De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Poeh Bianca, druk, druk, druk! Inderdaad maar lekker uitslapen als je daar dan de kans voor hebt! Wel echt hartstikke leuk hoor, wat je allemaal maakt voor kraamcadeautjes! Je hebt er echt talent voor.

Ja Troel, Mila is leuk hè! Maar ml vind 'm te Russisch klinken, haha.

Namenboekjes gaan 'm niet worden zo te lezen. Zal die sites eens gaan checken.

2. Troel

Troel Niet meer actief

Het is ook russische naam!! Haha.. :) ik hou er van!!! :)

Bianca: ik weet niet precies.. mn manager zei dat ze dacht dat t beter is om me helemaal ziek te melden.... ik hoop dat ik halve dagen blijf werken want ik trek t niet thuis zitten.. hoewel t wel beter is. helemaal stoppen.. advies van fysio was, òf halve dagen òf helemaal stoppen als dat niet te regelen was. in de zin van dat t niet handig is om iemand te vinden die mij komt aflossen vanaf 20;00 tot 23:00.. dus waarschijnlijk helemaal stoppen. manager gaat de arbo arts bellen. ik hoor t morgen. Dan gaan we er ff voor zitten.. succes met deze drukke week lieverd!!!!!

Eeeeeesss!!!!!? Where are you?

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh, ik zei het niet goed trouwens. Ik zie nu in een eerder berichtje van Delta dat ze donderdag de echo heeft, en niet vandaag.

Zo, werkdag 2 is een feit :). Vanavond eten we puree, erwtjes&worteltjes en vissticks. En ik denk dat er vanavond nog een frikandel in de oven gaat ;) (erg lekker trouwens! net zo lekker als uit de vetpan).

Fijne avond meisjes!

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi Lieffies!!!

Hier ben ik weer. Had een lui dagje en even nergens puf voor.
    Vanochtend lekker gesport en daarna wezen douche. Ik was daarna erg moe dus gelijk weer lekker in bed gelegen en rusten. Toen werd m'n mannetje benaderd voor op sollicitatiegesprek te komen, dus die heb ik ook even gebracht. Verder eigenlijk gerelaxed.
    Vandaag is mijn vader jarig. Hier gaan we vanavond heen.

@ Thee: Die zeurende pijn die je vanochtend had zou goed bandenpijn kunnen zijn.
    Lieverd, als je die pijn blijft houden dan gewoon voor de zekerheid de vk bellen hoor!! Liever een keer extra bellen dan een keer te weinig.
    Ik begon de eerst plopjes vanaf week 16/17 te voelen en elke dag vanaf week 20. En nu wordt ik er af en toe gek van. ;) Ze is af en toe zooo druk. Niet normaal nie. Blij als je slaapt.

@ Gizzie: Ja, zo'n slinger is ook leuk inderdaad. Maar het liefst had ik ook zo'n mooie raamsticker met haar naam laten maken en een slinger met haar naam. Maar helaas gaat dat nu even niet. :( Baal daar toch stiekem van hoor.
    Ik hoop zo dat we veel kadobonnen krijgen ipv kleertjes. De smaak die mijn schoonmoeder heeft is echt verschrikkelijk gewoon. Hihi.. ;) En ik kreeg van een vriendinnetje ook een truitje en dat was ook echt mijn smaak niet. Maar dat zeg je natuurlijk niet. ;)
    Vervelend dat je vriendin waar je gister was problemen heeft in haar relatie. :( Elk huisje heeft zijn kruisje.
    Is het gelukt om vandaag flink te gaan werken?
    Hahaha... jij ook al zo'n naughty girl!! Sexbeest!! :p Jammer dat je niet meer weet over wie je gefantaseerd hebt. ;):p Hihi..
    Ik heb ook zo'n kruidvat voordeelpas. Ik ga binnenkort naar de kruidvat om die baby&mamma tas op te halen. :D Ik houd ook echt van gratis spullen. :D

@ Noosa: Fijn dat de harde buiken nu een stuk minder zijn. :) Dat gaat dus wel de goede kant op. Verder gewoon rustig aan doen en heel goed naar je lijf luisteren.
    Hihi.. was het lekker vannacht? :p Ik laat mezelf nu ook niet tot een hoogtepunt komen hoor. Die krampen die ik dan daarna krijg zijn niet fijn. ;)
    Wat fijn dat de intake goed ging. Lekker hoor dat je zoveel uren krijgt. Al die hulp in het begin is alleen maar handig. En je zeker wel laten vertroetelen in die week. ;):p

