De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Aha Bianca, het wordt me steeds duidelijker hoe het werkt met clomid ;). Dan hoef je dus niet weer een eindeloze cyclus af te wachten. Gewoon weer een ongi opwekken met provera, en dan verhogen met de clomid. Heb je nog geen last van de hormonen?

Ja, spannend hoor Delta. Ik kan me de dingen die je in je hoofd haalt helemaal voorstellen. Gek hoor, dat je bij je ouders bijna geen last hebt. Zal dan inderdaad misschien met de geur te maken hebben. En thuis ben je vaak alleen, misschien speelt dat ook mee. Hoe laat heb je morgen de echo? Ik heb echt nog steeds bijna nergens last van. Fijn hoor, maar ik word er echt enorm onzeker van.

Noosa, gezellig dat je naar de prenatal gaat met je vriendin! Heb je nog contact gehad met je vriendin over de borstvoeding?

2. Troel

Troel Niet meer actief

Afspraak intake kraamzorg staat!!! Pfffffff komt dichtbij.... is pas in april maar toch!!! Maaare ze vertelde wat ik kan verwachten.... dat ze ook naar de babykamer gaat kijken? Wàt gaat ze bekijken dan?! ... ;) wie weet dat?

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen lieverds,

Gisteravond de verjaardag van m'n paps gevierd. Was erg gezellig. Ook weer m'n nichtje gezien. Zoo leuk en lief. Haar haartjes groeien echt super hard. Hihi.. en haar gezichtje veranderd ook snel.
    Super lief dat jullie voor m'n mannetje gaan duimen. :) Ik hoop zo dat het mag werken. En ik hoop zo dat zijn gevoel ook gelijk heeft. Hij gaf aan dat het een goed gesprek was.
    Vanochtend bij de vk geweest voor de keuring. ;) Weer helemaal goed gekeurd. Alles zag er prima uit. De kleine ligt nog steeds met haar hoofdje naar beneden. Hopelijk blijft ze zo liggen. Bij de laatste echo lag ze ook al zo. Haar voetjes zijn het dus steeds die hard trappen. Hihi..

@ Troel: Ik ben blij dat ik zoveel beweging voel in mijn buik dat zeker. Maar ik vind het ook fijn als ze af en toe gewoon even slaapt. Dan heb ik weer wat rust in mijn buik. ;) Hihi.. ze is zoo actief als ze wakker is.
    Heerlijk he die hormonen. Ik heb ook nog steeds die jankhormonen hoor. Hihi.. Nog steeds erg gevoelig voor alles. :p
    Gaaf dat je morgen je jurk kan verwachten. Super spannend!!!! Via welke website heb je je jurk besteld?
    Super spannend het gesprek vanavond met je manager. Ik hoop dat je lekker helemaal kan rusten en dat je helemaal ziek gemeld wordt. Goed uitrusten en naar je lichaam luisteren.
    Gaaf dat de intake met de kraamzorg nu vaststaat. :) Weer een stapje verder. Welke datum komt ze langs? Op mijn uitgerekende datum? ;)

@ Thee: Ahh.. heb jij gister je meisje zo laten schrikken?! Super schattig dat ze je gelijk een por heeft gegeven. Want dat zijn geen grappen natuurlijk, denkt ze dan. ;) Hihi.. :p
    Wat een heerlijk verhaal over spetterpoep. Whahahaha... :p

@ MayD: Weer ongi geworden zo te lezen. Dat is dan ook super snel gegaan zeg. Hoelang was die cyclus?
    Op naar de volgende ronde. Je lichaam moet weer op gang komen zo te merken.

@ Delta: Super spannend dat je morgen de echo hebt!!! Laat je wel even weten hoe het is gegaan. Ben zoo benieuwd.
    Hoe is het nu verder met je?

@ Gizzie: Ja, wij waren al een hele tijd eens over de naam. Gelukkig wel. :D We moeten alleen nog de muurletters ophangen in de babykamer. Maar daar wachten we nog heel even mee. Het kamertje is bijna af.
    Vandaag weer een dagje hard werken of lekker internet afstruinen? ;)

@ Bianca88: Wat een verschrikkelijk lomp en dom mens heb je toch steeds aan de telefoon voor een afspraak te maken. Niet normaal!!! GRRR... wekt agressie op bij mij. Goed dat je ook gelijk een afspraak voor vrijdag gemaakt hebt. Dat is ook een fijnere tijd.
    Ik hoop dat ze je vanavond goed nieuws kunnen brengen. Zou zo super geweldig zijn. Ik duim voor je schat!

