Zijn er dames die er in september voor willen gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door girl1988, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ben eind juni gestopt met de pil om te kijken wat me lichaam gaat doen. Gister en vandaag een trekkerig gevoel in me onderbuik geen idee wat het is misschien eisprong al lijkt het me erg sterk dat me lichaam gelijk zonder pil weet wat die moet doen. Al weet je het natuurlijk nooit.

In september willen we en voor gaan en kijken of we een wondertje kunnen krijgen.

Lijkt me gezellig om te kletsen met meiden die ook in september er voor gaan.

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Niemand? jammer misschien zijn er over een tijdje wel die er in september voor gaan:)

3. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Kom dit onderwerp nu ineens tegen. Wij gaan er ook in september voor, maar dat weet je al ;)

Het aftellen is voor ons nu echt begonnen, eigenlijk kunnen we al niet meer wachten..maargoed, we blijven verstandig!

Mijn cyclus is inmiddels goed op gang gekomen, voor mijn gevoel is hij wat onregelmatig (schommelt tussen de 26 en 33 dagen), maar ik lees ook regelmatig dat dit wel meevalt, hier houd ik me dus maar aan vast.

Ik ben inmiddels ook begonnen met het slikken van foliumzuur, dat maakt het gevoel van ermee bezig zijn nog sterker!

Sorry voor mijn wat lange berichtje, zijn jullie ook al aan het aftellen?!!

Ben benieuwd of er inmiddels meer meiden zijn die er in september voor gaan.

Groetjes!!

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Heey,

Hier was het inderdaad de bedoeling om in september er voor te gaan. Naar een goed gesprek hebben we er voor gekozen om deze maand er gelijk voor te gaan. Me eerste cyclus zonder pil was 28 dagen dus we gaan het zien:)

Nog een paar weken en dan is het voor jullie ook zover. Spannend

Deel Deze Pagina