De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Jeeeeeeej! Met terugwerkende kracht ;):

HIEPERDEPIEP HOERRAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Shit, nog helemaal niet gereageerd op Bianca. Succes met bloedprikken meis! Wel balen dat je 18 mensen voor je hebt/had... Hopelijk ben je inmiddels aan de beurt geweest. Ben wel benieuwd waar ze op prikken dan!

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh ja, heb net cup-a-soup tomatencrème met fusili op! Is iets nieuws. Lekkerrrrrr!!

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Oei...Bianca moet bloed prikken. Pfff succes meis! Niet teveel aan denken. Probeer het over je heen te laten komen. Het is voor een goed doel.
    *dikke knuffel*

5. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @gizzie: klinkt goed meis. Ik heb nu alweer trek in m&m's :)

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    CHERRY!!!! Leuk weer van je te horen!! Wat leuk dat je een babyshower hebt gehad! :D Leuk om zo verwend te worden. ;) Hihi.. :D Lekker die m&m's verslaving. :p Hihi.. lekker van genieten joh. Ik kon van het weekend niet van die paaseitjes afblijven. Te erg. Uiteraard het hele zakje op. OEPS!
    Ja, het was echt wel even schrikken vrijdagavond. Ineens voelde ik de kleine een heel stuk minder en verloor veel vocht. Ben zo blij dat ik de spoedlijn gebeld heb. Ze hebben me goed kunnen kalmeren. Super blij mee. Nu voel ik de kleine weer meer bewegen. Daar geniet ik volop van.
    Tijd gaat hard he?! Voor we het weten hebben we onze kleine in onze armen. :D Ik geniet nog heel even van de rust. ;) Hihi.. Zal straks wel anders zijn.
    Succes met de drukte meis. Blijf je wel tussendoor je rust nemen? Dat heb je nu echt wel nodig!!!

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahaha, die gaan er bij mij ook altijd in! Ik heb vrijdag trouwens paaseitjes in huis gehaald.... FOUT!!!!! Dit is de eerste en laatste zak die ik koop :p.

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh Es, jij ook aan de paaseitjes!!! Hahahaha.

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    @giz: als je interesse hebt, moet je even informeren. Want de studenten doen in 'bepaalde weken' een 'bepaald zw termijn onderzoeken'
    Ik wilde het liefst ergens tussen de 12 en 20 wkn echo daar een echo laten maken, maar ik liep steeds net verkeerd met mijn termijn zeg maar. Deze week bijv hebben ze mensen nodig tussen de 21 en 23 weken, dus dat komt perfect uit! Maar zo loopt het iedere keer weer anders! Sommige kunnen ook meerdere keren per zw langs komen, ik niet helaas omdat ik dus steeds net verkeerd loop mbt termijnen.
    De pretecho (3d/4d) laten we maken in S(enB). Is goedkoper als die uit H en naar wat ik begreep van collega's, ook iets deskundiger!
    Verder zit hier niet zo veel in de omgeving....

Hahaah es! Lekkere ranszwans ben je ook! Hij gaat nog altijd net zo diep en net zo hard (whahahahaha dit klinkt ook weer..... Nou ja, laat maar :D)
    Alleen vanmorgen bloedde ik een beetje en daar was hij wel heel erg van geschrokken.
    Ja het idee dat ik anders volgende misschien wel zou moeten bevallen is wel heel raar. Maar ja, nu heb ik een gezond meisje in mijn buik en aan dat idee hou ik me maar vast!

Gefeliciteerd meiden met het 1 jarig bestaan! op naar nog meer mooie jaren met hopelijk veel vruchtbaarheid en mooie baby's!

Leuk je weer even te zien Cher! Nog heel even en kleine bieboe gaat geboren worden! Spannend!!!

10. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Thanks Thee! Kan ik gewoon rechtstreeks met F. contact opnemen?

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Giz: nee er was een speciaal nummer wat je moest bellen en vragen naar iemand, ik zal het je wel ff in een pbtje sturen!

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Superlief van je! Bedankt!!

13. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @gizzie: hoop niet dat je meteen een 2kilo zak met paaseitjes hebt gekocht hahaha.