@ Troel: Wat super fijn dat je manager zo begripvol was. :) Dat is zeker wel een opluchting. En wat zal je in de zenuwen gezeten hebben vandaag. Maar zo te horen komt gewoon alles goed!!! Echt top gewoon. Natuurlijk is het niet leuk dat je nu minder moet gaan werken, maar jij en de kleine gaan gewoon voor. Dat begrijpt je manager echt wel.
    Nu goed naar het advies luisteren en dat ook naleven he?! En geen gekke houdingen meer onder de douche. :p Je bent en blijft een sexbeest. :p;) Hihi..

@ MayD: Wennen zeg, jij weer met zo'n banner!!! Super spannend! Ben benieuwd of je cyclus nu weer hetzelfde is als voor de zwangerschap. Maar mocht het nu gelijk weer raak zijn, dan komen we daar voorlopig nog niet achter. ;) Hihi..

@ Bianca88: Wat een druk leven heb je toch!!! Een heel druk weekje zo te lezen. Pff.. let je ook op jezelf. Je moet zelf ook voldoende rusten hoor.
    Spannend dat je morgen weer naar de gyn moet. Hopelijk weer positief nieuws!!
    Succes met werken lieverd!! Denk aan je!

Morgenochtend moet ik weer voor controle naar de vk. Ik ben benieuwd. Ik ben vooral benieuwd of ze kan voelen hoe de kleine meid ligt. Want ze heeft deze dagen zo druk bewogen. Niet normaal. Hele heftige bewegingen. Soms schrok ik er zelf gewoon van.

Ik wist al welke naam ik graag wilde geven en die is het ook geworden, want m'n mannetje vond het ook een erg leuke en stoere naam. :D Ik blij! :p
    Vanavond zie ik m'n nichtje weer!!! Ik kan nie wachten nie. Hihi.. zo leuk!

Oja, m'n mannetje heeft dus vanmiddag een sollicitatiegesprek gehad. Het gesprek ging goed en m'n mannetje had er zelf wel een goed gevoel bij. Hopelijk klopt zijn gevoel. Volgende week mag hij een dagje mee lopen en dan is het afwachten of het wat wordt ja of nee. Ik hoop zooo dat er heel snel goed nieuws mag komen!! Duimen jullie mee voor ons?!

5. Troel

Troel Niet meer actief

Oooooooh ik ga meeega duimen esss!!!! Heb ik nu alle tijd voor! ;) pfff kan me voorstellen dat t zeer kan doen... ik had t al net.. en dan is mijn kleintje nog een stuk kleiner! Denk dat ie ergens tegen aan trapte.. beetje laag in mn zij... auwwwwie!! Haha.. en tegelijk heel lief vind ik t dan en zou ik zo kunnen huilen als ik t zo goed voel... haha hormonen?!?

6. Troel

Troel Niet meer actief

Ik ga t mezelf makkelijk maken zo.. schaaltje maken met banaan peer en appel!! :D

oohjaaa.. ff vieze praat modus aan meiden.... ik had gister en eergister best wel wat rozijnen gegeten... en was toch aan de sch****rij heeee!! Hahahaha! ook vooral veel eeeuuh windjes...... :$:) kan dat door rozijnen komen??! Staat me wel iets van bij!!!! Had nmlijk niets anders geks of anders dan anders gegeten... Okeee nu schaam ik me een beetje... :)

7. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Mila is een errug leuke naam! Stond ook op mijn lijstje! Vl vond em niks.
    Ik vond Milou ook erg leuk, werd ook afgekeurd, lijkt te veel op minoes aldus vl ;)

Gefeliciteerd met je vader Essie!! Ik ga duimen voor jemannetje, hopelijk krijgt hij die baan! Het geluk mag jullie nu ook wel een keertje toelachen!

Alvast heel veel succes morgen bianca! Hou je me op de hoogte? Pas je wel een beetje op jezelf?

Fijne avond Giz! En andere dames natuurlijk ook!

