Dan ga ik er maar gewoon vanuit dat het dat geweest is. En weet je, als het zo is, dan is het zo. Ga nu niet de hele dag lopen piekeren. Heeft toch geen nut (goh, zei ik dat nu tegen mezelf? ). Het is prachtig weer buiten, ben een heerlijke dramafilm aan het kijken en de worstenbroodjes zijn bijna klaar. Genieten! Ik hoop wel dat Essie snel van zich laat horen. Ben zo benieuwd... Ik log weer eventjes uit. Tot straks!
Kan indd! Ik had dan wel een scheurtje toen al maar die sprong weer open na een harde dreul... weet je nog gizz? Ooh ess...! Hoe gaat t? maak me zorgen..
Hadden we nu maar dr nummer....maar ben bang dat t toch niet helemaal goed is...anders hadden we wel wat gehoord toch?
shit ja! Ik geloof niet dan iemand haar nr heeft?? Ik word er zenuwachtig van! Als alles maar goed is! ...
Ik vind het nu ook lang duren. Ess kennende zou ze zeker snel iets laten weten. Heeft niemand haar nummer?
Dat is ook meteen waar ik aan dacht Noosa. Ook het feit dat ze de kleine meid ineens minder voelde maakt me ongerust.
pfff killing dit!!! Hoop zo dat ze straks post en zegt dat er niets was maar dat ze even lang moest wachten ofzo voor ze terecht kon... Gizz hoe is het met jou nu? Geen buikpijn meer?
Nog steeds geen nieuws...verdorie. Troel, gaat goed nu! Zojuist bij het laatste plasje niets te zien op het papiertje en heb ook geen buikpijn. Gelukkig!
Lieffies!! Jullie zijn zoo lief!! Alles is gelukkig goed. Ben ook nog naar het zkh geweest voor een hartfilmpje van de baby en een echo. We hebben een halfuur naa het hartje geluisterd. Ik lag met zo'n band om mijn buik. Maar gelukkig is alles goed. Het vocht wat ik verlies is kliervocht. Ruikt niet als urine maar ook iets zoetig. Dus het was niet gek dat ik me zorgen maakte! Geen zorgen schatten!!! Ik ben weer opgelucht!!
Is het toch allemaal weer goed gekomen vandaag Essie, je zult wel gesloopt zijn na vandaag die spanning.... Gizz ben blij dat het er bij jou allemaal ook goed uitziet
Pfffff dames wat ben ik blij met deze goede berichten! @essie: wtf is kliervocht? Werkelijk nog nooit van gehoord! En hoe kan je thuis zien dat het kliervocht is en geen vruchtwater? Stel dat het nog eens gebeurd? Of bij de andere dames? Oh meis wat ben ik blij dat alles gewoon goed is! @giz: ook al goed nieuws! Fijn dat het rozige verlies gestopt is! Dan zal het toch wel ergens een scheurtje zijn geweest. Kennelijk kan je zo'n scheurtje ook al oplopen als je iets (te) zwaar tilt. Maar toch is het schrikken! Of misschien gister/vanmorgen gezellig gemaakt met ml? Dat je daar een scheurtje van hebt gekregen? Pffff adem in.......adem uit! Ik ben heel fijn op de hoogte gehouden, hihi dus ik liep als een neurootje steeds mn telefoon te checken, of er al nieuws was! Gek eigenlijk he dat je je zo'n zorgen kan maken om mensen die je nkg nooit irl gezien hebt? Normaal ben ik niet snel een bezorgerig persoontje, kan alles wel goed relativeren en nuchter blijven... Is niet veel meer van over! zullen die horrormonen ook wel weer veroorzaakt hebben denk ik Maar was/ben blij te lezen dat alles in orde is!
Jullie zijn echt zulke lieve schatten. Natuurlijk moesten we steeds wachten tussendoor en dat duurt lang. Ik had dus wel goed geroken dat het geen urine was wat ik verloor, maar kliervocht. Ik ben steeds vochtig daar en dat is dus kliervocht. Er schijnen daar down under allerlei kliertjes te zitten die vocht verliezen. Ik had er ook nog nooooit van gehoord. Maar ik was zooo gespannen. Ben helemaal op en moe. Hoop vannacht gewoon goed te slapen weer. 2 nachten amper een oog dicht gedaan. Vanavond lekker relaxen. @ Gizzie: Jouw buikpijn nu minder geworden? En je rose verlies? Daar schrok ik ook van zeg vanochtend. Heb ook echt aan je gedacht toen ik in het ziekenhuis was. Hopelijk is het inderdaad gewoon een adertje. Alles is zo goed doorbloed daar down under. Das nie normaal nie. Hoop dat het goed met je gaat!!!
Thanks lieve Troel! Alles gaat goed met me. Voelde me verder ook helemaal niet raar. Gewoon goed. Maar dat vochtverlies zat me gewoon echt niet lekker. Zo blij dat ze er alles aan hebben gedaan om mij gerust te stellen. Dat heeft me echt goed gedaan. Ik ga nu lekker naar bed. Ben helemaal gesloopt. Fijne avond lieffies! Een dikke knuffel voor jullie allemaal!! Xxx