Wie wil nog nummers uitwisselen? Vind het wel fijn en leuk als ik ff geen tijd heb om hier te reageren.. Ook wel handig voor als we (binnenkort) een meeting gaan doen met elkaar !
@ Delta: Super spannend hoor wat jullie krijgen. Ik heb bij jou ook een jongen gevoel. Ben benieuwd. @ Troel: Ja, die muffin is echt heeeelemaal opgegaan en heb er zooo van genoten. Hihi... Ik weet niet of het zo is hoor van die pukkels enzo, maar had het weleens gehoord. Ik zat ook zo onder in het begin. Nu is het wel wat minder, maar heb ze echt nog wel. Stomme rotdingen. @ Thee: Ik wil je een hele fijne verjaardag toewensen morgen. Geniet lekker van de verrassing die je mannetje in petto heeft! Spannend hoor! En ook alvast heel veel plezier donderdag bij de echo. Hopelijk krijg je weer super mooie beelden te zien van jullie meisje. Geniet ervan lieverd!!! @ Bianca88: Natuurlijk mag je verdrietig zijn! En ook je tranen laten gaan, want het lucht gewoon op. Maar blijf vertrouwen houden hoor! Het komt gewoon goed! Een hele dikke grote knuffel voor jou lieverd!
Aah meiden jullie zijn zo lief, behulpzaam! Ik zat er toenstraks ff doorheen, maar bekijk het nu weer positief. Dan maar naar de 100mg clomid en hopelijk slaat die wel aan! En het kan nog altijd dat het dit jaar is om te bevallen maart duurt nog een hele maand gelukkig Ik ga tv kijken en erna ML halen. Tot morgen, ik hoef pas om 14.45 naar het ziekenhuis. Fijne avond schatjes xx
@ Bianca88: Jij ook een fijne avond meis. Succes weer morgen in het ziekenhuis. Denk aan je! IK HEB ZOO'N SUPER MEGA GROTE TREK IN EEN BIG MAC MENU!!!!!!!!!
Maar de lekkere trek is inmiddels alweer over. M'n mannetje had als verrassing weer een zakje kinder paaseitjes voor me gekocht. Echt zoo slecht, maar het hele zakje is weer opgegaan hoor. Hihi... Ik kan gewoon niet 1 paaseitje eten en de rest laten liggen. Het moet gewoon gelijk allemaal op. Hihi... echt te erg. Heb gelijk tegen m'n mannetje gezegt dat hij beter voor mij geen chocolade meer kan kopen. Want ik ben benieuwd hoeveel pukkels ik nu weer ga krijgen..... Ik ga nu lekker richting bed. Slaap lekker allemaal!! Xxx Knuffels!
Joehoeeeeee!! Thee GEFELICITEERD!!!! Hele fijne dag lieverd! Morning allen Hier prima nachtje gehad en geen rugpijn deze morgen! Heel fijn Lig nu nog lekker in bed, einde vd ochtend komt m vriendin en de kleine man langs! Heb er zin in!
kwart voor 8 vavavond! dus nog ff wachten.... fijn dat je goed geslapen hebt!! ik heb net heeeel frustrerend gedroomd.. pfff dat ik aan t schreeuwen was tegen iemand die de kattenbak niet goed verschoonde... bah! rottige droom haha!! dusss..... en droomde ook dat de kleine zoo hard aan t bewegen was dat het niet normaal meer was!! hele buik ging keihard op en neer! brrrr heeel eng..... vanmiddag komen mn tante en nicht gezellig langs..
