@ Gizzie: Inderdaad op naar de echo volgende week. Super spannend!!! Echt fijn dat je weer een echo krijgt. Hihi... super grappig dat jullie aan het mailen zijn over jongensnamen. Ik vind Tycho zooo super stoer! Ik hou echt van die stoere namen. En wat zijn dan jullie favoriete meisjesnamen? Met mij gaat het goed hoor. Doe lekker rustig aan en zit lekker internet af te struinen naar van alles en nog wat. Hihi.. zoveel dingen die ik leuk vind, maar helaas niet kan kopen. Wel gister een leuke verrassing op de bankrekening gekregen. Nog wat vakantiegeld van m'n mannetje, toen hij in dec. 2011 bij PostNL had gewerkt. Dus dit hebben we gelijk opzij gezet voor op de spaarrekening. Het is niet veel, maar we moeten toch weer spaarpotje hebben. Alle beetjes helpen. Verder neem ik lekker veel rust en zit ik naar vacatures te zoeken.
Jaa, Tycho vind ik ook echt heel leuk. Ik schreef 'm eerst als Tygo, maar als je de naam op papier schrijft, schrijft ie niet lekker, haha. Weirdo! Met ch schrijft ie fijner. Heul belangrijk ! Meisjesnamen hebben we nog niet bedacht! Maar namen die ik zelf leuk vindt zijn Amber, Danique, Sabine, Daisy, Lisa (of Liza), Sofie, en Merel. Sanne vinden we allebei heel leuk, maar mijn schoonzus heeft al ooit aangegeven dat als ze nog ooit een meisje krijgen, zij haar Sanne willen noemen. Vind het een beetje lullig als wij er dan mee aankomen. Kijk, dat is toch weer mooi meegenomen meis! Alle beetjes helpen. Goed dat je veel rust neemt lieverd! Wat gaat het snel ineens hè. Voor je het weet is het 10 april!
Leuke namen Gizz! Vind Tycho ook leuk! Essie, altijd fijn een kleine meevaller hoop dat je mannetje ook snel wat hoort! Pff heb net gedouched, alles geschoren, ingesmeerd, aangekleed en wij doen nu sinds de nieuwe douche dan fftjes alles n beetje droogmaken ivm kalk enzo. Bijna geen werk, en eventjes n trekker over de douchewand halen. Nou ik ben kapot! Haha..moet er echt van bijkomen... Nu even lekker tosti eten en dan zien we wel weer wat we vanmiddag gaan doen..ik gok weinig Er zou n vriendin langskomen maar die kan toch niet...dus ik hoef ook eigenlijk helemaal niks
@ Gizzie: mooi buikje al! Zoiets had ik met 7 / 8 weken ook. IK GOK EEN MEISJE!!! @ Troel: fijn dat de kleine zich vanmorgen weer volop heeft gemeld. Maar een paar dagen wat minder had ik ook wel eens hoor... @ Hier: nou, vanmorgen 2x kleding gewisseld... man dit is niet normaal meer. Echt, het vloeien na de bevalling was bij lange na niet zo erg als deze ongi. Ach ja... nog een aantal dagen doorbijten.
Oja Gizzie, ik denk ook een meisje! Wat zegt de chinese kalender? MayD, jeetje zeg wat heftig!! Hopen dat het eenmalig is en hierna alles weer beetje normaal gaat stromen
Wat grappig dat jullie dat denken MayD en Noosa! Manlief denkt dat ook. Zowel de kalender van ZP als de kalender van May zeggen een jongen . Jeetje MayD, je bent echt heftig aan het vloeien! Dat wordt flink aan de biefstuk, spinazie en appelstroop volgende week . Hopelijk is het morgen alweer minder.
gijs!!!!! vind ik zoooo leuk!!!! Hahaha ess, ik ga er nog geen foto opzetten van de jurk! Dat komt pas na het trouwen! Ja was in Hongarije een keer... toen was er een geslepen stalen balk op mn voet gevallen.... Toen ben ik half out gegaan.. (ik ga vaak out zeg) Maar denk dat ik met de bevalling daar niet op let hoor!! Hahaha enne mag hopen op weinig bloed anders is t niet zo goed nie.. denk ik.. Ik ga ook niet veel doen vandaag.. duuuuuuu.. Ach ja.. komt wel goed! beetje hier hangen en een beetje slapen...
jaa echo gehad! wauw, was echt superrrrr leuk echt genoten. alles was goed, hartje konden we meteen ook heel goed horen! kindje bewoog ook lekker. top dus.. ik zet 1 foto in mijn album, wie wil kijken, mag kijken natuurlijk en oh, ik was trouwens precies 10.4 weken! zoals ik ook dacht top dus
Hihi, bedankt voor je enthousiaste reactie Troelie! . Au!!! Een stalen balk op je voet?! Volgens mij gaat iedereen dan out... Goed van je meis! Lekker hier komen kletsen en af en toe een dutje doen. Top! Wij gaan vandaag frietjes halen!! Jammie. Frietje pindasaus en een pittige bamischijf. I love it!
Ik liep nog achter, haha. Delta, super!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een opluchting, of niet? Ben heel benieuwd naar je foto!
Whaha ja idd...ik zag het ook al staan! Zo de eerste luiers zijn hier binnen! 1 pak new born van pampers (wilde eig. alleen kruidvat maar was nu n actie voor 50% korting dus ja toch maar even proberen..je weet het nooit met baby's wat het beste werkt) en 3 pakken nr 2. van kruidvat. Verder zou ik nog een pak van 1 kruidvat krijgen in de mama-tas maar ze hadden nog steeds de flesjes niet dus die moet ik volgende week maar halen. Leuk om er zo mee bezig te zijn! Verder voel ik me vandaag opeens lomp. Niet om mn acties maar om mn formaat haha. Voel me meer buik dan mens..gek hoe dat van de een op andere dag kan veranderen.
Leuk Noosa! Dadelijk de hele kiet vol pampers . Hahaha, inderdaad gek. Ik vind juist dat je zo'n mooie buik hebt. Niet lomp hoor! Maar misschien voel ik mezelf zo ook wel tegen die tijd. Morgen alweer 32 weken meis! Het gaat nu ineens hard bij jullie allemaal vind ik.
Gizz als ik mezelf zie zie ik ook geen lompert....maar ja als ik aan t waggelen ben..Pfoe haha. Ik spreek jou over 20+ weken nog wel Ja he gaat ook snel! Je zal zien als je straks voorbij de 12 bent...t vliegt
Haha, waggelen . Ik hoop wel dat jullie allemaal nog een beetje blijven kletsen als jullie bevallen zijn!
Ik weet precies hoe je je voelt noos!! Ik heb ook n lekker eendengangetje..... opeens is die er hihi... ik ben alweer biiiiijna 29 weken!!!!!!!! Oh oh ooooooh wat gaat t super snel!!!!!! Ik voel straks een dutje aankomen....