Lunch was lekker en gezellig, alleen was van korte duur haha was al om 3 uur thuis. Agjah ga zo weer ml ophalen. Net gauw met de hondjes blok om gelopen was gelukkig nu even droog. @mayd ahnee he ik had nog zo gehoopt dat je nu wel eens wat kon slapen ! Hopelijk werkt de medicatie wel! @bianca82 ohjah hoor mijn man kan daar ook zo'n flauwe grapjes over maken, dus die van jou is het niet alleen blijven mannen he *zucht* haha.. @blijevrouw aahhh lieffie toch, welke cd zit je nu ? Als het te lang duurt misschien vragen voor provera kuur? Miss dat het dan opgang komt? Kweet ben het ook zat aan het worden mijn cyclussen, als je het cyclussen kunt noemen
ik zit alweer op dag 54! Wel de uitschieter tot nu toe. En ik baal enorm omdat ons nachtje weg daardoor niet vast gezet kan worden. Nu hebben we er voor gekozen gewoon af te wachten en indien het kan alleen een dagje sauna te doen. Verder ga ik klussen in de kerstvakantie. Wij hebben aan de boven verdieping alleen alles snel gedaan, geverft en behangen nieuwe vloerbedekking etc. Nu gaan we kamer voor kamer verbouwen, te beginnen bij een kasten kamer. Zulke mooie vuren houten deuren van +- 90jaar oud gevonden! Daar wil ik zeker iets mee doen. Duss genoeg afleiding hier.. Ja meid pco is per persoon nog onwijs verschillend. Ik vind jou cyclussen echt Mega lang! Ik hoop dan ook dat er nu wat schot in de zaak komt, al moet je er niet vanuit gaan dan je een "normale" cyclus zult krijgen. Maar ook wij maken zeker kans, en al duurt het even en maak je jezelf helemaal gek! Wij kunnen dat aan.. Enne ik denk nu maar zo, alles heeft een reden...
@ MayD: Een hele hele hele dikke knuffel voor jou! Echt een drama dat je zo slecht geslapen hebt. Werkte de slaappil en/of pijnbestrijding niet? Want die kreeg je toch? @ Noosa: Die kleine vraagt inderdaad veel energie. Heel veel. Dus het is niet gek dat je moe bent. @ Blijevrouw: Heb je nu al meer duidelijkheid of nog niet ongi? Hoelang waren de cyclussen hiervoor? Vanmiddag mijn ouders langsgeweest om te helpen met de commode in elkaar zetten en het ledikantje. Ohwww wat staat het mooi! Ben zooo super blij!! Ze hebben me echt goed geholpen. Moesten natuurlijk tussendoor allerlei schroefjes enzo gehaald worden, dus mijn vader heeft vaak heen en weer gereden. Het is zooo mooi! Maar er komt pas een foto als het hele kamertje klaar is. Hihi... Vanochtend weer gesport en het wordt nu wel zwaarder. Het tempo wat ik altijd had kan ik allang niet meer aan. Hihi... En mensen komen echt naar me toe dat ze het echt goed zien. Erg leuk om te horen. Morgenochtend komt er een vriendin van me langs met haar dochtertje van bijna 2. Erg gezellig! Veel zin in. En vanavond lekker bankhangen. We gaan zo zuurkool met een stukje rookworst eten. Jammie!!!!
@ Bianca88: Fijn dat de lunch lekker en gezellig was. Dus dat teambuilding heeft wel geholpen? Qua weer was het vanochtend echt slecht met regen en wind, maar verder vanaf de middag is het hier niet slecht meer geweest. Viel me dus reuze mee.
@blije ja dat klopt je hebt verschillende soorten pcos. Collega van mij heeft het ook maar wel regelmatig cyclussen van rond de 50. Heeft twee prachtigr kinderen gekregen! Andere vriendin ook met pcos ook regelmatig ongi, ik ben eigelijk de enigste in vriendenkring die zo lange cyclussen heeft met pcos. Maar wat je indd zegt overal is een reden voor en we hebben zeker een kans. Daarom word 2012 ons jaar, tenminsten dat hoop ik. Mocht ik voor maart niet zwanger worden, zit ik al ineens in 2013 ! Bij jou lekkere afleiding wie weet wat het je brengt ik hoop het voor je! @essie nou haha echt geholpen niet echt.. hangt nog altijd een gespannen sfeer, schoot er al eentje uit zijn slof op het begin. En hoor en zie nog steeds genoeg helaas. Maar dat zul je ook nooit eruit of weg krijgen. Overal word geroddeld, groepjes gemaakt. Kan ook niet anders onder alleen maar vrouwen en een groot teamverband. Zo ga lekker kippensoepje eten & vnaaf krijgen we bezoek van mijn vader met mijn stiefmoeder. Fijne aaf! X
@ Bianca88: Ja, dat is ook zo als je met allemaal vrouwen werkt. Wel vervelend inderdaad, maar helaas doe je er niks aan. Ik ben altijd met werk een mannenwereld gewend en dat bevalt me nog altijd errug goed. Heel anders gewoon. Gezellig dat je vanavond visite krijgt! Eet smakelijk en geniet van je kippensoep. Lekker! Ik loop nu steeds even naar boven om te kijken naar de meubeltjes. Hihi... hoe bedoel je blij!? @ Gizzie en Delta: Een hele dikke knuffel voor jullie!! @ Troel: Heb je je nieuwe jas eigenlijk al binnen? En hoe zit ie?
Dank voor alle knuffels meiden... blijkt dus dat ze gister alleen een roesmiddeltje hebben gegeven en geen pijnmedicatie... De vlos op het ziekenhuis was echt een kenau en die zat me vanmorgen te verwijten dat ik mijn eigen pijnmedicatie had moeten slikken... Hebben ze mij dus helemaal niet gezegd, ik dacht dat ik dat van hen zou krijgen. Tot overmaat van ramp ook nog eens 1 uur en een kwartier aan de CTG gehangen (i.p.v. 30 min.)... die muts van een vlos had de sensoren op de verkeerde plek gedaan... had ik ook gezegd, maar luisteren ho maar! Ik heb al met al dus slechter geslapen dan ik normaal thuis zou doen. Vannacht ff wat slaap inhalen.
@ MayD: Echt super stom dat ze zo onduidelijk zijn zeg daar. Een roesmiddeltje. Pfff... en wat was dan nu de reden dat je perse in het ziekenhuis moest overnachten? Wat een stomme mensen. Wordt je toch gewoon super boos om!! GRRR. Inderdaad maar thuis beter slapen en slaap inhalen. Denk aan jezelf en de kleine meis. Neem je rust! Nogmaals een hele dikke knuffel voor jou!!! Je bent bijna 37 weken!!!
Precies... ik had ook al tegen die gyn in het ziekenhuis gezegd dat in slaap komen mijn probleem ook niet is... Jammer dat er niet naar mensen geluisterd wordt door doctoren.
Jeetje wat een gedoe meid! Hopelijk slaap je vannacht dubbel zo goed lieverd, je verdiend het eens lekker uit te slapend ! En ja van dat luisteren over doktoren jeetje ik kom het indd dagelijks tegen op mijn werk. Ze doen of ze alles beter weten! truste meis! Ik ben ook eraf, zo met de honden nog uit samen met ml en dan ook mijn bed in Trusten lieverds tot morgen!
Slaap lekker lieverds!! Ik ga ook zo. Morgenochtend gezellig visite! En van te voren nog even appelflappen halen voor bij de koffie.
Goeiemorgeeeeeennn Wat een super lekker weer hebben we toch weer :x Manlief moet helaas met de scooter naar het werk germ kan hem vandaag niet brengen. Het begint steeds harder te regenen ! Ah gezellie bezoek en mmm appelflappen! Amuseer je meid! Mayd heb je vannacht wel iets kunnen slapen? Lieverds ik ga zo werken, tot straks!
