De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Staat inmiddels bij mijn favorieten. :p Hahahaha... WhooopWhooop!

@ Bianca88: Ja, mijn banner klopt wel qua weken en dagen, maar de baby op de banner kruipt veel te hard. Die staat al bij 25 weken. Klopt nie toch?!

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    En op welke cd zit je nu blije vrouw? Jeee het is echt spannend voor je!

Ik heb me net bij mn werkgever maar aangemeld voor kraamzorg. Ik ga midden in de zomer bevallen, en ieder jaar dat is weer een probleem om de zomerplanning rond te krijgen. En dan gaan ze kijken wie er zich voor de 12 weken heeft aangemeld krijgt voorrang op bij iemand die zich pas met 15 weken heeft aangemeld.
    Gek hoor om het nu eens van de andere kant mee te maken :)

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Blijevrouw: Als je over een aantal dagen nog niet ongi ben, toch nog even een testje doen hoor. Wat is je lichaam ineens raar aan het doen he?! En je bent ook ineens misselijk... ook wel apart natuurlijk. Ik zou haast denken dat je toch zwanger bent.... ik hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt meis!

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    :D:D:D:D jullie dames zijn echt gek met jullie kiekeboe filmpje!!

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    @luiertaarten: die zijn cool! Ik heb er ook al eentje gekregen, zelf gemaakt door mn moeder! Echt super leuk!
    Zijn ook niet zo moeilijk te maken, dus dat zal je wel lukken bianca!

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @essie daar geefik je gelijk in hahah de baby kruipt indd harder dan het is :p

@thee ja vind het enorm leuk om te doen, dus ga het binnenkort proberen en lijkt indd ook niet zo moeilijk. Op aanvraag ofso maken als er tenminsten iemand naar vraagd hahaha :p

@mayd hoe is het gegaan lieverd?? Ben je nog in het zkh?

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo ik denk ik doe ff mn ogen dicht....1,5 uur vekrder! Wat was ik moe zeg!

En wat zie ik..geklets over t kiekeboe filmpje haha!

Leuk Bianca, n luiertaart!

MayD, waar ben je? Toch niet opgenomen ofzo he?

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Vanavond mag ik uit logeren in het ziekenhuis. Daar krijg ik pijnbestrijding en een slaapmiddel, zodat ik in ieder geval een goede nacht slaap krijg. Voor de rest van de week heb ik pijnmedicatie voorgeschreven gekregen en dan volgende week bekeken hoe en wat.

Vannacht dus voor het eerst sinds een maandje ofzo weer eens een nacht doorslapen en morgen naar de vlos.

Ik had natuurlijk op een andere oplossing gehoopt, maar ze doen hier echt nog niks als je niet aan de 37 weken zit.

@ Theeleutje: wat een mooi bericht om te lezen van je echo!!! Geweldig dat alles goed was!

@ Noosa: je bent een mooi eind op weg met je buikje! Mooi!

@ Essie en Troel: a dirty mind, a bless for life??? hahaha

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig je bent er :)

Zal wel raar zijn om vannacht daar te slapen! Maar ook wel even een lekker vooruitzicht. Wat zal jij je goed voelen morgenochtend!
    Ik hoop dat de pijnbestrijding gaat helpen...aan wat voor iets moet ik dan denken?
    Nog een paar daagjes en dan zit je aan de 37 weken! Nog heel ffkes meis!

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Voor vanaamp krijg ik een roesje en pijnmedicatie... wat het precies is? Is iig niet schadelijk voor de kleine.

Vrijdag zit ik op 37 weken!

Mijn moeder opperde dat Reneé zich na 1 nacht extreme rust ook wel eens uit zichzelf zou kunnen melden. Ook omdat mijn buik de afgelopen dagen erg gezakt is, vermoedt zij dat het niet meer lang duurt. Ik hoop dat ze gelijk heeft!

11. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    ik wil ook graag kraamkado's maken, had ik het gister nog over met Manlief.. Maar weet niet of daar een markt voor is, (gewoon voor familie vrienden en mensen uit de buurt om mee te beginnen;)..

