@delta: hihihi ja dat muffe geurtje...echt zo stom. Vind het op de een of andere manier zoet ruiken...hahaha. Ik zal dat berichtje even opzoeken.
haha echt grappig cherry, je kan maar wat lekker vinden! gelukkig gaat het wel over he na de bevalling? oh ik heb dat stukje niet gelezen.. dus jullie meisje is wel ingedaald al? zijn het geen voorweeen? of is dat te vroeg? misschien toch nog het verdere indalen?
@ Cherry: Jaja, we houden van gevarieerde praat. Hihi.. Lekker afwisselend. Hihi.. Whahaha... dat is echt een vreemde tik. Dat je de douchecabine zo lekker vindt ruiken. Hahahaha.. Heerlijk die kwaaltjes en vreemde dingen. @ Delta: Ik hoop zo dat het minder gaat worden bij je. Snap dat je je heel rot voelt en ook zwak. Want je eet natuurlijk niet veel. Zondag alweer 12 weken. Het gaat ook ontzettend hard zeg. Kijk je vaak naar de echo foto? Wat een groot wonder he?! Denk daar maar aan. Dat houdt je wel sterk en op de been. Een dikke knuffel voor jou schat! @ Troel: Moet je ook kokhalzen als je mannetje zo'n windje laat? Ik ben vandaag trouwens 3x naar de wc geweest. Nie normaal nie. Echt lekker joh. Het lucht zo op! Hoe is jouw stoelgang nu? @ MayD: Hahaha... ja die is ook goed. Hihi.. had jij ook last van winderigheid tijdens de zwangerschap?
@ Cherry: Ik heb wel pijn/ zeurderig gevoel in m'n onderbuik gehad. Echt een zeurend gevoel. Menstruatiepijn zegmaar. Ik denk dat dit bij mij een soort van indalingsweeen waren. Bij mij is de kleine al ingedaald. Hoever ze is ingedaald weet ik niet. Dit hoor ik volgende week maandag bij de liggingsecho. Ik heb zo'n trek in GROENE THEE ORIGINAL LEMON. Mag deze gewoon gedronken worden tijdens de zwangerschap? Op internet kan ik er niks over vinden.
Dat is de enige thee die ik drink Essie. Volgens mij mag dat gewoon hoor! Alleen de groene thee met ginseng is twijfelachtig volgens mij.
@delta: hoe kom je erbij dat het een meisje word? Hihihi. Heb hier nog niet gezegd wat we krijgen volgens de vk was Bieboe nog niet ingedaald vorige week. Vandaar dat ik me af vroeg of deze krampen met de indaling te maken kunnen hebben. @essie: dan kan het dus zijn dat Bieboe nu aan het indalen is ik hoop het zo...dan blijft Bieboe in de juiste positie tot de bevalling als het goed is.
@ Gizzie: Dan ga ik nu een hele grote bak thee drinken met Groene thee original lemon smaak!! Heb daar ineens zoo'n trek in. Thanks lieverd voor het reageren. Hoe was je werkdag vandaag? @ Cherry: Ik hoop ook dat het dan indalingsweeën zijn. Wel een fijn idee he dat de kleine al goed ligt. Hopelijk draait de kleine niet meer. Ik ben nog steeds wel bang dat ze gaat draaien. Wil zo graag een normale bevalling en geen keizersnee.
Dankje essie.. gaat helemaal goed komen! jij ook dikke knuffel terug van mij! en groene thee lemon mag je gewoon drinken! net wat gizzie zegt idd.. oppassen met ginseng volgens mij?
@ cherry; hahaha volgens mij omdat er zoveel roze staat in je banner.. ennn omdat ik gewoon een meisje bij jullie denk haha
Morning ladies, Pfff heb een gebroken nacht achter de rug 5 of 6 keer naar het toilet geweest en kleine Bieboe lag een beetje ongunstig helemaal naar links (de kant waar ik het meest op slaap). Hihihi. Dus als ik ging liggen voelde het niet zo fijn meer. Ach ja , kan ik alvast wennen aan de gebroken nachten straks wanneer Bieboe is geboren @essie: inderdaad als het even kan wil ik ook op de natuurlijke manier bevallen en het liefst ook zonder pijnstillers. @delta: hihihi ja dat komt omdat ik zelf zoveel van roze houd maar wie weet heb je wel gelijk
@ Cherry: zijn oefen- of indalingsweeën... heel normaal hoor. @ Essie: ik was echt helemaal verrot van binnen hahahaha... over de thee: groene thee mag niet te veel. Hooguit 3 mokken (is mij door de VK gezegd).
