Oh! Korreltje heeft een naamsverandering ondergaan! Heet vanaf gister Welpje! Voor wie wil weten, waarom, stuur maar ff een pb!
@ Thee: manlief hier vraagt of ik mijn armen eens omhoog wil doen, want dan lijkt het net of je implantaten hebt hahaha... twee reebruine oooooooogen, die keken mij aaaaaaaan.... Gelukkig zijn er meegroeibh's @ Troel: oh, wat lekker... Parijs! Alvast heeeeeel veeeeeel plezier meis!
May: hahaha dat zou vl ook kunnen zeggen! Ik hoop wel dat ze stoppen met groeien. M'n D bh is heel erg aan de kleine kant nu, net of ik zo'n foute push up bh aan heb, het bolt er aan de bovenkant uit zeg maar (push up bh's kunnen heel mooi zijn hoor! Mits je de goeie maat aan hebt! Vriendin hier heeft meestal een te kleine maat aan, waardoor alles zo gaat opbollen. Zo zie ik er nu ook uit ) Ben benieuwd met welke maat ik ga thuis komen!
Zo...wil iemand eventjes die horormonen van me wegslaan? Word gek van mezelf...ben maar aan t malen, denken, poetserig, druk, denken, denken en een hoop onrust in mn lijf en hoofd. Bah!
Stomme horrormonen!! Ga weg bij noosa! (maar kom niet bij mij please!!!) Ga maar fijn iemand anders lastig vallen, wij willen geeeeeeeeeen horrormonen! Helpt het?!
Sorry lieverds, ben druk haha.. Ben aan het proberen iets van mijn haren te krijgen.. Net 1 uur liggen krullen met tang, pff ziet niet uit! Maar weer stijlen! Maar denk toch dat ik zo dalijk maar ga wassen haha Dillema bij mij altijd, wat ga ik aandoen/hoe doe ik mijn haren!? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah gelukkig heb ik nog tot 7 uur te tijd om te proberen & te kijken @Troel Nee schat ik heb vandaag vrij, iedereen die naar het personeelsfeest komt heeft vrij gekregen . Morgenavond moet ik werk werken, maar kan ik me wel lekker uitslapen. @Gizzie: Amuseer je vnaaf lieverd! @Thee: aaaah lief welpje hihih Geef maar wat hormonen aan mij wil ze graag hebben !!!!! Zoo ik ga weer ff aan de slag
Tnx lady's ik ben weer Zen! Haha.....en kapot...even bij tanken en zo douchen etc. Bianca, veel plezier vanaaf!!
@Thee hahaha dat meen je niet geweldig haha! Ook bij de Action gehaald? Ik vond ze ook zo leuk hihi... Brr tis koud aan het worden buiten! Hier hangt me een ontzettende sneeuwlucht , dat dat maar weg blijft!
@ Gizzie: Siebe klinkt inderdaad wel friesachtig ja. Wiebe dan ook zeker of niet? Gelukt met de keuken poetsen? Dat heb ik vanochtend ook gedaan. Wel weer lekker dat dat nu gebeurd is. Jullie zijn vandaag lekker aan het feesten zeg. Leukleukleuk! Hoop dat het kinderfeestje leuk was. Veel plezier vanavond bij het volwassenfeestje. Oehhh, ik zou ook graag nieuwe kleertjes willen! Ik wil echt een miljoen winnen gewoon. En dan volop shoppen. Ik blijf dromen hoor. @ MayD: Ohw, gelukkig ben ik dus niet de enige met het jankhormoon. Pff... wordt er echt niet goed van. Kan gewoon om alles janken. Als ik iets erg vind of als ik iets juist super leuk vind. Het maakt niet uit. Het jankhormoon is even weg geweest, maar nu sinds deze week is het weer enorm terug gekomen. Hihi... kan het ook gewoon niet tegenhouden. Het komt gewoon. Ik ben ook ineens van het schoonmaken. Alles moet schoon zijn. Maar bij jou zal het inderdaad een teken zijn dat ze bijna gaat komen. Ik ben vandaag niet naar Zoetermeer geweest. M'n zusje was niet lekker en had koorts. Dus ik ben vanmiddag hier naar het dorp geweest en heb lekker op de kerstmarkt rondgelopen en met allerlei bekenden gekletst. Was ook erg leuk. @ BB: Ja, het zijn echt de hormonen die op hol slaan. Doe ik niks aan. Hihi... Wacht jij maar. Ik snap je onzekerheid heeeel erg. Ik heb in totaal 13 testen gedaan voordat ik kon