De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Dat is een naam die ik niet vaak hoor. Apart. In welke provincie wordt deze naam veel gebruikt? Weet je dat? Wel balen dat het een naam is die op jullie namenlijstje staan. Zal je net zien. Ik hoop ook zo dat mijn broertje en schoonzus een andere meisjesnaam hebben. In principe hebben we totaal een andere smaak, maar dan zal je net zien dat het bij meisjesnamen niet zo is. Super spannend dus.
    Wat een spannende bevalling zeg. :( Poeh! Gelukkig is alles goed gekomen, maar nu moet ze natuurlijk wel langer herstellen enzo en dat is wel vervelend. :( Vriendin van mij waar wij woensdagavond op kraamvisite gingen had ook een keizersnee en ze mag zooo weinig. Echt balen is dat.
    Meis, jij ook een fijne dag vandaag en alvast een super fijn weekend en succes met klussen!

@ MayD: Lekker dat je 4,5 uur aan 1 stuk door hebt geslapen. Dat is al heel wat beter dan om de 2 uur wakker worden. Toch hoop ik dat je heel snel nog een hele nacht door kan slapen. Zodat je toch goed uitgerust aan de bevalling kan beginnen.
    Ik ben blij dat ik redelijk geslapen heb. Dat merk ik wel. Ben fitter.
    Straks ga ik gewoon genieten van m'n appelpuntje. Hihi.. :p Ik zal niet aan m'n lijn denken. ;)

@ Delta: Ja, vind het wel erg leuk en gezellig om nu lekker visite te krijgen nu ik toch thuis zit. Het is anders zooo saai. Maar zo op deze manier is het goed vol te houden. Kan lekker m'n sociale contacten bij houden. :) Ook goed natuurlijk.
    Ik moet nog douche. Heerlijk om jezelf te verwennen. En hou op over benen scheren. Wat een opgave is dat zeg met zo'n buik. Haha... kost me nu echt heeeel veel energie. Ben doodop als ik daar klaar mee ben.
    Net zoals m'n poes scheren. :p (sorry voor de details) Maar ik moet nu echt goed bukken om m'n poes te zien. Mijn buik hangt ervoor. Hahaha... Ik haat scheren. GRRR.. stomme haren!!!!

@ Troel: Ik ga mijn broodje hagelslag nu smeren!! Doe je met me mee?

2. Delta

Delta Niet meer actief

haha essie :p wat zeg dat toch heerlijk! ik haat scheren ook.. pff indd stomme haren! maar ja.. t moet weg.. geniet van je broodje hagelslag!!!

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Sooooo alles al gestreken, gewassen & opgeruimd ;)..
    Manlief vanmorgen naar het werk gebracht, wat een heerlijk weer :$!! Zometeen lekker een film kijken, welke weet ik alleen nog niet haha.. :p

@Essie: Lekker relax weekendje meis, heerlijk met je zus samen morgen! Amuseer je op de kerstmarkt & geniet vooral van je GRATIS chocolademelk hahaha :p!!!
    Kga vanavond weer werken, morgenavond hebben wij personeelsfeest op het werk & manlief mag ook mee ;) heb er wel zin in! & Zondag ff boodschappen doen en savonds ook weer werken ;).

@Gizzie: Wat een apparte naam meid! Is een combi geworden wat jij op je lijstje had staan haha ;). Gaat nu wel alles goed met het kleine kereltje en mama?

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Goede morg....eh.... Middag!

Gefeliciteerd met Siebe Gizzie! Hopelijk gaat alles nog steeds goed met moeders en zoon en mogen ze snel naar huis!

Haaai cherry! Leuk weer iets van je te lezen!

Leuk kleurtje op je nagels Delta!

Oeh ik wil ook naar de kerstmarkt Essie! Normaal gaan we altijd naar Maastricht naar de kerstmarkt (haha hoi bianca!) maar dat zit er dit jaar helaas niet in :(
    Jammer hoor want Maastricht is zooooo gesellie met kerst! Altijd al wel hoor, we gaan er graag shoppen :D

Have fun morgen bianca met het personeelsfeest! Leuk dat ml ook mee mag!

