Oke dat klinkt ook goed.. maar komt de fysio daar zelf mee? Als ik vertel hoe mn werkdagen eruit zien? Ik zie t wel... ik moet er om 11 zijn! En is zowat om de hoek! Oooh theee die heb ik gemist!!! Ik ga kijken!
Fysio mag je alleen adviseren Troel, het is aan jou om het te regelen met je werk. Waarschijnlijk heb je nu eerst een intake dus kan je al je vragen stellen en zal zij/hij ook een hoop vragen stellen. Ik ben benieuwd
Weet je wat zo shit is.. dat ik inprincipe deze heeele week moet werken.. morgen avond do vergadering vrij avond zaterdag avond en zondag een slaapdienst......... het gaat nu een stuk beter nu k niets doe.. dat ga ik niet trekken... de andere 5 weken die k nog moet werken tot verlof stellen niet veel voor. soms maar 1 x in een week.. Maar deze aankomende! Brrrrrrrrrr
Mijn werk kwam er zelf mee Troel! Zodra ik me wilde beter melden omdat ik grotendeels van die misselijkheid af was, wilde ze al dat ik maar voor een gedeelte terug kwam. Toen ik vertelde dat ik naar een bekkenfysio ga hebben ze m'n avonden en nachten geschrapt. En doe ik sowieso geen bevallingen meer. En voorlopig blijf ik ook maar gedeeltelijk werken. Ze zijn hier echt extreem voorzichtig wat dat betreft.
[preek] Aankaarten!!!! Wat niet gaat, gaat niet! Je kan niet eens normaal boodschappen doen!? En dus zal het werken ook verdomd moeilijk worden (pardon my french) Vervelend voor je werk en je collega's, maar so be it. Jij gaat nu aan jezelf en je kleintje denken. [/einde preek]
@ Troel: zoals ik al schreef: wettelijk is er veel regelemntair geregeld wat zwangeren betreft... als je werkgever moeilijk gaat doen, dan maar via de arbo of bedrijfsarts. Je staat volledig in je recht. @ hier: ReneƩ heeft vannacht een uurtje minder geslapen en kwam om 5.45 uur al. Om 6.00 de fles gegeven en ze lig nu nog heerlijk te slapen... ben benieuwd wanneer ze weer komt. Ik verwacht met een half uurtje ongeveer.
Oh, ik kan het toch weer niet laten! Jullie zijn te verslavend . Wilde alleen even reageren op Troelie. Lieverd, als je zegt dat deze aankomende week echt brrrr is, kun je je dan niet een weekje ziekmelden? Oke, het is misschien niet eerlijk/loyaal/lief of wat dan ook, maar je hebt in elk geval wel rust. En daarna hoef je dan nog maar 5 rustige weekjes tot aan je verlof...
Niks meer te melden na de preek van Thee! MayD, fles 6 uur is ook nog wel te doen toch? Lekker dat ze nu nog ligt te slapen.... Vriendin van me zei: ik dacht van te voren dat bevallen erg zou zijn, maar die borstvoeding vind ik denk nog erger. Het loopt bij haar ook niet zo lekker. Moest moet een aan jou denken....
Weet ik thee!!! Maar dat heb ik ook wel nodig!!! Haha.. En dat van gizz is mis wel eeen heel goed idee. hoop dat de fysio dat advies geeft dan is t helemaal easy.. thanks lieffies! Ik ga me klaarmaken! May jij ook! X
Oh ja, ik heb vannacht weer goeie seks gehad! Mijn hemel, wat was ik opgewonden zeg . Ik kan me dit keer alleen geen gezicht herinneren... Hahaha, toen ik zondagavond naar Rick Brandsteder keek (na Life 4 you), moest ik wel ineens aan jullie denken! *oke, oke, ik ga alweer aan het werk...wat zijn jullie streng zeg!*
Hup Giz! Schop onder je derriere en hop aan het werk! Wil iemand mij een schop onder mijn derriere geven? Ik moet nog douchen zit nog steeds in m'n ochtendjasje *schandaal* Succes bij de fysio troel! Balen dat de bv bij je vriendin niet lekker loopt noos.... Trekt ze het nog wel?
@ Noosa: idd... 6 uur is nog wel te doen. Ik was iig blij dat ik het wel geprobeerd had met de BV. ReneƩ heeft iig de beste melk meegekregen. Maar makkelijk ging het niet... Ik ben uiteindelijk blij dat ik met 8 dagen op flesvoeding over ben gegaan. Heerlijk, die rust. Maar bij een eventuele tweede probeer ik het doodleuk weer. Alle goede moedermelk die ze mee kunnen krijgen is meegenomen.