Goedenmorgen ! @Troel jawel ML heeft zeker een rijbewijs, maar als hij avond dienst heeft brengen haal ik hem altijd. Anders moet hij zo laat over straat met de scooter en als ik toch thuis ben kan ik hem ook halen/brengen . Hoef toch maar in de auto te zitten . Hij kan wel met de auto gaan werken maar dan moet hij abbo hebben voor te parkeren 30 euro in de maand en vind ik beetje belachelijk. En ik heb de auto dan, voor als ik boodschappen etc moet doen. @Essie ja gaat echt goed met mijn hobby.. ik zet de naam niet hier want anders kun je via Google mij vinden hier ... Heb voor deze week 2 bestellingen en volgende week 1 bestelling lopen. Heb vorige week nog een gemaakt voor collega. En heb er nog twee wat intressen hadden, maar daar was nog niets geboren Bedankt schat dat je het wilt posten hier straks als ik het niet haal. Bohh ben kapot, normaal ben ik voor de wekker wakker, maar schrok me nu kapot toen die afging :O ben blij dat ik morgenvroeg kan uitslapen, heb het ff nodig. Xxxxxxxx tot straks
Goedemorgen!! Bianca heel veel succes vandaag! Mayd, Jeetje officieel op t wachtbankje, das ff geleden! Wanneer is je nod? Essie succes met solliciteren weer meis! Nog even en je hebt verlof! Al blijf he dan wel bezig...toch is de druk er een beetje af? Thee, hebben jullie het nog gevierd gister? Gizzie weer aan t werk meid? Mannetje nog n beetje bij gedraaid? Troelie!! Zijn je bekken al iets rustiger? Hier zo'n lekker weekend gehad...altijd afkicken op maandag..weer alleen in huid. Best ongezellig. Gelukkig wel hoop bezoekjes gepland deze week. Van mij mogen ze nl voorbij vliegen haha. Hier komt vanmiddag n vriendin langs. Lekker bijkletsen. Verder beetje boodschappen en adressen invoeren. Ga ze toch maar uitprinten ipv schrijven.
Goedemorgen! Bianca, veel succes vanmiddag lieverd! Ben heel benieuwd. MayD, ja, op die berg! Man, tranen met tuiten zeg, pffff. En die Australiëreeks hakt er ook wel in hoor, haha. Noosa, zo te horen hebben jullie weer een gezellig weekend gehad! En dan nu weer afkicken... Zal best saai zijn om alleen thuis te zijn. Gelukkig staan er weer wat sociale afspraakjes gepland . Mannetje was gisteravond iets beter gemutst, maar wel bekaf van het harde werken. Vind het best sneu voor hem. Hij werkt zo hard, heb hem amper gezien dit weekend (aangezien ik de terpentine zoveel mogelijk wil vermijden)! Nou ja, over een paar weken ziet het er al weer anders uit hoop ik. Essie, heftig van je schoonvader zeg. Goed dat hij zo positief is ingesteld! En een gezellige middag gehad gisteren zo te horen. Leuk meis! Troel, pizza margherita is saai!!!!! . Hahaha. Maar als jij 'm maar lekker vindt . Hoe gaat het met de voorbereiden van jullie wedding? Is 17 april nu DE datum? Mijn 1e poging snert maken is trouwens goed gelukt! Mmm, smaakte lekker. Heb wel veel te veel gemaakt, dus al mijn tupperware dozen zijn nu gevuld met snert, haha.
Aaaaaaaah bianca wat zegt dat al weer een hoop over je... dat je je lief brengt.. je bent een schat!! Hij mag in zn handjes knijpen...! Hahahaha yes!! eindelijk iemand die de pizza saaaaai vindt!!! Issie ook!! Maaar zoo lekker! En niet zo vullend... kon deze al niet op! Haha... ja DE dag is 17 april!!!!! Indd wat dingen regelen... mn zus en haar vriend regelen een trouwauto voor ons...! Leuk leuk!! Wat voor is een verrassing!! Leuk man!! mijn jurk is besteld....... vanuit duitsland...! Haha hoe kom ik erop! Krijg m woensdag! ohja..... haha ik gister.. (beetje vieze praat modus aan meiden) ik moest voor een grore boodschap... niet naar de winkel maar naar t kleine kamertje... en had weer bloed! Ik schrok me weer rot.... ik dacht fuck it ik ga met een spiegel kijken!! En na goed zoeken, jaaaaahoor een klein scheurtje.. fjieouwwww.. wat een opluchting zeg!!!!! nou dat wordt wat , als ik nu al uitscheur! hahaha i know i know het gaat mee rekken... nooosje!! Bekken was gister heeeel relax... nu voel ok t weer flink.. denk dus iets teveel gedaan weer omdat t goed voelde.... lastig om te ontdekken wat kan en wat niet..... morgen fysio! Hoe is t met jou? Gaan jullie nu weer verder met de kamer voor jullie kleine lieve mannetje die zo lekker in je buik zit?
