@ Thee: wat een toestand meis. Ik hoop enorm dat jouw misselijkheid en je kotsen snel een keer ophoudt! @ Bianca88: je bent ook te goed voor deze wereld! Werk ze meis. @ dames: thnx voor jullie steun! Ik verheug me enorm op zaterdag. Harold is ook al goed nerveus hahaha @ Essie: de gel zorgt ervoor dat je bevalling op gang komt. Maakt alles nog weker en door de hormonen komen de weeen op gang.
Hahaha soms wel he dankjewel! Ohhhh spannend, dus 2 mensen zenuwachtig hihi .. Is ook meer dan normaal, gaat er nu ECHT op aankomen!!! Nog maar 2 dagen!!!!!!
Thanks lieve ladies! @bianca88: het verschil tussen je eigen hartslag en die van je baby hoor je heel goed! De hartslag van de baby gaat heeeeeeeeel snel, tussen de 140 en 160 slagen per minuut. En die van je zelf is een stuk rustiger. Dus we zijn op zoek gegaan naar een heel snel locomotiefje (vl's woorden ) uiteindelijk zowel mijn hartslag als die van welpje gehoord Je bent te goed voor deze wereld bianca! Werk ze!
Ohhhh dat wist ik niet , ik had het ook maar gehoord, maar wist niet of het ook zo zou zijn .. Als ik zwanger ben, wil ik ook zoiets hebben! Echt super dat je nu zelf het hartje kunt horen kloppen!!! Aaaah jullie zijn gekkie & lieve meiden!!!! Ik ben werken, tot morgen!!!!
@ Bianca88: Wat ben je toch weer lief en collegiaal! Hihi.. Dat heb ik al vaker tegen je gezegd! Maar het is wel echt zo! Geld verdienen is inderdaad fijn en zeker als je mannetje toch ook aan het werk is. Ik had vanochtend al gesport. En voor deze week is het weer genoeg geweest met sporten, dus volgende week weer. Zeker wel spannend de echo morgen. We moeten om 13:20 uur. Dus morgenochtend lekker uitslapen met m'n mannetje. Ik heb net de boodschapjes al gedaan dus het is allemaal in huis. Scheelt weer. @ Noosa: Ik heb ook wel af en toe buikpijn. Echt een zeurend gevoel in m'n buik. Hoe voelen die harde buiken? Ik durf niet te zeggen of ik die heb gehad. Zou niet weten hoe het voelt zo'n harde buik en waar ik het aan zou moeten herkennen. Kan je het beschrijven? En af en toe een pijntje is niet erg. We moeten wat over hebben voor die kleine. Hihi... Jij verder nog wat gedaan vandaag? Oehh, je begint over een cheeseburger?!?! WOOJOOWWW, ik krijg gelijk trek! Ik wil een bigmac menu. Kan je die dan hier ff droppen? Hihi.. Ik ga nu even rusten. En rusten is liggen zegt mijn vk. Dus dan ga ik maar even liggen.
Ooh mayd wat fijn! Heel veel succes met de bevalling, en voor manlief natuurlijk ook!!! Ik hoop dat ook deze 2 dagen snel voorbij mogen gaan. Bianca werkse meid! Ik ben weeeer aan het twijfelen, ml was zo lief om even wat testen te halen bij het kv (hebben nu trouwens een nieuwe verpakking) en ik weet nu dus niet of ik morgen moet gaan testen. Mijn baarmoeder zit nog steeds erg hoog, en gister had ik enorme steken van onder. Echt een messteek leek het wel!! Vandaag alleen een beetje gerommel in mijn buik en van onder een lichte druk zeg maar. Wat zouden jullie doen? x
Een harde buik is gewoon het trekken van de baarmoeder (voelt als een heel hard opgeblazen voetbal) en hoort geen pijn te doen... Vanaamp even de laatste wasjes erdoor draaien en morgen boodschappen doen. Harold komt morgen een uurtje eerder thuis om me met de grote boodschappen te helpen en te stofzuigen. Morgenavond ons lieve hondje naar mijn ouders brengen en dan proberen onze laatste nacht als nog net geen papa en mama te slapen.
