@ Bianca88: klopt inderdaad, toen ik nog in Maastricht woonde kocht ik de roze restzakken bij de appie happie bij het Vrijthof.
@ Theeleutje: dankjewel meis... morgen om 11.30 uur moet ik in het ziekenhuis zijn en ik hoop echt dat er schot in komt. Ik hoop eigenlijk dat de dame zich uit zichzelf al mooi op tijd meldt. @ Hier: vanmorgen verjaardag van de oom van Harold. Daarna lekker met Harold in de stoomcabine en het nog even gezellig gemaakt hahahaha. Daarna lekker romantisch als een blok in slaap gevallen en 2 uurtjes extra slaap kunnen pakken. Nu alles bijgelezen en zo bankhangen. Tot morgen dames.
@ Delta: Hier gaat het z'n gangetje. Vandaag m'n vader en zusje op visite gehad. Moeders was werken. Verder heeeel de dag gerelaxed. Mannetje gaat morgen weer werken. Ben benieuwd. Gelukkig krijg ik deze week wel wat visite dus dat vind ik wel weer gezellig. @ Bianca88: Pfff.. 2 weken lang late diensten? Verschrikkelijk zeg. Dan zie je elkaar helemaal amper. Ik hoop zo dat je cyclus nu weer normaal gaat worden. Super spannend zeg. Glee ken ik niet, maar als het musical achtig is dan is het niet iets voor mij. Hihi.. @ MayD: Lekker dat je even goed geslapen hebt! Dat had je wel nodig natuurlijk. Geniet van je avond en veel succes morgen!!!
Hey meiden! Zo ik ben gesloopt! Vriend is jarig dus in de middag zat het huis vol. Iedereen is nu weg (incl. vriend haha die is nr vrienden) dus lekker op de bank met n kop thee. Even bijkomen en lekker slapen zo! Delta...he meis wat rot die ongi. Je klinkt gelukkig positief! Dat is belangrijk. FIjn dat je ook zo'n gezellige dag met je vriend hebt gehad! May, klint als een heerlijke dag! ik ben benieuwd wat ze morgen te zeggen hebben.....ik hoop zo dat ze je zullen helpen! Knuffel voor jou Andere meiden sorry dat ik eve niet op jullie reageer....moeders is moeeeeee xx Verder heb ik even geen idee wie wat gezegd heeft, het spijt me!
@Mayd: Ja die stomme rode zakken ook! Ja appie ligt daar nog steeds hihi , ik hoop dat je morgen duidelijkheid hebt wat beteft inleiden. Nog beter is dat de kleine meid zich meld! Ik ben benieuwd meid, ik denk morgen aan je! @Noosa: Gefelicitiflapstaart met je vriend Ga maar lekker uitrusten meid! @Es: Ja hij heeft dat 1x in zoveel weken, 2 weken achter elkaar. Het is zeker niet leuk, maar het is niet anders. Hij verdiend er gelukkig wel meer salaris mee door de ORT. Maar ik heb ook veel avonddiensten, en is andersom als hij vroege heeft ook niet leuk voor hem. Hebben de feestdagen wel samen savonds vrij, daar ben ik wel blij mee dit jaar. Meiden ik ga Saterday night fever verder kijken, manlief halen en dan nog lekker een blokje om samen met de hondjes lopen. Tot morgen ergens....
Geeft noos!! slapen jij moeders!!!! Ik ben net thuis... leek wel een beetje glad! Nu lekker broodje hagelslag eten.... ess jou schuld!! Fijne avond meiden.. ik ben uitgeteld.. tot morgen lieverds!
Olaaa chica's!! @Noosa, congrats en goed uitrusten! @Delta balen meis! Natuurlijk wordt 2012 jullie jaar! @Bianc, spannend!! 2012 wordt ook jouw jaar! @Bianc82, wanneer begonnen jouw klachten!? Op waanzinnige honger en krampjes, hier nog geen klachten! @MayD, spannend meis! Hopelijk weet je gauw waar je aan toe bent en is dat positief! @Thee, jij lief! @Troel, jij cool.. @Essie, oehh gezondd dat sporten! Ik ben nu aan het denken wat ik allemaal ga doen qua sporten.. chronisch verslaafde hier.. @namen, die hebben wij al.. die zeg ik niet .. @Blije, enne enne enne!?
@ bianca88: daar heb je gelijk in.. balen zeg! misschien voor kerst vragen als cadeau? hihi @ essie: aah gezellig! vistite krijgen of zelf gaan is altijd gezellig! @ noosa: thnx meid.. we moeten wel doorgaan en positief blijven, iets anders kan niet! er bestaat namelijk ook nog een leven naast een baby maken/krijgen!!
