De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ey lieverds,

Ff gauw een berichtje van mij..

@Essie en gizzie jeetje meiden wat hebben jullie mij laten schrikken :O!
    Laat staan hoe jullie zich zelf voelen!
    Gelukkig heb je geen buikpijn en afscheiding meer giz, kan zeker komen door hard duwen voor te poepen! Maar snap dat je je onzeker voelt meid.

@essie ohhhmeis wat ben ik blij dat alles in orde is! Bohh jeetje zeg! Kliervocht ook nog nooit van gehoord! Weten we ook weer wat dat is haha. En nu inlegkruisjes aandoen? Raar dat je nu ineens daar last van hebt he? Waar komt dat door weetje niet meid ? Hopelijk slaap je vannacht wel goedlieverd.

Ik ben ook gesloopt, vanmorgen al vroeg op. Alles gepoetstm gewassen en gestreken. Om 4 uur naar het werk en ben net drie kwariertjes thuis. Morgen slaap ik wat uit (hopelijk) ben de laatste tijd vroeg wakker. Ook snachts vaak wakker, lig toch beetje te piekeren dat de hormonen niet aanslaan..
    Ga nog ff tv kijken.. wat als ...? Leukprogramma ;) ! En erna mijn bedje in.

Goodnight x

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hier vanmorgen uitgeslapen tot 7.30 uur!!!

Lang leve de lieve baby's!

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @mayd heerlijk meid. Wij hebben ook heerlijk uitgeslapen tot 10 uur.
    Bed al verschoond, wasje draait alweer ;)
    Hoe is het met je ongi meid?

@Gizzie geen afscheiding meer gespot?

@Essie hoe is het met je meid?

Ik ben er vandaag niet, gaan ze ff weg en om 4uur moet ik weer gaan werken.
    Tot morgen ergens meiden.. moet om 14.00 uur weer naar de gyn morgen.

Xx

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hey lieverds,

Gelukkig niets meer gezien!

Ik ga nog even terug naar mijn mandje ;). Kom straks weer kletsen!

5. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    pff dames wat schrok ik van jullie berichten, blij dat alles goed was essie, wat een opluchting!! En wat goed dat je gebeld had!!

Gizzie, fijn dat het bij jou gestopt is, wie weet een klein adertje!

Ik ga weer verder met klussen dames! Tot snel xx

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Zo, nog even anderhalf uur geslapen, maar ben er eigenlijk alleen maar slomer van geworden. De vermoeidheid lijkt vanaf dit weekend ineens toe te slaan! Maar dat heb ik ook ergens gelezen volgens mij. Dat week 8 t/m 12 de vermoeiendste weken zijn.

May, jij hebt ook lekker uit kunnen slapen! Goed van Reneé!

Essie, fijn dat je je weer helemaal goed voelt meis. Heb ook nog nooit van kliervocht gehoord. Weer wat geleerd! ;)

Het feestje gisteravond was erg leuk! Meestal hè, juist de feestjes waar je geen zin in hebt, blijken toch gezellig te zijn. Heb bijgekletst met een oud klasgenootje en twee goede vriendinnen van vroeger. En, nog mooier, er werd niet gerookt! De sinasjes smaakten ook goed :p.

Ik ga lekker op de bank ploffen. Fijne middag nog ladies!

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @gizzie oh meid gelukkig dat niets meer is geweest! Denk dat het door de harde ontlasting is geweest.

@Blijevrouw wat een leuke spulletjes heb je, waar heb je die vandaan? Loopt je winkel een beetje meis ?

Net lekker frietjes gaat eten in de stad, koffie gaan drinken bij mijn vader thuis. Nu heel ff zitten en om 4 uur mag ik weer gaan werken tot 23 uur :( ben blij als ik dinsdag een dag niets heb!

Fijne middag/avond lieverds x

8. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Leuk zijn ze he, ik heb nog veeeel meer! Van een groothandel (via mn opa).
    Ja het loopt eigenlijk heel goed, ben er alleen even niet teveel mee bezig omdat we in huis druk zijn.

werkse meis! En geniet van je vrije dag dinsdag!

x

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Weer een typische zondagse rust hier haha!

Gizzie, gelukkig niks meer gespot :D En laat de vermoeidheid maar over je heen komen hoor. Je lichaam geeft het blijkbaar aan.
    Lukt het een beetje met klussen thuis of is je man weer gestresst?

Bianca, logisch dat je aan het piekeren bent, dat zou iedereen doen. Toch hoop ik dat je het 's nachts wel een beetje los kunt laten want je rust pakken is ook belangrijk!

