De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi lieverds,

Fijn weekend gehad allemaal? Wij zijn weer iets verder gekomen met de zolder. Verder wat vriendjes op bezoek gehad en lekkere wijntjes gedronken ;).

MayD, veel succes dadelijk meis!

Thee, veel succes en plezier met de echo!!!

Ben er voorlopig even wat minder. Lees wel mee, maar reageren staat op een wat lager pitje. Heb het onwijs druk op het werk, en ik wil me nu zoveel mogelijk richten op andere dingen dan baby's ;).

Dikke kus voor jullie allemaal!

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Dikke kus voor jou Gizzie!!!

Thnx voor de steun lieverds!

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Leuk kado!! Dan kan hij straks mooie foto's schieten van de kleine!! ;) Hihi!!
    Hoop dat je een beetje tot rust gekomen bent!
    Wanneer maak jij weer een foto van je buikje? :p Ben nieuwsgierig!!

@ MayD: Ik ben dus toch nog even goed in slaap gevallen, want ben nu net pas weer wakker. Toch even lekker.
    Logisch dat je alleen naar het zh gaat. Ik zou mijn vader daar ook niet bij willen hebben. ;)

@ Blijevrouw: Jeetje, wat blijft het spannend!!! Niet normaal meer. Misschien deze week nog een testje doen als je nog niet ongi bent. Wat een onzekerheid!! :(

Ik zou vanochtend sporten, maar heb dat verplaatst naar morgenochtend. Ga nu gewoon lekker op mijn gemak ontbijten en het huishouden doen.

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Lekker dat je genoten hebt van de wijntjes! :p
    En fijn dat jullie weer wat opgeschoten zijn met de zolder. Lekker gevoel geeft dat als je weer wat bent opgeschoten! :)
    Heel veel succes met werken!
    Een hele dikke vette mega knuffel voor jou meis!!

@ Thee: Ik denk aan je!!

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ohh schaam mij dood, hier kunnen ze niet slapen en ik slaap in gat in de lucht haha, waren weer pas om half elf wakker :p.

@mayd heel veel toitoitoi lieverd! Ik denk aan je, knufff x

@delta kerstkadootjes doen wij nooit aan ;), gaat ook niet wij hebben een gezamelijke rekening en dan zou de een toch zien waar en hoeveel het kost heeft :p
    Als we iets leuk zien hopen we het gewoon, en dan zeggen we meestal heb je dat voor kerst ;). Deze maand zitten we ook erg krap in kast door het weekendje weg. Maar dat maakt niets uit, weekendje weg was wel gezellig en waren we ook aan toe ;).

@essie nee kga 7 uur voor het laatst alleen met de hond uit. Mijn man gaat rond 22-23 uur alleen of we lopen indd samen een blokje om. Hier spuist vanalles rond met dealen etc, dus alleen ga ik niet zo laat hihi...

@thee have fun bij de termijnecho lieverd!

@blije ik snap je meid, er bestaan zeker nog andere dingen dan baby's ;) gelukkig ook maar ;). Knuff xx

@gizzie Ging je vandaag naar de h.a?

Xx

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Uhm, nee hoor. Waarom zou ik liefie? Lekker, tot 10.30 uur geslapen! Wij gisteren tot 11.00 uur, heeeerlijk.

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    :$@ Bianca88: Ohw, lekker zeg dat je zo goed geslapen hebt! :) De moeheid valt bij mij wel mee, maar ik kom gewoon niet vooruit vandaag. Ook erg vervelend. Ik ga zo maar eens douche. Moet ik ook nog doen. Hihi... echt een te luie dag gewoon.
    Oei, inderdaad dan maar oppassen met die figuren die dealen. Dan zou ik ook niet alleen een blokje om gaan.

@ Troela: Even over de banners he. Ik heb het idee dat die baby op mijn banner veeeeel te snel kruipt. Ik ben morgen 23 weken en de baby zit al bij 25!!! :$ Klopt ook nie helemaal nie. Apart. Haha...;)

8. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ik zit alweer ziek thuis, staan overgeven bij het verschoonen van een poepluier! Normaal ben ik de gene die dat juist altijd doet omdat er goed tegen kan. Ik sta al een paar dagen misselijk op (niet elke dag) en dan eet ik iets maar dat helpt niet veel. Niet hoeven overgeven trouwens tot vandaag..

Ik ben trouwens evht van de kerst cadeautjes, ml niet zo. Nu gaan we een dag na kerst heerlijk een nachtje weg. En ik wil deze week naar roermond even kijken voor een leuk cadeau.

Thee, ook jij succes met de termijn echo!

X

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ MayD: thanks meid.. knuffel terug voor jou!!

@ bianca88: oh zo ! ik snap het wel hoor.. hier doen we ook niks aan kerst eigenlijk :D

nou zit alweer CD2.. haha pff, weet je, ik ben gewoon soms best bang, dat dat het binnen 4 maanden niet lukt.. en dat we dan 1 jaar bezig zijn en toch naar de ha moeten.. ik probeer mezelf er niet te veel aan te denken, steeds minder ga ik hopen.. ik ga door met het 'gewone' leven.. meer rust in mijzelf creeeren.. dat is een kwestie van tijd, was er maar een knop! die je om kon draaien om er niet teveel mee bezig te zijn.. maar helaas.. als ik eraan denk, en ik tegen mezelf zeg, denk ik niet te veel aan, dat ga ik er juist meer aan denken.. ach we zien wel hoe het loopt :)

fijne dag meiden!

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Essie, fijn dat je toch nog even lekker geslapen hebt! Gelukkig kan je lekker rustig aan doen vandaag!

Thee, ik zie op FB goede berichten :D Wat superrrrrrrrrr voor jullie :D Vertel, hoe was het?

