De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Thnx noosa! Komt goed! Nog max 29 weken te gaan, al hoop ik stiekem dat de 13 weken grens haalbaar is. Of dat in iedergeval het overgeven stopt.

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ BB: prenataal onderzoek? Bedoel je een combinatietest? Ik heb het met opzet niet gedaan om verschillende redenen...

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand enig idee waar flanellen luiers voor nodig zijn?

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @b.b ik hoop dat je gelijk hebt.. Ik hoop in ieder geval zwanger te worden in 2012! Zou mooi zijn voor Maart nog, dan beval ik in 2012 nog, anders word het al 2013 en dat klinkt nog zoooooo lang!

5. Troel

Troel Niet meer actief

Ja heb ik binnen!! :D:D Zit goed!! Vraag me alleen af of ik m aankan tot 9 maanden... :( Lijkt niet of er een hoop buik in kan! Haahha.. dusssss.. En eer zit een hele kleine muts aan.. Best gekkig ziet dat eruit.. Maargoed! misschien kom ik nog ns een andere tegen ergens.. ;) Hoe is t met je?? is je kleine lekker aan t trappelen?

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net bij de vk geweest. Alles was goed gelukkig :)
    Moederkoek zit aan de voorkant dus vandaar dat ik de kleine niet heeel vaak en hard voel trappelen.

BB, wij hebben geen prenataal onderzoek gedaan. Het zou voor ons nl niks uitmaken als ons kindje syndroom van down zou hebben.
    Maar ook hierin heeft iederen zn eigen redenen.

Oo lieve meiden ik hoop eigenlijk dat 2012 een heel gelukkig babybabbelaars-jaar word!
    Met allemaal gezonde baby's en prachtig mooie zwangere buikjes voor iedereen!

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca1982: Het is ook wel heel raar dat we nu het kaartje hier thuis hebben. Maar ook errug leuk.
    Ik ben nu ook al bezig met alvast alle adressen verzamelen en in een bestand zetten. Ik weet nog niet wanneer ik alle kaartjes in huis wil hebben. Even kijken nog.
    Vind het echt super sneu van je vriend allemaal. :( Hopen dat die zwaardere pijnstillers geen bijwerkingen hebben. Ook zo rot altijd aan die dingen. :( Ik blijf jullie heel veel sterkte wensen.
    Het is voor jou ook super moeilijk, want helaas kan je er niks aan doen en dan voel je je echt machteloos. Hoop dat het snel goed mag gaan.
    M'n mannetje lacht me niet echt uit, maar vind het meer schattig dat ie me dan weer ziet huilen. Hij moet er gewoon om lachen dat die hormonen zoveel met me doen. ;) :p Ben ook echt wel een jankebal geworden. Hihi... allemaal hormonen!

@ Bianca88: Lekker dat je dagje er weer op zit. Nu weer poetsen. Pff... zo blijf je bezig he?! Ik wordt er ook gek van. Ik ga morgen weer schoonmaken.
    Zometeen even kadootje inpakken. We gaan vanavond bij vrienden op kraamvisite. Ben benieuwd naar hun kleine mannetje. ;)

@ Noosa: Jaaa, ik heb nog 2 appelflappen. :p Hihi... ga er straks nog 1 nemen. Ze zijn zoo lekker. :D
    Ik ben alleen door de zwangerschap 6 kilo aangekomen. En met de Sri Lanka kilo's erbij 10 kilo. Hahahaha... echt erg. Maar na de zwangerschap ga ik alles er weer af trainen. ;) Moet echt weer op m'n oude gewicht van 50 kg komen.
    Thanks voor de tip trouwens van de hema website. :) Lief van je!
    Fijn dat alles goed was bij de vk. :) Weer goed nieuws. Mooi!! :D Hopen dat de moederkoek zich nog gaat verplaatsen, zodat je de schopjes wel goed gaat voelen.

@ Thee: Een beetje geslapen al vanmiddag of moet je nog even bij tukken? Verschrikkelijk die relatie met de wcpot. :( Hoop dat het heel snel mag ophouden.

@ BB: Hihi.. lekker he die dingen. We hebben er van genoten. Ze waren verrukkelijk! :p:D
    Wij hebben trouwens geen prenataal onderzoek gedaan. Ons kindje is sowieso welkom. Ook als het een handicap of down syndroom zou hebben.
    Maar dat is natuurlijk ieder voor zich.

@ MayD: Hoe is het nu met jou? Je doet nu zeker erg weinig? Je bent helemaal op zeker?

@ Troel: Gaaf dat je je jas binnen hebt! :D Hopen dat je die jas wel gewoon die 9 maanden aan kan. Zou anders toch wel zonde zijn. Maar het is sowieso een hele mooie jas! I like.
    Kan je die muts er niet afhalen?
    Met mij gaat het wel goed hoor. Vanochtend tot vanmiddag 14:15 uur visite gehad van een vriendin en haar dochtertje van bijna 2 jaar. Was super gezellig. Vanochtend bij de koffie een appelflap gegeten en vanmiddag samen lekker aan tafel afbakbroodjes gegeten. :p Was zo gezellig. Nu weer even rust in huis en even zp checken. ;)
    De kleine slaapt nu. Lekker rustig. Maar af en toe schopt ze lekker hard om aandacht. ;)
    Hoe is het met jou verder?