Goedemorgen lieverds, Wat een ***nacht zeg. Lig al vanaf half 3 wakker. Toen even angrybirds gespeeld op mijn telefoon (een uurtje) en toen weer een poging gedaan tot slapen en toen was ik in slaap gevallen en toen ging de wekker van m'n mannetje!!! En nu dus weer klaar wakker. Fijn zeg! Ach, als het voor 1 nachtje zo is vind ik het niet zo erg. Vanochtend ook nog sporten. Wel erg lekker. @ Noosa: Nog gefeliciteerd met je vriend! Wat heb je hem voor zijn verjaardag gegeven? Nu een beetje bijgekomen van de drukte? @ Troel: Hahaha! Mooi dat jij nu ook kan zien dat je banner gewoon klopt! Enne.... Nu heb ik dus zo'n trek in een boterham met pure hagelslag! Maar blijf toch nog ff in bed liggen. Maar als ik uit bed ben dan ga ik toch echt aanvallen! @ BB: Ja, ik kan niet zonder sport. Hihi! Doe nu geen spinning meer tijdens de zwangerschap. Maar wel wandelen, fietsen en crosstrainer. Erg lekker om te doen. Maar wordt nu wel zwaarder, omdat mijn buik nu volop groeit. Dus sport rustig aan. @ Delta: Ik hou er ook echt van om visite te krijgen of om zelf ff op visite te gaan. Ben een echt gezelschapsmens. Vind alleen zijn zo saai. @ MayD: Succes vandaag!! Hoop dat ze je gaan helpen en goed naar je luisteren. @ Thee: Succes bij de echo! Super spannend. Ik duim voor jullie en hoop dat jullie mooit beelden te zien krijgen van jullie korreltje. @ Gizzie: Hoe was jouw weekend? Gelukt met klussen op zolder? @ Bianca88: Lekker dat jullie met kerst wel 's avonds vrij zijn samen. Heerlijk! Wel lekker dat die ort goed betaald is! Lekker hoor en daar kan je weer leuk van sparen of leuke dingen doen. Laat je 's avonds laat alleen de hondjes uit of wandelt je vriend gezellig mee? Nou schatten, ik probeer de binnenkant van mijn ogen nog ff te bekijken. Voor de werkers: Succes met werken!!
Mayd, goodluck today! Zet m op en laat ze een poepie ruiken, want zo kan het niet langer! Ik ga werken dames! Werkse/een fijne dag xx (psst, nog steeds geen ongi..dag53)
@ Blijevrouw: werk ze vandaag. @ Essie: ik hoop dat ze naar me luisteren. Lukt het slapen een beetje?
Jeetje meiden, jullie zijn steeds vroeger! Essie, hoop dat je nog hebt kunnen slapen! Heb samen met mijn gezin van thuis zeg maar n fotocamera gegeven. Mayd, succes zo lieverd! Gaat dr iemand met je mee? Blije....pfffff
Even heel snel! Succes straks in het zkh May! Ik hoop, ga duimen dat er iets gaat gebeuren voor je! Noosa: nog gefeliciteerd met Vl.! Klinkt als een gezellige dag gister! Bb: jij = liever! To straks ladies! Ik ga ff ontbijten en dan mogen we straks even naar binnen koekeloeren! <3
@ Delta: dikke knuf meis... @ Thee: thnx meis. @ Noosa: mijn vader wilde mee, omdat hij om 13.00 uur in het ziekenhuis moet zijn. Maar ik heb hem gezegd dat ik liever alleen ga. Ik zit er ook niet op te wachten dat hij erbij is als de gyn downunder gaat kijken. Ik heb ook geen zin om zo lang te moeten wachten tot ik weer naar huis kan... Ik ga dus alleen
Succes thee!! Ik denk aan je! Mayd, logisch dat je dan alleen gaat. Goh ik ben zo benieuwd wat ze gaan zeggen.....duim duim op goed bericht!
Goedemorgen ladies, Helemaal gebroken, maar goed afspraken en dat gaat door. V.l. heeft zitten spoken die kwam halverwege de nacht pas in bed. Hij had veel pijn en kreeg zijn darmen niet onder controle. Ff kort: @MayD, heel veel succes vandaag bij de gyn. Laat maar van je horen wat jij denkt nodig te hebben, maar dat doe je vast wel. Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen. @Thee, succes straks bij de termijnecho? @BB, eens denken ik voelde al van alles. Was volgens mij even ver net 4 weken volgens eigen berekening. En heel soms denk ik echt dat ik al een maand verder ben, omdat bepaalde klachten ik niet kan verklaring. Ik had bloedneuzen terwijl ik net me eisprong ongeveer had gehad. Ik heb nooit bloedneuzen. Verder met vlagen misselijk, was absoluut niet continue aanwezig, maar op die manier dat ik dacht waar komt dat dan inene vandaan. En raar drukkend gevoel in vagina. En mijn borsten gingen al zeer doen, vooral aan de zijkanten. En dan de vermoeiheid. En verder is het geleidelijk aan erger geworden, maar bloedneuzen heb ik verder niet meer gehad. Maar meid, ieder lichaam reageert er anders op. De 1 voelt niets de eerste weken, de ander zit vanaf dag 1 al boven het toilet. Luister vooral naar je lichaam welke signalen die afgeeft. Ben je erg moe, neem dan even rust. Merk je dat je krampen krijgt terwijl je druk bent, wees dan wat minder druk. En probeer vooral te genieten, al vond ik op dat moment het nog zo ontwerkelijk en nog steeds af en toe is het moeilijk te beseffen. Denk dat het komt op moment dat ik een echo krijg. Whoeii vandaag over een week Iedereen verder een dikke knuf en kus. Jullie zijn topmeiden!