De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

oh dat scheelt delta! slapen jullie dan wel samen? oeh als je je lang niet gewogen hebt is nie handig nie! weet je niet wat je aan of afgevallen bent.. :D Goed eten jij! ;) hopelijk gaat t snel beter! is rijstewijfels niet wat? of.... ontbijtkoek?

hahah aaha ess vandaar de AMEN! is altijd juist leuk die lange stukken! weet je wat ik net heb? denk wat voel ik toch voor bult... kijken naar mn buik.. zit ie helemaal met zn rugje (denk ik) te duwen!! hele bult rechts! meeega! super schattig!!! :)

2. Delta

Delta Niet meer actief

@ troel; ik was het al gewend hoor dat ik mijn mannetje niet veel zag, in het weekend wel.. dat is eigenlijk al jaaaren zo.. we sliepen wel samen hoor, toen we samen woonde haha.. al ging hij vaak later naar bed dan ik..
    nee ik weet t ! is niet handig, komt omdat ik thuis geen weegschaal heb haha en hier wel.. dus ga me eens wat vaker wegen! ik voel wel dat ik wat misselijk ben hoor.. zometeen maar eens douchen en toch even naar buiten.
    brrr rijstwafels haha.. ontbijtkoek, hm ja wel een tijdje gegeten, maar mag je niet teveel van hoor, zit kaneel in he.. je mag geen meerdere plakken op een dag in ieder geval..

3. Troel

Troel Niet meer actief

huh?! ontbijtkoek niet teveel?! hihi.. omdat je zwanger bent? ik ga niet weer beginnen hoor! hahahaha dokter troel neemt ontslag! ;):$ 'i quite'. ;)

4. Troel

Troel Niet meer actief

"Ontbijtkoek kan kaneel bevatten. In kaneel zit het bestanddeel coumarine, dat voor de typische geur en smaak zorgt. Alleen het innemen van zeer veel coumarine is schadelijk voor de ongeboren baby. Het is bijna onmogelijk om zoveel coumarine binnen te krijgen via het eten van kaneel"

kon t toch niet laten.......... :p;)

5. Delta

Delta Niet meer actief

hahaha erg he troel; check deze site..
    Ontbijtkoek tijdens je zwangerschap - zwanger

nou ja? ik weet t ook niet meer hoor.. ik ben nu weer erg misselijk en lijkt net of mn ontbijt weer omhoog komt, en geen zin in ontbijtkoek.. maar ja nu echt nergens zin in :(

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delta: je spreekt het dan uit als MadEE... hahaha
    Hoop wel dat je snel verlichting van je misselijkheid hebt meis.

@ Troel: 3/4D is echt gaaf! Achteraf leuk om te zien dat Reneé niet superveel was veranderd t.a.v. de echo hahaha

@ Essie: 34 alweer... gaat nu echt snel! Over 2 weekjes WAZO!

7. Troel

Troel Niet meer actief

ja das precies t zelfde wat ik quote net.... het is bijna onmogelijk om die hoeveelheid binnen te krijgen via t eten van kaneel... dat er staat dat je niet teveel plakken mag eten had niet te maken met een ongeboren baby.. maargoed.

maaree dat had ik ook zo op die manier hoor... dat mn ontbijt naar boven kwam en nergens trek in had..... t hoort er allemaal wel een beetje bij... zolang je niet elke dag 10 keer boven de pot hangt... veel water en proberen niet uit te drogen...... sterkte delta!

8. Troel

Troel Niet meer actief

leuk may!!!! dus het is geen heel ander beeld? hoe ver was jij toen je de echo deed?

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ MayD; mooie naam hoor, erg apart, nog nooit gehoord ook! Alleen lijkt wel beetje op elkaar he? Reneé en Madeé..
    dankjewel meis.. komt goed!

@ Troel; heeft dat niks met het ongeboren kind te maken? meerdere plakken ontbijtkoek op een dag?
    het hoort er zeker allemaal bij, gelukkig heb ik hier geen last van geuren in dit huis, anders stond ik wel weer te kotsen.
    thnx, komt goed!

