De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Gets ik voel de kleine echt minder dan normaal! Zal toch wel niets ergs zijn?! Ik voel m wel woelen hoor... Maar wel minder.. meer dieper van binnen ofzo... Is toch gewoon normaal??

MayD had jij dat ook wel eens? een aantal dagen wat minder? niet hèlemaal niet.. wel minder....

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troel heb er vanmorgen wat over geschreven...misschien over heen gelezen?
    Iig heel herkenbaar!
    Dus probeer er niet om te stressen...

Ik ga slapen, tot morgen!!

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow en online shoppen it is!!
    Verder heb je kans dat t met goede therapie iets beter zal gaan( en bekkenband....die redt mij ook hihi)

4. Troel

Troel Niet meer actief

Oja zie t!!! Haha... Had ik wel gelezen... :) Nee hè ik ga niet stressen! Zit wel goed! :D

truste! Ik ga ook!

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Ik hoop zo dat deze dosis van 50mg mag aanslaan. Het blijft super spannend bij je. Helaas kan je niks anders doen dan afwachten.
    Knuffel voor jou lieverd.

@ Troel: Wow! Dat is ineens snel gegaan zeg. Maar echt super goed dat je nu lekker kan rusten. :) Goed naar je lichaam luisteren hoor.
    En super fijn dat je manager zo goed voor je is. :D Scheelt een hoop!
    Cool dat je jurk er is!! Hoe zit ie? Staat ie mooi?
    En geen zorgen als je de kleine iets minder voelt. Dat heb ik ook weleens gehad. Zit dan gewoon wat dieper. Komt goed, schatje!!

Ik zit romantisch met m'n mannetje naar Hannibal Rising te kijken. :p Hihi.. Wij houden van thrillers en horrors. ;)

Slaap lekker lieffies!! Xxx

6. Troel

Troel Niet meer actief

jaaa jurk staat heel mooi!! En dat zeg ik niet snel!!! :D:D Lijk wel een zwoele griekse godin! :D:D hahahah! het is een soort van greek style... met die buik.. ja echt mooi.. foto's zullen volgen.. nog even wachten helaas...! 11 april komt de kraamzorg intake.. wanneer ben je uitgerekend?? :D

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Super dat je jurk zo mooi staat!! Klinkt erg sexy! Hihi! ;) Nou ben je dat ook natuurlijk! :p Ben erg benieuwd naar de foto's!!
    Ik ben 10 april uitgerekend!! ;) Wie weet lig ik dan wel te puffen. Vind het zo spannend allemaal!

Ik ga nu ook lekker slapen! Slaap lekker!! Xxx

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goeiemorguhh

Ohh dat deed me goed vroeg naar bed, maar ben nog steeds kapot!
    Zometeen werken, gelukkig wel een korte. Vanmiddag puntjes laten knippen bij de kapster en erna de driewieler kado in elkaar zetten voor een klant die komt morgen het ophalen. En erna ga ik op de bank liggen!

@Delta ik weet niet hoe laat je vandaag de echo hebt, maar wens je heel veel succes en veel plezier. En dat alles in orde mag zijn met de beeb. Ben benieuwd hoever je bent ;)

@troel oehhh spannnend ben echt benieuwd naar je jurk meid!!
    Is het de jurk wat je aan gaat doen op jullie bruiloft?
    Ben erg benieuwd naar een foto ;)!

@essie hahah heel romantisch Hannibal hihihi :p kunnen jullie van schrik op elkaars schoot springen hahaha...

Tot vanmiddag xx

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Troel: heb ook wel eens een dag wat minder gevoeld hoor, heel normaal.

@ Hier: mijn migraine is lekker weer terug... bah. En dan ook nog eens tonnen bloed verliezen. Ik wissel wel 6x per dag een Super maandverband... Vloeien na de bevalling was nog niet eens een fractie van wat ik deze keer verlies, niet normaal meer.... Nou ja, iig een grote schoonmaak.

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!

Gezellig Essie zo'n filmavond!!

Bianca, Werkse vandaag!

Mayd, zo dat is n grote schoonmaak idd, moest er zeker uit haha.

Vannacht mega veel gedroomd....merk dat ik onrustiger slaap als ik veel over mn zwangerschap heb gepraat. Dan blijft n hoofd malen en droom ik over bevallen ed.

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Morgen lieverds!

