uitzag. ;)
    Maar er komt zeker een foto als het kamertje klaar is.

7. brotherbear

even n knuf voor alle kanjers die nog niet zwanger zijn.

Ik heb makkelijk praten, maar ik denk aan jullie.

8. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    heb je goed essie! Is ook wel leuk om het pas te laten zien wanneer het helemaal af is.

9. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Nou ml komt zo thuis dus even lekker eten en een avondje bankhangen! Fijne avond dames...

x

10. Troel

Troel Niet meer actief

BB!!!!!!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh oooh ik kan wel janken!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! Ik wist het!!!! XXXXX

11. Delta

Delta Niet meer actief

jaaaaaa BB ! :D:D i knew :D zie je wel ;) je dacht dat je geen kans maakte! en check ! :D heeeerlijk

mn ongi is hier ook nog niet door gebroken.. nog geen bloed.. bmm zit ook nog wel hoog.. zal morgen dan wel doorzetten! we wachten maar af, is mn lf toch langer deze keer :)

12. Delta

Delta Niet meer actief

dankje lieverd! wij gaan er ook komen, samen met blije vrouw en lovelybabe !!!
    dikke knuffel meis

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie, Delta, Blijevrouw, Lovelybabe en Bianca88:
    Lieverds, jullie gaan er zeker wel komen. Mijn duimen draaien voor jullie. Ik denk aan jullie.
    Dikke kus en knuffel voor jullie!!!

14. Delta

Delta Niet meer actief

dankje lieve essie !! we gaan jullie allemaal volgen, ook al duurt het eventjes..

heb net heeeerlijk dagje met vriendlief gehad :) was stik gezellig hihi

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Delta: Leuk! Wat hebben jullie gedaan?

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @mayd wij betalen voor onze restzakken, 10 stuks €11,90 wij zetten iedere week 1zak buiten. Dus om de 10 weken betalen wij €11,90. Wij hebben een groene cliko waar alleen tuin/groenteafval in mag. Die is gratis om buiten te zetten om de twee weken.
    Maar hoe blik etc moet weer apart in een container pffff word je soms echt gek van... wij doen als we een kindje hebben dan gewoon in de restzak.

@blijevrouw aahhh lieverd toch! Heb je wel nog getest of nog niet? Wil je wel nog testen binnenkort? Ohh ik lees ut net woensdag! Kan zijn dat je net tr vroeg hebt getest vorige x? Ik hoop het zo meisss!!

@delta nog steeds geen bloed schat? Voel je wel iets dat op een ongi gaat uitkomen dan? Hopelijk blijft hij uit schat en ben je wel zwanger ! Maar anders hoop ik dat je zo snel mogelijk ongi word en een nieuwe ronde in kunt. Ik snap je helemaal, de wens is zo groot, is niet iets wat je zomaar ff niet aan kunt denken. Ik denk er ook iedere dag aan! Mag je pas over 4 maand terug naar je h.a? Ik weet ut sommige h.artsen sturen en helpen je meteen, anderen laten je nog maanden zo lopen!
    Wat fijn dat je werk hebt lieverd!!! Ben echt blij voor je, en wat grappig bij je moeder ;) hopelijk bevalt het je ook lieverd!
    Is het ver bij jou weg dat je daar blijft slapen dan ?

@essie wauw wat fijn dat de vloer klaar is!! Nu alles lekker gaan inrichten!!

@troel lief dat je naar me vraagt schat! Hier gaat alles zijn gangetje, nog geen eitjr gespot. Maar klussen gewoon regelmatig en hou mijn slijm in de gaten ;)
    Hoessie met jou? Kerstboom opgezet lees ik, gezellig he! Lekker geshopt vandaag?

@bianca82 dankjewel meid haha... ja lunch was heerlijk... eerst tomatensoep, friet met saté/stokjes en erna dame blance! Zat helemaal vol hahah, maar lekker!!!! Erna nog even wat wezen drinken in de kroeg in het dorp. Zijn net thuis, ben kapot :p lig nu heerlijk met mijn joggingspak op de bank ;) hoessie met jou lief?

@mayd hoe issie meis, nog wat geslapen afgelopen nacht? Hahah moet lachen hoe je vertelde hoe de kleine meid ligt ;) oefen weeën oioi haha kun je je alvast voorbereiden op het echte werk :O

@bb dat meen je niet!!!!! GEWELDIG NIEUWS !!!!OHHHH LIEVERD GEFELICITEERD!! Eindelijk weer een zwangere erbij !!!
    Mooie test zeg! Ben jaloers!!
    Was ml erbij toen je teste ??? Al je ouders/schoonouders verteld?
    Nu kun je wat hcg naar ons gooien hihi ;)
    Lief dat je aan ons denkt schat!

@gizzie ja we zijn nog met 4 meiden over! Hoop echt dat we gauw mogen mee kletsen over zwanger zijn en kwaaltjes hebben! Zit inmiddels alweer bijna in ronde 11 :( kom op Kerstman wij willen een mooi kerstkado!!!!!

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Dikke knuffel voor jou meis!!!!

18. Troel

Troel Niet meer actief

Nog even met kleurtjes en al (kon net niet was ff snel op telefoon)

BB IK BEN ZOOO BLIJ VOOR JE!!!! GEFELICITEERD LIEVERD!!!!!!!!!!! :D;):):):):):D:D:D

19. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie; we zijn eerst naar leen bakker in rdam zuid gegaan, maar die ging verhuizen dus ze hadden niks meer.. toen maar lekker kentucky gegeten hihi.. en daarna naar leenbakker in kralingen noord gefietst.. zooo we hebben heerlijk veel gefietst zeg! en daar een mooie lampen kap gekocht en nog wat kaarsen, paars en roze.. daarna nog even in een winkel straat geweest, snoepjes gekocht.. en gewoon daarna boodschappen gedaan.. niks bijzonders, maar het was echt gezellig hihi
    jij nog wat gedaan meiss?

@ bianca88: ja nee nog niks geen bloed, voel ook niks, borsten doen niet eens pijn.. kan toch helemaal niet zwanger zijn? mn temp is onwijs gedaald!!!!
    ja wel lekker dat ik weer ga werken! het is wel een uur met de trein, dus ik ga niet elke keer heen en weer! maar ach tis 1 nacht in de week !! wel gezellig dus :)
    hoeist mee jou meissie?

20. Troel

Troel Niet meer actief

*lees met echo effect* Helloooooooo...! Anyone...?! ...... Echo.. Echo... :D:D:D

Deel Deze Pagina