hahaha ja ess die geile dromen zijn wel leuk!! hoorde dat t heel normaal is bij zwangere vrouwen... levensechte nachtmerrie's of erotische dromen.. haha.. oelalalla tis groot feest in mn buik!! en hij ligt eigenlijk alleennaar rechts! en tekeer dat ie gaat! haha.. schattig! maar wat ik vannacht nu weer droomde!!! dat ik bloed verlies had! zoo naar.. was niet echt gelukkig! woensdag de pretecho!!! Gizzzz hoe is ie?!?
Morning girls! Ik ook weer zo'n leuke droom gehad! Geen idee alleen met wie. Beetje jammer dat ik wel wakker werd van de buikpijn erna maar goed Troel, leuk je echoooooo!! Ik ben benieuwd Essie, fijn dat je goed geslapen hebt, en heb je de vk al gebeld? Die zullen het ook wel op prijs stellen als je ze op de hoogte houdt neem ik aan. Thee, lekker vakantie! En bijna jarig wat wil je nog meer Ga je het nog vieren? MayD, fijn dat ReneƩ zo goed heeft geslapen weer! Kom je zelf ook weer tot rust he. Nog eventjes en dan mogen jullie weer knallen...hiiiihaaaa Ik krijg zo bezoek van n vriendin. Ze blijft hier lekker even lunchen. Was van plan om naar de winkels te gaan en heel veel lekkere dingen te halen maar ik hb er echt geen puf voor. Weet namelijk dat als ik dat nu doe, ik zeker weten nog meer last krijg. Dus dan maar de kasten in duiken voor lekkere dingen haha moet lukken!
@ Thee: Oh heerlijk dat vl ook een paar daagjes vrij heeft genomen. Gezellig hoor. Ga je je birhtday groots vieren of gewoon normaal? Ik wil het scheren gewoon 'selluf doen'. Hihi... Ik moet en zal het zelf blijven doen. Ik wil het liefst niet afhankelijk zijn. Ik scheerde me altijd gewoon in de douchecabine, maar dat gaat nu niet meer, want ik glij weg. Dus nu een grote handdoek op de vloer voor de douchecabine, een emmer vullen met water (zonde als de kraan blijft lopen ) En dan scheren. Dat gaat wel een stuk beter. Mijn poes scheer ik door 1 voet op de wcrand te zetten en een spiegel op de grond te leggen. Hihi.. zo kan ik het toch nog zien. Dus met een beetje fantasie lukt het wel. @ Troel: Bah, die droom van vannacht. Gelukkig was het een droom. Maar in je dromen beleef je dat dan zo echt. Ik heb ook van die nare dromen en ook van die hele geile! Hihi.. het hoort er zeker wel bij. Hoe is het nu met je bekken? Doe je rustig aan? Gaaf dat je woensdag de pretecho hebt!!! 3D of 4D? Dan kan je gewoon het gezichtje van de kleine al zien!!!!
Gaat goed! Heb er een andere 'kwaal' bij, plassen! Vannacht 2x eruit geweest, en vanochtend al 4x geweest. En het voelt steeds alsof ik iets voel lopen. Vind het een naar gevoel wel, maar als ik dan naar de wc ga zie ik gelukkig niets roods of zo. Af en toe wat meer afscheiding, maar ook niet heel veel. Moet om 11.00 uur naar de internist, en ben toch best wel zenuwachtig. Ben benieuwd naar de waardes, en vooral naar de hcg. Leuk dat jullie woensdag een pretecho hebben! Gaan jullie met z'n tweetjes of mogen er nog meer mensen mee? Weer een leuke droom gehad zo te lezen, hihi.
@ Noosa: Ik heb de vk inderdaad gebeld. Ja, ze vinden het zeker wel fijn om van alles op de hoogte te zijn. Ik heb volgende week maandag de liggingsecho. Eigenlijk niet meer nodig, want we weten al dat ze goed ligt. Ze is al ingedaald en volgens de arts in het ziekenhuis kon ze nu niet meer draaien. Ben benieuwd. Maar super leuk om volgende week maandag nog even te gluren. Ik neem m'n ouders dan mee. Gezellig dat er een vriendin bij je langskomt. En leuk samen lunchen. Wat voor lekkere dingen ga je klaar maken? Veel plezier meis!!
Gizzie, heel herkenbaar hoor dat leeglopen Hoort er allemaal bij. Succes bij de internist! Ben ook benieuwd hoe het is met je! Essie, ik ga broodjes afbakken, verse jus maken, eitje koken/bakken. Dus komt wel goed haha. Leuk weer een echo Es! Hoe weet je nu eigenlijk al zeker dat ze ingedaald is? Heb je zaterdag ook nog een echo gehad? Ik heb 19 maart liggingsecho. Ben echt benieuwd hoop dat hij dan is ingedaald..anders wordt het wel spannend!
