Waaaaaaaa Troelie! Of moet ik nu zeggen: bijna mevrouw Troelie!! Wat gaaaaaaf meis! En hoe romantisch! Super super super gefeliciteerd!!!!! Al een datum in gedachten? Als het een beetje meezit word kleine Reneé vandaag geboren! May moest vanmorgen om 7 uur in het zkh zijn en zou om 8 uur ingeleid worden. Spannund!! Ik denk aan je may! @iedereen: fijne feestdagen dames! Ik hoop dat iedereen mag genieten van een hoop gezelligheid!
MayD: Wat super spannend zeg dit!! Misschien is ze nu volop aan het puffen en persen. WHOEIII!!! @ Thee: Jij ook hele fijne feestdagen. Dat de misselijkheid minder mag zijn en dat je lekker kan genieten. Dikke knuffel voor jou!
Goh meiden, ben wel heeel benieuwd hoe t nu met Mayd is!!! Hoop dat ze een voorspoedige bevalling heeft! Hier een gezellige avond voor de boeg, lekker samen eten...heb hapjes voor op de japanse bakplaat en flesje k3bubbels hihi. Verder of de kroeg in...of op de bank relaxen.... LIEVE MEIDEN, HELE FIJNE DAGEN VOOR JULLIE. GENIET VAN ELKAAR, FAMILIE, HET LEKKERE ETEN EN DE EVT LEKKERE WIJNTJES!!! liefs Ben er nog wel gewoon komende dagen hoor hihi
Lieve schatten, Allemaal hele fijne feestdagen toegewenst. Geniet ervan met elkaar. Veel plezier! Ondertussen gluur ik hier nog heel veel, omdat we natuurlijk op het grote nieuws van MayD wachten!!
Hi ladies, sorry weer een beetje drukjes. En vanavond kerst vieren met manlief en natuurlijk Bieboe @Troel: GEFELICITEERD MEIS!!! Wat romantisch zeg...Paris. En 7 diamanten hihihi..je mannetje heeft smaak hihihi.echt super joh. Genieten meis! Ben erg benieuwd hoe het met MayD gaat... lieverds voor jullie ook hele fijne kerstdagen, geniet ervan. De komende daggen zal ik af en toe spieken of er al wat bekend is over MayD. Dikke Kuzzies en Knuffels van mij, mijn hubby en Bieboe xoxo
Meiden hele fijne kerstdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan... dikke knuffel! MayD ik denk aan je!!!!!!
Lieve Babbelaars! Fijne dagen deze dagen! Geniet van alles om je heen! Vanaf mij ook alvast een heel gelukkig nieuwjaar.. ik ben er de komende dagen weinig en stap woensdagochtend om 7 uur op het vliegtuig naar Barcelona en kom 2 januari pas weer terug! @MayD.. ik heb vaak aan je gedacht sinds gister.. af en toe spieken net als de rest van de meiden.. we zijn zo nieuwsgierig!! xx
Hoi Dames! Goed nieuws: Vannacht om 3.10 uur is Reneé ter wereld gekomen. Om 8 uur werd de eerste inleidgel ingebracht. Toen om 13 uur nogmaals en om 17 uur werden mijn vliezen gebroken. Om 2.15 uur begonnen de persweeën en 3.10 uur is ze dus geboren. Reneé is 51 cm lang en weegt 3945 gram en verkeert in blakende gezondheid! Ik heb de bevalling goed en zonder pijnbestrijding doorstaan. Uiteindelijk maar 3 hechtinkjes nodig gehad en we mochten om 7 uur vannochtend lekker met zijn 3 naar huis! Nu ga ik verderrusten en genieten van de eerste poepluier.
Jaaaaaa wat een fijn en goed nieuws!! Echt n kerstkindje! Heel erg gefeliciteerd kersverse papa en mama! Wat ben ik hier blij om!!!! Ben heeel benieuwd hoe ze eruit ziet hihi... Geniet ervan lieve Mayd en man!!!
gefeliciteerd Maaaaaaaaay!! Wat een mooie waardes! Geniet er van en rust lekker uit! Fijn dat jij je verder ook best goed door de bevalling heen hebt geslagen!
Jaaaaa onze Mona is nu mama!!! Van harte gefeliciteerd lieve May! En Harold ook natuurlijk! En nu lekker genieten van elkaar en de kerstdagen! @iedereen: merry x mas!!!
Fijne kerstdag allemaal! mayd gefeliciteerd mama met jullie prachtige dochter Renee ! Lekker samen genieten, jullie kerst is in ieder geval top !!!! Lieverds fijne dag vandaag en morgen. Ik ga me klaar maken, straks uiteten! xxxxxx