Toevallig Es! Ontvangen BB, ik ga morgen even kijken op mn gemakje Haha die Essie, lekker aan de chocola Ik heb vanmiddag al een heel stuk chocoladeletter op..nu maar yoghurt, banaan, appel en honing. Merk nl dat mn broeken bij mijn heupen al iets strakker gaan zitten haha...
@ Noosa: En je wordt nog veel dikker. Hihi.. Bij mij zijn de Sri Lanka kilo's er ook nog niet af. Na de zwangerschap moet ik er echt tegenaan. Ben nu ook al aardig wat aangekomen door de zwangerschap en door het vreten. Hihi... Ga nu niet lijnen natuurlijk. Ik zit een film te kijken. The heartbreak kid. Wel een grappige film. M'n mannetje gaat zo naar bed. Kijk ik de film maar alleen af. Wel ongezellig, maarja. Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast!
Zo tis weer ochtend...lange onrustige nacht gehad met af en toe n zere buik. Groeispurt ofzo? Zo werken n tussendoor nr fysio...heen n weer fietsen in deze wind. Bah! Hoop dat jullie lekkerder hebben geslapen en vooral jij Mayd!
Goedenmorgen! Bohhh wat een weer vannacht en nog! Dacht dat de rolluik ervan af zou waaien Ik heb manlief net naar zijn werk gebracht, germ anders moest hij door die storm en regen, ben toch wel lief he hihi @mayd hoe heb je geslapen lieverd? Wat te doen vandaag? Ik heb vanmiddag eindejaars-lunch op het werk met mijn team. Doen we ieder jaar, is wel gezellig.
Goedemorgen lieverds, Ik heb wel een heel stuk beter geslapen dan vorige nacht. Wat een verschil zeg. @ MayD: Ik hoop dat je een topnacht hebt gehad. Denk aan je! @ Noosa: Een groeispeurt zou goed kunnen. Ik heb daar ook wel af en toe last van. Doet inderdaad wel pijn. Trekt aan alle kanten in mijn buik. Geen fijn gevoel. @ Bianca88: Lief dat je je mannetje hebt weg gebracht. Het is inderdaad erg slecht weer. Veel plezier bij de eindejaarslunch. Gezellig hoor! Ik ga nu maar uit bed. Ga vanochtend wel sporten met een vriendinnetje. En vandaag kijken met m'n mams of we de commode en ledikant in elkaar kunnen zetten.
Mayd, ik denk aan je! Bianca veel plezier vanmiddag, altijd gezellig toch! Hier nog lekker op bed. nog geen menstruatie te bekennen.. Ik word er een beetje moedeloos van.. Wat als het nu weer heul lang duurt? weet dat sommige van jullie veel langere cyclussen hebben of hadden maarik was er zo blij mee ondanks mijn pco toch een vrij regelmatige te hebben.. Ik ga maar eens een dvd opzetten en zien dat ik tussen door nog wat slaap kan pakken.
@ Blijevrouw: Heerlijk dat je nog in bed ligt. Het is ook bagger weer dus ik geef je absoluut geen ongelijk. Liefst zou ik ook nog in m'n bed willen liggen, maar ik ga rond 10 uur sporten. Net even op het gemakkie ontbeten. Hier gaat het nu helemaal los met wind en regen.
Goedemorgen, @MayD, hoe heb je geslapen meid? Ik hoop echt dat dit je goed hebt gedaan. En natuurlijk helemaal mooi als kleine ReneƩ nu ook versneld wat van haar laat horen. @Noosa, wat schattig buikje, je begint het goed te zien. En dan te bedenken dat ie nog groter gaat worden. Heb je dat boekje thuis gekregen van prenatal. Kun je daar voor op geven of hoe gaat dat in zijn werk? @essie, dat kaartje is so sweet!! Vl. had laatst al naar kaartjes zitten zoeken. Aangezien hij zo enthousiast was, hebben we samen een voorbeeldje gemaakt. Dit kwam van site geboortepost.nl @bianca, veel plezier op de eindejaarslunch. @blijevrouw, jeetje vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. Welke dag zit je nu? Heb je al idee waar je nu naar toe wilt ipv de welness? @thee, wat fijn dat alles goed is met de kleine. En nu al zo beweeglijk. Dat wordt wat als je hem/haar kunt gaan voelen. Hier erg moe, spierpijn in buik en mijn borsten doen gewoon zo'n pijn Als ik een meegroei bh wil kopen, waar moet ik dan op letten. Gewoon huidige maat aanhouden of op de groei, maar bij dat laatste lijkt me dat ik er dan toch geen steun aan heb? Had begrepen dat de hema ze heeft, iemand ervaring? Vl. heeft gisteravond weer pijn gehad en beetje bloed bij ontlasting. Zo frustrerend. Hij heeft al zoveel diagnoses gehad en de laatste dan CU icm pds. Maar dat CU is er weer min of meer vanaf gehaald en nu alleen nog maar pds. Alleen bloed hoort daar absoluut niet bij dat hebben we uitgezocht. En wel heel vreemd, nu hij onlangs naar beneden is gegaan met medicatie gaat het weer mis. En die medicatie krijg je alleen voor CU en niet voor pds. Maar CU heeft ie niet. Hij twijfelt nu om daar weg te gaan en opnieuw vanaf begin door de medische malle molen te gaan. Want kan best dat hij ook pds heeft maar dat zeker niet alleen. Er zijn zoveel fouten gemaakt. Vind het gewoon sneu om te zien dat hij zoveel pijn heeft en je kunt weinig voor hem doen. Ik heb gisteravond na het eten 1,5 uur op de bank geslapen. Dat deed me wel goed. Gisteravond, we lagen net op bed en dan komen bij ons gesprekken vaak op gang. hahaha Gepraat over hoe sommige familie leden gaan reageren. Maar ook bijv. hoe ga je om met het feit dat je nog een oma eigenlijk hebt, alleen is die niet meer (mijn moeder). Ik zou wel willen dat ons kindje van haar bestaan weet. Er staat hier zelfs een foto, dus ik wil en kan er niet om heen. Zijn soms lastige dingen, maar horen ook bij het leven. Trouwens, kweet niet hoe jullie partners zijn en soms vreemde opmerkingen kunnen maken, maar dit is mijn partner: Ik vertel dat ik last heb van mijn banden, zegt vl doodleuk, ja ik heb ook last van mijn banden, moet nodig mijn fietsbanden oppompen. Ik weet wie het zegt, maar kunnen ze van jullie soms ook vreemde opmerkingen maken?
@ Bianca1982: Schattig kaartje he? Ik vind hem ook zoo lief. Heb ook al een voorbeeld thuis gekregen. Zo sweet. Hihi... Ik durf niet te zeggen hoe het zit met een groeibh. Zou je denk ik in de winkel even moeten na vragen. Daar zullen ze het sowieso wel weten. Echt super sneu van je vriend. Vind het heel zielig om te horen allemaal wat jullie doormaken. Bah! Heel veel sterkte voor jullie en een hele dikke knuffel! Het is goed natuurlijk om de kleine te vertellen over jouw moeder. Het zal zeker wel moeilijk zijn, maar vind het dapper van je hoe je hier mee omgaat. Respect!! Mijn mannetje lacht mij steeds uit als ik emotioneel wordt, want dat komt puur door de hormonen. Kan zoo makkelijk janken om van alles. Hihi... maar dat vind ik niet erg. Hij troost me wel altijd.
Hoi dames, hier ff een egopost... Vannacht echt k*t geslapen, had beter thuis kunnen blijven. Nu hoop ik vannacht met pijnstilling thuis beter te slapen. Straks naar mijn eigen vlos. Volgende week donderdag pas weer daar de gyn in het ziekenhuis. Vanmiddag ff geen puf om te posten, sorry dames, morgen weer een nieuwe dag.
Nee MayD.. dit is niet het nieuws wat ik hoopte te lezen. Volgende week donderdag pas?? Pff zijn ze gek geworden! Ik ben benieuwd wat de vlos er over zegt! Knuffel voor jou en ik hoop dat de pijnbestrijding een beetje zijn werk doet!
Ik heb laatst ook nieuwe moeten kopen en heb gewoon die gekocht die me nu t lekkerste zitten. Had begrepen dat de ergste groeispurt qua dat er wel zo'n beetje opzit.. en zoniet dan koop ik weer nieuwe in een maatje groter! Maar denk dat t wel meevalt! Ik weet niet echt hoe dat zit met die 'mee groei BH's..?
Hoe is t verder meiden? Ook zo gaar....heb alweer liggen slapen op de bank. Beeb vraagt n hoop energie denk ik....kan dat?
Ow en Bianca1982: het was gewoon n folder van prenatal die we in de bus kregen. Maar op de site staan de acties ook!