@ Cherry: gebroken nachten vielen hier reuze mee... ik had in de eerste weken na de geboorte meer slaap gehad dan de paar maanden ervoor. En nu slaapt Reneé al helemaal door... wat een luxe! @ hier: Mochten we een tweede kindje kunnen krijgen, dan hebben Harold en ik eindelijk een naam gevonden voor als we een tweede meisje krijgen. Wat vinden jullie van de naam : Madeé ? Het betekent tweede geborene van hetzelfde geslacht, oftewel: tweede dochter
Goh May, dat wist ik niet. Drink wel meer dan 3 koppen groene thee per dag. Zal er rekening mee gaan houden. Thanks! Cherry, ik denk ook een meisje bij jullie . Balen dat je zo'n gebroken nacht hebt gehad meis. Wanneer gaat jouw verlof eigenlijk in? Essie, fijn gewerkt gisteren, bedankt! Ga vandaag ook weer veel doen. Jij kijkt ook naar de Mol hè? Wie denk jij dat het is? Ik dacht eerst Marit, daarna Tim, en nu ga ik voor Hadewych. Ben heel benieuwd! Ik ga aan het werk, tot straks!
Goedemorgen meiden! Wat een geklets gister haha! Cherry, ik denk bij jou ook n meisje! Lekker bijna verlof he!! Je verdiend t echt hoor omdat he nu nog werkt. Mayd, prachtige naam! Alleen eindigt wel ook op eee...dat zou ik niet zo snel doen. Maar vind de klank super en de betekenis! @ groene thee. Daar zit theeine in en daarom niet onbeperkt drinken....ik dacht zelf 4 koppen per dag... @ wie is de mol. Ik kijk t ook en denk liesbeth! Werkse Gizz! Lig nog in bed maar moet er echt uit. Werd om 6 uur wakker door n zere onderrug en na n half uur weer in slaap gevallen tot net. Vind t zo raar dat ik daar opeens last van heb.....herkenbaar iemand?
Tja Noos... Harold wilde Esmeé... maar dat vond ik teveel E. Madeé heeft weer een iets andere klank. Last van het opnieuw in slaap vallen of van de onderrug? Beide herkenbaar hahaha EN NU UIT JE NEST LUIWAMMES! WIDM: ik denk ook vanaf het begin al Liesbeth.
Last van onderrug...had er eigenlijk om 6 uur uitgemoeten want toen voelde ik het al. En net dus helemaal toen ik weer wakker werd. Gelukkig is het al redelijk over Esmeé is inderdaad nog meer ee haha. Vind Madeé wel echt prachtig Sta op het punt om even n bakkie op mn werk te gaan doen dus tot straks!!
Goedemorgen lieffies, Hier zijn we weer. Ik zou vanochtend gaan sporten, maar het is me nu echt te zwaar. Ik doe vanaf nu thuis wel wat rek en strek oefeningen, maar ik denk dat ik niet meer naar de sportschool ga deze zwangerschap. Na de zwangerschap maar weer. Vannacht goed geslapen en geen 1x eruit geweest om naar de wc te gaan. Heerlijk. Wel erg vroeg wakker, maar dat ben ik nu toch wel steeds. @ Delta: Hoe voel je je vandaag? @ Cherry: Ja, het liefst inderdaad ook zonder pijnstilling. Ik wil het ook gewoon op eigen krachten doen. "SELLUF DOEN!!" Hihi.. Wat vervelend dat je zo'n rotnacht hebt gehad. En zovaak naar de wc joh? Pfff... dat is echt niet leuk. Ligt de kleine echt op je blaas? Bij mij ligt de kleine niet op m'n blaas, maar als ze ook maar even m'n blaas aanraakt dan moet ik echt sprinten naar de wc. Hihi.. Hopelijk kan je vanmiddag nog even een uurtje liggen. @ MayD: Ik had heel de zwangerschap nog geen groene thee gedronken, alleen rooibos thee. Maar die begin ik een beetje zat te worden. Dus gisteravond een mok groene thee original lemon gedronken. Smaakte heerlijk! Hihi... Leuke naam hebben jullie in gedachte zeg als er een tweede meid gaat komen. Spannend! Hihi.. Leuk om te horen dat Harold mijn naam wilde kiezen voor de tweede!! Tis ook zo'n mooie naam. Hihi.. @ Gizzie: Succes weer met bikkelen vandaag. Ik volg de mol niet meer zo goed eigenlijk. Ik vind het gewoon saaier geworden met die presentator. Maar m'n mannetje volgt het wel echt goed. Dus kijk wel vaak mee. Maar het is wel een hele goede mol zeg dit keer. Degene die ik steeds ik gedachte had zijn er natuurlijk uit. Ik durf nu echt niet te zeggen wie het is. Erg moeilijk dit keer. @ Noosa: Ik word ook heeel vaak heeeel vroeg wakker en val dan meestal wel weer in slaap. Dat herken ik zeker wel. Meestal word ik wakker van de kleine die aan het rommelen is daar binnen. Veel plezier op je werk! Gezellig dat je daar een bakkie gaat doen.