De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Goooooooooodmorning!

@essie,, jij bent echt zo grappig om te lezen :D.. Wel balen van je zusje.. en wat fijn dat je nicht even komt kijken of ze ja kan helpen.

@Troel, rustig aan meis!

@noos, groot gelijk da tje lekker blijf liggen :)

2. Troel

Troel Niet meer actief

Thanx MayD! Daar heb ik wel wat aan.... Kan ik daar wat aan doen? Qua eten ofzo? Ik merkte wel dat t weg ging zodra ik even ging staan.. ik zat ook wel redelijk opgepropt op een stoel druk te kletsen.. maarja gister had ik t ook heel even en zat ik gewoon relaxed... Hoe is het met jou??

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Ik herken het wel wat jij bedoelt. Bij mij is mijn ijzer en bloeddruk ook goed, maar ik ben weleens duizelig geweest. Het duurde maar heel even en dan gaat het gewoon weer goed. Heel apart is dat. Nu heb ik er al een tijdje geen last meer van gehad.
    Nog effe en het is zover!!!

@ MayD: Ja, m'n zusje werkt momenteel errug veel en werkt sinds oktober fulltime dus denk dat het allemaal ook wel even wennen is. Komt wel goed.
    M'n nicht kan mij wel tips geven. Ben benieuwd. Wel weer makkelijk dat ze zelf fysio is. Scheelt weer.

@ Noosa: Echt een grote groep zeg! WOW! Wat voor gerecht heb jij gemaakt? En was het in de smaak gevallen?

@ Bb: Hoe is het nu met je? Weer wat beter?

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Troel: soms heeft het even wat tijd nodig om je lijf extra bloed aan te laten maken... gewoon even afwachten. Ik heb ook een periode gehad dat als ik druk was of druk met iemand praatte ik een beetje dizzy werd. Gewoon even pas op de plaats en kalm aan. Komt goed.

Hier vanmorgen weer wakker geworden van oefenweeën. Mijn tieten beginnen zeer te doen en weer groter te worden. Ik hoop echt dat ze nu snel komt!

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Mayd!!! Het kan niet lang meer duren! Wanneer moet je weer nr vk of gyn etc.?

Heb grote plaatpizza gemaakt, maar er was vanalles!!! Hmm krijg er weer trek van!
    Op zo'n avond zelf heb ik nooit honger...maar nu zou ik alles kunnen eten haha!

6. Troel

Troel Niet meer actief

Thanx lieverds, fijn ben al een stuk geruster dat jullie t herkennen! Ben indd nu wat drukker geweest deze week..

nu ga ik weer! Zo werken!

nog 2 dagen en dan..... Yihaaaa!

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Heerlijk zeg!! Jammie. Ik krijg er ook trek van. Wordt weer tijd voor het welbekende broodje hagelslag. :p

@ MayD: Oh meid, ik hoop zooo dat ze super snel mag komen. Dit is ook niet leuk meer. :( Hou nog even vol meis. Het zijn nu echt de laatste loodjes. Denk aan je en een dikke knuffel voor jou!!

8. brotherbear

@Essie, ja op zich wel.. het is gewoon die onzekerheid en het feit dat ik mezelf over moeten geven aan moedertje natuur.. Maar een hoop is genetisch bepaald en mn mdr heeft nooit mk gehad, geen gauw buiken en was weinig aangekomen dus daar teken ik voor.. Ik heb diep van binnen een goed gevoel, maar ben me ook aan het indekken voor just in case.. gelukkig zijn de komende twee weken drukke weken.. dus weinig tijd om te twijfelen en te malen ;).. en dan zijn we al 7 weken onderweg.. De week van 7 naar 8 word wel lastig want dan is vl dr niet :)

@MayD, spannend meiss! Je gaat ook echt heel hard nu! Hopelijk mag je Renee nog in je armen sluiten voor het nieuwe jaar!

@Troel.. oeh werkse en geniet van Parijs!

@Essie, hoe is het met je rug nu!?