geloven dat ik zwanger was. Ik kon het gewoon niet geloven, maar het is toch echt zo en wat een super mooi wonder! Blijf in je lichaam geloven en erop vertrouwen dat het allemaal goed komt. Je bent gewoon echt zwanger hoor!! @ Noosa: Creatief zeg dat je in de keuken staat. Wat voor gerecht ben je in elkaar aan het zetten? Als wij eten met vrienden is het eigenlijk altijd wel gourmetten. Lekker makkelijk. Maar wel leuk dat jij er echt tijd aan besteed. Keukenprinses! @ Thee: DIKTIET!!! Hoe is het met jou? Haha.. Ik sta elke dag wel voor de spiegel naar mijn buik en tieten te kijken. En als ik dan beweeg bungelen me tieten ook mee. Zoo grappig. Normaal ben ik klein daar aan de bovenkant en nu bungelt het alle kanten op. Verwen ze wel elke dag met een massage, maar heb nog geen eerste melk gespot. Ben benieuwd wanneer dat komt. Jij geslaagd voor de nieuwe melktietdragers? @ Troel: Ohwww lieffie toch!! Balen dat je zo'n baaldag had vandaag. Erg he hoe onzeker je kan worden als je de kleine ineens niet voelt. Dit had ik ook heel erg. Maar het zit goed hoor. Vertrouw op je lichaam. Heb je je niet volgevreten met broodjes hagelslag? Denk lekker aan dinsdag. Goed vooruitzicht meid. Echt van genieten. Heerlijk! En lekker broodjes hagelslag onderweg eten. Dikke knuffel voor jou!! @ Bianca88: Is het uiteindelijk gelukt met je haartjes? Ben benieuwd. Ik zou vandaag naar de Prenatal gaan voor zo'n stevige buikband. Toevallig whatsappte mijn nicht mij die fysiotherapeut is en die komt dinsdagochtend bij mij langs om te kijken of ik mijn houding kan veranderen, zodat mijn rugpijn minder wordt. Ze gaat me leren hoe ik mijn bekken moet kantelen. Dus ik wacht nog even met zo'n stevige buikband aanschaffen. M'n ouders willen het toch wel graag geven, maar ik wil wel dat het geld nuttig besteed wordt en niet dat ik dan die buikband heel weinig draag. Zou ik zonde vinden. Dus ik ben benieuwd dinsdag. M'n zusje is ziekjes vandaag. Koorts en hoest onwijs. Dus die heeft heel de middag (en nu nog steeds) op de bank gelegen. Ik ben ff naar dorp geweest en heb de kerstmarkt bezocht. Was erg gezellig. Heb veel bekende gesproken en een gratis warme chocolademelk gescoord. Was errug lekker. Hihi.. Verder nog een paar boodschapjes gedaan en vanavond genoten van 2 broodjes frikandel met heel veel mayo. Jammie!!! En nu lekker bankhangen. Lekker relaxed. Fijne avond allemaal!! Xxx
Fijn noos!!! Hoe doe je dat? Ontspannen? Lukt mij niet zo... en ken je dat gevoel van duizeligheid?? Zo ineens? Alsof er een aardbeving in je hoofd plaatsvind?? Pff heb t nu 2 x gehad deze week..... schrik er steeds van maaris al weg voor ik er erg in heb...... andere zwangere ladies misschien? Mn bloeddruk en ijzer enz waren juist heel goed....
@ Essie: Wat vervelend dat je zusje niet lekker was... ik hoop dat ze snel aan de beterende hand is. Ik hoop dat je wat goede tips voor je rug krijgt. Bij mij heeft de combo fysio en zwangerschapsgym goed geholpen. Aan het einde is er toch geen houden aan, dan wordt het gewicht zo veel dat je er m.b.t. houding ook niks meer aan kan doen.
@ Troel: misschien toch een beetje last van bloedarmoede? Zeker als de kleine een groetspurt maakt en dus meer bloed nodig heeft, kan het zijn dat je even beneden peil bent... kan geen kwaad.
Morning! Ik lig nog in bed..lagen er gister half 3 in! Was n gezellig feestje..maar nu voel ik me n wrak. Troel, heb gister alleen gehad datik sterretjes zag als ik opstond... Essie, we zijn met 26 man dus gourmetten wordt m niet haha. Iedereen maakte n deel van n gang. Echt gezellig! Zo vandaag weinig uitvoeren denk ik...mn benen willen niet meer! Haha