De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

oh enne ..... nog 76 dagen!!!! :) ;) ;)

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Hihi.. jij ook al zo lekker gedroomd. :p Wat een stoute meiden zijn we toch bij elkaar. Hahaha... :D Geweldig!
    AUW, pijnlijk dat je je met scheren op hebt gehaald. Dat heb ik ook weleens gehad. En dan met zo'n nieuw scheermesje. Whoei, bloedde als een gek. Nie grappig nie.
    Succes met poetsen, opruimen en wasje draaien. De taken die altijd weer terug komen helaas. :(
    Heel veel succes straks meis. Hoop op goede berichten. Een dikke knuffel voor jou!

@ MayD: Bedankt voor het 'leuke' nieuws. :p ;) Ik hoop zo dat ik daar geen last van ga krijgen. Vindt het wel genoeg zo.

@ Troel: Mijn buik staat strak, maar er zit nog wel zat speling in zeg maar. Ik heb gelukkig NOG GEEN striae op m'n buik. Ik heb wel striae op m'n heupen, maar dat had ik al en een klein beetje op m'n bovenbenen.
    Hoeveel ben jij in totaal aangekomen? Ach, we moeten het maar voor lief nemen en er niet teveel bij nadenken. Anders maken we onszelf helemaal gek. Maar leuk is het niet natuurlijk.

3. Troel

Troel Niet meer actief

zo is het ess!! ik ben zo'n 15 aangekomen... :) ach ja voor goed doel he? :)

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik was 11 kilo door de bevalling kwijt en nu dus 2 kilo meer eraf.

Ik woog op het laatst 101... toen 90 en nu 88... gaat nu dus (heel) langzaam de betere kant op.

Ik ben 26 kilo aangekomen, heb veel striae en een echt uitgerekt buik :(

Wat we daaraan gaan doen zien we wel na de volgende zwangerschap hoor. Mijn zus had hetzelfde en heeft met enorm mooi resultaat een mommy-makeover laten doen (tummytuck en borstlifting). Daar zit ik nu ook aan te denken... kan ik er alvast voor sparen.

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    HCG was top! > 100.000. Behoorlijk hoog voor het aantal weken dat ik zwanger ben, maar dat maakt niets uit. Dat verklaart misschien ook waarom ik al zo snel zo'n dikke knalstreep en 3+ op mijn test had staan.

Klein lassie heeft wel weer flink gesnoept van mijn schildklier! Schrok er een beetje van. Nu weer met een pilletje ophogen en over vier weken weer prikken.

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Dat zag ik gisteren op tv Mayd! Echt een prachtig resultaat zeg. Heb je enig idee wat zoiets ongeveer kost?

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Fijn meid dat alles in orde was ;) !

8. Troel

Troel Niet meer actief

klinkt indd goed!! Zou ook wel willen weten hoe duur t is.. :D Mocht t nodig zijn.. Enne may, hoe is t 'down under' zeg maar? Klopt t echt wat ze zeggen dat je dan minder 'strak' bent? Of is dat n fabel?

9. Troel

Troel Niet meer actief

Gizz super!!!! goed nieuws.. Aaaaaaah kleine lassie? Wat klinkt dat schattig zeg.

10. Troel

Troel Niet meer actief

Lieffies ik heb weer een buikfoto! Jeetje wat een verschil en dàt in 1 week!! :D:D Hij heeft zeker een groeiweek gehad! ;)

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo daar is ik weer!

Striae: nog geen last van. Ja op mn heupen wel maar die had ik al.
    Kilo's: ik zit nu op 10 kilo...(eigenlijk 8 want ben ik het begin wel wat afgevallen en vanaf dat hebben ze gewogen, voor mezelf moet ik tellen vanaf 68 want dat woog ik toen ik zwanger raakte haha. Ben benieuwd hoe het deze week is want meneer is flink aan het groeien heb ik het idee.

Vocht: volgens mij nog geen last van. Alleen als ik ergens ben waar het wat warmer is dan merk ik dat mn voeten en vingers snel opzwellen maar dat is ook snel weer weg.

Strakkebuik: met vlagen mega last van! Nu ook weer...trekt ook door naar mn rug....echt een rot gevoel

Dus wat betreft alle andere kwaaltjes heb ik echt niks te klagen! Geen kramp oid.

Zo jullie zijn ook weer van mij op de hoogte haha!

MayD, bedankt voor het waarschuwen, vreemt hoe je lichaam op hormonen kan reageren.

Gizzie: jeeee wat super!! Maf dat je zoveel hcg hebt! Vraag me altijd af waar dat aan ligt.
    Ga je trouwens meedoen aan Moeders voor moeders?

12. Troel

Troel Niet meer actief

ja dat heb ik ook met vocht. alleen vingers en voeten als t warm is, als ik t warm heb. dat heb ik sowieso al maar nu meer. zou nu bijv mn ring wel om kunnen.. hopelijk blijft t daarbij..

netjes hoor 10 kilo!!!!! wil ik ook! het shitte was dat ik altijd aan t lijnen ben.. en als ik daar eenmaal mee stop..... schieten de kilo's er letterlijk aan! dus toen k eenmaal wist dat ik zwanger was kon ik niet meer lijnen en zat t er zo aan.. gelukkig weet ik een.manier dat t er ook weer snel af is straks.. :D

13. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Wow Troel, inderdaad flink gegroeid! Prachtige buik hoor! Hahaha, ben wel benieuwd naar het antwoord van May op jouw vraag :D.