Haahhahahaha er staat gewoon grore boodschap!! Hoe hylarisch!!! Gore... hahaha.... bedoelde dus grote!
Hahaha Troel, wat ben je toch weer lekker aan het stuiteren op deze maandagochtend . Gezellig! Maarre, bedoel je een scheurtje bij je poes of anoes ? Het lijkt me dat je je anoes bedoelt. Maar daar komt je kind niet uit hè . Hahahaha.
Goedemorgen lieffies, Wat heb ik lekker geslapen zeg. Geen 1x tussendoor wakker geworden en om 08:50 uur werd ik wakker. Heerlijk zeg. Ik heb al lekker ontbeten en ga zo uitgebreid douche en m'n benen scheren enzo. Echt een hele opgave met die dikke toeter. Blij als dat weer gebeurd is. @ Bianca88: Inderdaad die naam van je website maar niet hier neer zetten. Dan ben je gelijk niet anoniem meer. Wel super gaaf dat je al wat bestellingen hebt lopen. Het gaat de goede kant op dus. Heb je een beetje geslapen vannacht? Hopelijk ben je een beetje ontspannen. Alhoewel ik me goed voor kan stellen dat je juist gespannen bent. Het is niet niks. Ik hoop zo op goed nieuws. Heel veel succes straks!!! @ Noosa: Thanks! Ik denk niet dat ik het solliciteren ga los laten. Ik blijf gewoon in hetzelfde tempo doorgaan met solliciteren, zodat ik hopelijk ergens direct na mijn verlof kan beginnen. Dat zou gewoon super zijn, want na mijn verlof krijg ik geen ww-uitkering meer. Fijn dat je zo'n lekker weekend gehad hebt! Saai he om dan nu weer alleen thuis te zijn. Wel lekker dat je een leuk weekje in het vooruitzicht hebt. Vol gezellige dingen. Veel plezier ook vanmiddag wanneer je vriendin komt! @ Gizzie: Ja, m'n schoonvader is wel een doorzetter. Gelukkig maar. Wat leuk dat de snert zo goed gelukt is!!! Dus de rest van de week eten jullie ook snert? Hihihi... En je mannetje vond het ook erg lekker? Succes weer met werken deze week. Breng je je werk na de 12 weken echo op de hoogte van je zwangerschap? @ Troel: WAUW!!! Wat gaaf dat je jurk is besteld!! Ben super nieuwsgierig hoe die eruit ziet. En super dat je hem al zo snel krijgt. Vind het zo leuk dat jullie op 17 april gaan trouwen. Hihi.. Toch schrikken dat je weer bloedde. Maar fijn dat je het scheurtje hebt kunnen ontdekken. Toch een opluchting. Dan weet je waar het door komt. Ben je zo wild geweest onder de douche? Naughty girl!! Bad girl!!! Hihi... Geil ding!
Heb zojuist het aanvraagformulier voor de kraamzorg verzonden! En dat bij week 7 . Zou grappig (en gezellig!) zijn als Theetje de kraamverzorgster is tegen die tijd . Maar dan is ze nog lekker aan het genieten van haar verlof volgens mij.
Essie, wat fijn dat je zo goed hebt geslapen meis! Doet een mens goed hè. Haha, nee, we eten niet de hele week snert hoor! Ligt nu in de diepvries, en ik denk dat ik schoonmoeders vrijdag verblijd met een bakje. Ja, zodra we de 12 weken grens zijn gepasseerd ga ik het ook vertellen op het werk. Het zal niet als een donderslag uit heldere hemel komen. Heb altijd eerlijk gezegd dat we graag kindjes willen en als je dan 28 bent, weet je dat het een keer kan gebeuren.
