ohhhh MayD ik wil je nog even heeeel veeeeel succes wensen!! geniet er nog maar even lekker van zo saampies ja! hihi blije vrouw ; verdikkie! he.. nou ja geniet van de feestdagen, hopen dat je ongi snel komt dan... of niet en dat je gauw een posi test mag hebben.. dikke knuff!
Goedemorgen schatten, @ MayD: Wat fijn dat je nu niet zo'n slechte nacht hebt gehad. Dat is wel fijn. Vandaag maar heel veel rust nemen, want je energie en krachten heb je morgen nodig. En natuurlijk is het super spannend allemaal! Gewoon morgen naar het ziekenhuis voor inleiden!! Waar is het afhankelijk van of ze gel gaan gebruiken of vliezen breken? Ik vind het allebei niet fijn klinken moet ik zeggen. Hihi!! @ Blijevrouw: Je bent echt een kanjer hoe je ermee om gaat! Echt respect voor je. Knap hoor. Ik hoop van harte dat je erg snel positief mag testen, maar geniet nu lekker van de feestdagen die eraan komen. Wij gaan ook flink poetsen in huis vandaag. Komt elke keer weer terug. @ Iedereen: Ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen toewensen en een gelukkig, gezond en liefdevol 2012!! Geniet ervan met elkaar. Dat er weer heel snel nieuwe zwangere bij mogen komen en ook gezonde baby babbelaars beebs geboren mogen worden. Ik heb lekker geslapen tot 08:30 uur. Lig nog lekker in bed en m'n mannetje slaapt nog. Straks even het huis schoonmaken en dan vanmiddag de echo. Ben zo benieuwd. Best wel zenuwachtig. Maarja, we wachten af! Dikke knuffel voor jullie allemaal! Jullie zijn toppers!
Als de ontsluiting nog verder gevorderd is, dan kunnen ze de vliezen makkelijker breken. Dat heeft mijn voorkeur. Bij gelinbrenging kan het zijn dat het veel langer duurt en dat het kindje de volgende dag pas komt. Ach ja, zolang je maar ontspant zolang ze daar downunder met je bezig zijn dan heb je er ook niet zoveel pijn aan. hetzelfde geldt voor de weeën... gewoon laten komen en omarmen, niet wegbijten want dan duurt het alleen nog maar langer
@ MayD: Thanks meis! En ook voor je uitleg. Volgens mij poep jij het kind zo uit. Jij weet volgens mij precies hoe je het allemaal gaat aanpakken. Je bent in iedergeval wel erg goed voorbereid en dat is fijn. JE KAN HET!!!!
Da's ook een voordeel van de zwangerschapsgym/-begeleiding... er wordt je uitgelegd wat je zou kunnen verwachten en er worden tools gegeven om e.e.a. op te vangen. Mocht ik het niet meer weten, dan heb ik Harold altijd nog bij me.
Veel plezier vanmiddag Essie!! Ik ga me zo wagen aan de kerstboodschappen..zal wel ontzettend druk zijn!
Ik kom net terug van de kerstboodschappen, wat een drama!!! Echt verschrikkelijk gewoon! Maar goed, alles is weer in huis! Succes straks met de echo essie! Ik ben benieuwd! Ahhneeee blijevrouw! Je symptomen klonken zo goed! Ik snap dat je er even goed van baalt.... Lieve may, ik ben vandaag weinig meer online, vandaar nu al: ontzettend veel succes morgen met het inleiden en de bevalling! Nog heel even en kleine Reneé is bij jullie! Ik denk aan jullie!
Ben nog niet weg...maar nu wel gewaarschuwd door Thee..ik ben benieuwd. Ach..even doorzetten en dan is het maar gedaan voor dit jaar! Waneer komt troela eigenlijk weer in Nederland aan? Hihi.... En Cherry..where are youuu
@essie hier ook nog eens heel veel plezier bij de echo zometeen @troelaaaaaa ben je geimigreerd? Hahaha @blijevrouw aahhh jammer meis! Had het nog zo gehoopt! Ongi kom nu maar gauw! Zodat je aan een nieuwe ronde kunt beginnen. @mayd spannnenddddd morgen is het zover!!! @kerstinkopen, ik moet gewonen inkopen hebben, maar haal alleen wat nodig is, de rest haal ik volgende week wel. Zal wel een mierennest zijn in de jumbo! Wel gaan we even de stad in morgen, ben benieuwd zal wel wat worden ohjeeej! Serious Request ik vind het toch geweldig die 3dj's in het huis hahah, laxh me kapot met hun uitspraken en capriolen. Hier ml zo naar het werk brengen en om 4 uur weer richting het werk & dan lekker 2 daagjes vrij en Kerstmissssss !!
Bianca, hier viel het heeeel erg mee! Moest soms wachten op dingen die bijgevuld moesten worden maar verder...lekker relaxed! Ik heb ook de hele dag 3fm aan staan..geweldig vind ik het
@Noosa: Ja viel het mee? Ja wij gaan morgen wel pas boodschappen ff gauw doen & erna de stad in.. Denk dat het morgen wel druk zal zijn, iedereen heeft dan vrij en denkt nog gauw wat halen haha Ja leuk he 101tv ik heb kanaal 13 op van ziggo is het ook de hele dag op, morgen alweer de laatste dag. Maar volgens mij zijn ze toch wel moe aan hun te zien. Ik vind Gerard zo sjiek hahah
Wij hadden even tijdelijk 101 tv.....maar proefabbo is afgelopen dus nu moet ik het via internet volgen.... Volgens mij is het verder niet te volgen op interactieve tv van kpn....alleen met abbo.
Hiihaaa ik ben blij! Ik dacht ik google even..zie ik dat kpn SR'11 gratis aanbied. kan ik weer lekker op de bank kijken hihi
@ Noosa: Is het gelukt met de boodschappen? Zeker super druk of niet? En zeker veel dingen uitverkocht? Hier kijken wij ook 101 tv!! Echt dikke respect voor die mannen! En ze doen het heel goed en erg leuk. Wat een geld wordt er opgehaald zeg. Echt gaaf! Bedankt lieverds!! De echo was goed. Alles ziet er prima uit. Ze is gewoon een kleiner meisje, maar groeit verder gewoon goed. Dus we zijn errug blij!!
@ MayD: Ja, het is ook wel echt een opluchting. Het blijft spannend. Maar nu weer opgelucht en genieten van de feestdagen!!! Laat maar komen enne... laat jullie kleine meisje ook maar komen!!! Nog heel heel heel even wachten!! WHOOOP WHOOOP!!!
@Noosa haha had je al die tijd gewoon naar 101Tv kunnen kijken , maar nu nog maar ff kijken dan tot morgenavond !!! @Essie wat fijn dat alles goed gaat met jullie meisje! Ja ze halen indd flink wat geld op, maar vind eigelijk Nederland geeft nu zoveel geld terwijl wij zelf ook in de crisis zitten haha .. Maar heb ze ook gesteund en 5 euro gedoneerd