De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Super spannend of er nu van het weekend iets is gebeurd!!!! Hoophoophoop*duimduimduim! Irritant he dat wachten steeds. Dat kost zoooveel tijd. :(
    Succes met werken straks lieverd!! Weer even wat afleiding. Dat is wel weer goed.

@ Troel: Je moet jezelf ook niet zoveel vingeruh! :p:D Wahahahaha... Ik heb ook zoooveel zin in een geile wilde hete nacht. Maar als ik al op schoot zit bij m'n mannetje om even te kroelen dan loopt ie al helemaal knalrood aan. Hij vindt me te zwaar. Hij is zo'n dikke essie85 niet gewend. :p Hihi... Dus op zijn piemel zitten gaat dus ook nie. :( Arme ik.
    En het normale standje (Vrouw onder) is ook nie romantisch nie, want die bolle toeter zit er tussen en dan kunnen we elkaar niet eens zoenen, zoveel ruimte zit er tussen. Dus dat gaat 'm nu ook gewoon nie worde nie. :( Dus moet het maar even volhouden zo.

@ Cherry: Geniet van al het chocolade!! Heerlijk!!

2. Delta

Delta Niet meer actief

bianca; spannend meis!!!!!

nou ik voel me helemaal niet zo goed, vrijdag begon de ellende weer, stik misselijk, slap, over geven, zelfs water houd ik niet binnen.. gister lag ik al om 18.00 uur in bed, half 9 ochtend weer eruit, stik moe dat ik ben.. nu weer bij ouders thuis, kan weer wat meer eten.. wat is het toch soms een ramp he haha.. oh en dat spugen, niet kunnen eten en vooral GEEN GEUREN kunnen verdragen, gaat dat nog een beetje weg/over? damn dat is echt erg maar ja.. ik heb nu al wat gegeten, fruithap potje 12+ maanden, wat tarwekoekjes, cracker, appel.. nou ja we doen het er maar mee he!
    als de kleine het maar goed doet! alles voor t jong :D

3. Troel

Troel Niet meer actief

hahaha! ess heerlijk verhaal weer... ;) nee op zn piemel zitten gaat nie meer nie.. :p op die manier is onze kleine trouwens wel verwekt! hahahaahahah tooo much info! ;);)

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Oh delta wat vervelend dat je zo misselijk bent :( komt me erg bekend voor. Na 4 maanden ongeveer was het bij mij wel over gelukkig. In ieder geval ervoor proberen te zorgen dat je niet uitdroogt. Sterkte ermee en dikke knuffel.

5. Troel

Troel Niet meer actief

jeetje delta.. dit moet je maar ff met je vlos bespreken....... of HA? als je echt zo beroerd bent... is niet goed voor je.. t wordt wel vaak wel minder maar hoor ook verhalen van vrouwen die de hele zwangerschap overgeven.. misschien krijg je pilletjes van de HA, tegen t overgeven. is t elke dag paar keer?

6. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Essie: hier gaat dat nog redelijk goed. Ben dan natuurlijk niet veel aangekomen. Maar ik zorg ervoor dat ik niet teveel op hem steun maar meer mijn eigen spierkracht gebruik ;) hihihi. Komt goed meis...er zijn genoeg andere spannende dingen die je kan doen hihihi.

7. Delta

Delta Niet meer actief

@ cherry; dankjewel meis.. ik probeer zeker wel te drinken, van water word ik soms ook misselijk.. heb appelsap uit een glazen fles gekocht, of drink wat fanta, of rooibos thee. ik hoop ook dat het rond 16 weken toch wel wat minder is...

@ Troel; had de HA al gebeld vandaag.. die zei liever geen medicatie, maar als je echt af gaat vallen moet ik terug bellen.. ik ga morgen ochtend even op de weegschaal staan, kijken hoeveel ik nu weeg.. ik heb het nu niet meer gehad dat overgeven. heb het vooral thuis, omdat er bepaalde geuren in het huis hangen waar ik niet tegen kan! heel vervelend.. daarom zit ik nu bij mijn ouders, daar heb ik er minder last van..
    zou die sterke reuk ook weer minder worden? iemand ervaring mee? :(

8. Troel

Troel Niet meer actief

nee zeker liever geen medicatie maar als je blijft overgeven.... ik ken meiden.die pilletjes kregen en er van af waren nmlijk... arme jij!! ja die geuren... toen ik net misselijk begon te worden had ik t ook erg van onze wasmiddel...... :( die geur kon ik NIET aan!! hahaha heel vreemd.. ben nu al paar maanden niet misselijk meer maaar kan die geur van dat ene wasmiddel nog steeds niet aan.... :( gebruiken nu andere al heel lang.. hahaha. maar welke geurtjes hangen er dan in je huis?

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Delta: Wat super rot meis. Bah. Ik was ook heel gevoelig voor allerlei geurtjes. Niet normaal. Moest er ook van kokhalzen als ik er niet tegen kon. Ik kon zelfs niet tegen mijn lievelingsparfum. Stond ik te kokhalzen om die parfum die mezelf had opgespoten. Hihi.. Echt dom. :p Maar lieverd, als ik jouw was zou ik wel even de vk inlichten hierover en/of de ha. Je moet echt wel voldoende vocht binnen krijgen hoor. Ik ging me echt goed voelen na 12 weken. Hopelijk gaat dat ook bij jou gebeuren.
    Rustig aan schat! Dikke knuffel voor jou!!