Blije, ziet er echt leuk uit die stoel en al je spulletjes. Heerlijk om zo bezig te zijn denk? Geeft het wat afleiding mbt zwanger raken?

MayD, kijk wat een voorbeeldig meisje :) Hopen dat ze het zo door zet haha.

Hier vanmorgen naar de Ikea geweest voor nog wat badkamer spullen. Het wordt steeds meer af dus jullie kunnen de foto's binnenkort verwachten hoor!
    Verder zijn er niet vrienden geweest dus lekker weer zitten kletsen.
    Het is een heerlijke zondag hier!

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi lieffies,

Hoe is het hier? Sowieso erg rustig. Iedereen lekker aan het genieten van het weekend?

@ Bianca88: Ik doe nu inderdaad steeds een maandverbandje in. Dat was ook goed zei de vk. Ben ik niet ongi, draag ik die dingen nog. ;) Kliervocht hoort erbij gaf de vk aan. Is normaal. M'n ondergoed was echt nat van dat vocht.
    Maar gelukkig is alles goed en ik voel me gewoon goed. Dus geen zorgen!
    Spannend weer morgen. Ik ga uiteraard weer voor je duimen en aan je denken.
    Voor nu succes met werken!!

@ MayD: Heerlijk dat je hebt kunnen uitslapen. :D Hihi.. dat is wel even lekker zeg zo tussendoor. :p

@ Gizzie: Wat fijn dat er helemaal niks meer te zien is. :D:D:D Echt een opluchting. Had je weer sex gehad misschien dat er misschien een adertje was gesprongen?
    Mooi dat het feestje gister erg geslaagd was. :) Leuk dat je met mensen van vroegah hebt bijgekletst. Hoop te vertellen zeker?
    Heel fijn dat er niet gerookt werd. Werd er niet aan je gevraagd waarom je geen wijntje wilde? ;)

@ Blijevrouw: Ik ben zelf ook erg blij dat ik gebeld had. En vooral blij dat ik gelijk had dat ik dus geen urine rook.
    Maar ik twijfelde echt of ik moest bellen, want is het nou spoed of niet?! Maar ook bij ongerustheid kan die spoedlijn gewoon gebeld worden. En ze hebben er alles aan gedaan om mij gerust te stellen, dus daar ben ik wel erg blij om. :D
    Jij veel succes met klussen meis. Hou je wel een beetje rust tussendoor? Ook aan jezelf denken he?

@ Noosa: Leuk dat je naar de Ikea bent geweest vanochtend. :) Was het druk? Nog in de ballenbak geweest voor een vluchtertje? ;):p
    Gezellig dat er vrienden langs geweest zijn. Wij zijn vanochtend ook bij vrienden op visite geweest. Ook weer lekker bijgekletst. :) En vanmiddag heb ik 2 uur vast geslapen. Ook echt super lekker! :D Verder lekker relaxen en veeeel rusten.

11. Troel

Troel Niet meer actief

is indd heerlijk rustig hier!! :)

Zwangere dames, ik voel tegenwoordig elke dag de kleine zo goed draaien en doen. dan wordt die kant waar hij ligt ook harder, logisch.. en dan voelt dat ook best 'pijnlijk'.. meer zo'n zeurderig gevoel. en dat zeurderige gevoel heb ik dan dus ook elke dag. vooral als ie tegen mn blaas drukt.. moet ik meteen plassen..... (tjee ik voel me een zeur elke keer... Haha..) maar denk wel steeds vaker 'klopt dit wel' enz enz... maarja hij wordt nu gewoon groter en sterker.. en ook heel logisch dat t dan hard voelt. weeeeet ik wel... Maar wil alleen weten of t een beetje bekent is, vooral dat zeurderige gevoel, weeig, vervelend soms.. (zal mn BM zijn)

12. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Noosa, het geeft echt heel veel afleiding, zijn er eigenlijk helemaal niet meer mee bezig. (klinkt een beetje heel stom;)) we genieten vooral van wat we nu kunnen en willen zoveel mogelijk in huis doen nog. Stucwerk is klaar, vandeweek gaan we proberen zelf glasweefsel behang te plakken en dan volgend weekend schilderen.

Ben benieuwd naar jullie badkamer nu, altijd leuk om leuke dingen te shoppen!

Geniet nog even van het kleine beetje zondag dat er nog over is!

knuf

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, gelukkig maar dat ze je zo gerust hebben gestelt!
    Ben wel benieuwd hoe je zelf het verschil moet merken tussen vruchtwater en kliervocht?
    Fijn he zulke zondagen :)

Troel, het plasgevoel en harde buik aan 1 kant waar de beeb ligt herken ik wel!
    Alleen het weeige gevoel niet echt...wel soms dat het echt een rotgevoel kan zijn als hij verkeerd ligt.
    Wanneer moet je weer naar de VK? Kan je dan mooi je vragen stellen!