@ Gizzie: Ohw, vervelend zeg die plaskwaal. Heel irritant om steeds naar de wc te moeten. Dat heb ik nu ook steeds. De baby hoeft maar 1x langs mijn blaas te gaan met handje of voetje en ik moet sprinten naar de wc. Hihi.. Meer afscheiding hoort er ook zeker bij. Dit heb ik heel de zwangerschap al wel een stuk meer. Af en toe komen er klodders uit. Sorry voor de smakelijke details. Spannend dat je straks naar de internist moet. Ik denk aan je meis en hoop dat de uitslagen goed zijn!!! Duim voor je! Nou m'n mannetje zou een gesprek hebben vanochtend, maar dat gaat niet door, vanwege ziekte. Dus nu verplaatst naar woensdag. De tweede keer al dat het gesprek verplaatst is.
@ Noosa: Ik heb zaterdag ook nog een echo gehad. En toen zei de arts dat ze was ingedaald en ze dus nu geen kant meer op kan. Hopelijk klopt dat, want ik voel haar nu dus weer druk bewegen. Zo rustig dat ze was vrijdag en zaterdag, zo druk is ze nu. Echt blij dat ik haar nu weer zo goed voel. Jammie, klinkt super lekker wat je gaat eten straks. Geniet ervan!
Ess, hij heeft dus niks gehoord over een meeloopdag? Dat zou hij toch voor het weekend horen? Balen dat die gesprekken worden verzet zeg, maar tis door ziekte dus dat is ook wel beetje onmacht. Maarja elke dag is mooi meegenomen nu natuurlijk!
pffff ess t zit niet mee he?! ja 3/4D echo. mijn mama gaat ook mee! die heeft zoiets nog nooit gezien natuurlijk! haha.. oeh dat scheren met die spiegel zo is wel een goeie... ik kan er echt niets meer van zien namelijk! hahaha... gizz ja dat leeglopen.. alsof er vanalles uit komt... irritant.. en dat plassen.. gaat snel weg! en als je dan verder bent (ik nu sinds 2 weken weer) komt t weer terug! spannend meid ben ook benieuwd, hoop dat alle waardes goed zijn!!!! nios liggings echo! spannend!! wanneer mòet hij goed liggen? vanaf welke week? jeutje ik heb toch een zeer in de gewrichten van mn vingers!! kan ze amper buigen... komt door t vocht... is niet heel veel maar alle gewrichten worden er zooooo stijf van! bah! heb geen kracht meer! "ik heb er de kracht niet meer voor" hahaha
Thanks meiden. Ik laat straks weten hoe het is gegaan. Essie, heb vannacht nog over jou gedroomd! Erg vaag. Jij en je mannetje gingen trouwen op 16 mei, en ik was uitgenodigd. Je zag er heel mooi uit! Vaaaaaaaag, haha. En daarna heb ik nog in een porsche rondgescheurd met dat vriendinnetje waar ik zaterdag mee bijgekletst heb, haha. Helaas geen erotische dromen gehad dus....
@ Noosa: Hij is nu in de weer met 2 verschillende bedrijven en bij beide bedrijven moet er nog een afspraak worden gemaakt om een dag mee te lopen. Bij 1 bedrijf gaat hij de donderdag of vrijdag mee lopen en van dat andere bedrijf (wat vorige week al zou bellen), daar heeft hij verder nog niks van gehoord. M'n mannetje heeft net zelf maar gebeld, maar krijgt ook geen gehoor. Best vreemd. @ Troel: Leuk dat je je moeder mee neemt. Super gaaf. Dat hadden ze vroeger nog niet natuurlijk, zo'n pretecho. Dat scheren van je poes met een spiegel op de grond werkt wel hoor. Dan zie je 'm weer. Vervelend zeg die zere gewrichten. Begin je nu ook vocht vast te houden of valt dat nog mee? @ Gizzie: Wauw, wat leuk dat je over mij droomt. Toch geen natte droom gehad he? Whahahaha... Hihi.. Dat dromen is heel apart he? Op mijn fb staat wel een foto van onze bruiloft. Daar kan je m'n jurk zien.