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Delta: Goed dat fruit wel goed naar binnen gaat. :) In iedergeval gezond. Hihi.. en nu je hebt over chocolademelk had.. krijg er gelijk zin in!!! Hihi.. maar we hebben het niet in huis. Maar goed ook, want ik probeer mijn gezicht pukkelvrij te krijgen. :D Jaja.. ik ben klaar met die rotdingen. ;)

@ Troel: Ohw, gelukkig vindt je het niet erg dat ik af en toe zulke grote lappen tekst schrijf. ;) Ik zal het proberen steeds gewoon zo kort mogelijk te houden.
    Schattig he zo'n bult aan 1 kant. Dat heb ik ook heeel vaak. En dan wrijf ik er overheen met m'n hand en dan beweegt ze vaak snel een andere kant op. Hihi.. ;) Lekkerding!

@ MayD: Het gaat zeker wel hard nu. Maar goed ook, want ik wil van die dikke buik af en ik ben zo nieuwsgierig naar die kleine. Hihi.. ;) Maar voor de kleine beter om nog even te blijven zitten. Dus ik zal moeten volhouden.

11. Delta

Delta Niet meer actief

hihi essie; chocolade melk is toch niet zo slecht? is heel gezond hoor! ;)= powerfood! had ik ergens gelezen..

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag babbelaars en sabbelaars!

Wat een hoop geklets over voedsel.
    Ik hou me aan de voedingswijzer van voedingscentrum:
    Ik ben zwanger | Voedingscentrum
    Kan je nooit fout zitten!

Essie, ik dacht eigenlijk dat je met 34 weken moest maar dat is dus alleen als je in de ziektewet zit.
    Logisch dat je tot 36 weken blijft sollicteren! Je zit toch thuis dus als de kleine meid zich aandiendt zit je zo in je verlof en je hebt tijd zat om alles op orde te maken!

Troelie, leuk zeg die echo! HOop dat hij zich goed laat zien.....soms hoor je nog wel eens dat ze verstoppertje spelen haha.

Delta, goed dat je fruit wel binneblijft! Gewoon eten waar je trek in hebt dan moet het wel goed komen...

Net weer terug van mn werk. Leuk om de kids weer te knuffelen maar merk dat ik steeds meer mezelf ervan afzonder. Het leven daar gaat door en mij leven thuis nu ook. Super fijn om iedereen even te zien maar ook erg lekker om nu weer op de bank te zitten en eventjes bij tekomen.

13. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Dat kan ik me helemaal voorstellen Noosa! Inderdaad, het leven daar gaat gewoon door, maar in jouw leven gebeurt nu ontzettend veel. Ik denk dat de balans daartussen even weg is nu. En dat lijkt me heel normaal. Komt straks wel weer als je weer gaat werken. Nu lekker focussen op jezelf en de kleine man!

Was de lunch nog gezellig geweest met je vriendin?

Je vroeg van de week nog volgens mij of mijn mannetje nog gestresst was? Nou, het is een stuk minder gelukkig! Het verven op zolder gaat goed, er begint nu schot in te komen. En hij vraagt steeds hoe het met mij gaat, en met kleine lassie ;). Hij komt zelf met ideetjes, met namen, helpt me herinneren aan dingetjes die ik moet regelen, ik moet veel rusten van hem. Echt zo lief! Vind het echt geweldig hoe hij erop reageert.

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lunch was gezellig en lekker :) Heb nog wat afbakbroodjes over dus die ga ik lekker opeten zo hihi :D

Wat ontzettend lief van je mannetje! Altijd fijn als ze goed meedenken en dat de zolder opschiet. Dan kunnen jullie erna aan de babykamer denken.
    Heb je daar al ideën over?

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hey lieve schatten!

