De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

@ cherry; ik ben benieuwd wat het word hoor haha.. jij wilde het echt geheim houden aan iedereen he?

@ MayD: hoe spreek je Madeé precies uit? ik vind het wel een mooie naam zoals je het schrijft! spreek je hem uit als MadEE of als Madey? zoiets dan haha...

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Je kunt dus beter rooibosthee drinken dan groene thee? Dan doe ik dat wel voortaan.

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    :D

Wow, vandaag 34 weken zwanger!!!! Je verlof gaat officieel in vandaag, of niet?

4. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie; goed dat je naar je lichaam luistert! doe thuis inderdaad maar wat rek en strek oefeningen hoor, vind je nog al actief hahaha...

ik voel me best oke, heb net een baby fruithapje op en zit nu aan een cracker met wat kaas... stik van de honger! haha dat is soms echt vervelend, ik heb soms zo een honger, maar echt wat vasts eten, lukt bijna niet :(

5. Troel

Troel Niet meer actief

hooooohooooooho!:D haahaha wat betreft de thee! Moet uitgezocht! haha want mijn VK zeidat t niet uitmaakt zolang je er geen 100 kopjes p/d van drinkt..... er zitten juist vitaminen in die goed zouden zijn tijdens de zwangerschap..... alleen zit wel cafeine in en dus niet meer dan 4 per dag.. das wat ik weet! want......... waarom zou t niet mogen? ;) May niet om je af te vallen!!!! maar dit is wat ik weet..

enne may wat een prachtige naam voor een meisje!

6. Troel

Troel Niet meer actief

en gizz je kunt sowieso beter rooibos drinken omdat die cafeine vrij is... dat is de enige reden. kun je er lekker meer dan 4 kopjes van drinken per dag. maar ik heb er 1 van fruitvariatie en die is ook cafeine vrij en heeeeerlijk!! van pickwick! ;)

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Rooibosthee is sowieso theïnevrij. Dus die kan je onbeperkt drinken. Vandaar dat ik al heel de zwangerschap aan rooibos zit. ;) Maar ben het nu wel zat. ;)
    Mijn verlof gaat 4 weken voor m'n bevallingsdatum in. Zit toch thuis dus kan net zo goed 4 weken van te voren doen. ;)

@ Delta: Vervelend hoor dat je zo'n trek hebt en je kan het dan niet binnen houden. :( Heel storend. En 2 potjes fruithapjes achter elkaar? Dat je wat meer vulling hebt in je maag? Zijn die fruithapjes lekker? Je krijgt in iedergeval je fruit binnen. ;)
    Ja, ik moet nu wel rustiger aan doen. Ik vind dat ik het sporten lang heb volgehouden. Vorige week ben ik nog geweest.

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Je zal morgen maar een pretecho hebben. :D:p

9. Troel

Troel Niet meer actief

"Bijna alle theesoorten (waarin zwarte of groene thee aanwezig is) bevatten cafeïne (in thee ook wel theïne genoemd). Rooibosthee bevat geen theïne en kun je dus gerust drinken. Drink niet meer dan 8 koppen thee (met theïne) per dag"

ff wat opgezocht op internet. dit komt van een voedingsdeskundige!:)

jaaaaaa morgen de prettige echo!!!!!! jeeeee!!!!!!! zoo spannend..

10. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie; ja heb net 2 crackers kaas op en beker chocomel, goed he! dat lust ik ook graag, gaat er goed in, al is dat het enige naast fruithapjes.. helaas was dit de laatste pot, was wel een grote, 12+ maand haha.. straks maar weer halen ofzo..

@ troel; ohhh zoooo leuk! pretecho, welke 3D of 4D of? en hoelang doen jullie? leukkkk!! veel plezier alvast morgen, heerlijk!

over thee gesproken! ik heb hier thuis pickwick kruiden welness met brandnetel, citroengras en cranberry

die is 100% natuurlijk ennnn 100% caffeine vrij!!!! lekkuuur

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Thanks meiden! Ik ga maar eens een lekker kopje rooibosthee maken ;).