Troel rond week 36 moet hij wel goed gaan liggen anders heb je een grote kans op eens stuitbevalling en dat wil je niet geloof ik Denk dat als ze bij de liggingsecho zien dat hij nog niet goed ligt dat je dan vaker een echo krijg ofzo? Geeen idee. Ga er gewoon vanuit dat hij gaat indalen. Zou niet weten waarom niet haha..en een extra echo is altijd leuk! Leuk dat je moeder mee gaat zeg! Speciaal voor haar. Wij hebben bij onze pretecho ook de opa's en oma's meegenomen. En wat rot die gewrichten pijn. Je krijgt opeens veel last van alles he? Echt balen! Essie, maf van dat bedrijf! Schiet niet op zo! Gelukig heeft hij nog iets anders voor ogen Hier eigenlijk nog weinig problemen met scheren...het gaat wel moeilijker maar kan eigenlijk alles nog wel zien...zal mijn buik dan zoveel kleiner zijn dan die van jullie??
ja ik begin wel vocht vast te houden. vooral in mn voeten en handen.. vooral mn linker middelvinger doet zeeeeeerrrr!! na een nacht slapen en mn hand dus niet bewogen heb doet t pijn... moest mn verlovingsring al af doen.... boehoe... ging nog wel maar wilde er optijd bij zijn...... straks moest ie geknipt.. en bij jou ess? veel vocht? hoeveel ben je nu aangekomen eigenlijk? (als ik vragen mag )
ja noos de kwalen komen weer terug hoor!! oelalaa! achja t zijn maar kleine kwaaltjes denk ik.. behalve de BI. het hoort er bij! merk ook dat de buik.steeds zwaarder wordt! zou m wel steesa onder vast willen houden! maaar 1 ding heb ik niet meer: kramp in mn kuiten!! had ik elke nacht! nu is t weg al 3 weken... heeft toch ook met vocht te maken dacht ik...... hmmzz. ik ga zo lekker warme pistoletjes met kaas en komkommer eten! lekkur!!
Goeiemorguhh Lekker geslapen hier heerlijk, nog ff een ochtendnummertje gemaakt . Ik heb ook zo raar gedroomd haha, heel erotisch maar met wie? Geen idee het was wel een lekkerding hahaha ohhhh erg he! Laat ML het maar niet horen Vanmiddag weer naar de gyn, ik ben benieuwd verwacht er niet veel van.. @Noosa leuk dat je vriendin komt lunchen, ga je nog iets maken? Gesellieee! @Troel leukleuk de pretecho! Zo indrukwekkend he ! Ben benieuwd morgen ! @Gizzie vervelend meid dat je zo vaak moet plassen @Essie thnx lieffie dat je aan me denkt, je bent zon schat he! Ja ik wil er ook verzorgd bij lopen en zijn. Ik kijk altijd ook met een spiegeltje of alles weg is . Heb me alleen open gescheerd pfff doet echt pijn als ik loop of buk, dan trekt dat . Woensdag nog echo en dan ben ik er ff van af..! Ff rust.. @Mayd fijn meid dat je niet meer ongi bent...het feest kan weer beginnen Zo ik ga eten maken, opruimen/poetsen/wasje draaien en half 2 naar het zieienhuis. Tot strakjes xx
@ Troel: Super rot dat je ook vocht gaat vasthouden nu. Ik heb m'n ringen ook al een paar weken niet meer om. M'n vingers zijn dikker en m'n bovenbenen die houden volop vocht vast. M'n voeten en enkels vallen reuze mee. Verder begin ik nu toch echt wel een onderkin te krijgen en bij m'n armen ben ik ook dikker. Ik ben nu alleen in de zwangerschap 17 kg aangekomen. Maar met de vakantiekilo's van Sri Lanka erbij in totaal 20 kg. Dus echt wel veel. Ben gewoon zo gegroeid door die kleine meid in m'n buik. Blij als de kleine er uit is, want ik ben mijn buik dus echt wel zat nu. Wil gewoon alles weer kunnen doen en weer terug naar m'n oude figuur. @ Noosa: Beter dat jij alles nog kan zien met scheren. Wees daar maar blij om. Heerlijk lijkt me dat. Inderdaad wel dom van dat bedrijf. Maarja... werkgevers laten je wachten tegenwoordig en nog lang ook.
@ Bianca: succes meis! @ Zwangere dames: ik heb jullie nog 1 after-bevalling-nadeel vergeten te vertellen. Je kunt namelijk door alle hormonen na de bevalling ontzettend last krijgen van je knieen... Ik ben nu 2 maand later en het is eindelijk een beetje over aan het gaan. Nu hoop ik dat jullie het niet krijgen, maar naar wat ik heb gelezen komt het erg veel voor.
ess van jezelf ben je al superslank dus dan mag je sowieso lekker wat aankomen! maar indd ik ben ooo blij als t half mei is.. weer lekker afvallen en slank door t leven! hahaha.... hoop dat mn buik niet een en al blubber is straks.... hij staat nu al zoooo strak! heb jij dat ook? ik heb gelukkig geen strepen (striae). ja op mn heupen, echt 1 streep aan de ene kant en 1 aan de andere van n centimeter. haha.. primaa! hopelijk is er na de bevalling 10 af .. en dan zelf knokken voor de rest.. denk kilo of 7.. ben er ook n hoop aangekomen hoor!!!
oh may dat klinkt niet zo mooi.... heb er nu al (sowieso ook niet zwanger) last van.... hoeveel kilo was jij kwijt puur door de bevalling?