Delta, ik kan me jouw gevoel goed voorstellen meis. Dikke knuf! Hihi, ik bedoelde dat ik het echt fijn vind om ouder te worden! Wijzer bedoel ik eigenlijk. Ik kan me nu echt niet meer druk maken om een maatje 40, terwijl ik dat een paar jaar geleden nog wel deed. Ik lijk steeds meer met mezelf in balans te komen, ook op andere vlakken. En dat voelt goed! Essie, goed van je dat je lekker door blijft sporten meis! Hopelijk houd je dit nog lang vol tijdens je zwangerschap. Uhm, ik heb een supergaaf lang grijs vest gekocht, met riempje om mijn middel. Een zwarte legging voor daaronder. Een spijkerrokje, een blauw vest met grote col, een grijs vestje, een supergaaf zwart stretch colbertje en een paar basisshirtjes. Wat lief van je zusje zeg! Toch een mooi jurkje aan met kerst. Wat zijn jullie kerstplannen eigenlijk dames? Wij kerstavond met z'n tweetjes (+ knijn ), 1e kerstdag bij mijn ouders en 2e kerstdag bij oma van ML (lekker Indisch eten!). En oud en nieuw vieren we bij mijn schoonzus, met schoonouders (en kleine Lars natuurlijk).
@ essie: dikke knuffel terug! @ gizzie: ah ik snap het! oh maar dat herken ik ook zeker inderdaad! erg fijn he
@ Gizzie: dus het konijn is er na de kerstdagen ook nog??? hahahaha @ Delta: dikke knuf! @ kerst: niks gepland. Ik denk dat ik vrijdag gourmetschotels en wat groente haal als er nog niks te melden is...
@ mayd: thnx.. knuffel terug! ik heb zo het idee dat jullie meisje zich gaat melden tijdens kerst! is een gevoel haha..
@ Gizzie: Sporten was weer heerlijk. Ik hoop het ook nog zo lang mogelijk vol te houden. Vandaag ook weer even lekker 75 min. gesport. En nu net even lekker gegeten. 2 broodjes met hagelslag en een tosti en een glas melk. Dus ik zit weer voor even vol. Hihi.. Leuk wat je gekocht hebt!!! Heerlijk die lange vesten of truien. Ben ik ook echt fan van. Zit heerlijk. Maar je hebt zo te horen heerlijk geshopt!! Gezellig hoor jullie kerstplanning. Met Lars gaat het nu weer beter? Wij zijn eerste kerstdag bij m'n ouders en tweede bij m'n schoonouders. Dat is eigenlijk standaard bij ons om het met ouders en schoonouders te vieren. Hihi... We gaan een keer gourmetten en een keer fonduen. Dus gewoon volop vreten. Hihi..
Ja, met Lars gaat het weer een stuk beter! Nog de laatste bijwerkingen van de antibiotica, maar hij is gelukkig weer bijna de oude. Morgen zien we hem weer, op mijn hubbie's verjaardag. Hihi, echte vreetdagen hè. Gezellig, gourmetten en fondueën! MayD, hahaha. Ja hoor, ons konijntje overleeft de kerst elk jaar! .
Hey meiden! Jullie ook allemaal leuke dagen voor de boeg dus vol met eten!!!! Lekker vooruitzicht haha. Mayd, ik hoop dat jou kerstontbijtje uit beschuit met luidkeels bestaat! Gizzie fijn dat het beter gaat met lars. Klein manneke Delta, dikke knuffel voor jou! Verwen jezelf maar goed hoor dat verdien je! Essie, goed bezig met sporten! En dan verdien je n lekkere lunch haha Bianca, succes bij de gyn meis!! Op naar goed nieuws Zo ik ga zo eten voor vanavond halen, even nr de bieb en genieten van SR'11 haha....
@ Gizzie: Fijn dat het weer de betere kant op gaat. Alvast gefeliciteerd met je mannetje!! Fijne dag morgen! @ Noosa: Ja, ik heb absoluut genoten van mijn lunch. Was weer overheerlijk. Echt erg hoe veel ik met eten bezig ben tijdens de zwangerschap. Hahaha.. @ Thee: Hoe is het met je?? Mijn stoelgang is ineens van slag geloof ik?! Ik ben vandaag ook geweest. Nu de 4e dag op rij. Ben nu dus gewoon elke dag geweest. Het is echt een stuk fijner zeg. Maar mijn buik blijft dik. Hihi.. Groei toch wel! @ Troel: Heel veel plezier in Parijs!! Geniet ervan. Lekker even niks en lekker romantisch doen.
