De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Gaat je zeker lukken meid! Klinkt i.i.g veel belovend het sporten ;)!
    Flink aan de klus thuis, leuk! Wij hebben vorige week de meubelen omgegooid ;)
    Ik ga lekker slapen xx truste

2. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    konden wij de meubels maar omgooien haha, wij kunnen het maar op 1 manier neerzetten. onze bank ik veelste groot!

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Delta: Hihi.. heerlijk dat janken om niks. Zooo herkenbaar. :D Hihi.. ;) Het hoort er gewoon bij. Dat krijg je gewoon kado. :p

@ Bianca88: Ja, toch wel weer lekker een klein beetje op de spaarrekening hebben staan. :) Nu maar hopen dat er snel een miljoen op komt te staan. ;):p Hihi... Ik blijf ervan dromen. Lijkt me zooo fijn om geen geldzorgen te hebben.
    Fijn dat je haartjes weer geknipt zijn. Voelt dan vaak ook gelijk heel anders aan. Bij mij wel altijd. Echt een verschil.
    Heel veel succes weer morgen bij de gyn. Ik duim voor je hoor en denk aan je. Hoop dat je nu beter nieuws mag krijgen en dat er meer te zien is.
    Wat lief van je dat je morgen even met je zusje mee gaat naar de rijschool. Zal ze wel blij mee zijn. :) Ga je goed met je zusje om?

@ Blijevrouw: Zozo, respect hoor dat je zoveel gaat sporten. Knap van je.
    Succes met klussen in huis. Moet er veel gebeuren?

4. Troel

Troel Niet meer actief

Òh ooooh heb weer rozijnen gegeten.....

5. Troel

Troel Niet meer actief

Gooooooooodmorniing!!!!!:D:D

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning!!!!!

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik zie alleen maar buikfoto's...

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Morning!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca: heul veul succes straks!

@ Essie: lekker, zuurkool!

@ Noosa: je begint dus al de kriebels te krijgen hahaha

@ Afvallen: ik doe mijn best, maar ik sta nu alweer een tijdje stil m.b.t. gewichtsverlies. Ik blijf hangen op 89 kilo (was aan het eind v.d. zw-schap 101 kilo). Ik was voor het stoppen met roken 71 kilo... Dus in een jaar 30 kilo erbij. Ik let nu wel veel meer op wat ik eet en laat snoep zoveel mogelijk links liggen. Mocht ik vrij snel weer zwanger raken (wat ik stiekumpjes wel hoop), dan begin ik na de volgende zwangerschap wel met wat erger lijnen. Nu is sowieso vastentijd, dus eten we tot aan pasen sowieso sober (gister geen berehap maar een kaassouflé gehad hahaha).

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troel, heb gister ook aan de rozijnen gezeten haha!

Mayd, ja t gaat zeker kriebelen! Heb er zo ontzettend veel zin in allemaal....komt ook wel echt dichtbij nu!
    Lastig dat t met je gewicht even stil staat. Maar de eerste kilo's zijn er af! Kan me voorstellen dat je de volgende zwangerschap in gedachte houdt...

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mja, de eerste 10 kilo kreeg ik voor niks (kind eruit, vruchtwater eruit en placenta eruit)... 2 kilo zelf gered en de rest wil nog niet zo.

Komt vanzelf wel goed.

12. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Morning!
    Indd may, nu niet te druk om maken! komt goed.

Oo ik heb een oude houten schommelstoel op de kop weten te tikken! Ik ga m dit weekend al voor zover ik kan opknappen en dan hoop ik dattie uiteindelijk in de woonkamer kan staan.
    Mocht dit niet leuk zijn zet ik hem op de slaapkamer wanneer die verbouwd is.

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf blije!! Ben benieuwd hoe die eruit ziet zeg!!

Hier net ontbeten maar hmmm ik zou nog wel meer lusten.
    Soms krijg ik pas trek in mn eten als ik het al bjina opheb hahaha
    Verder beetje rustig aan doen vandaag. Ik merk dat mn rechterbeen niet helemaal mee wil. Alsof mn lies geblokkeerd is. Zo mn oefeningen doen en hopen dat het wat losser komt.

14. Delta

Delta Niet meer actief

voor mayd; die alleen buikfoto's ziet in mijn album..
    wel gek eigenlijk?! nou ja :D
    hoe is t verder allemaal? bijna lekker weekend he!

@ essie; jaa jankhormonen :D heerlijk he hihi, ach ja, we weten waar het van komt :D

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    GOEDEMORGUH!!!!

Pfff... wat een moeheid heerst er hier zeg. Niet normaal. Het lijkt wel weer op de moeheid die ik aan het begin van de zwangerschap ook had. Wil alleen maar slapen en ben zooo moe.
    Hoort die moeheid erbij nu rond deze tijd weer?
    Ook moet ik nu veel vaker naar de wc. Daar wordt ik wel gek van.

@ Troel en Noosa: En werken de rozijnen ook voor een goede stoelgang? ;):p Hihi.. Sinds ik elke dag een mandarijn eet en nog knijpfruit van appel en peer, moet ik elke dag gewoon naar de wc. Echt fijn is dat. :D Hihi..