Hoe is het met may? Trek je het allemaal nog een beetje meis! DE magische grens is bereikt, hopelijk gaan ze je nu gauw verlossen!

Fijn dat je niets had bij de tandarts Noosa! Ik moet ook binnenkort. Hou m'n hart al vast :( heb sowieso een slecht gebit, en nu door het zwanger zijn veeeeeeeel bloedend tandvlees.

Troel! Suuuuuper mooie foto op fb!

@hier: hello world! Heb tot 12 uur in m'n bedje gelegen, sjeeeee wat voel ik me waardeloos vandaag zeg :( zie nog niet gebeuren dat dit met 12 over is. Nou ja, nog max 29 weken te gaan ;) Komt allemaal best wel goed :cool:
    Ooh essie! Ik heb gister een nieuwe fles poepdrankje moeten halen (:cool:)
    Kennelijk ben je na 1 fles al chronisch gebruiker. Ik moest de eerste fles zelf betalen a € 4,95 en deze kreeg ik gewoon vergoed. Misschien toch maar het overwegen waard? Het helpt mij namelijk wel echt als ik het gebruik. Tis nog steeds niet wat het moet zijn, maar het doet minder pijn en je hoort niet meer keihard *PLONS* :D
    Het word allemaal wat zachter zeg maar :p
    En verder: mijn baarmoeder groeit goed! Normaal komt ie met 12 weken boven je schaambotje uit, ik kon de mijne gisteravond al een randje voelen! Scheelt natuurlijk dat ik weet wat ik moet voelen, maar na mijn aanwijzingen kon vl em ook voelen. Daarna mocht ik niet meer voelen van hem, hij was bang dat ik korrel hoofdpijn zou bezorgen :D

Kerstkaarten zijn gister op de bus gegaan, dus die zullen jullie 1 dezer dagen wel krijgen denk ik.

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gizzie, ik vind het wel een leuke naam Siebe! En Siem lijkt er niet al te veel op hoor! Dus die zou ik lekker op je lijstje houden hihi.

Essie, meid wat kan jij ook heerlijk genieten van eten haha! Het klinkt ook wel erg lekker wat je in huis hebt.
    Ik heb al zin in mn avond eten...vriend eet niet mee dus ik ga lekker kip tandoori eten. Hij houdt niet van rijst dus als hij dan weg is geniet ik ervan.

Bianca, leuk n personeelsfeest! Veel plezier en werkse dit weekend!

Thee, bah het zit niet mee (behalve dan je toverpoepdrankje hihi dat is wel weer n meevallertje).
    Dagen zullen lang duren zo! Maar wel een geruststellend gevoel dat je weet dat alles goed is en alles goed groeit!

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Delta: Tis verschrikkelijk dat scheren. Pfff... gewoon een hele opgave. Poes scheren, benen scheren, oksels scheren. Ik moet het morgen weer doen. Nu al geen zin in, maar moet gebeuren. Alles moet kaal, want kaal is geniaal!!! :p En lekker voor m'n mannetje. Geniet altijd van een kale poes. Hahahahaha... :p Oke, genoeg verteld! Hihi.. ;)

@ Bianca88: Ik ga zeker genieten van de gratis chocolademelk! :p Komt helemaal goed. Hihi... ;)
    Jij veel succes met werken vanavond. Wel leuk dat je een personeelsfeest hebt en dat je mannetje mee mag. :D Altijd gezellig. Geniet ervan en veel plezier!!!
    Verder lekker tussendoor genieten van het niks doen. ;)

@ Thee: Beter dat jouw poep zachter is. Inderdaad beter dan dat harde gedoe en dan inderdaad plons horen en dan ook nog een zeiknatte reet. :D Hihihi... :p
    Ik ben vanochtend wel weer naar de wc geweest. Nu ineens wel 2 dagen achter elkaar. Nu hopen dat ik morgen ook weer kan. Ben benieuwd. Het was vanochtend redelijk zacht. Hihi...
    Jij alweer door je eerste poepfles heen?! Gaat hard zeg met dat spul. Wel beter dat je dit flesje vergoed kreeg! :) Scheelt toch weer een beetje.
    Ik zou niet weten hoe en waar ik de rand zou moeten voelen van de baarmoeder. Hihi... Hoe voel je dat?

