@Delta: mooi kleurtje!! @Bianca: hmm hier ook geen linkje meer...Essie zal m vast nog wel hebben hihihi
Laat maar hahah ben alweer thuis @gizzie proficiat met je neefje!!! Ben benieuwd hoe hij heet . Alles goed gegaan? Zooo liefies kga douchen en erna lekker slapen! Tot morgen en trusten..
@ Delta: Love that colour!!! Super cool!! Likelikelike!!! Ik ben ook errug benieuwd hoe ons halfbloedje eruit gaat zien. Maar we moeten toch nog even geduld hebben. Ik hou van dat mooie tintje. @ Bianca88: Ik heb um hoor. Staat in m'n favorietenlijst. De o zo blije penis tussen de bloemetjes en de bijtjes!!! Hier is ie dan: This Is One Of The Most Messed Up Cartoons I Have EVER Seen - YouTube Heeel veel kijkplezier!!! Ik heb vanavond It takes two gekeken. Zo'n leuke film! Blijft leuk. Hihi.. Nu lekker tegen m'n mannetje aan kruipen. Naja.... zover ik tegen hem aan kan kruipen. Mijn buik zit er nu echt tussen. Hihi... Slaap lekker sweety's!!
@ essie: thnxxx haha ik houd ook van die knalkleuren! jaaa ik houd van tintjes! leuk hoor... ben benieuwd. zal zeker een pracht baby worden!
Ik vind halfbloedjes ook altijd mooi om te zien! Ik ben echt benieuwd naar de verschillende beebjes hoe ze hier uiteindelijk geboren gaan worden.
Zit er weer op! Binnen 5 min weer uit de stoel gelukkig. Nu lekker theetje drinken met collegas...laat het weekend maar beginnen! O en kleine reneé, als je dit leest...je mag komen hoor! Papa en mama willen niet langer wachten. En wij baby babbelaars zijn ook heel nieuwsgierig naar je!!
Goedemorgen lieverds, Ik heb vandaag best goed geslapen. Dat deed me echt goed. Nu net even ontbeten. En de baby roept alweer om een broodje met hagelslag. Nou moeders gaat dat straks even regelen. Zit potverdorrie ook nog met een appelflap en 2 appeltaart punten. Ik krijg straks weer gezellig een vriendin op visite. Daar zijn die appelpunten voor bedoelt. @ Delta: Ik hou ook echt wel van die felle knalkleuren!! Turqoise en lime groen vind ik ook zulke mooie kleuren. Echt mijn lievelingskleuren. Maar die roze is ook echt super leuk! Nog wat doen vandaag? @ MayD: Ik ben ook super benieuwd en nieuwsgierig hoe alle baby's eruit zien. Hihi... Maar allereerst wachten wij op jullie kleine!!! Zijn de voorweeën nu nog iets heftiger of niet? En hoe was je nacht? Een beetje geslapen? @ Noosa: Ohw verschrikkelijk de tandarts. Ik moest 2 maanden terug en ben zo blij dat ik zwanger ben, want hierdoor kon hij geen foto's maken enzo. Hihi... dus toen was ik ook zo uit die slagerstoel. Maar ik mag me wel voorbereiden bij het volgende bezoekje. Dan gaat ie me volgens mij wel aanpakken. Brrrr... nog even niet aan denken. Wat zijn jullie plannen voor vandaag en dit weekend? Vanmiddag komt er bij mij een vriendin langs. En ik haal ook m'n mannetje vandaag op van het werk. Verder vanavond relaxen en The Voice kijken. Morgen is heel de dag m'n zusje bij ons. Ook gezellig. M'n mannetje is morgen ook werken, dus ben ik gelukkig niet alleen thuis. En verder gewoon helemaal niks geen plannen. Dus gewoon een super relaxed weekend. Zaterdag is er bij ons een kerstmarkt, daar ga ik dan wel even heen met m'n zusje. Een GRATIS chocolademelk scoren. Hihi... Hoe bedoel je Nederlander. Fijne dag vandaag allemaal!!!
He girls, Nieuwe neef heet Siebe! Moet er een beetje aan wennen, maar vind 'm best leuk. Op mijn namenlijstje staat een Siem, en een Wiebe. Die gaan 'm niet meer worden in elk geval, haha. Woensdagavond is ze ingeleid via een ballonkatheter. Niet via hormonen/zalf. Dat zou tot een weeenstorm kunnen leiden, en dat was gevaarlijk voor Siebe. Maar de hartslag van Siebe ging steeds meer achteruit, dus het is uiteindelijk toch een spoedkeizersnede geworden. Siebe weegt ruim 2000 gram! Dat is dus echt super, had niemand verwacht een paar weken geleden. Fijne dag vandaag liefies!
@ Gizzie: wat fijn dat Siebe het goed maakt! @ Essie: fijn dat je wat beter hebt geslapen. Appelpunten zijn ook niet slecht! Hmmmm @ Noosa: idd papa en mama zijn eraan toe de kleine Reneé in de armen te hebben! Vannacht wakker gelegen tot 2 uur... kon gewoon niet in slaap komen. Vervolgens wel 4,5 uur aan 1 stuk doorgeslapen... niet slecht dus! Voorweeën komen en gaan, maar zetten nog niet echt door.
@ essie: haha lekker eten meis als je honger hebt!! ohh wat gezellig, een vriendin op visite, geniet er lekker van! en ook zeker van die lekkere appeldingetjes ik ga zo lekker douchen, mezelf beetje verzorgen, sporten.. lekker maskertje in haarjes doen enzo, benen scheren wahaha.. tja moet ook gebeuren he!