De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx Bianca!!Ik ga eens kijken:)

2. Troel

Troel Niet meer actief

oef gelukkig zeggen jullie t ook al.... ik maak(te) me er toch wel zorgen om.. :D Ja we willen nog voor we een kleintje hebben naar New York! Dat moet dan rond kerst gebeuren... Vieren we eerste kerstdag in New York... HOE romantisch!! (tenminste dat vind ik mega romantische.. Niet iedereen vindt dat ;) ) Maar wel heeel spannend!... Ik vind vliegen al zo eng.. haha...

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
  4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat de meeste mensen zich daar wel (een beetje) zorgen om maken.
    Toch denk ik ook dat het bij de meeste mensen wel los zal lopen. Logisch en creatief nadenken scheelt vaak al heel veel!

Ik vind het superromantisch Troel!!
    Wij wilden ook graag nog even met zn 2en weg, maar nu de badkamer komt gaan we wel romantisch samen van onze badkamer genieten :p whaha

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca, ik zie um :D Wat schattig

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Oeehhhhh echt!!!!! Nou ik vind het super romantisch!!!!!!!!
    Wou dat ik mee kon gaan hahaaa ;)..
    Mijn droom is nog altijd een keer naar America, new york te gaan!
    Wij zijn 4 jaar geleden met kerst in Curacao geweest, maar vond het heel bizar om kerst te vieren met 34 graden hahaha.. Ik had helemaal geen kerstgevoel :$ dat vond ik wel jammer...

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Lief he ;)

8. Delta

Delta Niet meer actief

aaah leuk bianca die foto!

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Noosa & de andere die willen kijken voor een andere zorgverzekering...
    Kijk op de site en dan de rechtse kolom..
    Bereken overal je premie..
    Wij komen op CZ (wel met korting via werk) & Menzis op de laagste premie..

Premieverschillen zorgverzekering - RTL Nieuws.nl

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Noosa (en alle andere dames): tuurlijk hou ik jullie op de hoogte als het zover is... ik hoop dat ze zich over een week of 3 al meldt! Zo niet, tja... dan niet. Het laat zich niet dwingen he?

@ Kosten: hier zullen we straks ook een enorme pas op de plaats moeten doen.... Misschien is er nog een mogelijkheid om volgend jaar nog met dezelfde hoeveelheid geld door te komen, maar als dat niet zo is... dan niet...

@ ziektekosten: ik was al met collectiviteit bij Menzis verzekerd en zal ook volgend jaar weer bij Menzis verzekeren. De kleine komt bij mij op de polis, omdat bij de ONVZ (waar manlief bijzit) betaald moet worden als de kleine hetzelfde pakket neemt... bij Menzis is het gratis.

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ja het is een onderdeel van Menzis, het heet Anderzorg moet je maar eens kijken op anderzorg.nl en daar de premie berekenen, daar is de premie lager dan bij menzis en andere zorgverzekeringen..

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ All: Bedankt voor de leuke en lieve reacties. :D Erg leuk. We zijn zo blij en kunnen het nog niet geloven. Het is voor mij echt een opluchting dat alles goed is.
    Bij ons had de chinese geslachtskalender wel gelijk. ;) Zal wel puur geluk zijn.
    Nu gaat m'n mannetje ook naar namen kijken, maar hij het wel bijna 100% met mijn naam Roxanne eens. Hihi.. Maar hij zit me steeds te plagen door Riet, Bertha en Janny te zeggen. :p Maar dat gaat het natuurlijk al heeeeeeeeelemaal NIET worden. Hihi...

@ Troel: Je kan gewoon vliegen hoor. Het is precies zoals MayD zegt. Pas een stuk later in de zwangerschap willen ze je niet meer meenemen.

@ Bianca: Heb je bij die zorgverzekering van CZ en Menzis wel ook goede dekking? Het scheelt inderdaad wel veel geld.

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca: Super schattige foto! Hihi. Hij is leuk. :) Ik ga ook eens kijken naar die premieverschillen. Wel interessant.

@ Troel: Heerlijk zeg om nog even samen weg te gaan. En super romantisch om eerste kerstdag in NY te zijn. Ik zeg doen!!!!!!!

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ooh heerlijk nog even weg Troel! Lekker van genieten!