Noosa, ik heb er over nagedacht en besloten niet mee te doen met MvM. Egoistisch of niet, het voelde voor mij niet goed omdat mijn onzekerheid zo overheerst(e). En praktisch gezien, beneden kunnen die flessen niet staan omdat mijn familie daar ook naar het toilet gaat en boven is het niet handig omdat mijn vader met onze verbouwing ook in en uit loopt en ik heb geen zin om die flessen steeds te moeten verstoppen of zo. Dus nee, ik laat het deze ronde aan me voorbij gaan. Misschien wel de volgende keer als het ook wat rustiger is thuis.

Op een ander forum (schildklier) werd ik hierover meteen veroordeeld. Alsof je een enorm slecht persoon bent als je hier niet aan mee doet. Beetje raar vond ik.

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troel, balen dat je eigenlijk altijd moet lijnen....:( hoop dat de kilo;s er na de bevalling afvliegen!

Gizzie, iedereen heeft er zijn eigen kijk op en niemand kan je daar op veroordelen! Sommige doen het wel, andere doen het niet prima toch? Als het voor jou goed voelt is het goed!

Meiden leuke kijk-tip. Op net 5 is gister de serie gestart: oeps, een zesling!
    Ik ben het vergeten op te nemen maar kijk het nu op net5.nl terug. Echt hilarisch en hectisch als je dat ziet. Dan mogen we blij zijn met 1 kindje in onze buik haha.

15. Troel

Troel Niet meer actief

najaaaa je moet dat toch zelf weten?! of je mee doet aan MvM?! ik heb ook niet meegedaan. ik heb er zo dior in de zenuwen gezeten.. omdat iedereen t.naar bleef vragen om me heen. veel vriendinnen en kenissen ook zwanger en deden allemaal mee. ook op t werk meiden die mee hadden gedaan. op dat moment dat ik er zo.mee overvallen werd had ik nog geen echo gehad. had pas een late eerste echo. ik wilde dus nog niet opgeven! werd er onzeker van en zat er de hele dag aan te denken.... 'wel meedoen niet meedoen wel meedoen niet meedoen wat zullen andere wel niet van me denken' enz enz.. totdat ik dacht zak erin! ik ga me er niet meer mee bezig houden. punt. toen heb ik mij ook niet opgegeven. zo. alsof t een verplichting is.... zo wordt er wel een beetje over gedaan valt mij op......

16. Troel

Troel Niet meer actief

noos: klinkt misschien erger dan t is. ook hoe ik t zelf zei denk ik! haha.. ik ben nou eenmaal dol op eten!! maar weeg wel gewoon altijd rond de 65 kilo. laat me niet gaan zeg maar.. want wil absoluut niet boven de 70 komen. was k 1 keer en voelde me niet fijn erbij. dus toen die 10 kilo eraf gegaan met sonja en woog ik 60 kilo. heerlijk.. hoop dat ik daar weer kom na de zwangerschap! het enige lastige is dat ik zeg maar niet kan eten wat ik wil, ik kom al aan als ik naar een hamburger kijk!!! hahahaah.....:)

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja precies! Ik voelde me ineens een slecht mens door die verwijten. Kom op zeg! Dat mag ieder voor zich toch bepalen? Ik vind het hartstikke goed als meiden hieraan meedoen, maar laten we het vooral niet als verplichting zien zeg.

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zelf vond het voor mezelf van zelfsprekend dat ik mee deed aan mvm maar je kan zeker niemand verpichten! Dat schiet toch ook helemaal niet op.
    Vind het erg raar als mensen je daardoor veroordelen..maargoed die mensen heb je altijd!

Troel, ik let ook altijd wel een beetje op mn eten hoor. Vroeger was ik mega dun en kon ik echt alles eten wat ik wilde.
    Nu zorg ik dat ik in ieder geval genoeg groente en fruit binnenkrijg en een vast eetpatroon heb.
    Dat wil k na mn zwangerschap ook weer oppakken.

Verder kijk ik er naar uit om weer te beginnen met hardlopen en natuurlijk veel wandelen/fietsen met de kleine!
    Heerlijk dat del lente straks weer begint :)

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mommy-makeover kost ca. 6.000 euries

Harold zegt dat het gewoon nog net zo strak is als voorheen. dus ik zeg: fabel!

Ik ben wel veel natter bij het vrijen, dus is het wel veel lekkerder voor mij.

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Jaaa, voor jullie fijn meiden! Essie, Cherry, Noosa, Troel, Thee, jullie kunnen lekker in de lente/zomer gaan wandelen met de kleine! Wij gaan de winter in, maar goed, lekker dik inpakken en een frisse neus halen! ;)

Deel Deze Pagina