Ah Bianca, klote meis. Ik hoop op meer geluk morgen. Het is inderdaad wel inspannend hoor, poeh. Hopelijk worden de inspanningen snel beloond meis! Dikke knuffel voor jou.

Troel, wat een lieve manager heb je! Hartstikke goed meis. Nu kun je je volledig focussen op jezelf en jullie kleintje. Oh, je jurk klinkt gaaf! Ik kan me er iets bij voorstellen denk ik, hoe het eruit ziet. Ben heel benieuwd naar de foto's straks!

Delta, veel succes vandaag meis!

May, balen dat je migraine terug is! En ook zo flink vloeien... Maar inderdaad, grote schoonmaak daarbinnen!

Essie, gezellig samen een spannende film kijken! Houden wij ook van. Samen achter een dekentje of kussen kruipen als het te eng wordt...;).

Noosa, vervelend dat je onrustig slaapt meis. Maar ja, probeer er maar eens niet aan te denken naarmate de bevalling dichterbij komt. Dat lukt ook niet volgens mij. Heb je je vriendin nog gesproken ondertussen?

Pfff, ik heb ook slecht geslapen zeg. Ik lag te stuiteren in mijn bed. Hartkloppingen, snelle ademhaling, onrustig. Volgens mij komt dat door de verhoging van de schildkliermedicatie. Vandaag even een lagere dosering genomen. Morgen weer bloedprikken, ben benieuwd wat de waardes zijn.

Oh ja, eerste buikfoto is een feit! Ik vind het eruit zien als een overmaatse vetrol, maar wel een vetrol die is ontstaan door kleine lassie :). Staat in mijn fotoalbum! Hopelijk is het gelukt.

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning Gizz, klinkt niet fijn zeg jou nacht....hoop dat t vandaag iets beter gaat!
    8 weken zwanger echt super!!! Leuk je eerste buikfoto :D wordt alleen nog maar mooier en mooier :)
    Heb mn vriendin niet meer gesproken...had dr n berichtje gestuurt dat ze maar moet laten weten als ze wilt bellen. Wil dr ook niet teveel storen in dr kraamtijd. zal allemaal heftig genoeg zijn zo'n kleine in huis en eerste week zonder kraamhulp!

13. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja, ik vind het ook wel bijzonder vandaag, 8 weken zwanger! Maar ik zal ook blij zijn als ik week 9 heb bereikt. Vindt het toch een spannende week (omdat ik dan toch Theetje weer in mijn gedachten heb ;)). En weer een echo bij 9 weken! Zin in...

Snap ik hoor, zou ik ook doen. Gewoon een berichtje sturen dat je aan haar denkt (lief!), en als ze dan zin/tijd/de puf heeft om te bellen, dan belt ze je vanzelf.

14. Troel

Troel Niet meer actief

Gizz kut zeg zo'n nacht.... :( herkenbaar.. hartkloppingen enz.. bij mij een andere oorzaak maar ik ken t gevoel.. Bah.. hoe is dat nu? Joepie 8 weken!!! ja lieve manager indd.. Tis een lief mens.. tegen mij vaak wel.. ;) en nu 12 weken rust!

May dit was niet 1 dag wat minder hoor.. wel echt al 4 dagen. vandaar. maaar vanmorgen voelde t weer lekker druk bij t wakker worden.. dus das is wel weer zoals ik was gewend.. je gaat je toch zorgen maken. ik weet niet zo goed of t nornaal is als t kindje ineens minder actief is. denk meteen dat t mis is ofzo..tsja... jeutje zulk vloeien?! Arme jij!! Heb je ook pijn? En dan die migraine... :(

Bianca yesss it is tha weddingdresssss!!! :) is geen witte jurk hoor! Wel lang, sluik, rommelige banden bij mn borsten, strak onder mn borsten en dan geplooit (ruimte voor mn buik) sluik naar beneden... met een band die ik nog onder mn (.)(.) kan binden... Hij is oud heel licht roze/lavendel. Niet paars hoor!!! Hahaha... heeeeel licht oud achtig roze/lavendel zoiets....... :) mooie schoentjes. ( misshien wel mooie sandaaltjes ofzo ) ja weet niet of ik dan op mn pumps kan!! Loop dan al op t einde! Hahha:p maar er zijn ook hele mooi sandaaltjes in die stijl... ZIN INNN! zo zijn jullie weer op de hoogte over mn jurk... :)

ess hahaha ja lekker zo'n film... Ik vind het tegenwoordig eng! Kan niet meer tegen bloed!!!! Hahaha raar he?! Ik keek altijd de raarste engste docu's enz enz..maar heb 1 x mn voet zooo gewond gehad dat t bloed eruit spoot... ( sorry ladies ) sinds dien kan ik er niet meer tegen het te zien.......:$