@ Noosa: Leuk dat je vanmiddag naar de prenatal gaat. Altijd leuk shoppen voor de kleine. :) Veel plezier!!
    Wat voor dingetjes moeten er bij jullie nog gebeuren?

@ Blijevrouw: Wat rot dat je zo met je gezondheid zit te kwakkelen. :( Succes bij de huisarts. Hopelijk kan hij/zij je verder helpen om te zorgen dat je je weer beter gaat voelen.
    Rustig aan hoor meis en beterschap!!!

Zo, dit was mijn preek weer! AMEN!

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Gizzie ja ingewikkeld allemaal he haha... Hoef indd niet weer eindeloos af te wachten gelukkig. Ze houden mijn hele cyclus in de gaten, vandaar dat ik nu ook 3x per week terug moet gaan. Ze meet steeds het bmslijmvlies op en de evt eitjes. Ze kunnen zien of ik een eisprong ga krijgen of niet, mocht ik die nu weer niet krijgen dan krijg ik weer provera voor de ongi en dan weer op cd3 terug voor echo en clomid en dan weer hetzelfde ritueel als nu.. Maar ja hopelijk hoeft dat niet en ben ik deze cyclus gewoon zwanger ;)...

@Essie fijn meid dat je het gezellig hebt gehad gisteren bij je paps, en wat leeeeukk dat je je nichtje weer hebt gezien!!!
    Groeien zo hard he! Ik had Robin 1.5 week niet gezien en hij was al zo gegroeid ongelofelijk!
    Ik duim ook voor jullie lieverd, hopelijk krijgt hij gewoon die baan! Wanneer hoort hij wat meid?

@Noosa lekker shoppen bij de prenatal leuk!!! Amuseer je meid xx

@Troel spannend he meid het komt nu allemaal zo kort bij! April is al snel voor je het weet! We zitten volgende week alweer in MAART!! Ik heb dat ook eens gehoord ja dat ze naar de babykamer komen kijken, dat doen ze voor de veiligheid van de baby straks of alles wel in orde is en aan de voldoende eisen doet ( hoogte...) maar babykamers via winkels zijn altijd goed!

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Schatten ik ga naar mijn poetsplaats, ben pas tegen half 4 thuis.. Weet niet of ik nog kan reageren.. Vertrek om 16.15 weer naar het ziekenhuis i.i.g..
    Het zou uitlopen, want er was iemand voor me waar het wat langer mee zou gaan duren.. Weet niet hoelaat ik dus thuis ben om te reageren... Maar ik kom i.i.g vanavond zeker iets laten weten!!!

xxxxx

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mijn cyclus was deze keer 25 dagen met een LF van 4 dagen...

Laten we afspreken vanaf nu geen "doe maar rustig aan" meer te schrijven in mijn richting. Niks tegen jullie, maar ik kan het niet meer horen of lezen (sorry hoor). Alvast bedankt.

@ Blije: wat irri dat je aan het kwakkelen bent. Dikke knuffel daarvoor.

@ Troel: leuk, de KV intake... vind je het spannend?

@ Essie: fijn dat alles nog steeds goed is.

@ Noosa: moet je nog veel, of heb je bijna alles al?

@ Delta: ik ga voor je duimen voor een mooie echo morgen!

@ Bianca: Goed bezig! De kraamcadeaus lopen dus goed?

@ Thee: irritant is dat, als je naar de winkel wil en alles zit dicht. grommm

7. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Yeah! Moeders to be heeft weer lekker geshopt! Heerlijk als de winkels gewoon open zijn. Lekker rondje gemaakt van slager/bakker/even over de markt gelopen. We hebben een nieuwe winkel hier, de Jola, die is leuk zeg! Kennen jullie die winkel? Begrijp ik het goed als ze allerlei verschillende merken hebben opgekocht ofzo iets dergelijks?
    Ik heb net rompertjes van dirkje gekocht voor 2,50 per stuk (met lange mouw, bij de hema zijn ze duurder) en een wit lief shirtje van bakkaboe voor 4,50
    Rompertjes maat 56 maar kleertjes gaan allemaal pas vanaf maat 62, en is de zomer collectie nu, dus allemaal korte mouw. Dus tzt als er meer herfst spul hangt ga ik weer kijken. Echt leuk spul! (ook veel niet mijn smaak, maar goed, dat is overal zo)

Nu weer heerlijk thuis in de tuin, in het zonnetje met een kop thee even vitamine D opsnuiven. I love it!

