De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo Mayd, das n korte lf! Maar wat Troel zegt, nu kan je lichaam nog extra rust krijgen.
    Heb vannacht wel gedroomd dat je vandaag 2 posi testen liet zien....maf he!

Troel beetje kunnen slapen na je info dag gister?
    En maak je over dat thuis zitten niet druk, ik ben ook n bezig bijtje, weekenden altijd volgepland met feestjes, verjaardagen, kroeg et. En door de Werkse 34 uur werken en andere dingen.
    Heb nog maar weinig momenten gehad dat ik me echt verveelde. Tijd gaat wel iets minder snel maar ik kom mn dagen zeker door!
    Hoe is t met t kamertje?

2. Troel

Troel Niet meer actief

Ja goed geslapen! Ben echt een stuk rustiger wel na gister. nu even met mn manager kijken of ze me helemaal zek gaat melden of dat ik halve dagen ga werken.. dat bespreken we vanavond. sowieso vanavond maar tot 20:00 werken.

Kamertje gaat snel!!!! Alleen nog gordijnen, rolgordijntje, lampje(s) en muurstikker.. en natuurlijk nog hier en daar wat leuks aan de muur:) en bij jullie?!

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedzo! Ben benieuwd dan vanavond!

Hier t zelfde met het kamertje....allemaal kleine dingetjes nog die op n lijstje staan...hoop dat t snel gebeurt...wordt n beetje ongeduldig. Moeten nog zoveel kleine dingetjes gedaan worden in huis en voel beetje tijdsdruk haha.

4. Troel

Troel Niet meer actief

Jij had t toch ook een keer Noos dat je de kleine wat minder voelde? Ik voel m wel naar heb t idee dat t iets minder is dan normaal. maar heb m vanmorgen wel alweer voelen kronkelen.. Dus opzich....

5. Troel

Troel Niet meer actief

Ja shit is dat als je nog zoveel kleine dingen moet doen in huis!! wij moeten verder in huis ook nog eea regelen...... ook dingen zoals droger kopen nog.. moeten we echt hebben!

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

May, inderdaad een hele korte LF! Maar ik kan me voorstellen dat je cyclus zich nog moet herstellen na de zwangerschap. Nieuwe ronde, nieuwe kansen meis!

Delta, spannend morgen! Hoe gaat het met de misselijkheid? Met mij gaat het wel, ik merk dat de onzekerheid of alles nog goed is een beetje de overhand gaat krijgen... Zal blij zijn als het volgende week donderdag is.

Troel, leuk dat je je jurkje vandaag binnenkomt! Hopelijk zit ie als gegoten. Ben heel benieuwd! Hahaha, ik denk dat ik toch maar eens aan de rozijnen ga beginnen :). Misschien lukt het dan beter.

Essie, nog gefeliciteerd met je paps! Leuke avond gehad? Fijn dat jullie vandaag weer naar je meisje mogen kijken! En je mannetje en jij zijn het dus ook eens over de naam? Jeeeej!

Thee, aaaah, wat zielig voor jullie meisje. Wat moet jij geschrokken zijn, ineens dat ijskoude water op je buik. Brrrrr. Gelukkig daarna lekker warm ingesmeerd.

Bianca, ben benieuwd hoe laat je terecht kan meis! Alvast veel succes vandaag!

Noosa, wat zijn jouw plannen voor vandaag?

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook geen drogreden! Ben benieuwd hoe dat bevalt straks...maar irri ja die kleine dingen. Hier ook wel echt nog klus klusjes...maat komt goed zegt PL dus ik geloof PL ;)

En ja....heb ik ook n x 2 dagen gehad. Weinig beweging aan de oppervlakte. Moest me echt concentreren en dan af en toe diep van binnen wat vaag voelen woelen.

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goeieeeemorrgeeuuuhh...

@Mayd aah jammer meid dat je ongi bent geworden, maar van de ene kant ook weer fijn. Je lichaam werkt weer ;). Op naar een nieuwe ronde ;)! Misschien zijn wij straks wel samen zwanger met blijevrouw :p!!

@Troel Er was nog geen eitje te zien schat, wel het bmslijm was dikker aan het worden ;) Daarom moet ik vandaag weer terug om te kijken of er nu wel iets te zien valt. Hoeft niet dat ik een eitje krijg, kan ook zijn dat de 50mg te laag is, ff afwachten.
    Ben benieuwd wat je manager gaat zeggen meid, wanneer hoor je wat?

@Noosa ook lekker in de babykamer bezig, heerlijk lijkt me dat!!

Nou heb net gebeld voor afspraak te maken, deed weer zo'n wijf zo achterlijk :$. Ja zegt ze vandaag zit helemaal vol, ik zeg ja kan ik niets aan doen, ik kon maandag en dinsdag niet bellen toen waren jullie dicht. En de gyn heeft tegen mij gezegd dat ik vandaag gewoon kon bellen. Nou oke ze ging overleggen pfff... 16.45 kan ik komen, was wel buiten de agenda.. Ik denk ja dat is niet mijn probleem! Maar meteen een afspraak voor a.s vrijdag gemaakt, voordat ze daar iets over te zeiken hebben straks. En kan a.s vrijdag om 10.30 uur.
    Ben benieuwd wat ze vanavond gaan zeggen, of dat ze iets zien!
    Ik hoop het zo...!!!

Zo ik ga ff naar de action, eindelijk zijn hier weer alle winkels open!
    xxxxxxxxx

9. Troel

Troel Niet meer actief

Jaaa spannend!!!! ;) Jaa man rozijnen werken ècht goed! Pfff.. Niet altijd even fijn.voor je mannetje.... Maar ach.. ;) ;) hahaha

Je bent al bijna 8 weken!!!!!!