Hahahahah neeee gizz bij dene poeske!!! Hahaha... ik had eerder toch ook bloed bij t sexen...? Nou dat scheurtje ging weer open... hahaha nee niet bij die andere ingang hoor! Of eigenlijk 'uitgang'! haha
Oh, hahaha! 'bij den poeske', geweldig! . Nou, ik heb dat wel een keertje gehad. Ik moest zo hard persen voor een drolleke , dat er ook een beetje bloed bij kwam. Toen bleek ik een minischeurtje bij mijn anoes te hebben . Vandaar dat ik het vroeg, hihi.
Hahaha Ess!!!! Ja iets te wild.. rrrrrrr.. hahahaha! Ja was weer schrikken.. dus dacht ach ik pak die spiegel erbij!!! Haha.. zo blij dat ik t zag.. en weet waar t vandaan komt! Je gaat toch gekke dingen denken.... Hoe is het met jou?! nog misselijk geweest schat? Is de kleine lekker druk? Voel je haar soms ook wat minder? Ik ga dan altijd even met mn hand op mn buik en dan krijg ik wel meteen reactie.. Zoo lief.. soms is ie wat rustiger dan normaal... kan t ook komen omdat ik zelf wat rustiger aan doe?
Hahahaha ja dat heb ik ook weleens gehad hoor! Das pijnlijk he?!? Was une grute drulleke!! Hahahahaha! En bloeie!! Nee dit was nog t scheurtje van t wilde douche avontuurtje.. ook auwie!!!
Hahahahah, gekke Troelie! Maar inderdaad best pijnlijk ja. Lang leve de kiwi's! Dat helpt toch wel goed bij mij. Doe maar rustig aan met den poeske de komende weken. Dan kunnen jullie er een zinderende huwelijksnacht van maken . Of gewoon lekker gaan maffen, zoals wij deden .
Heerlijke praat weer meiden! Zo ken ik jullie weer Troel, groot gelijk dat je even een inspectie hebt gedaan! Kan je nu weer rustig ademhalen haha. En wat gaaf van je jurk en de auto! Ben zo benieuwd hoe prachtig je eruit gaat zien! Essie, ja logisch dat je verder gaat solliciteren. Toch hoop ik dat je het wel iets meer los kunt laten. Ook omdat je vorige week met die stress ed. zat. Fijn he als je zo goed kunt slapen! Daar ben ik ook zoo blij mee :d En wat scheren betreft...ik ben er gister gewoon bij gaan zitten. Op de grond en scheren maar. Ging prima (en pas nu ook allemaal in onze nieuwe douche haha. Gizzie, het is inderdaad eventjes doorbikkelen met klussen betreft maar als het straks af is hebben jullie tijd zat om samen spulletjes uit te zoeken voor de baby! En dat is echt genieten hoor Pff ik merk dat ik spijkerbroeken steeds minder lekker vind zitten. Liefste zou ik hele dagen in leggings lopen (of joggingsbroek ) maarja ik heb niet zoveel jurkjes dus ja haha. Als ik last van mn bekken heb vind ik spijkerbroeken helemaal drama! Net bloed wezen prikken, word denk een flinke blauwe plek als ik het nu zo voel. Hopelijk was dit de laatste keer deze zwangerschap!
Noos! Aaah dankje.... *Bloos bloos* hoop mooi.. word wel een dikkie hoor!! Eet niet veel maar aankomen doe k wel... nou kom ik van.mezelf al vrij snel aan hoor als ik me niet aan een dieet hou.... gelukkig is t over t hele lichaam en denk toch wel t meeste bij mn buik... zit zeker over de 10 kilo al hoor... Dik.. was gelukkig wel redelijk slank voor dat ik zwanger werd.. Haha dat scheelt! ach ja straks weer knallen met Ssssssssonjaaa!!
Jeeeetje ik spoor niet... hele sonja creatie klopt niet eens... haha.. pff hyper! Ik ga even douchen maar...
Troel 10 kg is toch netjes!! Je moet niet minder gaan eten hoor!! Das gekheid! Al zal je dat niet doen, toch eventjes zeggen hihi Ga jij maar lekker douchen! Doe je rustig aan je bent nog genezende he hahaaha
Meiden, wie kan me helpen? Ben zelf op onderzoek uit gegaan maar het lukt me niet.. Ik wil adresse invoeren op de computer en dan afdrukken op etiketten. Nu heb ik in Word 2007 een hele lijst ingevoerd maar die kan ik dus nergens openen? Verder lees ik op internet dat het ook via Excel kan..maar ik heb echt geeeeen idee?! HELP?!