hahahahahah ik lig dubbel hier haha!!!!! GEWELDIG!! Had het niet eens door... maar ik zei piemelbabelaars en niet sabelaars ahhahahah maar vind het geweldig! Gekke meiden, weet niet wat ik zonder jullie moest!
@giz: ja het beste is voor de 12 weken! Sept/okt/nov zijn toch ook wel weer wat drukkere maanden! Enals je voor de 12 weken aanvraagt benje gewoon verzekerd van zorg. Als ik niet voor 'mijn' organisatie had gewerkt, had ik ze nog steeds gekozen als kraamzorg organisatie. Puur omdat ze (we ) het borstvoedingsgecertificeerd zijn, en omdat alles onder 1 dak valt. Ik doe de zwangerschapscursus ook daar, de kraamzorg dan, het consultatiebureau is alleen van hun (ons ) de neonatale screening (gehoortest en hielprik rond dag 5) verzorgen zij ook. Dus hoe dan ook, uiteindelijk kom je grotendeels toch bij die organisatie uit. Dan vind ik het alleen maar prettig dat alles onder 1 dak valt, en de interne lijntjes dus kort zijn. Wat we vaak zien, als mensen een andere kraamzorg organisatie hebben, bijv de neonatale screening later word gedaan. Dit omdat de screeners dan pas jullie gegevens door krijgen vande gemeente zodra jullie kindje is aangegeven. Bij 'onze' gezinnen bel ik bijv altijd naar het bureau jullie gegevens door en zo kan er net wat sneller gereageerd worden. het zelfde met het cb. Hoeft in principe allemaal niets uit te maken, uiteindelijk is het belangrijkste dat je goede zorg krijgt. En die geeft iedere organisatie, het is maar net waar je een goed gevoel bij hebt. En wat je vk je adviseerd Voor mij zou het juist eerder een reden zijn geweest om ze niet te kiezen juist (!) omdat ik daar werk. Tijdens de kraamweek, en sowieso al het contact wat je hebt word het lijntje tussen werk en prive wel heel erg dun. Maar vanwege alle voordelen toch gewoon voor hun gekozen! En dat dunne lijntje moet ik zelf maar extra goed bewaken!
Maar met een speen word mijn zuigbehoefte niet goed bevredigd Oke....... Het word weer tijd voor de was denk ik!
Maar als een baby wil sabbelen geef je hem ook een speentje omdat andere dingen niet toereikend zijn (want dan wordt Thee heel streng! Aan de borst wordt gedronken, niet gesabbeld!) dus dan is het ook om zuigbehoefte te bevredigen. Euhm.... Never mind..... Het word hoe langer hoe gekker hier!
Bedankt lieve Thee, nu weet ik zeker dat ik voor 'jullie' kies! . Zijn dat drukkere maanden ja? Ik zou juist verwachten dat het voorjaar/de zomer ontzettend druk is.
Gaan jullie gewoon speentjes gebruiken straks? Ik lees wel eens verhalen dat dit niet goed zou zijn? Of is dat totale onzin?
We moeten ons maar weer als de volwassen piemelbabbelaars gedragen! Eeeuh sabbelaars! Eeeeuh babbelaars dus!