De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

MayD ; Ik wil jou nog even veel sterkte wensen met je aankomende bevalling!! en dat je je mooie meisje snel mag vast houden, gezond en wel!

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen lieverds,

Lekker wakker zo met eetbaar slijm. ;):p Heerlijk! Hahaha.. denk dat je rekbaar slijm bedoelt, Blijevrouw? Hihi.. Kan gebeuren!
    @ Blijevrouw: Succes met de lange schooldag en een fijne dag.

@ Noosa: Leuk dat je Hema bestelling komt! :) Wat heb je allemaal besteld?
    Ik heb ook lekker geslapen. Lekker is dat. En ik heb niet eens gedroomd vannacht. Gewoon diep geslapen. Uiteraard wel eerst vroeg wakker door m'n mannetje, maar verder toch weer in slaap gevallen. :)

@ MayD: Fijn dat je toch nog tot rust bent gekomen. Daar knap je wel wat van op. Vanmiddag wel nog even tukken of niet?
    Hoe vaak heb je voorweeën? Horen die altijd nu ongeveer te komen?
    Morgen alweer 37 weken!!! Laat die kleine maar komen. Ben super nieuwsgierig ook. ;)

@ Gizzie: Fijn dat het goed met je gaat. :) En lekker dat je er niet zo mee bezig bent. Het is inderdaad nu al heel wat dat je ongi bent geworden na zo'n lange cyclus. Daar zou ik inderdaad ook super blij om zijn geweest. En verder maar afwachten hoe het gaat lopen.
    Klussen jullie regelmatig?

@ Delta: Natuurlijk denk ik aan jullie. Kan me zo verdiepen in jullie. Vind het erg jammer dat ik helaas niks voor jullie kan doen. :( Maar ik blijf voor jullie duimen en aan jullie denken.

@ Thee: Hoe is het met jou meis? Vannacht geen relatie met de wcpot gehad?
    Ik kon vanochtend eindelijk na 2 dagen weer naar de wc. Ookal was het niet veel, het lucht wel op. ;) Echt vervelend dat die stoelgang nu zo langzaam is. Maarja... Hoop dat jij nu een beetje aan het opknappen bent.

@ Bianca88: Hoe is het met jou? Nog wat doen vandaag?

@ Bianca1982: Hoe is het met jullie? En met je mannetje? Heeft hij die zwaardere medicijnen al gekregen?

@ Troel: Ik moet aan je denken en denk ook gelijk aan een broodje met hagelslag. Ik ga gelijk een broodje smeren. :p:p Zooo lekker.
    Hoe is het met je buikie? Voel je de kleine al duidelijker bewegen?

Wij zijn gisteravond bij vrienden op kraamvisite geweest. Wat is het een mooi mannetje. Echt prachtig. En wat een kriebels krijg ik daar toch van. Kan nu echt niet meer wachten. Hihi... ;) Maar ze moet nog blijven zitten. Het was erg gezellig. En het idee is zo gek dat wij ook straks gewoon zo'n mooi wonder krijgen.
    Vandaag ga ik schoonmaken beneden en met m'n mams boodschapjes doen. En verder niet zo veel.
    Ik heb nog steeds 2 appelflappen. Hahaha.. denk dat ik die maar aan m'n ouders ga geven. Ben zelf al dik genoeg. :p;)
    Fijne dag allemaal!

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ik bedoel natuurlijk rekbaar ;)

4. Delta

Delta Niet meer actief

essie ; dankje, is superrr lief van je echt..
    haha ben je gek! je bent helemaal niet dik, das een baby!! lekker zelf eten die appelflap ;) en je mannetje natuurlijk :D hihi

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ooh Blije... ik dacht ook al hahahaha

Voorweeën zijn vanaf 34 weken vrij normaal. Ik merk dat ze wel iets heftiger worden, maar nog geen regelmaat te ontdekken. Ik denk dat mijn voorspelling m.b.t. vandaag bevallen niet gaat uitkomen. Alhoewel, ik zou er wel voor tekenen!

@ Essie: appelflappen zijn best gezond hoor... er zit appel in hahahaha een beetje snoepen kan geen kwaad hoor. Zwangerschap is er niet voor om te lijnen.

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Essie, we vrijen meestal rond de 2 tot 3x in de week. Ik heb voor mezelf besloten niet spastisch te gaan doen, als we dit een keer niet halen. Gewoon seks wanneer we zin hebben, en niet alleen vanwege een ei.