10. Troel

Troel Niet meer actief

Bianc: Ooh! Dus dan is t nog spannender!! Hopelijk zit er een mooi beginnend eitje!!! Vanavond gaan we t bespreken dus dan weet ik definitief hoe of wat...

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Murning!

Balen dat die oma in der rode ferari er weerr is May.. Ze kwam wel heel snel aangescheurd ook, hopelijk is ze dan net zo snel weer weg!

Succes straks Bianca!
    Yeah eindelijk alle winkels weer open! Ik stond gister gewoon voor een compleet dicht dorp. Alleen de appie, hema en kruidvat waren open. Zometeen eindelijk weer eens naar de bakker en slager!

Succes vanaaf Troel! Laat het over je heen komen. Als het beter is om te stoppen dan is dat maar zo. De tijd kom je wel door!

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Echt belachelijk dat ze zo moeilijk doen daar Bianca, bah. Goed dat je op je strepen blijft staan hoor! Ben benieuwd wat er vanmiddag te zien is. Kan het dan zijn dat je tussentijds alweer moet verhogen? Of wachten ze dan eerst een volledige cyclus af?

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca: wat zijn ze lekker bezig daar of niet!

@ hier: vind het niet erg om weer ongi te zijn hoor. Het werkt allemaal tenminste weer en wat er later komt zien we dan wel weer. Ik doe het relaxed aan hoor. We hebben tijd genoeg.

14. Troel

Troel Niet meer actief

Hoe zou t met de andere bianca gaan?!? :(

15. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Goedemorgen dames,

Oo wat jammer may! Maar indd je lichaam moet natuurlijk weer eventjes opgang komen, hoop dat je lf deze ronde langer is!

Carnaval is weer voorbij, helaas niet veel van gezien. Ben al een paar werken aan het "kwakkellen" met mn gezondheid en heb het er een beetje mee gehad.

Zo voor de 2e x deze week naar de huisarts. Kijken wat hij ditmaal te vertellen heeft. Ik denk zelf dat op dit moment mijn voorhoofdholtes nog ontstoken zijn en wil even kijken wat hij aan mn benauwdheid kan doen.

Ik kom morgen weer meekletsen dames.

Dikke kus!

16. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het met Bianca82 gaat!

Blijevrouw, vervelend dat je zo aan het kwakkelen bent meis! Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen. Laat je jezelf nog wel eens prikken op je schildklierfunctie? Want in het verleden was die nog wel eens op het randje, toch?

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff Bianca, wat een sukkels daar! Gelukkig laat je je niet aan de kant zetten :) Ik ben benieuwd!

Blije, wat rot dat je zo aan t kwakkelen bent. Hoop dat de arts er iets aan kan doen!

Ik ga nu eerst even lijstjes maken met dingen die ik nog moet/wil doen of waarvan ik wil dat het gebeurd haha. Even rust creeëren hier haha.
    Vanmiddag met n vriendin eventjes naar de Prenetal, kijken of ze nog een leuk pakje 50/56 hebben.

18. Delta

Delta Niet meer actief

@ mayd; das een korte lf meis, maar goed, je bent ook niet zo lang geleden bevallen he, moet allemaal nog op gang komen! doe idd maar lekker rustig aan.

@ bianca; heel spannend... hoeist mee jou?

@ gizzie; ja met de misselijkheid gaat het oke, als ik bij mn ouders ben, in eigen huis is t weer mis helaas.. komt echt door de geuren daar denk ik.. ik ben ook wel erg onzeker nu hoor, wat ik morgen ga aantreffen, de allereerste echo.. ben zo bang dat ze zeggen ja, het hartje klopt te traag of het is niet van dit termijn.. je haalt je van alles in je hoofd he? maar goed, nog heeeeel even en dan zien we eindelijk, hopelijk onze kleine frummel..
    jou ook spannend volgende week donderdag! heb jij veel last van klachten ofzo? bij mij begon het met week 6.
    en ben nu savonds zooo gesloopt, lijkt net of ik hele dag keihard heb gewerkt, lig dr vaak al om 9 uur in haha..

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Zooo weer ff geshopt ;)
    KV luiers ingeslagen haha, 2+1 gratis de valuepack! Scheelt mooi 10 euro weer :p bij action speentjes en decoratielint gehaald zijn dezelfde als bij KV maar dan helft goedkoper :$
    Morgen ga ik aan de volgende driewieler beginnen op bestelling..
    Voor nu ff bank zitten, gtst terug kijken en om 1300 uur ga ik poetsen bij mijn poetsplaats..

@Gizzie nee ze kunnen niet tussentijds verhogen. Ben al klaar met de clomid zijn maar 5 dgn. Als deze niet aanslaat, dan wekken ze weer een ongi op met de provera en dan weer clomid maar dan 100mg 5 dagen. En dan weer afwachten.. Ze bekijken het per cyclus.

@Troel oh dan ben ik eens benieuwd vanavond meid, ik denk aan je!

@Thee ja vreselijk he al die winkels dicht en dat ivm carnaval! Hier waren alleen de supermarkten open voor de rest ALLES dicht :$. Ben blij dat alles weer normaal is vanaf vandaag!

@Delta hier alles goed, druk druk met bezoekjes aan ziekenhuis/ werken etc.. maar komt allemaal goed ;) Hoe voel jij je meid?

20. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca; lekker druk dus.. spannend allemaal... ben zo benieuwd hihi.. ja voel me wel goed nu! net leker gegeten, 3 boterhammen, kan er nog wel meer op! haha, ach ja, ik eet maar lekker :D

Deel Deze Pagina