@essie: ja schat, ik zorg er nu meer voor dat ik mijn rust krijg. Vandaar dat ik thuis ook niet meer zoveel achter mijn pc kruip, maar meestal gewoon een dutje doe. Ik slaap namelijk nogal slecht.

@thee: ja ik kan haast niet wachten :) leuk al die echo
    's trouwens. Ik genoot er iedere keer weer van onze Bieboe te zien. De eerstvolgende keer dat we Bieboe gaan zien is na de geboorte. Heb nu al kriebels en zin om te knuffelen.

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Ja, vrijdagmiddag met boodschappen een zakje kinder paaseitjes meegenomen. Kon ze natuurlijk niet laten liggen. Maar zateravond zijn ze toch echt allemaal in 1x opgegeten hoor. :p M'n mannetje heeft er niet 1 gehad van mij. :D Hihihi... Echt te erg. Ik ga ze ook maar niet meer kopen.

@ Thee: Wow, lekker hoor dat ie nog lekker naar binnen schuift en glijdt. :p Maar er is dus wel een adertje gesprongen. Ach, geen zorgen... het is gewoon beter doorbloed daar. Als je maar genoten hebt! :D
    Moet nog steeds wennen aan het idee dat jullie een meisje krijgen. Was zo uitgegaan van een jongen. Hihi.. ;) Maar een meisje is ook super super leuk! Lekker van genieten hoor meis.
    Super spannend weer donderdag een echo! Altijd leuk om de kleine weer te zien. En wat ga je het trouwens op een originele manier vragen aan je schoonzus om peettante te zijn? Super cooliewoelie!!

@ Cherry: Super goed dat je je rust neemt! :) Zo hoor ik het graag. Ik slaap ook niet lekker meer hoor. Heb vanmiddag ook nog even getukt. Dat heb ik nu echt wel nodig. Elke middag ga ik wel naar bed om te rusten. In de hoop dat ik dan in slaap val.

15. Troel

Troel Niet meer actief

wat een vieze geile praat weer hier!!!! piemelbabbelaars!!!! ik heb ook wel weer ns zin in een wilde vrijpartij! maarja..... zit er ff niet in... :(

en mn vinger doet zeer!:p

16. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    #696 CherryBelly, 27 feb 2012
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
    Hahaha krijg rooie oortjes van jullie. Maar hier voorlopig effe geen wilde nachten. Heb er de kracht niet voor. Maar we gaan alles heel gauw inhalen ;)

Oeii..kinderpaaseitjes...ik wil ook! :)
    Jeetje als ik zo mijn berichten over chocolade terug lees verbaast het me dat ik maar 3 kilo ben aangekomen hahaha.

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hihihi ik tikte net kinderpaaseitjes in en mijn telefoon maakte er "minderwaardigheid" van hahaha :D
    Stomme swype.

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Zo ben er ff..

Ze hebben geprikt op hormonen, om te kijken of er toch iets gesprongen is, want mijn bmslijm was prefect zei ze. Omdat ze vocht zag en van te voren bij de echo's niets zag vond ze het vreemd. Ze zei dat in het weekend toch iets gesprongen kon zijn. Heb ook wel steken gehad, maar ja morgen belt ze mij voor de uitslag. Morgen ff afwachten dan, geen idee alleen hoe laat ze belt.
    Heb weer 3 kwartier moeten wachten eer ik aan de beurt was bohh.. maar heb het weer overleefd :p

Ben fftjes flikken maastricht terug aan het kijken van vrijdag en over uurtje kan ik alweer gaan werken. Tot vanavond!

Ohja! Gefeliciteerd topic met je 1 jarig bestaan hihi!

19. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Oh en dames die al verder zijn/ even ver zijn of misschien kan MayD mij helpen:

Ik heb sinds een week echt behoorlijk last van krampjes in mijn onderbuik en pijn achter mijn schaambeen. Bieboe ligt gelukkig met het hoofdje naar beneden. Kan dit met indalen te maken hebben? Heb pas weer over 2 weken een afspraak bij de vk. Ben effe nieuwsgierig of meerdere dames hier last van hebben.

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Spannend Bianca! Ben benieuwd! Hoop zo dat er een eitje is gesprongen.

Deel Deze Pagina