De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    helloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooww

2. Delta

Delta Niet meer actief

helloooo!! hihi

3. Troel

Troel Niet meer actief

Jeeeeeej!!! Ben niet meer alleen!! ;);) Hahaha... Ook lekker op de bank hangen?? Heee blije???!! heb ik jou nou helemaal niet op FB of Hyves?? Ik weet t ff niet.. Volgens mij niet!! :(

4. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Volgens mij niet troel! Ik ben lets get married aan het kijken..
    Wat zeggen jullie, morgen nog een testje wagen? Of ik dat te snel na donderdag avond?

X

5. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Olaa.. nu heb ik echoo denk ik..

thnx voor jullie felicitatiess! x

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Delta: Ohw heerlijk zo'n dagje saampies. En lekker dat jullie zo'n stuk gefietst hebben. :) Gezond! :) Dus gezellig even samen geshopt. Leuk!
    Ik heb nog nooit bij Kentucky gegeten. Is dat een aanrader? Wat voor gerechten hebben ze daar allemaal?
    Ik heb niks gedaan vanmiddag. Lekker lui geweest en duizendtriljoen keer tegen m'n mannetje gezegd dat ik trots op hem ben. ;) Hihi.. :p Vloer ligt er mooi bij. :D

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Blijevrouw: Ik durf niet te zeggen of het te snel is om nog een keer te testen morgen. Stel dat het niet zo is dan is het wel weer rot om zo'n negatieve test te zien natuurlijk. Maar jij gaat er zo dapper en sterk mee om.
    Je moet doen wat jij wilt en waar jij je goed bij voelt. Het is natuurlijk wel super mega spannend, zolang je geen bloed verliest. Duim voor je!

Ik ga nu lekker slapen.

Fijne avond nog allemaal!

8. Delta

Delta Niet meer actief

aah super dat de vloer mooi ligt! snap dat je trots op hem bent!! lekker zo een lui dagje toch :)

ja kentucky is heel erg lekker.. echt verse kip! ze verkopen er alleen maar kip, kipburgers, salade, en wings, frietjes enzo :)
    en indd, lekker gefietst.. goed gezond! ga trouwens ook met yoga beginnen, ook oefeningen om vruchtbaarheid te bevorderen en wat meer rust te creeeren voor mezelf.. vind het ook erg leuk om te doen..

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Halloooooooo hallooooo ;) ik hoorde de echo roepen tot hier in Maastricht :p

@blijevrouw ik weet ook niet of het te snel is. Ga indd op je gevoel af, kun je nog wat wachten zou ik zeggen wacht nog een paar dagen? Miss is de innesteling later geweest. Ik hoop zoo dat je alsnog net als delta postief mag testen en jullie gewoon zwanger zijn!

@delta ah dat is minder 1uur in de trein op en neer. Ja mijn man heeft dat ook gehad toen hij op een andere plaats werkte 3kwartier op en 3 terug :(. Maar het was wel te doen ;).
    Bij jou is het toch wat anders, je gaat bij je moeder werken en slaapt in bekende omgeving dat is indd ook wel gezellig. Vind vl het niet erg je 1dagje niet zien :p?

@essie aah lief schat, knuffel terug!

Jeetje erg he van dat meisje wat is doodgeschotrn door haar ex vriend! Ook nog een agent in opleiding, mijngod waar gaan we heen ! Vroeger leerde je : hou de politie te vriend, het is je vriend... nou tegenwoordig kun je die ook niet meer vertouwen bah...

Zooo lieve vriendinnetjes ik ga zo mijn kussen eens bekijken haha, lekker slapen.
    Tot morgenmiddag!

Knuffel xx

10. Troel

Troel Niet meer actief

Truste lieve schatten!!

11. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Slaap lekker meiden!

12. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Test was weer heul negatief! Baarmoeder staat heeel hoog, ik kan de bmm niet eens "voelen". ik wacht weer vrolijk verder..

goedemorgen trouwens...

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allen!

Pff blije, wat n onzekerheid!

14. Troel

Troel Niet meer actief

Goedemorgen! Rustig hier nog zeg.....

15. brotherbear

Mooooooooooorning..

Jeetje Blije, lekker duidelijk van je lichaam.. Hopelijjk heb je gauw duidelijkheid lieve meid!

16. Troel

Troel Niet meer actief

Heeee mij banner klopt niet hahaha.. is vandaag namelijk 18 weken precies.. :) misschien doet ie m vanmiddag wel.. :) BB hoe ist???! :)

17. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ik zie toch echt 18 weken staan hooor TROEEELAAA;):p;):p

18. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    ach ja, onzekerheid... één deze dage zal ik toch echt een keer ongesteld moeten gaan worden.
    En had een negatieve test verwacht, maar die dingen hebben een aantrekkingskracht joh! Je MOET gewoon testen wanneer je m ziet liggen..

Hihi

19. brotherbear

Die aantrekkingskracht die ken ik ;).. Ik blijf voor je duimen :)

Ola Troelaaa ;).. Alles goed hier.. Ben best wel hyper haha.. Het besef druppelt langzaam binnen. Zeker na zo'n bizarre droom en onrustige nacht :p

20. Troel

Troel Niet meer actief

Haahhahhaha ja?!? Zie je echt 18 weken?? Hahaha ik niet! Ik snap er niets van!!! Hahahahaha.... SUF! ik heb een rare banner...... :p begint jouw real naam met d ;) ?

Ja BB... HET IS ECHT ZOO!!!! :)

Deel Deze Pagina