De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: hahahaa jou opmerking; alleen loei ik dan niet :p whaha moest erg lachen! hmm dat is wel vervelend die pigment vlekken.. maar niks aan te doen meis.. trekt dat nog wel een beetje weg na de bevalling of?

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Graag gedaan lieverds voor het kaartje ;) !
    Ben benieuwd naar die van jullie, als jullie er een hebben gestuurd ;).
    Wij doen ook geen kerstkado's, geen centjes dit jaar voor. Maar doen zowieso ei gelijk nooit kado's kopen. Kopen zo dingen wat we leuk vinden of tegen komen.

Bohh het sneeuwt hier al de hele avond! Bij jullie ook?
    Gelukkig blijft het niet liggen, niets voor mij hoor!

@troel wanneer gaan jullie naar Parijs?

@blijevrouw pff cd 57 alweer! Ik wou net vragen ga je nog een x testen, misschien was je wel te vroeg vorige week met testen? Ik hoop het i.i.g en andere hoop ik dat je gauw ongi word zodat je een nieuwe ronde in kan. Ik vraag me dat zelf ook wekelijks af lieverd, waar blijft ons geluk? Knuf!

Kga lekker slapen, ben moe!
    Bis Morge!
    xxx

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi lieverds,

Ben weer wakker hoor! :( Mag ook om half zeven m'n mannetje weg brengen naar z'n werk. Dacht dat het al tijd was, dus werd uit mezelf wakker. Veel te vroeg nog natuurlijk. :p

@ MayD: Thanks voor je tip! Ik heb het nu wel nodig. Buik groeit flink ineens en de rugpijn komt puur door het gewicht wat nu aan de voorkant hangt. Dus versteviging heb ik nu wel nodig.
    Kan ik die buikband bij de Prenatal kopen? Ik ga namelijk vandaag zo'n ding kopen dan, voordat de rugpijn nog erger wordt.

@ Bianca88: Aan de ene kant misschien toch wel jammer dat de sneeuw niet is blijven liggen. Het heeft toch wel wat zo'n mooie winter wonderland. Hier heeft het gisteravond super hard gehageld. Toen was alles ook even wit buiten.

@ Delta: Hihi! Die melkfabrieken groeien nu weer wat minder. Maar ineens heb ik tieten. Hihihi. Ben van mezelf klein geschapen en voor mijn doen zijn ze nu echt wel groter. Weegt ook uiteraard meer. ;) Maar ik ben er trots op hoor. Ik geniet er nu gewoon van.
    Ik durf niet te zeggen of m'n pigmentvlekken op mijn lichaam weg zullen gaan na de zwangerschap. Geen idee. Ik hoop het wel, want voel me anders echt een koe. :(

Nou schatten, ik ga maar proberen nog even mijn ogen van de binnenkant te bekijken.

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Morning ladies! Jeetje ben elke dag rond een uur of 6 wakker...ik mis het uitslapen!

@blijevrouw: dikke knuffel meis! En hebben jullie de auto al gezien/gekocht? Balen al die tegenvallers zeg :( en ik hoop ook dat je snel meer duidelijkheid hebt!

@essie: hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen! Wat ik heb gehoord over die pigmentvlekken is dat ze wel wegtrekken...maar ik weet het niet zeker.

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ CherryBelly: Heb niet meer echt geslapen. De kleine werd ook wakker en schopte erop los. Kickfun aan het doen geloof ik. ;)
    Net m'n mannetje naar werk gebracht. Die kan ik om 16 uur weer ophalen en straks een gezellige dag met m'n zusje. En naar de Prenatal voor zo'n stevige buikband.
    Hoop wel dat die pigmentvlekken weg trekken. Het zijn gewoon lichtere vlekken op m'n huid. Ach, m'n oude figuur krijg ik toch niet meer terug. Alles is opgerekt en uitgerekt. ;) Neem het maar voor lief.
    Balen dat je ook steeds zo vroeg wakker bent. Ik ook. Uitslapen lukt me echt niet meer. :( Mis het ook wel. Ik kruip nu weer terug in bed in de hoop nog ff te slapen.
    Fijn weekend meis!! Rustig aan!

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: tweedehands kun je ze ook erg goed kopen. Nieuw zijn die banden iets van 40 of 50 euries. Ik heb de mijne 2e hands voor 10 euries gekocht.

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!!!

Ik heb denk jullie slaap gepakt vannacht...heb heerlijk geslapen.

Vanavond mogen jullie weer! Haha

Essie wat ook scheelt is positieondergoed. Moet ik van mn fysio aan...niet charmant maar helpt wel!

Cher, fijn dat je de bi onder controle hebt! Hopen dat t zo blijft.

Mayd, en heb je veel pijn gehad zonder pijnstiller?

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Niet superveel pijn gehad, maar ook niet bijster geslapen....

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Gelukkig dat de pijn niet super erg was vannacht.
    De kleine meid heeft het volgens mij veel te fijn bij jou!! Super spannend zeg. Hoop zoo dat ze snel komt. Heeeel snel!
    De buikband krijg ik van m'n ouders. Willen ze me graag geven. Dus daar ben ik erg blij mee en uiteraard begon ik te janken toen ze zeiden dat zij mij het kado wilde geven. Ik ben weer errug emotioneel nu steeds. Jank echt om alles. Tranen van blijdschap, verdriet echt om alles.

10. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Whahahahaha, Thee en Essie, lig hier helemaal in een deuk om jullie (even teruggelezen vanaf pagina 165 :D).

Noosa, inderdaad, Wiebe haal ik eraf, maar Siem vind ik nog steeds erg leuk. Moet kunnen Siebe en Siem ;). Beter dan Siebe en Wiebe, haha.

