ohhh jaaaa paprika wokkels!! ook lekkuuuur..... zo man, ik heb me toch al striae op tieten... pfff lekker he zo over drolletjes praten, ik word erg misselijk van geuren, nou uh als ik gepoept hebt, ik word me toch misselijk van die lucht en zit dan ook echt te kokhalzen hahahaha
Hahaha Delta, ik zie het echt voor me . Lekker poepen op de wc, en vervolgens moeten kokhalzen van je eigen lucht! . Dat is dan het enige voordeel van niet kunnen poepen. Maar als ik nu een windje laat...wow. Striea op je borsten? Nu al? Trouwens, dat heb ik ook een beetje! Maar volgens mij heb ik dat altijd. Best zware jongens . Jaaaa, wokkels!!!! Die zijn ook lekker!
@ gizzie; hahaha jaa dat ziet er echt vreemd uit volgens mij! poepen en lopen te kokhalzen, ik bedoel, normaal vind ik mn eigen poep niet vies ruiken?! maar nu... ja nu al stria op borsten! nog niet eerder gehad, ze zijn in omtrek wat breder en groter geworden.. maar ik heb dat al snel denk ik hoor, heb ook stria op benen en heupen, maar dat had ik al voor de zwangerschap! ik heb zelf geen grote borsten, kleine B cup.. maare ik zie het echt veranderen nu... enne bedankt troel, die zak wokkels paprika liggen naast me op de bank haha
Oh ja Bianca! Bedankt nog voor de tip meis. Zag het inderdaad staan in het foldertje van de kruidvat. Erg leuke dingetjes! Maar komt nog net te vroeg. Wil echt niets kopen voor de 12 weken... (beetje bijgelovig of zo, ik weet het niet).
Ik heb ook straie op mijn bovenbenen en borsten, maar zijn van die witte glimmende strepen hoe moet ik dat zeggen... jullie weten denk ik wel wat ik bedoel toch? Komt omdat ik in een keer te hard gegroeid ben.
Jaja hier ook Katchinggg.... pfff net brief van de gemeente gekregen.. 705,82 euro betalen en de woz is hendig gedaald!! BELACHELIJK!!!!!
jaa klopt.. en ik heb dat nu op mijn borsten, door de zwangerschap... ach het hoort er allemaal bij tis de natuur he, zullen we maar zeggen, ben alleen wel bang voor een echte zebra buik... ik zit weer aan de fruithap! verslavend.. heerlijk vind ik die dingen
Ja, ik weet wat je bedoelt Bianca! Zie je dat erg goed, of valt het wel mee? Oh, nu ben ik ook wel heel benieuwd naar onze woz, en wat wij moeten betalen. Altijd een hoop geld hè. Ik denk dat het toch een Nijntje thema wordt. Daar hebben ze zoveel leuke spulletjes van! En het is een leuke knipoog naar ons lieve konijntje thuis .
WOZ is de waarde waarop je koophuis wordt getaxeerd. Daarover moet je vervolgens OZB (onroerende zaak belasting betalen). En daar bovenop komen dan nog de gemeentelijke kosten (afvalstoffen, rioolheffing, etc.).
@Gizzie je ziet het niet zo goed, maar je ziet het wel. Het is minder dan als je zwanger bent, dan zijn ze meer rozig/rood. Ben het gewend, ken het niet anders dan ik het heb.. @Delta woz betekend 'waardering onroerende zaken' . Dat heb je als je een huis/appartment hebt gekocht. Is de waarde van je huis. En die is echt enorm gezakt met de jaren belachelijk! Ohja de gyn heeft me net terug gebeld, en de hormoon was zo laag dat het geen eisprong geweest kan zijn pff had al een beetje hoop dat het wel zo was. Morgen weer terug voor de echo en dan hoor ik wel meer wat er nu gaan gebeuren..
Toch geen eisprong geweest dus.... Op welke cyclusdag zit je nu? Want ze kijken het tot dag 20 aan toch? En anders weer aan de provera en verhoging van de clomid?
Heh, Bianc wat balen!! Waar komt dat vocht dan vandaag? Dus maar weer afwachten morgen..gets! Ik ben net even met mn zus de zolder bij haar schoonouders opgedoken. Heb nu badje+ standaard en tummytub. Verder nog wat pakjes (maatje 50) en heel veel rompertjes. Super leuk allemaal en handig!