Mmm, lekker, eetbaar slijm. Haha. Geef mij die appelflappen maar! :p

7. Troel

Troel Niet meer actief

Hoi meiden!!!

@ess: ja is een leuke jas!! Haha hoop ook dat ie tot t einde mee kan... Anders heul zonde!!! Was toch met bezorgkosten enz 66 euro.. Maarja ik had nooit eerder zo'n jas dus wist nie waar ik op moest letten! ;) haha... Oooh trouwens je gaat nooooit raden wat ik gister gekocht heb.......... Hagelslag!!! Hahaha komt door jou! Ik had er zooooo'n zin in... Heb die met wit en melk... oehhh!! Haha.. ja voelde de kleine 2 dagen even niet en nu gister weer 2 x heel goed en net ook even.een plopje.... aaah zoo lief he??

Nog 12 dagen en dan weten we wat t is!!! Maar eerst nof even t weekend werken en dan dinsdag naar parijs! Vind ik altijd wel gezellig met de auto erheen rijden.. maak ik broodjes enz... :)

Hoe is t verder met jullie?
    blije al beter?
    mayd ik vind het zoo spannend voor je!!!

8. Troel

Troel Niet meer actief

en ik ga nu een broodje hagelslag eten!!

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Essie & Noosa lief dat je aan me denkt ;) x

Ik zit op cd 20 vandaag, heb wel paar dagen wat hogere bmm gehad en iets rekbaar slijm, maar niet helemaal doorzichtig en waar je echt lange draden van kon trekken. Vanmorgen was het meer lotionachtig smeerbaar. Wij klussen ook hoe Gizzie zegt, 2-3x in de week als we zin hebben. Er helemaal niet mee bezig zijn kan ik niet, is toch iets waar ik iedere dag aan denk ( kan eigelijk ook niet anders dan zo'n grote wens). We zien wel waar het schip strand. Ik ga zowieso in Januari naar de h.a om de situatie te bespreken & hopelijk mag ik dan met clomid beginnen, maar ook dat moeten we even afwachten.

Mayd ik wens je alvast een hele goede/snelle bevalling toe & dat Reneétje gezond ter wereld mag komen. Zodat jullie snel kunnen knuffelen met elkaar! Het kan ieder moment gaan gebeuren!

@Essie wat k vandaag ga doen ;).. Ik ga om 1300 uur 2 uurtjes poetsen bij mijn poetsplaats, ff naar de winkel, opruimen, koken, eten & erna heb k avonddienst drukke dag dus haha ;)

xxxx

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Laat het je smaken meid!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Thnx Bianca... hoop ik ook!

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor May!
    Ben benieuwd wanneer het berichtje hier op de site komt :D

Gizzie, fijn gevoel he dat je lijf zn werk doet! Nu hopen op een vlot eitje!

Bianca: ik hoop voor je dat deze cyclus een heeel stuk korter is voor je! En inderdaad anders gewoon naar de HA, ze zullen je vast wel helpen!
    Wat vliegt de tijd dan eigenlijk he.

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Blijevrouw: Haha.. ja dacht wel dat je dat zou bedoelen. ;) Klonk wel gelijk lekker zo op de vroege ochtend. :p

@ Delta: Ik heb de appelflappen toch zelf gehouden. :) En er net 1 opgegeten. Was errug lekker. Nu heb ik er nog 1. :p Mijn man houdt er niet van, baal ik ook echt van. :p Dus misschien nog 1 bij de thee vanaaf. :D
    En ik ben wel dik. Echt een dikzak. Krijg nu zelfs een onderkin!!!! :( Wordt er niet beter op. Hahahaha... ach, zal er allemaal wel bij horen.

@ MayD: Ik hoop dat je super snel mag bevallen en dat het een goede en spoedige bevalling mag zijn met heel weinig bloedverlies en niet uitscheuren enzo. Echt super spannend. Het kan wel gewoon elk moment gaan gebeuren.
    Hoop dat je het nog even vol kan houden met de pijn. 1 ding is zeker: Je bent een kanjer!!!!

@ Gizzie: Ohw jullie seksen dus sowieso wel genoeg! Ik duim voor jullie dat het heel snel raak mag zijn. En vind het super knap van je dat je het gewoon maar laat gaan en wel ziet hoe het loopt.
    Het is ook allemaal veel leuker als het gewoon gebeurd wanneer jullie zin hebben.

