De Baby Babbelaars deel 3!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noosa, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Jeeeej, 1500 berichtjes! :D

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Noosa oh wat leuk meid!!

@Gizzie haha gekkie... 1500 berichtjes weg gebabbeld al :p

Ja misschien kwakkie geweest? Hadden gistermorgen geklusd haha..misschien is het dat geweest? Maar dat heb ik niet gezegd hahahaha.. Ik zal het morgen eens vragen.
    Ik zit vandaag op cd18, morgen krijg ik nog een echo. Normaal vrijdag ook nog maar dan kan ik niet moet werken tot half 3 en ze zijn dan maar open tot 12 uur altijd op vrijdags. Maar ja als morgen nog neits te zien is hoeft die vrijdag niet. Ik denk dat ze me indd weer provera gaan geven en dan clomid100. Want de 50 heeft niet aangeslagen :(

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Krijg je dan weer zo'n lange proverakuur? En duurt het daarna dan net zo lang als deze cyclus voordat je ongesteld wordt? Vind het rot voor je meis :(. Ik duim voor je dat de clomid100 wel aanslaat lieverd!!! Positief blijven hè! Dikke knuffel voor jou.

4. Delta

Delta Niet meer actief

ik snap het gizzie en bianca.. wij hebben een huurhuis nog haha.. vandaar dus :p

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik ga naar huis, fijne avond meiden!

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Mijn cyclus word dan wel verkort naar 28dagen als het goed is, dus dan zal ik misschien al het weekend of na het weekend moeten beginnen met de provera. Denk weer 10dagen. En dan weer op cd3 terug komen voor de echo, en dan starten met clomid 5dagen maar dan 100mg. En dan weer om de dag terug voor echo indd. Het is indd echt vervelend, maar heb er alles voor over. Hopelijk hoeven we niet weer een half jaar te wachten want dan zakt de moed mij wel in de schoenen..

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    En toen kreeg ik vanmiddag gezellig visite. Er kwam een vriendin langs MET een heerlijke mega grote muffin!!!!! :D:D:D:p Echt super lief.
    Hihi..

@ Bianca88: Super balen zeg dat het hormoon te laag was. :( Spannend wat morgen de echo dan laat zien. Wordt nu de dosering van Clomid verhoogt?
    Dikke knuffel voor jou lieverd!

@ Noosa: Leuk dat je die spulletjes nu hebt! :) Altijd fijn.

@ Gizzie: Het is echt de afscheiding die nu wat sterker ruikt. Dat veranderd ook namelijk. En het is inderdaad gewoon dezelfde kleur. Maar als het groen wordt, inderdaad aan de bel trekken. Hahahahaha... :p

@ Delta: Echt beter dat je geen last hebt van pukkels. Echt blij om zijn. Meestal krijgen vrouwen die zwanger zijn van een meisje pukkels heb ik begrepen.... dus zouden jullie dan een jongen krijgen?!!?!?! Ik ben super benieuwd. Hihi...

Ik heb ook striae, maar dat is van het te harde groeien van vroeger. Op m'n bovenbenen heb ik een beetje en op m'n heupen. Was te hard gegroeid.
    Gelukkig heb ik van de zwangerschap nog geen striae. Ik hoop zooo dat dat zo mag blijven. Mijn huid is nog wel vrij soepel moet ik zeggen. Ook ga ik vanaf nu m'n perineum masseren met olie. Geen idee of het gaat helpen, maar het gaat om het idee. Hihi.. ;)
    Verder zit ik te twijfelen of ik middeltjes ga gebruiken. Ben zo benieuwd hoe de bevalling gaat straks.
    Ik merk nu heeeel goed dat ik minder kan eten. M'n maag zit zoo hoog. Ik eet nu gewoon even geen aardappelen. Alleen groente en als het lukt me stukje vlees.

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Ik lees nu inderdaad je Clomid dan verhoogt gaat worden. Hoop zooo dat het mag gaan werken. Natuurlijk heb je er alles voor over. Ik gun het jullie zo! Ik blijf er vertrouwen in houden en dat moet jij ook doen hoor. Blijf positief schat.