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ BB: Ik ben ook heel lang onzeker geweest hoor in het begin van de zwangerschap. Het kwartje viel maar niet dat ik echt zwanger ben en heel erg bang dat het allemaal fout zou gaan. Maar daar moet je niet aan denken hoor. Inderdaad positief zijn en in je lichaam geloven. Het komt goed.
    Wel fijn dat de komende weken lekker druk zijn. Dan kan je er inderdaad minder mee bezig zijn. Blijf positief!
    Met mijn rug is het zo wisselend. Gisteravond had ik wel weer last, maar overdag eigenlijk amper last gehad. En nu heb ik ook geen last. Ik doe gewoon rustig aan. Dan moet het wel goed komen. Maar ik geef het donderdag wel door aan de vk.

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Sorry even kort berichtje, heb wel meegelezen.
    Gisteren was echt gezellig! Goed geamuseerd, gedanst, gezongen en gelachen!
    Half twee lagen we in bed, was het ik ver gedaan.
    Heerlijk uitgeslapen tot 11uur hihi :p.
    Zo boodschsppen doen, fijn dat de jumbo open is vandaag, rest van de week geen tijd gehad, en moet echt nodig gaan!
    Vanavond weer werken, ik wens jullie fijne zondag lieve schatten!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Noosa: plaatpizza hmjammie!

@ Troel: dinsdag gaat het gebeuren he? Super!

@ laatste loodjes: woensdag VK en donderdag Gyn, ik hoop dat ze zich voordietijd meldt!

@ Bianca: oh, lekker uitslapen! Heerlijk!!! Werk ze meid!

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even zo'n moment van: is het al april! Ik wil mn lieve kleine kindje zien.....Lekker dagdromend op de bank dus haha...

Zucht..

MayD, pff kan je nagaan hoe jij je moet voelen!

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hahaha, inderdaad ja! Ik ben er zo aan toe de kleine lekker in de armen te hebben!

Ik heb nu al 2 nachten van de bevalling en de baby gedroomd. Ook ben ik al een dag of 2 aan de schijterij (excuse me for the details) en heb een poetsmanie (nesteldrang), dus ik hoop oprecht dat het niet meer lang gaat duren nu.

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Dit heb ik dus ook helemaal hetzelfde Noos! ;) Heel de dag fantaseren over hoe ons kleintje eruit komt te zien en hoe het straks allemaal zou zijn. Ben zoo onwijs nieuwsgierig. Laat april maar komen he?! ;)
    Weet jij al waar je wilt bevallen? Thuis of ziekenhuis? Ik heb me toevallig vandaag aangemeld voor een voorlichtingsavond over de kraamsuites en over bevallen in het ziekenhuis.

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Ik hoop zo dat je een goede en spoedige bevalling mag hebben. Als jij ook maar even niet op zp reageert dan denk ik ook gelijk dat je misschien wel aan het zwoegen en zweten bent. ;)
    Ik hoop heel erg met je mee hoor!

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop lekker thuis te bevallen....Dus daar ga ik ook voor :D haha.

MayD, je lichaam is in ieder geval goed bezig!! Dat van die diaree lees je wel vaker idd...

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Wauw, wat knap zeg. Daar ben je gewoon al helemaal over uit? Ik twijfel nog enorm. Ik was steeds vastbesloten om in het ziekenhuis te bevallen, maar de laatste tijd zit ik ook te denken aan thuis bevallen. Ik moet er nog goed over nadenken. Super spannend allemaal.

Jammie! Wij gaan pannenkoeken eten!! :p Nu al trek. Mannetje staat al we te bakken, dus ga zo aanvallen.

18. brotherbear

@MayD.. ik vind het zo spannend voor jou!

@noosa, haha dat dagdromen heb ik ook en ik moet nog vier maanden langer wachten..
    Leuk dat je thuis wil bevallen en dat al zo zeker wil.

@Essie, ik ga voor zkh bevalling. Omdat ik me daar het best bij voel en omwille van vl.. Die wil dat ook graag.

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ BB: ik vind het voor jou ook nog steeds erg spannend!

Ik had manlief al geïnstrueerd om hier te posten als het zover is... dus lang hoeven jullie niet zonder bericht van mij te doen hahaha. Wel heel lief dat jullie ook zo meeleven!

20. brotherbear

@MayD.. spannend voor mij? Omdat ik het zelf nog zo spannend vind? Merk dat ik met dank aan meditatie van mn cursus al weer een stuk relaxter ben.. ben al een week verder en dat geeft me hoop :)

Haha.. heel goed die instructies.. toch hoop ik dat het vlot zal gaan en we jou gauw weer mogen horen op het forum..

Deel Deze Pagina