De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh, you dirty mind!!!! :D. Moet je de bedlakens nu alweer verschonen? Wat heb je uitgespookt? ;). En met wie? Nick, Simon, Rick, Boris of Dean?

Hahahaha, sorry, ik hou nu echt op!!

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Kom maar op met die preek Es! :p

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D jullie zijn te leuk!

Thee leuk dat je dat weet zeg!

Ik ben vooral benieuwd of hij is ingedaald....dat verklaard dan wel die weeen van paar dagen geleden.

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Nee die ene dag zal niets uitmaken Gizzie! Ik was ook maar een klein baby'tje, woog 2750 gram toen ik geboren werd... Vl precies 1 kilo zwaarder!
    Wel kreeg ik gister min of meer een preek over mijn gewicht, ben 1 kilo aangekomen (was er eerst 8 afgevallen, nu er dus weer 1 bij) en ik moet goed op mijn voeding letten. Maar sinds ik niet meer misselijk ben eet ik zeker 2 keer zoveel als normaal (normaal 4 boterhammen op de dag, nu zeker 8, en schep minimaal 2 keer avondeten op, normaal at ik mijn bord vaak niet eens leeg)
    Maar goed, ik ben al niet de slankste van mijzelf, dus wat dat betreft: dan is het ook beter om niet te veel aan te komen. 7 tot 11 kilo is gewenst geloof ik.
    Nou ja, ik doe mijn best, eet wat ik kan en we zullen wel zien waar mijn gewicht gaat eindigen! Ik maak me er geen zorgen om in ieder geval!

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik heb niets uitgespookt! Was een heel onschuldig delicaat wasje hoor!
    Ik zou Nick, Simon, Rick, Boris of Dean toch niet graag in 1 van mijn bh's zien!

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 kilo is toch helemaal niet veel???? Je bent al op de helft!!

Ik ga richting 10 kg als ik daar niet al op zit!

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Nu je gelukkig weer wat meer kunt eten, zal dat vanzelf allemaal wel goedkomen meis. Inderdaad niet druk over maken!

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Dat zou inderdaad je weeën kunnen verklaren Noos! Ben benieuwd!!
    Maar staat dat op jouw 20 wkn echo uitslag fomulier er niet bij? Hier staat precies ook de omtrek van haar hoofd (loopt 1 dag voor) en de buikomtrek (loopt precies goed) dat ze 3 vaten in de navelstreng heeft etc etc etc. Alles waar naar gekeken is word genoemd op dat forumlier. Echt leuk om te zien, interresant ook vind ik!

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Nee daarom juist, 1 kilo zou te weinig zijn... Sta nu op -7 in vergelijking met mijn startgewicht.
    Ik maak me er niet druk om, kan er toch niets aan doen. Iedere dag naar die grote gele M is ook niet echt de goede manier van aankomen lijkt me!
    Ik eet goed en gezond, ik eet veel, meer kan ik niet doen!

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb dat formulier niet hier...heb zowiezo niks hier behalve afsprakenkaart.
    Weer wel dat zn hoofd iets kleiner was maar dat was meer omdat zn benen wat langer dan gemiddeld waren haha( niet gek met zon vader).

Ooh wordt steeds nieuwsgieriger hihi

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owww ik dacht dat ze t teveel vonden...Hmm dan heb ik niks gezegd!
    Meer dan gezond eten kan je niet doen!

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoe laat heb je de echo Noosa?

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Oh das wel jammer! Ik heb mijn zw kaart hier, alle uitslag formulieren van alle echo's (3 echo's dan tot nu toe) alle uitslagen van bloed onderzoeken etc. Word iedere keer keurig in mijn mapje gestopt. Als ik naar de ha ga, of naar een zkh of wat dan ook moet ik alles ook steeds mee nemen.

Jaaah het is spannend he! Nog heeeeeel even volhouden!!

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Lieve dames, ik ga even wat doen, tot straks!

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    16.20 Gizz
    Eerst om 3 uur naar fysio en daarna vk.

Misschien omdat ik bij de vk loop en niet ziekenhuis dat ik t niet heb?
    Ga t eens vragen vanmiddag

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Zoals ik al vandaag eerder in m'n berichtje aan gaf hebben wij 3 setjes in maat 56. Niet zo veel dus. Rompertjes in die maat hebben we wel genoeg. :) Nu nog maar wat kleertjes erbij kopen dan.
    Wat heb je gister uiteindelijk gegeten? Frietjes uit de airfryer? :p Ik zou daar sowieso voor zijn gegaan. Hihi.. ;)

@ Gizzie: Vandaag gewoon 7 weken zwanger!! :D Eindelijk van die 6 weken af. ;) Snap wel dat het naar jouw idee heel lang heeft geduurt, die 6 weken. Maar je bent nu weer een weekje verder hoor meid. Lekker genieten.
    Hihi.. jullie zijn dus helemaal overhoord gister bij de vk. Ze willen echt alles van je weten. Hahaha.. en op de weegschaal staan.. dat gaat nog veel erger worden. ;) Beter dat je over 2 weken mag terug komen voor een echo. :D Spannend!!
    En je hebt dus ook de welbekende zwitsaltas gekregen. :) Ik ga straks maar even kijken wat er allemaal in zit. Hihi.. verder niet eens meer echt naar gekeken.
    Hahaha... kan je die sexdroom dan aankomende nacht niet waarmaken met je eigen mannetje? ;):p Lekker joh. Ff een beetje fantasie erbij. ;)

@ Thee: Hihi.. sorry.. zal niet meer over smarties of andere soorten snoep praten. :p Ik had gister een doos celebrations voor me neus staan op die verjaardag. Das ook nie goed nie hoor. :p;) Die was snel leeg. Hihi.. :D
    Blijven jou boobies echt in bad op het water drijven? Hihihihi.. zie het al voor me. Dat lijkt me echt een grappig gezicht. :p Ik wil echt van jou boobies hebben.
    Fijn dat alles goed was bij de vk. Je bent dus inderdaad weer voor even goedgekeurd. Altijd fijn! :D Ben je nu in totaal 1 kg aangekomen? Je was natuurlijk in het begin wel wat afgevallen natuurlijk.