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ja ik weet het, maar soms kan ik wel janken..
    En ik weet dat er nog vele andere vrouwen zijn die het nog moeilijker hebben dan mij. Maar op het moment voeld het soms gewoon ff kut, omdat je het zo graag wilt..

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianc, knuffel voor Jou! Het is ook niet eerlijk allemaal.

Die giraffe knuffel vind ik echt Zoooo leuk!!! Hebben hebben hebben! Haha

11. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie; ik denk zelf dat wij een jongetje gaan krijgen.. ik heb gewoon zo een gevoel! haha... jaa ik ga tegen die tijd ook van die olie gebruiken en framboosbladthee? wat MayD ook had gebruikt!

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Noossssaaaaa! Noosssaaa! ai se eu te pego ! hahaha had ik ff zin in :p
    Jaa lief he die knuffel! Ik zag ze bij de KV! nu voor 2,99! TIP!

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik zeg ook een jongetje!!! :p

14. Troel

Troel Niet meer actief

ooh lieve Bianca!! Shitzooii! :( Snap goed dat je je nu ff klote voelt.. Ga je wel weer positief erin denk je? Hoop t meid! Ik ga weer duimpjes draaien voor je... X

Ess neeeee heb je die opgegeten??? en niet eens voor mij overgelaten??? Grrrrrrrr;) haha... Maaaaaaaaaaaaaar! Ik heb ook pukkels! Niet op mn gezicht (godzijdank) maar wel op mn rug en hoofd... hahaha klinkt vies, maar zo is t wel! ze zitten verstopt... en ik krijg een zoontje.. :D:D alhoewel. t zijn er wel maar weinig.. ach jaaa! ;)

Gizzz!! nijntje is zooo leuk!! Heb ik ook t meeste van... vind t zooo schattig!

15. Delta

Delta Niet meer actief

haha jaaaa..... :D

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Bianc zit gelijk met dat nummer in mn hoofd!
    Die knuffel hadden ze hier niet, maar ik blijf m in de gaten houden.

Gizzie, herkenbaar hoor niks durven kopen voor 12 weken. Had ik ook!

Delta ik zeg ook jongetje!

Hmm net lekker burritos op! Zat na 2 al vol en nu alweer trek raar lijf haha.
    Voel trouwens elke keer een mega druk onderin mn buik...alsof hij met zijn hele gewicht naar beneden hangt.

17. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik kom even hoi zeggen!

Succes morgen bij de gyn bianca! Hou je me op de hoogte?

Geniet van de echo morgen Troel! Ben benieuwd naar de foto's!

Madee is een leuke naam May! Klinkt lekker bij Reneé!

Ik ben de komende 2 dagen niet aanwezig! Morgen ben ik jarig en vl neemt me een dag mee uit. Geen idee nog waar naar toe, das een verassing zegt ie. Ben benieuwd!
    En donderdag krijg ik weer een echo en daarna komen er wat vriendinnen lunchen. Die meiden kennende gaat dat zowat over in avond eten, zo gezellig!

Tot vrijdag ladies!

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Noosa haha :p Sorrry!!! Oh jammer dat ze de knuffels niet bij jou hebben. Ook niet in een andere kv? Ik zag ze toevallig liggen, ze lagen in de rekken van de aanbiedingen, niet bij de babyspullen zelf.

Heb net weer een paar leuke namen opgeschreven in mijn lijstje.. :D

19. Delta

Delta Niet meer actief

haha noosa; jij denkt dus ook jongetje :D ik ben benieuwd :D

lekker burritos! ik heb wat zuurkool op, dat was het enige wat ik een beetje weg kreeg als avond eten, met een aardappel geprakt..

20. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Dankjewel schat! Ik whatsapp je goed ;)? Vond het erg fijn gisteren je afleiding! thnxs nog schat!
    Gefeliciteerd dan alvast lieverd, ik stuur je morgen een felicitatie berichtje ;)! Amuseer je lekker morgen met ML, ben benieuwd waar jullie heen gaan! s6 donderdag bij de echo en lunch lekker met je vriendinnen meiss!!! Tot vrijdag en tot whatsapp dan xxx

Deel Deze Pagina