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoop ik dan zoo voor je MayD!!
    Succes in iedergeval vanavond/vannacht. En we horen je morgen wel weer (of niet natuurlijk ;) )
    Heb je internet op je telefoon oid? Dat je ons op de hoogte kunt houden? Of voor het geval je ons heeel erg mist :p

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blije, het idee klinkt leuk! Wat voor iets zou je maken dan? Als je goed bent in wat je doet zal je echt wel het een en ander verkopen

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik had me voorgenomen vanaamp alleen genoegen te nemen met een boek. Heb geen internet op de telefoon.

Kan zijn dat ik me morgenavond/namiddag pas weer meld... Ik ga er eerst vanuit dat ik morgenvroeg gewoon naar huis kan.

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede nacht dan voor jou! Kus

16. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    may, een goede nacht! En ik hoop dat de kleine meid zich heeeeel snel meld!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    dankjewel lieve schatten!

Ik ga zo eten en ff quality time met Harold.

Ik meld me morgen weer.

Mocht er nieuws komen, dan zal Harold het hier wel posten.

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Heerlijk dat je even goed geslapen hebt. Kan een mens zo goed doen. :)

@ Bianca88: Leuk idee hoor om luiertaarten en andere kraamkado's te maken. Doet een vriendin van me ook en verdient daarmee leuk bij.
    Je kan zoveel leuke dingen zelf maken.
    Ik ben helaas niet zo creabea. Hahaha.. :p

@ MayD: Wat fijn dat je vannacht goed gaat slapen en fijn dat je pijnbestrijding krijgt nu. Zal wel een verademing zijn. Maar wel even raar dat je ineens een nachtje in het ziekenhuis slaapt.
    Het is in iedergeval goed nieuws dat er nu naar je geluisterd wordt.
    En nog heeel even en je bent 37 weken. Ik hoop zo dat ze heeeel snel komt en dat jij je weer een stuk beter mag voelen. Ik denk aan je meis. Dikke knuffel voor jou!
    Mijn schoonzus is vandaag 32 weken. Ben ook errug benieuwd wanneer hun meisje gaat komen. ;)

19. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Olaaaaa chicaa''s..

@MayD, wat fijn dat je in ieder geval een nachtje lekker mag gaan slapen.

@essie, sporten blijft heerlijk he.. Ik zit te denken aan zwemmen 1x per week, en 1x per week bij de fsyio en dan wil ik nog iets (A).. En jouw baby is een turbo baby, misschien beval je wel twee weken voor de datum..

@Troel, gek kind!

@Thee.. i love it.. <3 <3 <3.. nice echo, nice verhaal. Helemaal suup!

@blije, balen meiss! Ik hoop zo dat 2012 jouw jaar wordt!

@Noosa, wat fijn dat je nog maar 3 uur per dag hoeft. Ik ga zo je foto's bewonderen!

@Delta, no worries.. ik herken het zoo... ik had het ook. Deze maand had ik andere dingen aan mn hoofd (lees: hersenschuddig) en voila..

@gizzie, foei.. 4 posts ;).. hoe is het meid!?

20. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @mayd ah wat fijn dat je vannacht eindelijk eens kunt slapen lieverd! Ook voor de kleine goed,en indd wie weet meld ze zich dalijk uit haar eigen! Ik hoop het voor je (jullie). Alvast welterusten en tot morgen meid.

@blijevrouw ja zoiets had ik ook in gedachten! Maar jij bent zowieso al creatief vind ik! Ik wil idd dan eerst voor familie, kennis en vrienden zoiets maken als er een baby geboren word en ze natuurlijk intressen hebben. Zou het eerst kado gewoon doen en mocht het zijn dat er mensen intressen hebben maak ik het tegen betaling, en dan kunnen ze zelf ook aangeven hoeveel geld ze willen eraan uitgeven, etc..

Kijk hier eens : http://luier-lekkerland.hyves.nl/

Deel Deze Pagina