@ Noosa: Heerlijk dat jullie chili con carne hebben gegeten. Ik vind dat zooo lekker. :p
    Wel gezellig dat je schoonouders dichtbij wonen. Lekker makkelijk ook straks als de kleine er is. ;) Maar ook vooral zo met het eten. Hoef je lekker zelf niet te koken. Dan zou ik ook geen nee zeggen hoor als ik wordt uitgenodigd. ;) Maar mijn schoonmoeder kan dus absoluut niet koken. Verschrikkelijk gewoon. Dus altijd als wij daar blijven eten bestel ik pizza van de Domino's. :p :D Hihi.. We eten daar meestal 1x per maand.
    Succes met alle adresstickers schrijven. Je zal straks wel kramp krijgen in je handen/ vingers. ;)

@ Troel: Echt vervelend hoor dat je bent doorverwezen naar de bekkenfysio. :( Dat had je natuurlijk niet gehoopt. Helaas is het niet anders. Hopelijk wordt het een stuk minder met de oefeningen die je krijgt. Vooral nu heel goed naar je lichaam luisteren en veel rusten.
    Gelukkig was wel alles goed met de kleine en ziet je bloeddruk er ook goed uit. Geniet daar maar van.
    Wat gaaf dat je schoenen van Zalando binnen zijn! Wat voor schoenen zijn het? Je hebt lekker jezelf verwend. Hihi.. :)
    Oehh, fantaseren over Rick uit gtst. Hij is zooo leuk. Daar kan ik echt wel een kunstje op doen. :p :D Hihi..

@ Delta: Super spannend dat je volgende week donderdag de echo hebt!!! Hopelijk krijg je mooie beelden te zien. Ik ga voor jullie duimen schat!
    En opzich wel balen dat je vriend zoveel weg is voor werk. Maarja.. je zal er ook wel aan gewend zijn. Wel fijn dat je dan lekker bij je ouders bent en kan zijn. :)
    Hoe gaat het met je werk eigenlijk? Nog leuk?

@ Blijevrouw: Fijn dat alles goed met je gaat. Wel lekker die drukte, want dan heb je voldoende afleiding.
    Hoe waren nou eigenlijk die andere uitslagen van de examens? Of heb je dat al verteld en zou ik er overheen gelezen hebben?!

@ Bianca88: Jij hebt zooo lekker gegeten gister. Was echt jaloers. Ik wil ook MAC!!!!!! :p Hihi.. ik hoop dat je ervan genoten hebt, zo tijdens het jatsen. ;):p
    Ik hoop zo dat jullie ook super snel mogen shoppen voor babyspullen. Het is jullie zo gegund lieverd. Wel super dat jullie gister een leuke dag hebben gehad. :)
    Gelukkig ben je gister dus nog wel teruggebeld door dat domme wijf. Super spannend maandag op controle. Ik duim voor je!!!!!!! Ik denk aan jullie!!!

@ HIER: Gister bij m'n nichtje geweest. Ik mocht de fles geven. Vond het super spannend. Hihi.. heb totaal geen ervaring met baby's. Ben bang dat ik het niet goed doe enzo. Maar vond het erg leuk. Hihi..
    Daarna naar een verjaardag geweest. Was ook gezellig.
    Vandaag ga ik met m'n moeder shoppen voor de laatste dingen.
    Kunnen jullie mij advies geven: Ik wil graag een flesje kopen, maar twijfel dus enorm tussen Tommie Tippie en de Difrax. Welke zouden jullie doen? Welke staat beter bekend? En welke voorkomt zo veel mogelijk de krampjes?

WOOJOOOWWW!!! Wat een fantasie allemaal. Lekker hoor. Ik kan wel op meerdere mannen een kunstje doen. :D Sowieso Bas Muijs en Rick uit gtst. Heerlijk lijkt me dat. Of gewoon een trio met hun?! Alle gaten gevuld. Of ga ik nu te ver? :p Blijft fantasie. Hihi.. ;) Nu ga ik trouwens even genieten van het Kiekeboe filmpje. MEN, wat heb ik een zin in sex. :) Vanavond ga ik weer los op m'n man. :p En fantaseren. ;)

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar is onze verhalenschrijfster weer haha! Gezellig Essie!

Ummm wat betreft de fles.....is echt uitproberen. Ik zelf begin met difrax...en als dat niet werkt dan ga ik verder kijken.
    Vind de difrax leuk met al die kleurtjes haha ;) geen goed argument he

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Ik vind de kleurtjes ook erg leuk van de difrax flessen. ;) Maar vraag me af of dat ook echt verder goede flessen zijn. Twijfeltwijfeltwijfel.
    Veel plezier vanmiddag bij de groeiecho! Super leuk om weer even te gluren!!! :D

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zijn zowiezo goede flessen! Op mn werk hebben we ze ook.

20. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Oke... en de kids drinken er makkelijk uit?

Deel Deze Pagina