Ja Troel, morgen pretecho! Leuk!!

Vind ik ook logischer Essie, maar ik dacht dat ik laatst ergens had gelezen dat je 6 weken van tevoren met verlof ging. Niet goed gelezen dus ;).

Delta, pffff, dat klinkt echt niet fijn zeg. Ik hoop dat je na de 12 weken snel van die vervelende misselijkheid af bent meis!

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Delta, die thee heb ik hier ook. Maar ik dacht dat dat juist weer niet mocht omdat er kruiden inzitten? Pffff, nooit gedacht dat thee zo ingewikkeld zou zijn ;).

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Thanks voor de info over thee Troelie! :D
    Zeker wel spannend morgen. Ik ben zo benieuwd naar de foto's. Die ga je wel hier op je profiel plaatsen toch?!?!?!

14. Delta

Delta Niet meer actief

@ gizzie; mag die thee niet? hmm volgens mij zijn die kruiden toch niet erg? aaarghhh haha heb net een lekker bak thee ermee gezet...

hihi dan zou ik na a.s zondag niet meer misselijk mogen zijn :) maar ja ach.. ik ben al blij dat ik nu wat binnen houd en geen extreme honger meer heb!

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Hihihi... je leert nu heeel veel over thee. ;) Hihihi... :p
    Ik heb net maar weer rooibos op, maar ga zo toch echt weer die groene thee nemen. Haha.. Maar kan nu even niks meer hebben. Anders komt het eruit. Mijn baarmoeder zit tegen m'n ribboog. Echt hoog. Dus kan nu echt niet veel meer eten.
    Ik heb wel getwijfeld hoor om 6 weken van te voren met verlof te gaan, maar het is toch 4 weken van te voren geworden.

@ Delta: Wel goed dat je in iedergeval fruit binnen krijgt. Erg belangrijk. :)
    Ben je nu veel afgevallen?

16. Troel

Troel Niet meer actief

is t ook niet!!! zoals ik al zei alle thee mag ook kruiden enz enz.. alleen niet meer dan (ik dacht 4 maar ik mn gequote stukje werd anders verteld) 8 kopjes, ik zou t bij 4 houden;) en alles cafeine (theeine dus) vrij mag je wel veel van.. AMEN

jaaa ess ik plaats zeker een foto hier!!!! kunnen jullie ook mn kleine kereltje zien!! zoo leuk! :)

delta: leuk he?! het is een 3/4 D dus zal beide wel zijn...? hahaha. ong 35 min staren en krijgen daarvan DVD mee en 4 foto's. betaal je dan 100 euro voor! ;) had een bon van 50 gekregen dus das mooi!!!!! haha ... gaat t met jou weer wat? mis je je vriend nu niet? als je veel weg bent?

17. Troel

Troel Niet meer actief

hahaha ess waarom gebruikte jij AMEN? ;)

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: OEH, ben super benieuwd naar jullie kereltje. Hihi... :D
    Ik gebruikte amen, omdat ik vaak hele lappen tekst schrijf. Het lijken soms wel preken man. Dus vandaar de afsluiting AMEN!

19. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie; ik weet niet hoeveel ik afgevallen ben.. want had me al laaang niet meer gewogen.. maar idd krijg wel fruit binnen enzo :) erg belangrijk, eet ook wel elke dag gewone appel en mandarijn enzo hoor! fruit gaat hier heeeel goed naar binnen..

@ troel; leeeukkk! ook dat je een bon had gekregen, dat is echt super. erg mooi hoor.. ik wil dat ook, vanaf 25 weken zo.. mooi is dat! ja ik mis hem wel, maar goed hij is overdag toch altijd werken en vaak pas laat thuis! het is ook weer drukker aan het worden op zn werk..

Deel Deze Pagina