Gizzie: logisch meis! Lees maar lekker mee en reageer wanneer je wilt. Ook wel fijn dat het wat drukker is op je werk! Genoeg afleiding dus :)

Bianca88, heerlijk toch dat uitslapen! Dat is wel fijn, dan heb je de avonden wel niet samen, maar iig de ochtenden!

MayD, ik ben benieuwd, hoe was het gesprek?

Delta, het is ook moeilijk om er niet teveel aan te denken. Kan me dat heel goed voorstellen helemaal als je thuis zit.
    Gelukkig kan je gaan beginnen met werken en je yoga. Dan heb je toch wat meer afleiding!

Pfoe mn buikje gaat nu iets in de weg zitten haha....ik zal er zo een foto van maken (met de nieuwe camera :D hihi)

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca1982 (heb even terug gelezen kon me herinneren dat je vanmorgen ook iets getypt had haha)
    Wat rot van je vriend zeg! Gaat het nu wel weer een beetje met hem? En met jou natuurlijk, je hebt je energie hard nodig nu!

Ik ben ook zo benieuwd hoe het met Lovely is en met Cher...meiden als jullie dit lezen. Komen jullie even gezellig gedag zeggen? (Voel je niet verplicht hoor hihi...alleen even zwaaien is genoeg!)

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schatjes, er staat n buikpicca op!
    Achtergrond is beetje rommelig, maar heb geen zin om m opnieuw te maken haha

13. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh Noosa, ineens flink gegroeid zeg. Wat een prachtig buikje heb je!!

Hihi, en een leuke foto van de poezels ;).

14. Troel

Troel Niet meer actief

Hahaha zie je wel die banners zijn gewoon scheel! :$ haha.... Ik ga een nieuwe maken.. Gewoon, ben deze zat! ;) Ik verveel me verder niet ofzo hoor..... Heb je je broodje met hagelslag al binnen?? :D

15. Troel

Troel Niet meer actief

Hoiiii gizzie!!!! Werkse!!! Niet te veel weg blijven hè? ;) Alles goed met Knijn? :D Is je ongie al gestopt?

Blije beterschap meis!!

MayD: Heeeeeeeeel veeeeeeeel succes! Of ben je intussen al geweest? :) Ik ga alsnog duimen... -X-

Noos! Weer een buikfoto?? Ik ga kijken!! Voel je je verder goed? Hoe is het met de BI? werk je nog steeds 4 uur p/d? Heel goed. jij en je beeb gaan voor!!!!!

Bianca82: indd elk lichaam is anders! Wat je al op BB reageerde. Thee is al zowat vanaf dag 1 aan t spugen en ik 1 keer en kreeg pas last rond 7 weken... Dus ook hoeft t voor jou niet hoor dat je aan maand verder bent.... kun je t niet makkelijk terug rekenen? Of met claerblue ;)

Lovelyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!! Cherryyyyyyyyyyyyy!:(

Thee prachtige echo foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Troeliee je bent er ook gezellig!

Ik werk nu 3 uurtjes pd, 4 uur ging me steeds meer tegenstaan.

Wat eten jullie vanavond? Ik aard.puree met worteltjes en vis

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Troel! Zo kan ik toch niet wegblijven? Hahahaha. Zeg ik dat ik minder reageer....is dit toch gewoon al de 3e post vandaag :D.

Enniewee (vind 'm leuk Thee ;)), met ons knijn is alles fijn :p.

En ja, mijn ongi is bijna over!!! 3 dagen hevig gevloeid, gister bijna niet meer, en nu alleen nog beetje bruinig. Ben echt zo benieuwd wanneer ik nu weer een eisprong heb. Shit, toch weer mee bezig ;).

*Ontspan, ontspan, ontspan*....

Ja, ga nu weer aan het werk! Doei schatties.

18. Troel

Troel Niet meer actief

Werkse lieve Gizz!!!! :D

Oh fijn Noos!! Goed aan jezelf denken..

Ik weet nog niet wat ik ga eten.. Ben gek op lof de laatste tijd... in de oven met ham en kaas........ :):)

19. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hellow dames!

We hebben de echo gehad! Echo was super gaaf!
    Ze zette dat ding op m'n buik en binnen 3 seconden begint ze te lachen. Korreltje zwaaide! Alsof ie wou zeggen: hallo! Hier zit ik!
    Toen ging ze verder kijken, korreltje is 3,86 cm lang. Neusbotje is aanwezig, de kaakjes waren ook al zichtbaar en de linker en rechter hersenhelft konden we ook al goed zien!
    En verder was ie flink aan het bewegen! We hebben em een paar keer zien schoppen en zien zwaaien. Vl vroeg of ze altijd zo beweeglijk waren. Kreeg ie als antwoord: ehh niet vaak!
    Haha hebben wij weer, een super beweeglijk kindje! Ik ben nu weer 1 dag vooruit gezet. Zo nog even m'n banner aanpassen.
    Alles zag er super goed uit zei ze! Hartje hebben we ook nog gehoord.

Vl was helemaal enthousiast en heeft me net ontvoerd naar de prenatal. Heeft ie een grote knuffelbeer uitgezocht haha

Dus wij zijn helemaal heppie de peppie!
    Dit maakt de misselijkheid ook weer stukken draaglijker, wetende dat er een rondspartelende baby in mijn buikje zit die zich niets van de misselijkheid en het spugen lijkt aan te trekken! Heerlijk!

(ohh wat mis ik de verliefdsheidssmileys hier op zp!)

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werkse Gizz!!!

Troel...hmm ben niet zo dol op witlof. Maar goed, tis ook jou avondeten hihi

Deel Deze Pagina