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Troel, ik voel dat ik nog steeds een beetje onrustig ben in mijn lijf, maar het begint te zakken gelukkig. Hopelijk aankomende nacht een betere nacht. En gelukkig na vandaag alweer weekend!

Oh meis, wat klinkt jouw jurk romantisch zeg... Wat zul je er prachtig uitzien!! Ik zie nu helemaal een griekse godin voor me, haha.

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troel, ben benieuwd naar je outfit zeg! Maar het zal je prachtig staan :)
    Fijn dat je de kleine meer gevoeld hebt. Even een groeispurtje gemaakt denk..daar zal hij een hoop energie voor nodig hebben!

Krijg net berichtje van mn vriendin, bv gaat gelukkig beter! Vanmiddag fftjes bellen :)

Zo normaal douche ik gelijk als ik uit mn bed kom, maar had nu zo'n zin om nog in met joggingspak te lopen haha.
    Tis dat er vanmiddag n vriendin komt anders was ik denk niet uit deze heerlijke broek gegaan :p

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen lieverds,

@ Bianca88: Succes met werken meis. Nu je het over de kapper hebt.. ik moet ook echt weer. Is weer best lang geleden. Ik laat alleen de puntjes knippen en verder wil ik het lang laten.

@ Delta: Vandaag de echo!!! Super spannend. Ik hoop dat je mooie beelden te zien krijgt!

@ MayD: Balen dat je migraine weer terug is en dat je zo heftig bloed. :( Hoe kan de ongi nu ineens zo heftig zijn? En het vloeien van de bevalling minder erg? Apart eigenlijk.

@ Noosa: Ja, was erg romantisch gisteravond. ;) Hihi.. Als we naar de bios gaan zijn het ook meestal thrillers en horrors. :p
    Ik lig 's-nachts ook aan van alles te denken en piekeren. Zal ik wel een goede moeder zijn? Kan ik het wel aan allemaal? Al die vragen en onzekerheden heb ik nu.
    Het zal er wel bij horen.

@ Gizzie: Ohw, jouw nacht klinkt ook niet goed. :( Bah. Bepaal jij zelf welke dosering je moet nemen?
    Vandaag 8 weken zwanger!!!! :D Alweer 2 weken verder dan die 6 weken. ;) Lekker gevoel he?!
    Wij hebben inderdaad samen onder een dekentje naar Hannibal Rising zitten kijken. Heerlijk!! :) Lekker knus.
    Vandaag alweer je laatste werkdag en dan weer weekend! Heerlijk hoor. Ik ga zo gelijk je buikfoto bekijken. ;)

@ Troel: Dat is wel lastig dat je niet meer tegen bloed kan. Dat gaat nog wat worden bij de bevalling bij jou. ;) Hihi...
    Hoe kwam je aan die wond aan je voet dat het bloed er uit spoot? Klinkt nie lekker nie. :(
    Ik ben zooo benieuwd naar foto's van je jurk!!! Showe showe showe!!!! :p

18. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Wat is het hier rustig!

Essie, voelt inderdaad prettig vandaag! Voor mijn gevoel beginnen we nu ergens te komen. Nu eerst op naar de echo volgende week, en dan op naar de 12 weken!

Hoe gaat het met jou meis?

19. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hihi, ben met manlief aan het mailen over namen. Ondanks dat hij denkt dat het een meisje wordt, hebben we het toch steeds over jongensnamen ;).

Inmiddels hebben we (eindelijk) een paar namen die we allebei leuk vinden! Jeeeeej. Nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden :).

In willekeurige volgorde:
    - Bram
    - Alex
    - Coen
    - Timo
    - Gijs
    - Joep

P. noemde ook nog Jeroen en Kasper, maar daar houd ik niet zo van.

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh ja, en Ruben, Siem en Tycho vind ik zelf ook leuk.

Deel Deze Pagina