Nog even een laatste, iets genante vraag... Ik heb het idee dat ik wat geuriger ben downunder.... Zit een luchtje aan zeg maar . Niet heel erg, maar het ruikt wel wat anders dan voorheen. Herkennen jullie dat?
Misschien heeft het ermee te maken dat je meer afscheiding hebt? Zowiezo ben je gevoeliger voor schimmels als je zwanger bent. Dus even in de gaten houden misschien? Ik herken het niet echt in ieder geval...
Ja, ik denk ook dat het met de afscheiding te maken heeft. Ik houd het in de gaten in elk geval. Thanks!
inderdaad noosa! zeker niet onbelangrijk.. ik herken het ook niet gizzie.. even in de gaten houden inderdaad als het niet overgaat of erger word.. weet niet wat je precies ruikt? en het is niet genant hoor! ik voel wel een soort drukkend/beurd gevoel af en toe bij mn baarmoeder.. herkent iemand dat? is dat gewoon het groeien van de baarmoeder?
Dat zal je baarmoeder zijn Delta, er gebeurd zoveel van binnen De kleine is goed aan het groeien hihi
nou inderdaad noosa! haha pff net ff een felle steek in heup joh.. haha heerlijk om te weten en te voelen dat de kleine goed groeit!
Nope, dat ging over een stofje dat kanker zòu veroorzaken bij het bakproces van ontbijtkoek, dat voor ìedereen telt.. Dat staat dus los van zwangerschap......
Misschien vergeten wij het allemaal erg snel Gizz Je komt nog zoveel klachtjes en kwaaltjes tegen haha... Zo, daar ligt de rekening van de Gemeente op de mat. Katjing!! Ik had verwacht dat doordat de huizenprijs lager zou liggen onze WOZ waarde ook lager zou zijn. Maarnee...gewoon hoger dan vorig jaar! Pff nouja...we betalen maar vrolijk, dan zijn we er maar weer vanaf!
Ik herken t wel Gizzie!!!! Alles is indd zo anders daar nu! Afscheiding is dikker enz enz.. Ik lette er erg op in t begin.. Ook als t een andere kleur had enzo.. Heel logisch hoor! Als t groenig/gelig is en erg 'vies' ruikt dan meot je wel ff HA bellen. Maar dat zal wel meevallen! Mijn drollekes ruiken zelfs anders! Hahahaha!
aaah oke! ik dacht ook al hoor, zal allemaal wel mee vallen inderdaad niemand eet een half pak per dag toch? haha of je moet echt verslaafd zijn...
@ Noosa: Ja, ik blijf nog even door solliciteren. Zeker tot week 36. Tot die week heb ik sowieso sollicitatieplicht. Mooi dat het leuk was om weer even op je werk te zijn, maar zeker super lekker dat je weer lekker naar huis kan en lekker thuis kan genieten van je eigen ding. @ Delta: Ik ben super gevoelig voor chocola tijdens de zwangerschap. Echt nie normaal nie. Ik krijg er zoveel pukkels voor terug. Echt niet grappig. Dus ik probeer nu even te zorgen dat mijn gezicht pukkelvrij wordt en litteken vrij. Hihi.. Maar het is o zo moeilijk om van chocolade af te blijven hoor. @ Gizzie: Wat lief om te lezen hoe je mannetje met de zwangerschap van jou om gaat. Mijn mannetje is ook steeds zo bezorgd en o wee als ik geen rust neem. Echt schattig. Het is niet gek hoor dat het wat ruikt daar beneden. Dat zal de afscheiding wel zijn. Dit was bij mij ook al opgevallen. Alles is volop in ontwikkeling, ook down under. Hihi.. @ Bianca88: Wat super mega spannend zeg. Ik hoop zo dat er een paar zwemmertjes zijn blijven zitten. Weet je inmiddels al meer? Leef enorm met jullie mee.
@ essie; wat vervelend! dat is echt balen... ik heb sinds ik zwanger ben, helemaal geen pukkels meer.. hihi ben dr wel blij mee hoor moet ik zeggen.. @ troel; ik heb honger, wat zal ik nu eens gaan eten? net nog 2 boterhammen zonder korst gegeten met smeerkaas.. smeerkaas is helaas op.. moet nieuwe halen, maar geen zin pfff
Whahahaha Troel, zelfs m'n drollekes ruiken anders . Hilarisch! Maar bedankt meis, 'fijn' dat je het herkent! Afscheiding heeft geen rare kleur. Gewoon wittig/crèmig (af en toe). Zodra het groen wordt, trek ik aan de bel .
Trek een zak paprikachips open! Kan er geen genoeg van krijgen . Wel de gewone, niet met ribbeltjes .
Stelletje hongerleiers hier hahahah !!! Heb me net 2 chocolade crossaintjes gekocht mmmm lekker!!! @Essie ik had een gemiste oproep prive, zal het ziekenhuis zijn geweest. Hopelijk bellen ze gauw terug. Want kan wel bellen naar de poli, maar dan kom ik nog niet bij de gyn uit. Ff wachten dan nog maar. Ben echt benieuwd! @Gizzie als je van forever friends houd... bij de kruidvat hebben ze nu leuke dingen voor baby's van forever friend! En niet duur ook! Misschien eens kijken? Wat betreft down under... niet schamen en is zeker niet genant! Gewoon vragen gekkie... daar zijn wij voor! Ik zou het gewoon ff in de gaten houden indd, blijft het nog zo ruiken zou ik toch ff naar de h.a gaan of v.k vragen... Vind het wel jammer dat ineens Lovely, b.b en bianca niets meer van zich laten horen.. Ben toch wel benieuwd hoe het met hun is?!
Oeeeeh paprika chips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekkur!! maar ik wil wel die met de ribbeltjes ik ben trouwens bang dat ik een pindakaas verslaving heb... Ka niet naders dan pindakaas op brood eten... geroosterd brood.. en dat IS slecht voor de drollekes man!!! Worden er keihard van! Hahaha It's dirty talk time!
Oh Troel, dat is ook mijn favo broodbeleg!!! Geroosterd brood met pindakaas. Heeeeerlijk. Alsof je een boterham met satésaus eet . Mmmm. Helaas is onze broodrooster gesneuveld, dus heb het al een tijdje niet gegeten. Binnenkort toch echt een nieuwe halen. Ja, dat is gek hè. Normaal eten wij altijd de paprikachips met ribbeltjes, maar nu ik zwanger ben vind ik die zonder ribbeltjes veel lekkerder .