Troel, heel veel plezier in Paris!! Maar dat komt wel goed denk ik! Ik heb vandaag niet zo'n trek. Gek is dat, ene dag heb ik onwijze trek en zou ik de hele dag kunnen eten. Andere dag (zeldzame dagen haha haha) weinig trek. Beebje voel ik wel veel vandaag Morgen ga ik beginnen met zwangerschapsgym, ik ben benieuwd haha.
troeeeelaaa hele fijne dagen in parijs! Geniet er lekker van met zn 2e (eigenlijk 3e) Hier nog steeds het zelfde verhaal DAG 60!, wel lekker druk! Ik reageer vandeweek weer wat uitgebreider.. Tenminste, dat probeer ik! Uhm Bianca82 jullie hadden vandaag de eerst echo toch?? Hoe was het? Hebben jullie het hartje zien kloppen?? liefs
@Essie, lekker joh.. die stoelgang van jou @MayD, jij bent zeker hard aan het aftellen? @TRoel, have fun in Parijs! @Gizzie, congrats met hubbie en wat fijn dat je neeftje opknapt! @Cherry, hoe is het nu meis!? @Noosa, ik heb nu echt elke dag honger.. ik verbrand als een malle.. @Thee.. hoe is het!? @Delta, hoe is het met jou meis? Lukt het afstand nemen een beetje!? @Blije, nog steeds geen duidelijkheid dus!? @Bianca82, hoe was je echo? @Bianca88, hoe is het meis? @Hier.. de krampen zijn weg! Dat is wel fijn.. is namelijk geen fijn gevoel.. verder blijft mn onderbuik echt hard en loop ik tien x per dag naar het toilet.. soms met vlagen misselijk/weeiig, en heb soms steken bij mn heupen en pijn in mijn rug.. ik ben dus echt goed zwanger.. hihi.. Wat betreft alcohol en kerst.. mn ouders weten het, mn schoonouders horen het dan, mn oma en tante horen het ook met kerst.. maar buiten dat.. ik drink bijna nooit
@ Blijevrouw: Ahh, nog steeds niet ongi!!?? Pfff... Dikke knuffel voor jou meid! Echt rot die onzekerheid. @ Noosa: Ik heb ook wel dagen dat ik minder trek heb en dan ook echt weinig eet, maar die dagen zijn wel even geleden. Nu zijn het de dagen van eten, eten en nog eens eten. Vandaag niks gesnoept. Alleen 2 broodjes met hagelslag, dus dat valt reuze mee. @ BB: Ja, ben nu wel even erg blij met m'n stoelgang. Hihi.. Veel beter dan heel weinig gaan. Jij bent inderdaad goed zwanger. Van genieten hoor. Ik drink ook nooit, dus dat is wel makkelijk. Maar ik was wel gelijk gestopt met roken toen ik de positieve test had. Dus daar konden de mensen het wel aan merken. Ik ga nu lekker naar bed. Slaap lekker allemaal!!!
Thanks lieverds!!! Alles klaar en nu maar bed opzoeken.. morgen vroeg op naar Le Paris! Tot snel meiden!! Knuffellll!!!!
Hellooo Ik kom handen en tijd te kort ha ha.. Alles goed hier gelukkig zo te lezen .. @Mayd nog niets in aantocht, bohhh spannend hoor! @bb lief dat je naar me vraagt meis, hier alles goed verder nog niets veranderd. Hoessie bij jou? @troel ohhhh ga je morgen ? Heel veel plezier, geniet van jullie laatste vakantie met jullie tweetjes .. xxx @gizzie/delta/blije hoe gaat het met jullie lieverds? @essie wij zijn vanaaf bij mijn schoonzusje en schoonbroer geweest. Schoonzusje was jarig en zij waren weg. Haar vader had een sleutel en zijn we memet zijn alle bij hun thuis hun gaan opwachten hihi, met mijn schoonbroer in het complot natuurlijk hihi. Was geslaagd, leuk zo onverwachts haha . Heb normaal morgen vrij, maar is iemand ziek dus ga ik ff werken & smiddags naar mijn poetsplaats weer. Wat wij met de kerstdagen gaan doen? Kerstavond naar schoonouders, 1e kerstdag uiteten met mijn vader en aanhang, 2e kerstdag savonds bij schoonouders eten. En oud en nieuw blijven we lekker thuis met zijn tweetjes ivm de hondjes ook. Die zijn bang voor vuurwerk, en ik moet 1jan ook werken (dus om 5 uur op) dus lig om half 1 toch in mijn bed. Jullie? Zo ga nu lekker (klussen) slapen . Trusten en tot morgenavond x
Hahaha gizzie ik moet weer zo om je lachen... haha euh nee snapte t niet! Ben zoo slecht in Frans!! Bianca82...? Waar ben je?? Je had toch echo? Begin me zorgen te maken.. was t wel goed? nu echt slapen!!!! Bianca: thanx enne..... veel klusplezier!!!!