Morning ladies! @thee: GEFELICITEERD meid! Geniet ervan vandaag. Knuffels van mij en Bieboe Hmmm..moet weer een heel stuk terug lezen zal ik zo effe doen X
Zie dat veel dames hier denken dat ik een meisje ga krijgen over een paar weken weten we of jullie gelijk hebben hihihi. OP Mijn werk denken ze ook bijna allemaal een meisje @essie: ja de kleine drukt heel erg tegen mijn blaas aan. Dan lijkt het alsof ik liters moet plassen, maar uiteindelijk komen er maar 3 druppels uit hahaha. @weet niet meer wie het vroeg: mijn laatste werkdag is 9 maart. Dus nog maar heel even doorbijten. Ik doet nu al niet veel op werk. Beetje werk overdragen en vragen beantwoorden van collega's. Ik moest verplicht van het uwv 6 weken van tevoren met verlof, vanwege mijn ziekmelding. Maar ik vind alles best hihihi. Dan heb ik tijd om lekker wat dingen bij elkaar knutselen voor in de babykamer.
Ohhh Troel, jij denkt een jongen dan ben jij een van de weinigen hihihi. Trouwens die droom die jij hebt gehad over dat de baby extreem hard ging schoppen dat je het echt aan alle kanten kon zien heb ik pas geleden ook gehad. Het grappige is, dat ik toen echt wakker werd en Bieboe inderdaad flink aan het schoppen was. Niet zo extreem als in mijn droom, maar toch behoorlijk hard hihihi
Goedemorgen lieffies! @ Thee: Birthdaygirl!!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijne dag vandaag! Ben zo benieuwd wat je gaat doen vandaag!! @ Troel: Yeah!!! Vandaag de pretecho!! Spannend! Je moet nog wel ff geduld hebben. Geduld loont! Gezellig dat je visite krijgt vandaag! Je vermaakt je wel hè?! @ Noosa: Fijn dat je goed geslapen hebt! Dat is lekker wakker worden. Leuk dat je vriendin langs komt met de kleine. Ben je al bij kv geweest voor de baby & mama tas of niet? @ Cherry: Ik heb dat ook wel hoor. Dan denk ik dat ik giga veel moet piesen en dan komt er heel weinig. Wel irritant! Ik lig nog heerlijk in bed. Geen zin om er uit te gaan. Hihi!
gek is dat he?! waarschijnlijk zat de kleine indd te schoppen! haha.. maar wat een enge droom! hij ging wel tekeer gister en je zag t ook flink bewegen maar niet zo erg als in mn droom! hahaha
Murning! Thee, happy birtyday!!!!! Veel plezier vandaag met je mannetje en morgen ook alvast een fijne dag gewenst met je echo en je vriendinnen die op bezoek komen! Troel, vandaag pretecho! Leuk meis. Ik heb ook pukkels, maar gelukkig niet meer op mijn gezicht (*klop af op hout*). Met name op mijn borst en achter op mijn hoofd/nek. Ik denk dat het bij ons een jongen wordt. Manlief denkt een meisje . Vervelende droom meis... Hoe gaat het met jouw poezen? Blijven ze nog netjes uit de box? Delta, ik denk bij jou ook een jongen! Essie, groot gelijk dat je nog in je nest ligt. Lag ook zo heerlijk vanochtend! Lekker warm... Leuk dat je gisteren ineens visite kreeg + grote muffin! . Jammie! Cherry, ikwasdatdiedagvroeg . Dat is ook al bijna meis! Fijn! Werk je nu fulltime (los van deels in de ziektewet)? Wat ga je straks doen na je verlof? Hé, dat wil ik van de rest ook wel weten eigenlijk! Hoeveel uur gaan jullie straks werken na je verlof? Ik denk dat ik zelf terugga van 4 naar 3 dagen in de week. Bianca, fijn dat je weer optimistisch bent meis! That's the spirit! Maar dat wil niet zeggen dat je niet af en toe even flink mag balen hoor. Even vloeken, janken en kut voelen, en dan weer vol frisse moed een nieuwe ronde in! . Noosa, fijn dat je een goede nacht hebt gehad!! En gezellig dat je vriendin straks langskomt met de kleine man! Mayd, ook weer een goede nacht gehad met Reneé? Is het vloeien nu helemaal gestopt?