@hier: net even heerlijk relaxed in bad geweest, deed me weer even goed! Heerlijk als de pijntjes dan verdwijnen als sneeuw voor de zon!
    Heb per ongeluk ons meisje en mezelf laten schrikken :)
    Had een giga schuimbad gemaakt, wilde me daarna dus afspoelen om dat schuim weg te krijgen. Zonder er over na te denken zet ik de sproeier aan en ook gewoon VOL op mijn buik. Was ijskoud water! :) dus ik begin te vloeken en kreeg van binnen uit een por. Heb het maar goed gemaakt met lekker warm water en daarna ingesmeerd met buikbalsem. :D

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Komt door de rozijnen! Als ik die eet sch**t ik me helemaal leeg gewoon.... Zit niet eens een tussenweg in. Van mega vast naar spetter :$ :D
    Dus die eet ik niet meer.... Tenminste, niet zo uit een bakje zeg maar. Als ze ergens in zitten nog wel hoor.
    Ik hou het zo nu en dan wel bij m'n shotje lactulose. Is voor mij en de wcpot veiliger :D

9. Troel

Troel Niet meer actief

HAHAHAHA!!! Lig in een scheur!!!! Dus toch........ die vuile vieze... achja wel een top manier om ff te spetteren als je nie kan nie..... Hahahahaah... :p

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hahahaha ja het lucht wel op denk ik! Hmm misschien moet ik het dan toch maar eens proberen...
    Nee laat maar! Vl ziet me al aankomen!
    *wat ga jij nou doen?
    -rozijnen eten want ik heb zin om te poepen euh.. Spetteren!

Dus......:D Never mind! Heb vanmorgen weer een nieuwe fles lactulose gehaald, ik kan er weer even tegen aan!

11. Troel

Troel Niet meer actief

Hahahaahahah lang leve de rozijnen!!!!!!!:cool::D

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: ik ga duimen voor je mannetje hoor!!!

Het is idd even weer wennen, die banner.... Ik denk alleen dat het deze eerste ronde toch niet raak is. FF geeft geen duidelijke eisprong met kruis (ondanks positieve ovutest) en de spotting is vandaag begonnen. Ik denk dus morgen of overmorgen ongi.

13. Delta

Delta Niet meer actief

hihi lief van je schat! nee ik had intake 7 feb al. ging goed, as donderdag eindelijk eerste echo!!!! ben zoooo benieuwd..
    hoe is t met jou?
    En met de andere dames?

jeetje mayd! moet ook even wennen aan je banner :D ben zo benieuwd, super leuk!!!

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben ook heel erg benieuwd naar je echo donderdag!!!

Wen er maar aan! hahaha

15. Delta

Delta Niet meer actief

haha jaa zooo spannend vind ik het, voor donderdag..

ja, ben erg benieuwd hoor bij jou, super leuk wel weer!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Begin weer lekker opnieuw... zodra je omgeving ergens aan gewend raakt moet je veranderen hahaha

dat houdt de spanning erin *lol*

17. Troel

Troel Niet meer actief

Tjeee wat is het rustig hier!! :$

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Heb ff bij gelezen..

Spannend delta donderdag de echo!

Essie hoe was de verjaardag van je paps? Gezellig geweest?

Ben benieuwd wat je manager gaat zeggen dan meid. Thuis zitten is ook echt niets voor mij, maar alshet niet anders is ... Hobby zoeken dan maar :p

Blijevrouw carnaval weer om schat, heb je je goed geamuseerd?

Ik ga lekker slapen, morgenvroeg meteen de gyn bellen ben benieuwd Hoelaat ik terecht kab morgen.

Trusten x

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    De rode monsters zijn aangekomen.... nieuwe ronde nieuwe prijzen... maar het moet niet gekker worden, een LF van 3/4!!!

Ach ja, alles moet nog op gang komen he?

20. Troel

Troel Niet meer actief

Op naar de volgende ronde May! kan t lijf nog ff rusten ;)

Spannend Bianca, ben benieuwd hoe t eitje eruit ziet nu. tis er 1 toch?

Hoe is t verder hier? Kreeg net een mailtje dat ik mn jurk morgen kan verwachten :) spannend!!! Hopelijk staat ie mooi!!! :( haha tsja dat weet je nooit als je iets online besteld ;)

Deel Deze Pagina