Beterschap blijevrouw! Hopelijk voel je je snel weer fit!

Poets ze Bianca! En succes straks!

Fijn dat je weer door de apk bent gekomen bij de vk Es!

Troel: ze komen waarschijnlijk kijken of je de meeste dingen in huis hebt, en of de situatie een beetje werkbaar is voor je kraamverzorgster. In onze voorwaarde staat bijv dat wij alleen mogen werken met deuglijk materiaal. Denk aan een bedje wat niet van ellende uit elkaar valt etc. Nix om je zorgen over te maken!

Succes morgen met de echo Delta! Hoelaat mag je? Ik ben benieuwd!

May: knuf voor jou!

Noos: shop ze bij de prenatal!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ow ja, bij Zeeman nu rompers voor 1,49! Zijn erg fijne rompers, die door drukknopen op de schouder niet kunnen afglijden.

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ow ja, misschien voor jou ook leuk Bianca! Ze hebben daar veel leuke hebbedingetjes als schoentjes, badcapes etc. voor in je geschenk-pakketten.

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ook met lange mouw? Hier hebben ze namelijk alleen met korte mouw of zonder mouw.
    Ik heb er al een aantal zonder mouw liggen, maatje 62/68 is dat geloof ik. Inderdad met die drukkers op de schouders! Ideaal denk ik!

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ben ff gaan googlen trouwens, bakkaboe schijnt het merk van jola te zijn. Nooit geweten! Maar ze hebben er erg leuke dingen van voor een super zacht prijsje. Ik vrees dat ik er vaak zal komen, zag nu al te veel leuke dingen.

12. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    May, bij de zeeman hangt het nu vol met geweldige meiden spulletjes! In mijn vorige pakket dan ook een leuk stel kleren gedaan.

Ik ga wanneer ik me beter voel weer aan de slag, nu 3 super liefe lief shiets liggen voor jongens (najaar) in maat 50/56 deze komen er binnen kort dus in haha.

Thee dat is erg goedkoop! Scheelt dat overal de opruiming nu op het laatst loopt, dan gaat alles nog goedkoper weg.

Hier, vanmorgen weer bij de huisarts geweest, ik heb nu dus officieel astma, eerst hebben ze me jaren ze laten lopen en nu dan eindelijk het hoge woord eruit.
    nu dus per dag ; antibiotica, 5x pufje, levocetiriz voor de allergieën en een neusinhalatie (uhm gewoon neusspray dus).
    Ik lijk wel een wandelende apotheek! Helaas van de antibiotica onwijze maagklachten en mag er waarschijnlijk geen tabletten bij. Nu dus plat op bed. en wachten op het telefoontje van de huisarts.

Bianca goodluck! Denk aan je.....

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Lange mouw heb ik hier in het dorp wel zien liggen, maar ik heb ze niet gekocht. Ondanks een winterbaby draagt Reneé toch meer de korte mouw.

Lange mouw vond ik erg onhandig i.v.m. mouw over mouw. Ik gebruik ze nu alleen nog als ik er een korte mouw shirt overheen doe.

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Jeetje blijevrouw! Eindelijk het hoge woord eruit! Waarom moet dat toch altijd zo lang duren?
    Let er wel op dat je (astma) meds gebruikt die je mag gebruiken tijdens zwanger worden/zwangerschap. Dit heeft bij mij flinke problemen opgeleverd (ik heb allergische astma en ongeveer zo'n 600 allergieën)
    Ik ben inmiddels 3 keer moeten overstappen omdat er telkens weer iets veranderd was :( Nu heb ik meds die voor mij niet de beste oplossing zijn, maar waar ik wel mee zwanger mag zijn, en dus de beste oplossing voor ons meisje. Ons meisje gaat nu even voor, ik red me wel!
    Jij moet nu zorgen dat je goed ingesteld staat op je meds, en dat duurt even, maar overleg wel met je artsen! Beter nu instellen op meds die je mag gebruiken tijdens zwanger worden/zwanger zijn, als nu instellen, en als je straks zwanger bent weer opnieuw instellen omdat je anders meds gebruikt die niet goed zijn...
    Want dat ingesteld raken iedere keer op nieuwe meds is best vervelend en duurt ook weer even voor je daar aan gewend bent...