@zorgverzekeringen: wij zitten bij IZZ, collectief verzekerd via mijn werk. In 2012 word deze 17 euro per maand duurder voor ons beide, dus dat vind ik nog wel meevallen. In 2012 wil ik nog bij IZZ blijven ivm hun vergoedingen met betrekking tot bevallen en kraamzorg. Voor 2013 kijk ik tzt of het de moeite is om te veranderen. Als deze zwangerschap goed gaat, en ik beval in 2012, ben ik niet van plan om in 2013 alweer te gaan bevallen ;)

Ik denk dat iedereen er volgend jaar krapper voor komt te staan. Het wordt ook zo vreselijk duur allemaal! Wij hebben sowieso al besloten dat ons kindje niet naar het kdv gaat, maar naar een gastouder. Ik werk onregelmatig, en flexibele kdv is echt reteduur! Een gastouderbureau past dan beter bij onze wensen, plus dat de moeder van mijn beste vriendin gastouder is, waar ons kind dan ook naar toe zal gaan. Vind ik persoonlijk een heel fijn idee! Niet dat een kdv niet goed is hoor, maar dit is meteen heel vertrouwd!

En verder creatief zijn! Veel op aanbiedingen letten enz. Wat bewuster leven vooral. Ik ga beginnen met iets minder werken, ik neem dan ouderschapsverlof op. Als blijkt dat het wel heel erg krap gaat worden ga ik mijn contracturen weer werken. Dat is ook wel geruststellend idee, dat dat gewoon kan.

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Essie ja ik heb precies dezelfde dekking dan wat ik nu bij VGZ heb.
    Heb alles nagekeken, kraamzorg, tandarts etc... Het enigste verschil wat tussen menzis en vgz is dan vgz 150 euro om de 3 jaar bril/lenzen vergoeding heeft en menzis 100 euro om de 2 jaar.. Het is goedkoper omdat het makkelijker is voor de zorgondernemer zelf en dat het via internet is. Verder is alles precies hetzelfde... Ik heb de jongeren verzekerng bij CZ gekozen, morgen nog even kijken wat menzis heeft of die ook jongeren had dat weet ik ff niet meer.. Maar moet je maar eens op papier zetten en goed uitzoekene allemaal, scheelt echt een hoop! En ieder centje is meegenomen toch ;)?

Lieverds ik heb weer avonddienst....Dus ik ben er vnaaf niet..
    Amuseer jullie & fijn weekend!!!!!

xxxxx

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca: Beter dat je gewoon voor hetzelfde verzekerd bent!! En als het geld scheelt dan zou ik ook zeker over stappen.
    Niet normaal wat we betalen aan zorg wat we heel vaak niet gebruiken. En dat stomme eigen risico.

We hebben vanavond via marktplaats een mooie bopita box met lade gekocht en matras erbij. Zoo blij mee.

En nu gaan we lekker slapen!

Slaap lekker allemaal en een fijn weekend!!

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ohh meid wat super zeg!!!
    ben benieuwd naar foto's van jullie aanwinsten!!
    Fijn weekend lieverds, ben er morgen denkelijk pas laat of maar heel even om te spieken.. doe mijn best om te reageren. Druk weekend voor de boeg ;)

Xxx

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Als ik naar anderzorg overstap is er voor bepaalde behandelingen een wachtlijst. Gezien mijn medische geschiedenis is het daarom ook gewoon handiger om bij Menzis te blijven... ik betaal 10 euries meer dan vorig jaar, maar ben uiteindelijk wel voor 20 euries beter verzekerd.... Ik heb verzekeringen vergeleken en de kneep zit hem echt in de vergoedingen....

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ja dan is het voor jou beter om te blijven waar je zit, ik heb niets nodig dus voor mij maakt het niets uit snap je.
    Gaan vanavond eens kijken welke het beste uit de bus komt om over te stappen, maar vgz is belachelijk duur geworden en krijgt nog minder vergoed dus daar blijf ik niet bij.

Zo meiden we gaan de stad in ;) tot straks xx

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joeehoee meiden! Waar zijn jullie vandaag..wat een rust hier!

Hebben jullie nog leuke plannen voor vanavond?

En heeft niemand van jullie Cherry op facebook of hyves ofzo? Kunnen we misschien even n mailtje sturen?

Deel Deze Pagina