Blije, wat fijn voor jullie! Het is ook lekker om zo in je huis bezig te zijn zonder tijdsdruk ed. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden zeg! Ook naar je stoel haha

Even zeuren trouwens..want o o wat gaat het opeens minder met mn bekken! Pfoe dat het zo snel opeens achteruit kan gaan zeg....hoop dat het wel zo blijft anders kan ik straks echt niks meer.

Zo zeurmodus uit! Ik heb 2 foto's van de babykamer in mn album staan. Hij is zo goed als klaar maar kon niet wachten met alvast wat showen :D

14. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    noosa, wat naar van je bekken! Hoop dat je er niet nog meer last van krijgt, heb je al fysio (of heb ik dat nou laatst al gelezen? sorry weet het afentoe echt niet meer).

wat een leukkkkk kamertje!!!!! I like i like i likee!

;)

15. Troel

Troel Niet meer actief

volgende week!

tis niet zo erg ofzo en is maar paar seconden.. en ook altiid op t moment dat ie flink tegen de wand aan ligt zeg maar! haha.. niet als ie niet beweegt iig...... dus zal wel goed zijn.. mja toch altijd fijn als iemand t zelfde heeft...

16. Troel

Troel Niet meer actief

aaaah noos! wat shit! ikea bezoek..? ik was gister ook in de ikea en kon letterlijk niets meer daarna.... :( schuivelen.. heb jij dan ook die vreselijke steken in je schaambot bij elke beenbeweging die je doet? Fysio zei dat dat echt hele foute boel is.... :(

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blije, ja heb al vanaf begin af aan fysio! Eerst elke week, toen om de week, daarna zelfs 1x in de 3 a 4 weken en nu wordt het weer meer gok ik ;)
    Doe braaf elke dag mn oefeningen dus hopen dat het zo blijft.
    Kan trouwens heel goed dat ik morgen nou weer nergens last van heb hoor....er is echt geen pijl op te trekken.

Troel, ja of het echt ikea is geweest...we hebben 3 kwartier rond gelopen daar.
    Maarja alles is eigenlijk nu te veel ;)
    Steken in schaambot heb ik gelukkig niet! Bij mij is het echt mn onderrug....bij die 2 botjes boven mn bil. En als ik op sta dan lijkt het alsof mn benen de rest niet kunnen dragen....alsof alles los zit.

Maarja, counting the days ;)

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Ik herken je gevoel van dat drukke bewegen van de kleine meteen en ook dat het dan hard aan voelt.
    En ze hoeft maar heel even mijn blaas aan te raken en ik moet rennen naar de wc. Dat is wel echt heel vervelend. Maarja.. het hoort erbij. Nu moet ik ook zovaak naar de wc. Wordt gewoon gek van mezelf.
    Het weeige gevoel herken ik niet.
    Heel rustig aan doen hoor meis als je zulke steken hebt bij je schaambot. Echt zo vervelend dat je er zo'n last van hebt! :(
    De kleine man wordt natuurlijk groter, dus het wordt zwaarder allemaal. Denk aan jezelf en ga lekker vaak op bed liggen als dat mogelijk is.

@ Noosa: Echt rot dat het minder gaat met je bekken. :( De kleine man wordt zwaarder en dat ga je denk ik ook merken. Ik merk dat wel heel erg. Voel me echt een waggelend eendje. En heb ook heel vaak het gevoel dat ik zomaar in kan storten, omdat alles weker is.
    Zoveel mogelijk liggen en rusten hoor. Dat moet ik nu ook echt doen.

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is ook zo Ess, meer rusten. Door de week gaat dat ook wel beter maar in het weekend vind het gewoon gezellig dat PL ook thuis is dus dan hobbel ik gewoon wat meer door het huis heen haha.

Stel mn vraag nog n keertje denk dat je er net over heen gelezen hebt.
    Maar hoe merk je het verschil tussen vruchtwater en kliervocht? Ben wel erg benieuwd...

Heb vandaag echt weer n leegloop met afscheiding...bah! Waar dat dan soms opeens vandaag komt...

20. Troel

Troel Niet meer actief

Zou goed kunnen hoor, als ik maar 10 min loop kun je me al opvegen.. Met lopen is je bekken ook in beweging en alles wat erom heen aan vast zit.. Rustig aan doen hoor!! Tis een rampenplan met ons! :p

heb net een leuke muursticker besteld! Lang leve online shopping!!! ;)

Deel Deze Pagina