@ Noosa: Ik kan zeker wel genieten van lekker en ongezond eten. :p Hihi... ;) Maar vanavond eten we groentesoep!! Patat eten we morgen, want dan blijft mijn zusje ook eten.
    Kip tandoori is ook erg lekker. En wel slim dat je dan rijst eet als je ventje weg is.

Heb je lekkere appelpuntjes in huis, hoeft m'n visite niet omdat ze aan de lijn is. Vind ik niet erg. Nu heb ik er nog 2!!! :D Misschien kan ik mijn zusje er blij mee maken morgen. Komt wel goed.
    Dus net even m'n laatste appelflap naar binnen gewerkt. Baby moet wel genoeg appel binnenkrijgen hoor! :p Hihi...
    Zometeen m'n mannetje ophalen van z'n werk. En verder relaxen.

7. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Oke bedankt he es! Nu zit m'n hele scherm onder de crystal clear! :D
    Ken je dat deuntje van kleine wasjes, grote wasjes, stop ze in de wasmachien. Laat maar lekker draa-je!
    Hier gaat het altijd: kleine stoppels, grote stoppels, stop ze onder het scheerschuim. En dan lekker scheeee-re!
    :D:D:D:D
    Had ik al gezegd dat mijn vriend niet spoort?! Ik moet straks gewoon 2 kinderen opvoeden :$:D:D

Neeeeeeee ik heb noooit een natte reet na de *PLONS*! ik gooi eerst altijd wat wcpapier in de pot. Dan land alles wat zachter en spat het niet zo omhoog. Wel zo fris voor mijn billetjes! Mijn ouders hebben nog zo'n wc met zo'n plateautje. Das helemaaaaaal drama! Zeker als je moet overgeven. Ben je klaar, hele maaginhoud in die pot. Doe je je ogen open, kijkt de mihoen je aan :$ huppakee......komt er weer wat gal omhoog. En als ik pech heb, erbij. Ziet er helemaal niet uit :cool:
    Nee doe mij maar lekker een plonspot. Gooi er wel wat wc papier in :p

Ja dat poepspul gaat hard! :$ maar het werkt wel, en daar doen we het voor!

Baarmoederrand: bij jou zal het hoger zitten, jij bent stukken langer zwanger als ik. Maar bij mij, net ietsje boven mijn schaambotje, als ik het daar wat indruk met mijn vingers voel ik een hardere rand, als een soort van bal zeg maar. Dat is de bovenkant van mijn baarmoeder.
    Bij jou zou ik gewoon met je vingens vanaf je schaambotje omhoog gaan naar je navel. Zodra je dan je buik een beetje kan induwen en je voelt een hardere rand zoals een bal, dan is dat jou bovenkant van je baarmoeder. Op het laatst zit die bovenkant van de baarmoeder onder je borsten.
    Maar jij bent wel super slank he, dus ik weet niet of je het zo makkelijk kan voelen omdat je natuurlijk flinke buikspieren hebt!
    Ik heb *kuch* amper buikspieren (ik ben dan ook niet zo slank) dus mijn slappe hap zorgt er voor dat ik het allemaal wat makkelijker kan voelen.

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Thnx lady's ;)!

@Thee: Leuk lieverd, ik hou mijn brievenbus in de gaten hihi ;)
    Hahah moest wel lachen over je poepverhaal hahaha... Gelukkig kan je door de lactulose wel goed naar de wc meid.