Essie, ik vind Siebe een beetje Fries klinken, maar wij zijn Brabo's!! :).

Blijevrouw, dikke, dikke knuf meis. Ik hoop dat 2012 jullie geluksjaar mag worden! En dat hoop ik trouwens voor iedereen hier natuurlijk...

Troel, alvast heel veel plezier in Parijs met je mannetje en beebinbuik!

Vandaag niet klussen! Yes! Althans, ik niet. Ga de keuken poetsen (jeeeej :p). Manlief klust tot 14.00 uur. Vanmiddag hebben we een kinderfeestje en vanavond een volwassenenfeestje ;). Gezellig. En morgen is de stad open, dus we gaan voor wat kleertjes kijken.

Fijn weekend allemaal liefies!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Veel plezier vandaag Gizzie!

@ Essie: ik kan ook om elke drol janken op het moment hahaha... stomme horrormonen! Ik heb nu heel sterk de drang om te poetsen (heb ik normaal nooit...). Misschien is dat een teken? Wel heel lief dat je de band van je ouders krijgt!

Vanmiddag hier in het dorp naar de kerstmarkt. Nu eerst ff boodschappen halen.

12. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoiii meiden,

Laatste dagen wat druk geweest en echt ontzettend moe.. heb moeite mn bed uit te komen.. :(

@MayD, wat balen meid dat je nog steeds niet heel goed slaapt. Wel fijn dat de pijn steeds minder moet.

@Essie, meelbiet! Je lijkt wel zwanger met je melige gedoe en je gehuil ;) hoort er nu eenmaal bij geloof ik :p

@Troel, oui oui Paris.. nicee :D

@Thee, joehoeee how are you!?

@Cherry, hooiii thnxx.. ik ben inderdaad zwanger.. ergens tussen de 4 weken en 4 dagen en de 5 weken.

@Gizzie, gefeliciteerd met je neefje!

@Noosa, beetje laat..maar gefeliciteerd met je ondertrouw! Die zwangersschaponderbroeken zullen inderdaad niet charming zijn, maar wel functioneel!

@Blije, wat een onzekerheid meid! Hopelijk weet je gauw meer. En wat ontzettend balen van jullie auto!

@Bianc, hoii! Wat schiet het al weer op bij je!

@hier, onzeker, opgelucht, blij, vrolijk, onzeker, bang, opgelucht, blij, vrolijk.. pff.. ik word dr gek van zo wispelturig als ik nu ben. Uit de zoektocht naar bevestiging toch nog een clearblue met zwi gedaan.. net zoals woensdag 2-3 wkn zwanger.. dus dat is hetzelfde.. stond in de bijsluiter dat je pas na 5 dagen opnieuw mocht, maar ik moest en zou het doen.. Pff..
    Besef komt gelukkig wel steeds meer door! OVerall ben ik er best positief over.. heb ik echt het gevoel dat het goed komt. Mijn vl en mn moeder hebben dat ook en die zitten dr nooit naast dus dat is ook fijn. Maar ik zal blij zijn op het moment dat ik de dubbele cijfers in ga..

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ BB: het is ook allemaal wel heel spannend voor je! Dikke knuf tegen jouw wispelturigheid voor jou!

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O BB, de onzekerheid is zo herkenbaar! Je bent blij, maar je durft niet blij te zijn...het gaat allemaal over lieverd! Bij de een duurt het wat langer dan bij de ander (ik ben nu pas relaxed eigenlijk hihi). Maar het komt goed!

Mayd, fijn dat de pijn redelijk is mee gevallen.

Gezellig al die kerstmarktjes van jullie! Ik sta vanmiddag in de keuken. We vieren vanavond kerst met vrienden en iedereen maakt wat.

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat gezellig, veel plezier Noosa!

16. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Have fun iedereen die kerstmarktjes gaat bezoeken!

Reneé joehoeeeeeeeeee lieve Reneé?! Kom maar hoor! Je mama en papa willen je in hun armen sluiten! En wij zijn ook benieuwd!

Bb: ik=hier! :D

Ikmoetwatnieuwebh'saanschaffen,m'nborstenknappenuitdebh'sdieiknuheb.mijngodwatzijnzegrootenzwaarenhuge,envlkanerzijnogennietvanafhouden,stommetypischemandatieis!

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi..thee is duidelijk ZWANGER :D

18. Troel

Troel Niet meer actief

Hahahahha ik heb me echt suf gelachen om die poep plons scheer verhalen!! Kan t wel gebruiken... Baaldag!!! niks geks, gewoon moe en.klaar met deze dag! Nu al!!! En voel t kleintje minder..... weet wel dat t normaal is maaaaar tochhh.... eord je toch beetje sippig van hè...

Dinsdag lekker naar parijs.. Wat een zin!!!!:D heeeerlijk!!

MaaaayyyyyyDDDD!! hoe is het?? Oooooh ben zoo benieuwd hoelang nog.......

BB: Knufffelll!!!! *komt goed schatje*

Thanks voor de lieve reacties op mn FB foto!!! :) was er ook wel een beetje trots op... dacht: en nu mag iedereen mn buik zien.. en er is al wat te zien... lijkt elke dag harder te gaan! Hoop dat ie mooi naar voren plopt!!
    Bah moet werken zo... :( jij ook he Bianca?! samen zielig!!! ;)

19. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    En HOE! :D

20. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Knuffel voor Troel!! Hoop voor je dat deze dag snel gaat!
    Lekker dinsdag naar Paris! Kan me voorstellen dat je er zin in hebt! Geniet ervan meis!!

Deel Deze Pagina