Geef maar een gil als je nog iets wil weten, zo door de jaren heen heb ik veel geleerd (ool wel door schade en schande wijs geworden :()

15. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Daarvoor wilde ik inderdaad de lange mouw rompers hebben. Ik heb al wat shirtjes met korte mouw, mocht het fris zijn (en sowieso de eerste week/weken) wil ik daar een romper met lange mouw onder doen.
    Op de een of andere manier is er voor een zomer baby, zelfs in maatje 50/56 maar moeilijk iets te krijgen met lange mouw (en wat onze smaak is.) het jammere is dat ik veeeeeeel shirtjes met lange mouw natuurlijk al ken vanwege mijn werk, en daar dus ook al min of meer op uitgekeken ben. Uiteindelijk heeft bijna iedere new born baby zowat het zelfde in de kast hangen, en dat zijn dan vaak dingen die ik al 40 keer in m'n handen heb gehad (bij wijze van)
    Maar ja, dat zegt misschien wel meer over mij en mijn pietluttigheid ;):p

16. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Danlje lieve thee! Ik heb het gelukkig nog niet extreem, maar wist wel dat het er door mijn allergieën ooit aan zat te komen. Loopt bij mij allemaal precies t zelfde als bij mn opa en die heeft het wel heel erg extreem. Veel ziekenhuis opnamens ook.

Ik heb nu om mee te beginnen de combi levocetiriz en ventolin.
    Ik ga zo de gebruiksaanwijzing eventjes aandachtig doorlezen. Mocht ik vragen hebben zal ik die zeker aan je stellen..

X thnx!

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ben er toch nog heel ffies :p

@Blijevrouw pff meen je niet! Dus toch astma en dat wisten ze die vorige jaren niet :O raar! Je bent idd een wandelende apotheek zo te horen jeetje! Hopelijk voel je je gauw beter lieffie x ben benieuwd naar je pakketten meid! Die ene was erg leuk!

@Mayd thnxs voor je tip! Het loopt idd erg goed had ik nooit verwacht en gedacht!
    Ze hadden indd erg leuke spulletjes bij zeeman, maar ik blijf maar kopen haha :p
    Morgen miss ff neuzen maar weer :p

@Thee hier hebben ze wel de rompers met lange mouwen 1.50 kosten die.
    Ik denk dat de meeste toch korte mouwen nemen, je doet er toch iets overheen. En het is bijna lente/zomer ;) zou ze niet meer halen meid.

Ohh ben echt zo benieuwd zometeen! Ik hoop zo dat er iets is van een eitje meiden! Heb wel steeds van die steekjes links en rechts. Hopelijk een goed teken!
    laat jullie zo snel mogelijk iets weten straks als ik thuis ben.

Xxxx

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff nou hoe meer ik nadenk over de babykleertjes hoe ingewikkelder ik het vind.
    Het is zoo zonde om teveel te kopen als ze het niet lang aan hebben, maarja ik vind het ook zo sneu als hij straks te weinig kleren heeft.
    Heb nu 2 maatjes 50 en verder paar setjes van 56. Mij lijkt dat hij het daar wel mee moet redden de eerste tijd maar voel me straks ook zo'n slechte moeder als de kraamverzorgster denkt: is dat alles?
    Maarja, nu een schatje setje gekocht en een vestje want die had ik nog niet.
    Als ik alles ga wassen en in de kast ga leggen dan zie ik wel waarvan ik denk dat ik nog nodig heb
    Zelfde geldt voor rompers...geen idee hoeveel en welke mouw.
    Wat kan je je dan toch onzeker voelen als as. mama.

Gizzie, heb mn vriendin nog niet gesproken. Ga d'r zo fftjes bellen denk.

Essie, fijn dat je je nichtje weer hebt gezien!

Blije, eindeiljk weet je dus meer. Maar wat een gedoe allemaal zeg! Beterschap meis!

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja en Bianca.....veel succes straks!!

20. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Dankjewel lieve schat x
    Ook voor de rest wat aan me denkt... jullie zijn geweldig!

Xx

Deel Deze Pagina