Lieffies ik ga met de hondjes door het heerlijke weertje, manlief halen, koken/eten & dan kan k gaan werken..

Tot morgen xxxx

9. Delta

Delta Niet meer actief

hahahaha essie !! lig hier echt dubbel, maar indd kaal is zeker geniaal!! hier ook hoor :D

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gekke meiden!!! Hihi

11. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Bianca thnx voor de leuke kerstkaart, die van ons is ook onderweg..
    Pff even een ego, ik zit er zo doorheen!

Onze auto is dus kapot gegaan vandeweek en maken word onwijs duur en dat is t niet waard.. Nu kunnen we een roestbak waar werkelijk alles aan makeerd kopen voor 250euro.. Maar wel met een apk tot oktober volgend jaar.. Dus ml en ik zitten in twijfel of we dat niet gewoon moeten doen..

Verder zit ik alweer op dat 57! En ik denk dat het nog wel even gaat duren voor ik ongesteld word. ik verlies 'veel' slijm en mijn baarmoeder is hard en hoog.

der is zooooveel onrust in mn hoofd, en dit is nog geen kwart van alles! Maar vind t even genoeg voor een ego bericht..
    Sorry ladies maar soms vraag ik me af waar ons geluk blijft!
    Of heb ik mn 7 gelukkige jaren net afgerond en ben ik begonnen met de 7 ongelukkige jaren? I dont know!

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hahaha ladies ik moet altijd zo lachen om jullie verhalen over kale poezen en poep flessen. :eek:

@Noosa:eek:eps ik vergeet steeds je vraag te beantwoorden. Hihihi
    Met mijn bi gaat het redelijk. Moet heel goed op mijn werktijden letten en goed alle bewegingen afwisselen. Verder zijn de pijnen gelukkig stabiel gebleven en zijn ze op werk een stuk relaxter geworden. Echt fijn! Zo is het goed vol te houden allemaal.

@gizzie: gefeliciteerd met Siebe!

@derest: hoiiii!

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Fijn dat je BI goed te doen is cherry!

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Een hele dikke mega ultra superdeluxe knuffel voor blijevrouw!

15. Delta

Delta Niet meer actief

aaah blije vrouw :( wat vreselijk k*t om te lezen zeg.. bah.. ik hoop dat het geluk ook snel naar jullie kant op mag gaan! onthoud; het kan niet eeuwig blijven regenen.. een hele dikke knuff!! xx

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Woojoowww, ja die reclame ken ik. Dan ga ik jouw versie maar zingen onder het scheren. Misschien wordt het dan toch nog leuk! ;):p Vind het echt een ramp. Pfff.. en heb vanochtend een foto gemaakt van m'n buik. Ben in zo'n korte tijd ENORM gegroeid. Lijk wel een kamerolifant. Echt TE erg gewoon.
    Ik leg ook altijd pleepapier eerst klaar voordat ik ga lossen. Het dempt het geluid ook een beetje. ;) Hahaha.. om het zomaar te zeggen. Bij sommige die dus geen wcpapier gebruiken hoor je dus wel echt PLONS! Hahahaha... (m'n schoonvader) OEPS, wilde geen namen noemen. :p
    Ik hoop morgenochtend weer te mogen poepen.
    Heerlijk zo'n poepfles. Ik kijk het nog wel even aan. Maar ga het volgende week donderdag wel bij de vk aangeven.
    Ik durf op een of andere manier niet op mijn buik te duwen. Stom he?! Bang dat ik te hard duw ofzo. Haha.. ik laat het wel aan de vk over volgende week. ;)

@ Bianca88: Wat een weer he?! Dramatisch. :(
    Heel veel succes met werken!!! Je mist wel The Voice vanavond!

@ Delta: Ik haat haren. Verschrikkelijk. Wilde ook een laserbehandeling, maar dat werkt niet op een donkere huid vanwege pigmentvlekken. En nu tijdens de zwangerschap heb ik ook enorme pigmentvlekken. Niet normaal. Net een koe. Alleen loei ik dan niet.
    Maar wil gewoon een kale poes. Ik hou ervan als m'n poes geaaid wordt. :p;) Hihihi...

@ Blijevrouw: Ohww, wat super rot zeg. :( Pfff... het mag ook even niet mee zitten. Bah! Tsja, wat is nu verstandig om te doen inderdaad. Als de auto nog keuring heeft tot volgend jaar oktober, dan is de auto toch pas weer goedgekeurd voor een jaar en kan er toch mee gereden worden, lijkt mij. Dus dan denk ik weer van waarom zou je die auto dan niet kopen. Als ie maar rijdt. Maar kan ook wel begrijpen dat je in een veilige en goede auto wilt rijden.
    Jullie moet zelf beslissen en kijken waar jullie je het prettigst bij voelen.
    Wat ^%&* dat je nog niet ongi bent! :( Nog steeds die spanning. Duurt ook erg lang. Wanneer heb je nu voor het laatst een testje gedaan?
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid mag hebben.
    Een hele dikke vette knuffel voor jou meis!

@ CherryBelly: Wat super fijn dat ze relaxter worden nu op je werk. Dat geeft weer positieve energie en die kan je goed gebruiken.
    Ook fijn dat het beter gaat met je BI. Hopen dat het ophoudt.
    Maar blijf aan jezelf denken!

Ik begin nu weer een beetje last te krijgen van m'n onderrug. :( Ik denk dat ik een stevige buikband moet gaan aanschaffen. Iemand tips?

17. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Lieve meiden zijn jullie toch ook! Essie, wij hebben besloten de auto te kopen. En dan die van ons kapot te verkopen. Kijken wat ze er voor geven. Het is gewoon een prima auto die wat onderhoud nodig heeft nu.

We zijn dan voor nu iig even gered, al zitten er dan geen cadeaus in dit jaar.. Maar das dan weer een ander verhaal...

Ik heb afgelopen zondag voor het laatst getest. Ik wacht gewoon tot aan de kerstdagen en probeer het dan nogmaals, wie weet he haha...

Wij gaan even naar de auto kijken en wat boodschappen doen.
    Fijne avond xx

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Blijevrouw: Ja, inderdaad toch wel slim om die auto te kopen. Je hebt immers toch een vervoersmiddel nodig. Wel handig.
    En dan maar inderdaad een keer geen kadootjes met de kerst. Wij kunnen dit jaar ook geen kadootjes kopen voor de kerst. Hier zijn mijn schoonouders al van op de hoogte. En ze begrijpen het natuurlijk.
    Maar toch is het wel vervelend. Want wij krijgen wel wat van hun, maar kunnen helaas niks terug geven. :(
    We moeten maar genieten van de dingen die we wel hebben. Erg belangrijk.
    Dat is een goeie inderdaad om nu gewoon nog even een weekje af te wachten en met kerst maar weer een test doen als je dan nog niet ongi ben. Je weet maar nooit. Blijf duim voor je. Hoop het gewoon zo.
    En de auto al bekeken? Bevalt ie en rijdt ie lekker?

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Blije, dikke knuffel voor jou!!
    Ik hoop dat jullie nog wat voor je huidige auto krijgen, dat scheelt alweer iets.

Ik geloof dat de crisis overal toeslaat...hoor het zo veel opeens. Helemaal nu met de kosten van de kinderopvang etc.

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Blijevrouw: dikke knuffel meis!

@ Essie: de Bellybelt van Anita is een aanrader. Deze valt wel erg groot, dus eerst ff checken welke maat voor jou het meest geschikt is. Ik heb een maat 42/44 en draag M.

@ Bianca88: thnx voor het kaartje!

@ Hier: vanmiddag bij mijn ouders geweest. vanaamp een nacht geen pijnstilling innemen, even kijken hoe dat gaat.

Deel Deze Pagina