@ MayD: Een kaassoufle is ook lekker. :p Hihi.. Het komt vanzelf wel goed inderdaad met afvallen. Het zou wel fijn zijn als je gewoon weer snel op je oude gewicht bent. Het is al goed dat je snoep zoveel mogelijk links laat liggen. Je komt er echt wel weer.
    Ik hoop na de zwangerschap wel echt zo snel mogelijk weer op mijn oude gewicht van 50 kg te zijn. Na de bevalling (als ik weer hersteld ben uiteraard) flink trainen. 2x per week spinnen sowieso. Hihi.. wil zo graag mijn eigen kleding weer aan. ;)

Wij gaan straks weer boodschapjes doen en vanmiddag ga ik een theetje doen bij m'n ouders. En daarna lekker weer naar bed. SLAPEN!!!!! Hihi.. :p
    Enne... vrijdag patatdag!!! Dus ik kijk al uit naar het avondeten. :D

Jullie nog wat doen vandaag?

16. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Murning!

Zojuist weer bloedgeprikt voor mijn schildklier, en heb meteen eigenhandig HCG aangekruist ;). Eens kijken waar die nu op staat. Vind mijn arts gelukkig nooit erg, als ik zelf dingen aankruis. Ik prik ook wel eens ooit mijn B12 of HB mee. Maandag de uitslag, ben benieuwd.

Thee! Vertel, hoe was de beurs? Wil je erover praten? :D. Hahahaha. Moest lachen om je berichtje. Was het zo erg?

Noosa, hoe smaakte de bloemkoolschotel?

Bianca, veel succes dadelijk meis!

Blijevrouw, leuk dat jullie de boel om gaan gooien thuis!

Troel, hahaha, weer die rozijnen? :p.

Delta, hoe reageerde je mannetje bij de echo? Die keek ook wel zijn ogen uit, of niet? Echt gaaf meis!

Essie, jullie naam vind ik echt heel leuk. En Roxy klinkt schattig! Hebben jullie nu nog een tweede naam bedacht? Hihi, toevallig dat Amber jouw doopnaam is. Vind dat echt een hele mooie naam.

Ik ga beginnen aan de strijk... Fijne dag meiden!

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, moeheid hoort er weer helemaal bij hoor! In ieder geval, dat las ik vandaag ergens ;)
    De kleine moet ook nog flink groeien qua gewicht dus die zal daar een hoop energie voor nodig hebben!

Wat ik zelf merk is dat ik meer een huismus wordt. Laat mij maar lekker thuis rommelen.....soms heb ik al geen zin om boodschappen te doen haha!
    Als ik eerst iets niet was, dan was het wel een huismus.

18. Delta

Delta Niet meer actief

@ gizzie; jaaa die was ook helemaal verliefd en vond het super mooi om te zien! die zei ook; ik wist niet dat het er al zo uit zag! en dat het ook echt bewoog hihi... zo lief inderdaad.. echt heel mooi, het werkt verslavend zeg, ik wil nog een echo! haha, het liefst elke week.. maar helaas!
    jij ook donderdag he, zooo mooi.... echt genieten!
    succes met je strijk meis ;)

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Spannend, dat je maandag de uitslagen krijgt. Wel slim inderdaad dat je gelijk naar je hcg laat kijken. :) Beter dat je huisarts daar niet moeilijk over doet.
    Wij zijn zelf ook helemaal verliefd op de naam. :D Hihi.. en mijn ouders wilde mij ook bijna de naam Roxy geven. Ze zaten heel erg te twijfelen tussen mijn naam die ik nu heb en Roxy. Dus ik ben super nieuwsgierig hoe ze straks zullen reageren als ze de naam horen. :D Ik kan niet wachten.
    We houden het toch gewoon bij 1 naam. We vinden deze naam super mooi en vinden het zo verschrikkelijk moeilijk een tweede naam te bedenken. Dus we laten het gewoon zo.
    Succes met strijken lieverd!!!

@ Noosa: Het is niet normaal met die moeheid. Ineens deze week is het weer gekomen. In het begin van de zwangerschap had ik ook deze enorme moeheid.
    Ik vind het ook heerlijk om thuis te zijn nu. Normaal wilde ik altijd wel weg of iets doen. Nu ben ik super blij als ik lekker thuis kan bankhangen. Lekker relaxen op de bank met m'n kleedje. :D
    Ik heb ook totaal geen zin in boodschappen doen. IK WIL SLAPEN!!!! Maar ik ga zo lekker een douche nemen. Misschien wordt ik daar goed wakker van. ;)
    Irritant trouwens dat de kruidvat de flessen nog niet binnen heeft. Ik ga morgen naar de stad en ga daar dan opzoek naar een kruidvat. :D Ik ga die tas ook scoren. Hihi.. ;)

20. Troel

Troel Niet meer actief

Jaaaa rozijnen!! Hahaha.. vind ze nog lekker ook! Ook t idee al dat ze zo gezond zijn..:D enne ja je gaat er wel van eeeeuhh... niet perse op de pot maar wel ....... hahaha..

Net 'het mooiste meisje uit de klas' gekeken.. Hahahha janke!!! :$:$:(

Kleine is lekker druk weer! Ik voel t meteen ook weer zeg! Zo'n zeurderig gevoel af en toe in mn BM als ie zich ff flink aan t draaien is.. goed teken! Bah en helemaal geen eetlust!! herkenbaar??!

Deel Deze Pagina