Ventolin als luchtwegverwijder mag sowieso! Die gebruik ik nu sinds kort ook. Als ontstekingsremmer gebruik ik pulmicort. Die andere die je gebruikt ken ik niet. Ik heb het ook redelijk erg, zit minimaal 2 keer per jaar aan de prednison, vorig jaar zelfs 6 keer Heb je je al laten testen op je allergieën? Ik heb toen een bloedtest laten doen, weet nu precies waar ik wel en niet op reageer. Al is het ook gewoon uitproberen hoor! Volgens de bloedtest ben ik allergisch voor aardappelen. Nooit wat van gemerkt! En je moet de truukjes kennen. Ik ben zwaar allergisch voor appels. Als ik zo een appel eet, lig ik daarna een paar dagen in het zkh. Maar als ik de appel even opwarm in de magnetron, of de appel zit in een appeltaart, kan ik er weer wel tegen. (door het verwarmen verander je de 'gif' moleculen en is er geen probleem meer. Je moet het maar net weten!)
Misschien een domme vraag Thee dat weet jij wel... Een kindje maakt in het begin natuurlijk eigenlijk nog niks vies als hij niet spuugt ed. Doe je dan toch elke dag schone kleren aan? Of is het ook wel eens zo dat een pakje 2 dagen aangaat? Voel me echt een muts haha.....
Lieve schat! Boeie wat je kv straks denkt! Als je een kast hebt die uitpuilt van de kleding gaan ze denken: zooo zonde, al die kleertjes kan hij nooit aan.... Ja, dus en? Jij koopt wat je wil kopen en that's it! Basisregel is zo'n 8 setjes geloof ik. Niemand die zich daar aan houd hoor. Mocht blijken dat je toch te weinig hebt gekocht, en haal je gewoon nog wat bij! Ligt er ook helemaal aan wat voor kindje je krijgt! Krijg je een spugertje, heb je bij wijze van aan 30 setjes nog niet voldoende (oke das overdreven, maar je snapt wel wat ik bedoel) Leer straks eerst maar eens jullie mannetje kennen, en zie wat voor kereltje hij is. Zorg er voor dat je verschillende maatjes in huis hebt, dus 50 en 56, dan zit je altijd goed. Als je meer nodig hebt is dat zo bij gekocht! No worries!
Net wat jij wil! Als hij niet spuugt en niet langs z'n luier af plast/poept en jij lekt niet met borstvoeding (leuk joh die stromende boobs!) dan kan hij best 2 dagen de zelfde kleertjes aan. Geen probleem! Maar als jij graag wil dat hij hoe dan ook iedere dag schone kleertjes aan krijgt, ook goed! Ik trek zelf ook niet iedere dag iets schoons aan (ja mn ondergoed en sokken wel natuurlijk) dus als ukkie niets vies maakt, kan dat prima nog een dagje mee hoor! En ookal heeft ie gespuugd, dan kan bijv het broekje nog wel prima een dag mee, met een ander shirtje erop. Je zal straks merken dat je giga veel was hebt met zo'n kleintje in huis, dus alles wat je nog een dag langer kan gebruiken is mooi meegenomen denk ik!
Tnx lieverd! Voel me eigenlijk helemaal niet onzeker maar soms komt er opeens zo'n vlaag naar boven dan denk ik: pfoee waar zijn we aan begonnen hihi. Handig zo'n forum
Ff gauw berichtje.. Was nog steeds niets te zien , a.s vrijdag weer terug en maandag ook weer, net meteen afspraak maar gemaakt. Ik ga tanken en era koken lieverds xxx
Jee balen bianc! Was je baarmoederslijm wel dikker nu in vergelijking met maandag? Of hebben ze dat niet gemeten? Wij eten gebakken aardappel, boontjes en gehakt/groenterol. Jammie!
Bianca, dikke knuffel meis! @ kleding: ik heb wel een spugertje... maar erg goede spuugdoeken (lees: de gratis Nutrilon lappen en zelfgemaakte replica's daarvan). Ik heb absoluut geen ladingen was. Ik kom aan 1 a 1,5 trommel per week. Dat zal straks wel veranderen als ik full-time de wasbare luiers ga gebruiken. Nu nemen de kleertjes nog amper ruimte in beslag.
@ Bianca88: Was er helemaal geen verandering ten opzichte van maandag? Zou toch haast wel moeten nu je Clomid gebruikt of niet? Hopelijk vrijdag beter nieuws. Ik blijf voor je duimen. Positief blijven hoor schat. Hoe moeilijk ook. Het moet gewoon goed komen. M'n mannetje wordt voor het weekend nog gebeld door die meneer waar hij een gesprek mee heeft gehad. En dan kan hij volgende week een dagje meelopen. Dus ben benieuwd. Het blijft spannend. @ Thee: Inderdaad erg fijn dat ik weer goed door de keuring ben gekomen. Het gaat nu ook wel erg snel allemaal. De nieuwe winkel bij jullie die Jola heet zegt mij helemaal niks. Nog nooit van gehoord. Ik zal eens op internet kijken. Thanks trouwens voor de tips trouwens die je aan Noosa gaf. Hier heb ik ook zeker wat aan. Hier zat ik ook wel mee. En als kleertjes een dagje schoon blijven dan draagt ze die de volgende dag ook hoor. Ik heb ook heel vaak dat ik twijfel of ik het wel aan kan allemaal en of ik het wel goed zal doen. Vind het zoo spannend allemaal!!! @ Noosa: Leuk dat je een nieuw setje hebt gekocht! Ik heb daar vorige week zooooveel leuke setjes gezien. Maar ze heeft nu wel even genoeg. Waarschijnlijk krijg je met kraamvisite ook nog allerlei kleertjes. (Ik hoop vooral op kadobonnen) Heerlijk dat jullie pizza eten. Lekker luxe laten bezorgen of zelf gekocht in de winkel? @ Blijevrouw: Wat stom dat ze daar nu pas achter komen. Dramatisch. Wel fijn dat je nu EINDELIJK eens weet waar je aan toe ben. Wel vervelend dat je nu dagelijks die medicijnen moet gebruiken. Dikke knuffel voor jou lieverd!!!
Ze heeft wel de baarmoederslijmvlies opgemeten, ben vergeten te vragen of dat dikker was geworden, volgens mij wel. Maar er waren nog geen eitjes te zien. Vrijdag ff vragen van het slijmvlies. @essie nee het hoeft niet dat er iets komt te zien, de clomid50 kan ook te laag zijn. Maar ja ff afwachten vrijdag en maandag. Het is wel erg vermoeiend moet ik zeggen bohh.. maar ja weet waarvoor ik het doe. Kga op de bank liggen, ben kapot! xxxxx
Aaaah bianc.... balen... ik ga voor je duimen lieverd!!!! Meiden mn laatste werkdag is een feit......... gek... maar ook heel fijn!!! Ennnnnnn mijn jurk is er en hij is zoooooo mooooi!!!!
Aaah bianca, wat ontzettend kut! Hoop dat er vrijdag wel iets te zien is en.de dosis hoog genoeg is! Denk aan je meid.. Truste ladies!
Troelie, was het geen doen op t werk? Je zal zien hoe snel het went thuis! Knuffel voor Jou! En super dat je jurk er is!!
Kleren shoppen, zp en, tv kijken, lezen, adressen schrijven, veel info zoeken en nog meer forummen...zo kom ik mn tijd wel door haha!!
hahaha heeeel goed!!! Ik kan alleen geen kleren shoppen... Kan al geen 10 minuten lopen.. maar we hebben de online H&M nog! en prenatal....