@ Troel: Ja, tis inderdaad veel geld voor zo'n jas. Maar hij is mooi en zal je ongetwijfeld mooi staan, dus dan is het wel waar voor je geld. :) Dan moet je maar zo denken toch als je hem niet heel de zwangerschap aan kan.
    WOOOJOOWWWW, dat is ook super lekkere hagelslag!! :p Water loopt me in mijn mond. Zou er zo weer 1 smeren, maar heb net al een appelflap op. Dus nu ff niet. ;) Heerlijk ook die hagelslag. Love it!!!
    Ohwww, heerlijk dat je dinsdag weg gaat naar Parijs!!! :D Alvast heeeeel veel plezier en geniet er lekker van saampies! Romantisch hoor.
    Voor je het weet voel je de kleine elke dag. ;) Super bijzonder. En je hoeft je geen zorgen te maken hoor dat je de kleine nu nog niet elke dag voelt. Was bij mij ook zo dat ik het toen nog niet elke dag voelde. Wel vond ik het dan heel fijn om een controle te hebben en het hartje dan weer te horen.
    Ik heb volgende week weer controle en een groeiecho. Ben zoo benieuwd!!

@ Bianca88: Natuurlijk denk ik aan je. Pfff.. je hebt weer een druk dagje. Je bent altijd druk. Denk je wel aan jezelf en neem je ook wel voldoende rust? Je bent een bikkel!
    Ik hoop ook dat je snel met clomid mag beginnen. Volgens mij is dat echt goed spul. Heb er zoveel positieve dingen over gelezen.
    Maar beter is gewoon dat je cyclus weer normaal is. Hoop het zo!!

Ik heb net met m'n ouders even boodschapjes gedaan. Ook weer gebeurd. Normaal doen mijn man en ik altijd samen de boodschappen. En vandaag voor het eerst de weekboodschappen in m'n eentje gedaan. Hahaha.. en m'n mannetje weet niet dat ik de boodschappen nu al heb gedaan. Dus verrassing voor hem. ;) Hihi... hij is nu namelijk wel erg moe steeds na het werken bij PostNL.
    En ik vind hem zooo dapper. Ookal is het werk bij PostNL niet alles, hij zet wel door zonder te zeuren. Echt heel erg blij mee.
    Nu moet ik nog gaan schoonmaken. Pfff.. ben super lui nu door dit saaie weer. Maar ik ga ook even doorbijten. ;)

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Essie met schoonmaken!
    Ik ben ook zo giga lui! Doe dan ook niks vandaag. Nouja wel gewerkt vanmorgen natuurlijk haha maar das ook alles.

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Lekker lui zijn hoor. Je hebt al gewerkt vandaag. Is meer dan genoeg inspanning.
    Ik zit nu nog steeds op de bank. Hihi... :p Ohww zooo geen zin. Maar moet toch gebeuren. Ik ga NU echt ff schoonmaken.

16. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: fijn dat de appelflap lekker was! goedzo.. dat beetje energie kun je wel gebruiken zo te horen! en ach straks na je zwangerschap kun je weer gaan lijnen meis! nu echt niet doen.. gewoon lekker snoepen af en toe! en een appelflap is echt niet zo erg hoor.. het hoort er allemaal bij! hihi.. nog eventjes! je bent al meer als op de helft ;)

hier ook lekker gepoetst, wat gesport en yoga gedaan! heerlijk.. vanavond nagels lakken, we gaan maar weer op die toer, even het kids maken vergeten :p haha

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als n lekker dagje Delta! Wanneer ga je beginnen bij je nieuwe baan?

18. Delta

Delta Niet meer actief

noosa: uhm januari! de eerste week van januari nog niet, dan heeft mn vriend eindelijk een weekje vrij en gaan we ook paar daagjes weg.. dus die week erna.. en volgende week komt mn moeder nog even langs om wat dingetjes te bespreken :)

19. Troel

Troel Niet meer actief

@Ess! wat ben je toch een lekkerwijf!! Moet altijd zo lachen om je!! :D:D enne geef mij ook ff een appelflap...!!

20. Troel

Troel Niet meer actief

Delta: hoe is t met je?? Nieuwe baan! Leuk! Bij je moeder he? Lekker... wat houden de werkzaamheden in?

Deel Deze Pagina