Hey ladies, ik kom weer even langs. Hoe ist hier? Bij mij gaat het goed, alleen heeft de griep me flink te pakken Gister naar de verloskundige geweest, alles was goed, hartje klopte goed, mijn bloeddruk was goed en ik ben nog geen gram aan gekomen hihihi. De baby groeit verder wel goed dus dat is alleen maar posi. Het is zo druk bij mij op werk en nu met de feestdagen ook thuis. Ik mis het forum ... Hoop vandaag wat bij te kunnen lezen. Ik ga maar gauw aan het werk. Dikke knuffels voorjullie allemaal. (k)
Hey Cherry is online! Alles goed? (tegelijk gepost... hahaha) Balen van de griep meis! Hier vannacht redelijk geslapen... iig 4 uur aan 1 stuk... het betere werk dus! Ik ga me aanleren 's middags maar even een dutje te doen en op die manier wat extra slaap te pakken. Straks komen de monteurs om de nieuwe voordeur te plaatsen... ik ben benieuwd!
Goedemorgen! Cher, fijn om wat van je te lezen! Rot van de griep maar super dat het verder goed met je gaat! En met je BI en je werk? May, wat een rotervaring in dat ziekenhuis! Gelukkig dat je thuis wat beter hebt geslapen. In de middag een dutje doen zou ik ook gewoon doen hoor (sterkter nog, doe ik afgelopen 2 dagen al haha). Gister zijn we in ondertrouw gegaan voor ons geregistreerd partnerschap. Kleine is ook gelijk erkend, dus we kunnen weer wat van ons lijstje afstrepen! Zaterdag komen mn s-ouders behangen! Jippie het gaat goed hier Straks alleen nog maar (hihi maar...) n badkamerverbouwing tussendoor en dan mag het apri zijn hoor Ik kan stiekem al niet wachten tot de kleine man echt bij ons hoort. Vanmiddag weer naar VK, maar denk niet dat er iets bijzonders te zien/horen valt. De 20-weken echo staat nog vol in mijn geheugen.
Slopen gaat vriend zelf doen. Verder besteden we het uit, maar wel aan iemand die het zwart doet. Vriend zal wel helpen met waar hij kan. Dus in de avonden en weekenden. Gelukkig neemt deze mans zelfs nog wat vakantiedagen voor ons op! Zodat hij in het begin lekker hard kan gaan. Ik zie er best tegenop, 1 feb. gaat het beginnen dus dan zal het wel even afzien worden. Maar als het dan eenmaal af is...heerlijk lijkt met dat! Dan is echt alles klaar voor de kleine.
Goooooooooood morning!! @MayD, balen meid dat je zo'n rotnacht had in het zkh.. en wat een horken die artsen @Noosa, oehh klinkt goed.. hoe werkt het met erkennen!? Dat zullen wij ook moeten doen. Weten nog niet of wij geregistreerd partnerschap aan zullen gaan. @Cherry, balen van je griep meis! Gelukkig is verder alles goed! Niet aankomen is het betere werk @essie, geniet van je bezoek! @bianc, werkse!
BB, dat is even naar de gemeente bellen, afspraak maken (bij ons in ieder geval, verschilt per gemeente) en n blaadje waar 3 regeltjes met namen op staan ondertekenen. Afrekenen (is ook per gemeente verschillend) en klaar! Wij hebben voor GP gekozen omdat we anders echt alles nog bij de notaris moesten regelen (zo'n 900 euro). En dit met GP allemaal geregeld is. Trouwen wil ik graag doen met alles er op en eraan....GP is dus echt een praktische oplossing voor ons. Maar dit ligt voor iedereen natuurlijk heel anders! Zo meiden, nu ga ik werken!