@Cherry bah vervelend meid dat je zo vaak eruit bent geweest vannacht, kun je straks misschien wat rusten ? Ik denk dat jullie ook een meisje gaan krijgen, weet niet maar zo'n gevoel heb ik. Willen jullie het tot de geboorte geheim houden?

@Mayd apparte en leuke naam zeg ! Hoe komen jullie daaraan ? Lijkt op je Nickname hier ;) spreekje het ook zo uit mayday? Of madie?

@Essie wou net vragen of je nog naar de sportschool gaat, vind dat je het nog lang hebt volgehouden, knap hoor! Nu lekker rustig thuis wat in beweging blijven. Wandelen ?het word langzamer hand gelukkig beter weer heerlijk.

@Delta vervelend meid dat je nog niet normaal kunt eten :(. En bijv banaan, ontbijtkoek, roggbrood ? Zijn producten wat snel vullen misschien heb je erna niet meer zo'n honger?
    Ik ken een vrouw die haar hele zwangerschap misselijk is geweest :$

@Troel bijnaaaa morgeuhhh ben echt benieuwd!!

@Noosa prachtig kamertje meid! Echt leuk vooral die boom! Hebben jullie die zelf gemaakt?

Er zijn zoveel dingen wat wel en niet mogen. Ik denk als je alles met mate eet dan zal het echt geen kwaad doen. Vroeger aten ze ook alles en zijn ook gezonde kinderen geboren ;). Zolang je maar niet overdrijft en te vaak eet kan het geen kwaad denk ik toch? Buiten rauwe producten natuurlijk..

Ik ben benieuwd hoe laat de gyn mij gaat bellen met de uitslag van het bloed. Vind het wel spannend. Hebben vorige week alleen dinsdag en woensdag sex gehad en gister morgen, hopelijk is dan toch nog een zwemmertje in leven gebleven maar denk het helaas wel van niet :( volgende ronde beter dan maar.

Ik ga ff boodschappenetc doen tot straks x

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianc, ik vind het zooo spannend voor jullie nu. Zou wel bijzonder zijn als het eitje nu gesprongen is toch? Dan is hij heel snel gegroeit...ik hoop ook dat er een zwemmertje is blijven plakken.
    En anders dan hebben ze weer geleerd over hoe snel het kan gaan bij jou en heb je de volgende ronde weer een grotere kans!

De boom is van de karwei, het behang hebben we er wel zelf op gedaan/verzonnen. :)

17. Delta

Delta Niet meer actief

dankjewel dames! ik eet zo maar weer een cracker. roggebrood lust ik niet, banaan hebben we even niet.. ik heb ook elke keer zin in boterham met leverworst! haha, mag er van mezelf 1 per dag, dat is te doen toch? heb het nu al een paar dagen niet gegeten hoor, zo af en toe.. hmm

18. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh lekker! Ik heb ook de hele dag al honger. Heb al magere yoghurt met muesli op (ontbijt), liga milk break, vier boterhammen en een slaatje en heb nog steeds trek, haha. Ga nog maar een cup a soupje maken denk ik. En dan vanmiddag nog twee mandarijnen en een kiwi. En vanavond spinazie a la creme! Jammie, heb er nu al zin in.

Nee, nog niet echt over nagedacht. Binnenkort maar eens wat ideeën op gaan doen. Kamertje is niet zo groot, dus ik wil het rustig houden. Nijntje dingetjes vind ik superleuk, maar die beertjes van Me to You of Foreverfriends ook. Of misschien wel helemaal geen figuurtjes, maar leuke kleurtjes of zo. Kortom, weet het nog niet, haha.

19. Delta

Delta Niet meer actief

wat kunnen we hier toch allemaal goed eten he! weet je wat er hier net lekker in is gegaan? bruine boterham zonder korst en smeerkaas :D

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gizzie ik heb ook echt periodes (gehad) dat ik opeens veel trek had! Ook niet gek als je nagaat wat er allemaal wel niet in je lijf gebeurd!

Delta, goedzo meid! Het smaakt je in ieder geval en dat is ook belangrijk.

Deel Deze Pagina