@ Troel: Whahahahahaha.... thanks voor die info! :D Ideale houding he dat piemelzitten. :p Love it! Maarja.. meneer loopt al rood aan als ik gewoon op z'n benen zit, laat staan wat zijn piemel gaat doen als ik daarop zit. ;) Hihi.. :p
    Maar ik mis het wel enorm hoor. Maar we kunnen nog wel andere dingen doen. :)

@ Cherry: Ja, we kunnen gelukkig wel andere dingen doen. We hebben ons mondje nog en onze handjes. ;) Hihi.. :D

10. Troel

Troel Niet meer actief

hahahaha ess jij bent ook een viespeuk hoor!! zegt ze tegen mij sexbeest! haha.. jaaaah er kan een hoop in mn mond hoor! :p moest erg lachen om je verhaal over je parfum waar je van moest kokhalsen...! hahahaha had ik dus met mn heerlijke wasmiddel.. waar ik mn kleren zelf mee waste.. en als ik t dan aan had.. nooooou liep ik steeds te kokhalsen! hahaha zie je t voor je?!? haha....

11. Troel

Troel Niet meer actief

ohja wat ik ook niet meer kan verdragen zijn de windjes van VL! hahaahahhaahhaha laat t hem maar niet horen! haha.. maar hij laat ècht geen vieze, noooit gevonden! in die bijna 8 jaar niet. nu kan ik t niet meer aan..... raar he!? haha

12. Troel

Troel Niet meer actief

wat een hoop 'haha'

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel/ PIEMELZITTER: :p ;) :D Hahaha.. heerlijk die ranzige smerige praat. :p Melike.
    Dat met die parfum was echt stom. Ook het lekkere Versace luchtje van m'n man, waar ik gek op was, vond ik zooo stinken. M'n mannetje moest echt uit mijn buurt blijven, want ik moest bijna kotsen steeds. Zo blij dat dat nu een stuk minder is geworden. Ik vind het nog steeds niet helemaal lekker ruiken, maar kan er nu wel een stuk beter tegen. ;)
    Stom he om te kokhalzen, omdat je je parfum niet kan verdragen of je wasmiddelgeur. Hahahahaha... Zie het nog voor me ook.

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Sinds de zwangerschap en m'n darmen die nu opgepropt ergens van binnen zitten heb ik dus last van winderigheid. MEN, ik wist niet dat ik zulke geuren kon produceren. Af en toe echt TE erg.
    En soms ook als ik in bed lig. Ik zeg dan niks tegen m'n mannetje en dan trekt ie net het deken over zich heen en dan moet je hem horen: "JIJ HOEFT ALLEEN NOG MAAR JE OGEN DICHT TE DOEN ZO VERROT BEN JE VAN BINNEN!!!' Whahahaha.. ik lig dan echt helemaal in de scheur. En dan gaat ie daarna nog met die dekens wapperen... ja slimpie, zo maak je het alleen maar erger en verspreid je mijn unieke geur. :p Whahahahahahahaha..... :D
    Voor de zwangerschap liet ik echt amper windjes.

15. Delta

Delta Niet meer actief

@ troel; vervelend zeg! van die wasmiddel, dan maar een ander kopen ja! ik heb nu niet meer over gegeven, alleen vannochtend.. drinken gaat nu ook goed, eten ook wel, gewoon kleine beetjes, net beetje rijst op, maar paar kleine hapjes.. maar toch..

@ essie; gek is dat he? pff nou ja, ik hoop maar dat het snel over is.. ik ben a.s zondag al 12 weken! ik dacht, t gaat vast minder worden, maar neuh, afgelopen vrijdag begon t weer.. nou ja, morgen ga ik me even wegen.. kijken of ik veel ben afgevallen.. heb nu al wel weer wat gedronken hoor! gaat goed nu.. hopen dat het zo blijft!

16. Troel

Troel Niet meer actief

hahahaa ess!!! dat jij zo kan stinke!!! hahaha 'je hoeft alleenmaar je ogen dicht te doen' haha das een goeie! maar die van ML? kun je die verdragen? ik laat nu juist minder windjes... alleen niet als ik paprika gegeten heb.. oeeeiii! das zo raar maar daar kan ik mezelf nog vaak over verbazen! dat dàt uit mij kan komen!! hahaha oooh ik word hier zooo melig van!!!:D:p

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hihihi van sex naar vieze geurtjes. De topics blijven wel echt gevarieerd ;)
    Ik heb een vreemde tic...ik vind onze douchecabine zo ontzettend lekker ruiken...voor ik ga douchen...vreemd. Je zou toch denken dat ik het na het douchen met de geur van douchegel lekkerder zou vinden ruiken hahaha. Tja...dat is het enige vreemde wat ik nu heb gelukkig ;)

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca: oh, meis... ok ga weer voor je duimen!

@ Delta: wat vervelend dat je zo misselijk bent.... dikke knuf

@ Troel: tja.... a dirty mind a bless for life

@ Essie: mijn man zegt dan altijd: je hoeft alleen nog maar dood te gaan, want rotten doe je al... hahaha

@ Cherry: jij schiet ook al lekker op!

19. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @mayd: Yep het gaat nu echt hard. Kan haast niet wachten ;)

Denk dat iedereen over mijn vraagje over pijn in mijn onderbuik heen heeft gelezen? Hihihi. Of heb ik over de antwoorden heen gelezen? :p

20. Delta

Delta Niet meer actief

@ cherry; ik heb het niet gelezen en kunnen vinden op de afgelopen pagina? wel dat je je douche cabine lekker vind ruiken :p dat muffe geurtje zeker? haha

Deel Deze Pagina