Jaaa blije testen testen testennnn! Als ik n harde buik heb kan je het echt heel goed voelen inderdaad. Heb het ook vaak na de seks...net een voetbal idd. Je planning klinkt goed MayD! Ben benieuwd hoe jullie slapen vrijdag haha! Hoelaat moet je in het ziekenhuis zijn? En inleiden kan ook wel n tijd duren toch?
ik ben mezelf al weer behoorlijk gek aan het maken, was gewoon even op het forum aan het kijken en zie dat ik toch wel veel symp. heb wat andere hadden voor een posi test. Ik heb al dagen gerommel in mijn buik, behoorlijk vochtig van onder, kan moeilijk naar het toilet & het rommelt aardig in mijn buik, echt geborrel zeg maar. Ook steken in mijn lies (rechts) en gister dan die onwijze steek van onder. Het is echt voor het eerst sinds het stoppen met de pil dat het zo extreem is allemaal.... Oooo ik hoop het zo
Klinkt wel heel goed blije...maar je weet t pas zeker met mooie streepjes op de test! Kan je er niet nu even een doen? Ben nieuwsgierig haha! Als we straks n zwangere minder hebben moet iemand dr wel opvolgen hoor!
Noosa ik ga gewoon netjes tot morgen vroeg wachten. Heb dan de hele dag om lekker in mn uppie te balen
Helaas, een negatieve test , we gaan vrolijk verder naar dag 64. Ik wens julie vast hele fijne feestdagen toe en mayd, ik brand een kaarsje voor jullie en ik hoop dat lieve renee (sorry zit op mn mobiel en krijg er geen ' boven) zich snel mag melden. Knuf
@ MayD en Noosa: Ik heb wel af en toe het idee dat mijn buik echt heel hard is. Maar geen idee of dat dan een harde buik is. Hihi.. stom dat ik dat niet perse herken. @ Blijevrouw: Ohw, je had aardig wat symptomen die op een zwangerschap zouden kunnen duiden als ik het zo las, maar helaas een negatieve test. Super stom! Geniet lekker van de feestdagen meid. En probeer er zo min mogelijk aan te denken, hoe moeilijk dat ook is. Dikke knuffel voor jou! @ MayD: Ja, nu gaat het echt gebeuren!! WAUW!! Echt super spannend. Fijn dat je mannetje morgen eerder thuis komt om je te helpen. Gewoon bijna pappa en mamma. Lijkt me echt een raar idee dat je gewoon weet dat je zaterdag ingeleid gaat worden. Geniet er nog heel even van zo saampies! Ik heb vanavond met m'n mannetje naar The Nanny Diaries gekeken. Erg leuke film. Morgenmiddag de groeiecho. Echt heel spannend. Hopelijk groeit ons meisje gewoon goed. Nu gaan we lekker naar bed en kroelen! Hihi.. heerlijk! Slaap lekker lieffies!
Goeiemorgen dames!! Ik ben vroeg wakker, maar heb vannacht niet slecht geslapen... heerlijk. Morgenvroeg moeten we om 7.00 uur in het ziekenhuis zijn en ze beginnen uiterlijk 8.00 uur aan het inleiden. Eerst wordt dus gekeken of de vliezen worden gebroken of dat er gel wordt ingebracht. Dan aan het CTG-apparaat en dan is het een kwestie van weeën opvangen totdat de persweeën komen. Ik begin het nu wel spannend te vinden, ondanks dat ik normaal best een koele kikker ben... @ Blije: ik ga aan je denken dat je ook snel een positieve test hebt! Je kunt ook gewoon een heel late innesteling hebben.... toitoitoi!!!!
Goedemorgen! May, denk dat jij mijn lekkere nachtrust hebt gepakt. Maar dat verdien je ook! Ik slaap nog wel bij haha. Lgisch dat je t spannend vind! Mag ook haha Blije...he Bah hoe kan dat nou!!! Denk maar even goed aan jezelf!
Dankjuliewel lieve mayd, noosa en essie! Ik ben er wat dan betreft ook een nuchtere in geworden, wanneer ik de test zie denk ik even: ach dat wisten we toch al, waarom zou het nu anders zijn. En daarna baal ik even en ga ik weer 'vrolijk' verder. Vandaag is het huispakken dag. Moeders komt straks op de koffie en ik ga druk aan de poets. Ik moet eigenlijk nog 2 kerst cadeaus halen maar ik vraag wel of manlief dat voor me wil doen. Verder morgen de hele dag in de keuken hihi. Fijne dagen allemaal. Dikke kus & ik denk aan jullie!