Hier zijn nog 2 appelflappen over. Dus kan er straks nog een keer van genieten en morgen ook nog. ;) Hihi..
    Vriendin en dochter zijn nu net een uurtje weg. Was errug gezellig.
    Ook vanmiddag nog gezellig met elkaar aan tafel afbakbroodjes gegeten. :) Heerlijk. :p Echt van genoten.
    Nu zometeen even kadootje inpakken, want we gaan vanavond op kraamvisite bij een vriendin van me.
    Verder helemaal niks doen en relaxen. Hihi.. Ik kijk heel vaak in de babykamer naar het bedje en de commode. Het staat zo schattig! Super blij mee! :D

@ Gizzie en Delta: Een hele dikke knuffel voor jullie!!! Denk aan jullie!

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als een gezellige middag Essie!
    Volgens mij gaat het ook wel goed met je he? Je komt een stuk positiever over! :) Gelukkig maar

Ik ga zo pannenkoeken bakken....lekker :D Met kaas hmmmm

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Heb echt een super leuke middag gehad. Deed me ook echt goed. Het gaat nu ook wel wat beter met me. Ik probeer het gedoe met solliciteren en werk wat meer achter me te laten en gewoon te genieten van wat ik nu allemaal heb. Ik moet nu ook gewoon genieten van de zwangerschap en proberen zo min mogelijk te stressen. Wil natuurlijk dat ons kleine meisje gewoon goed groeit. Dus vandaar dat ik alles maar wat positiever probeer te zien. ;) Je hebt het goed opgemerkt! :) Hihi... ;)

Lekker zeg dat je pannenkoeken gaat bakken. :p Mijn lievelingseten. Maar dan met poedersuiker en stroop. ;):p Lekker ongezond.
    Eet smakelijk en geniet ervan!!!
    Wij hebben al lekker gegeten. Lekker vroeg, want we hadden allebei trek. We hebben chicken tonight gegeten. Was ook erg lekker.

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wij eten zelfgemaakte tortellini ovenschotel met magere rundergehakt en heul veul groente overgoten met bechamel-saus.

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Lieverds, ik ga zo op kraamvisite.
    Fijne avond allemaal!!!

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb n lekkere tv avond met vriend :) fijne avond meiden!

13. Delta

Delta Niet meer actief

lief essie, dat je aan ons denkt! hele dikke knuffel terug voor jou!

14. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Wat is er weinig gekletst! Goede morgen ladies, goede nacht gehad?

Ik ga me weer klaar maken voor een lange school dag..

Ik zit alweer op dag 56! En gister had ik heel wat eetbaar slijm. Wel wat doorzichtig.

Fijne dag! X

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Hier gelukkig ook goed geslapen! Wel weer te veel en druk gedroomd...

Blije: eetbaarslijm??? Dat klinkt heeel vies hihi.
    Maar hoe hoe rot is de onzekerheid....Bah :( hoop zoo dat je snel duidelijkheid hebt!

Hoe is t met de andere meiden? Delta, Gizzie, Bianca? Waar zitten jullie in je cyclus?

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    idd "eetbaar slijm" ik zat er ook vies naar te kijken hahaha

Vannacht elke 2 uur weer wakker geweest, maar al met al aardig tot rust gekomen.

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    May! Morgen de beruchte grens!
    Nog last van voorweeën oid?

Wat gaan jullie doen vandaag dames?

Ik werken tot 12, dan thuis lekker eten en vanmiddag nog geen idee. Denk beetje in huis rommelen. Als t goed is komt mn hema bestelling dus alles op mn gemakje uitzoeken :)

18. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi :).

Gaat goed met me! Ben er echt bijna niet mee bezig, en dat voelt prettig. Het feit dat ik ongesteld ben geworden, en dat mijn lichaam dus werkt, heeft me ontzettend opgelucht. Nu zien we wel hoe het verder loopt.

MayD, fijn dat je toch een redelijke nacht hebt gehad. In elk geval beter dan in het ziekenhuis las ik! Pfff, wat een ellende zeg. Morgen 37 weken meis! Toevallig, mijn nicht ook (die in het ziekenhuis ligt). Jullie lopen tot op de dag gelijk. En morgen, uiterlijk zaterdag, wordt hij geboren! Ze gaan morgen beginnen met inleiden. Ik hoop voor jou dat kleine Reneé zich ook spoedig meldt...;).

Kus voor iedereen!

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hoop ik ook. Heb al wel zo nu en dan voorweeën... hoop gewoon dat ze gaan doorzetten.

20. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Good morning all!

Jaaaaa may morgen 37 weken! Je mag komen hoor kleine Reneé!!!
    Fijn dat je ondanks alles toch een wel een beetje tot je rust bent gekomen. Dikke knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina