Grr heel verhaal getypt verzend mn telefoon hem niet! Dan maar in het kort overnieuw. Morning ladies! cherry, wat gezellig dat je er weer iets vaker bent! 9maart met verlof? Nog een goede week doorbijten dus! Dat komt ook wel weer goed, ook al lijkt de tijd dan enorm langzaam te gaan. Thee, ook hier van harte met je verjaardag meis en een geweldig leuke dag gewenst samen met je manneke! Jaaa wij hebben de woonkamer bijna klaar. Althans de muren die we aan wouden pakken. Ik ga zo de plinten lakken en vandeweek de muren nog verven en dan is het alleen de plinten in de rest van de kamer moeten nog vervangen worden door de hoge en die muren verf ik ook later pas. Nu nog lekker op bed aan het genieten van de zingende vogeltjes buiten!
Zo Blijevrouw, goed bezig!! Dat hebben jullie snel gedaan zeg. Als je een keer in de buurt bent? . Ja, heerlijk is dat hè! Al die zingende vogeltjes buiten als je wakker wordt. Echt het ultieme lentegevoel vind ik. Fijne dag meis!
hihi gizz met de poezen goed, ze hadden geeeeen oog voor de box.. de suffertjes.. haha had er wel aluminium in gedaan maar was niet eens nodig. tis een beetje overdreven allemaal denk ik.. want ik hoorde zoooveeeel van mensen dat dat met ballonnen en aluminium moest want katten zouden er niet uit te slaan zijn! nou ken 3 verhalen waarbij de katten er dus niet eens naar om keken.. zal zeker per kat anders zijn hoor. maar hier in de buurt valt t mee! haha ik werk nu ook maar 28 uur... dus das al weinig. ga denk ik 2 uur minder werken dat scheelt een hele dienst in de maand. bij mij ist iets anders ivm alleen avond werken, nachten en weekenden.. dus liefst zo weinig mogelijk zodat mijn ouders ook weer heel weinig hoeven op te passen en ik veel bij de kleine ben hoe is het met je konijn? blijft die een beetje uit de box?!? HAHAHA grapje.... aaaah schattig.. hoe voel je je verder gizz?? meiden!! hoe gaan jullie de kleertjes wassen van de baby? welk wasmiddel?? vloeibaar?? enz enz... en hoe gaan jullie de commode indelen? vind ik wel leuk (handig ook) om te delen.... (?) had t al eerder gevraagd!!! potverrrrrr haha... gister yoga gehad en ze vertelde me dat als je moet poepen je vast kunt oefenen met puffen en ademen! dusss dames als je aan het persen bent op le toilet: gewoon door blijven ademen!!! ik weet zeker dat iedereen bij t persen zn adem inhoudt... als je dit altijd gaat oefenen kun je t straks bij de bevalling ook een stuk beter!! is t zelfde soort persdrang nmlijk!! tip van de dag.. jaaaa ess ik vermaak me wel! gister vriendin langs geweest.. en zo is ee elke dag wel iets... wel iets veel geweest gister + yoga= nu pijn.. ik heb weer hagelslag in huis......
thee; nogmaals gefeliciteerd vandaag! lekker genieten gizzie; haha jij denkt dus ook een jongen.. troel; ohhh nog even wachten! bah haha ik haat wachten oh men, ik net weer beetje lopen spugen in de wc.. pff paar hapjes fruithap op, maar niet goed gevallen denk ik.. gister avond had ik zo een honger, toen 4 kleine boterhammetjes zonder korst gegeten met smeerkaas en een cracker met smeerkaas, ik had niet echt avond eten gegeten namelijk, paar hapjes zuurkool.. tis toch erg? en t leek alsof de honger bleef, volgens mij was t mn maag die zo honger had en het aan het verwerken was.. echt gek
Essie, lekker he nog eventjes in bed liggen haha! Geniet ervan, nu kan het nog Gizzie, ik ga 1 dag minder werken. 25,5 uur is dat dan. De kleine man gaat op maandag naar mijn ouders/schoonouders om en om dus. En op de woe en do neem ik hem mee naar mijn werk. Wel een andere groep natuurlijk Blije, wat fijn dat het zo opschiet! Cherry wat heerlijk dat je zo uit kan kijken naar je verlof! Nog heeeel eventjes werken! Delta, vreemd is het zeker ja...maarja alles wat binnenkomt is mooi meegenomen toch? Troel, jij kan het dus mooi opvangen straks zonder kinderdagverblijf? Wat heerlijk zeg! Dat scheelt een hoop kosten haha Dat is dan wel weer het voordeel van avonddiensten etc. Ik heb het idee dat mn buik filnk gezakt is....hij lijkt ook kleiner??? Herkenbaar MayD/Cherry/Essie?
Oh, fijn Troel! Je poezen vinden het dus allemaal wel best. Hopelijk gaan ze straks ook geen rare streken uithalen als de kleine geboren is. Scheelt dat ze met z'n tweetjes zijn natuurlijk. Hihi, met ons konijntje gaat ook alles goed! Tis zo'n knuffelbeestje. Gister weer lekker wat thee met haar gedronken . Oh ja, dat is wel het voordeel van avond-, nacht- en weekenddiensten. Dan ben je overdag lekker thuis bij de kleine. Mijn moeder zou op de woensdag op willen passen (heeft ze al eens gezegd), schoonmoeder dan op donderdag denk ik, en op maandag naar KDV. Ik denk dat ik er in het begin best wel moeite mee zal hebben om de oma's op te laten passen. Weet niet waarom. Natuurlijk ben ik heel dankbaar dat ze dat willen doen en het zal natuurlijk met de grootst mogelijke liefde gebeuren, maar ja, het is toch ons kind hè. Maar 3 dagen KDV wil ik niet, en is niet te betalen, en nog minder gaan werken trekken we financieel ook niet. Nou ja, het zal in het begin wennen zijn, maar daarna loopt het vanzelf waarschijnlijk. Komt wel goed! Dat vind ik wel een goede tip! Inderdaad, ik houd meestal mijn adem in bij het persen . Gewoon doorademen dus. Thanks! Delta, jaaaa, liever met zon! Maar als je in bed ligt, kun je nog fantaseren dat de zon schijnt . Terwijl de vogeltjes gezellig doorkwetteren... Kan het ook niet zijn dat je gewoon misselijk bent van de honger? Want dat is waardoor ik misselijk wordt. Zo'n leeg, hongerig gevoel in mijn buik. Zodra ik wat eet, is het over.
@ noosa; heel vreemd.. net fruitpotje maar weg gedaan, nu volkoren koekje proberen, maar voel weer dat ik moet overgeven, doe mn best het niet te doen, voelt echt heel naar.. misschien bij jou al indalen meis! @ gizzie; jaa denken dat het zonnetje schijnt! haha ik was vannochtend knetter misselijk van de honger en zo duizelig, wat nu nog steeds niet over is.. zit nu aan een volkoren koekje, maar loop alweer te kokhalzen.
@ Gizzie: Ja, erg lief dat m'n vriendin gister langs kwam! Was weer erg gezellig en de muffin was zoooo lekker. Nu net uit bed en even een boterhammetje gegeten. Vandaag ga ik strijken. Boring!!!! En met mijn poes gaat ook alles goed hoor. Verliest nu weer wat minder vocht. Hihihihihihi.... Ik hoop na m'n verlof 3 of 4 dagen te werken. Het ligt er maar net aan wat voor baan ik vind. Hoe is het verder met jou meis? Morgen alweer 9 weken!!!! WOW! Gaat wel hard zeg!
Delta, misschien scheelt het ook om wat afleiding te zoeken? Geen idee of je dat al doet hoor..maar ik weet van mezelf dat als ik niet helemaal fit ben of toen ik misselijk was in het begin van zwangerschap en ik er veel aan dacht het ook erger was dan wanneer ik wat meer afleiding had. Ben je nog aan het werk bij het bedrijfje van je moeder?
ghihi eigenlijk is t een nadeel juist....... als mn ouders nu moeten oppassen moet dat in de avond.. (als vl ook werkt.. die moet ook wel eens tot in de nacht werken...) en mn ouders zijn ook geen 20 meer.. en ik werk altijd vanaf 15 dus moet de kleine om 14 weggebracht als t niet eerder is en als vl werkt moetik de kleine om half 12 ophalen bij mn ouders... in de avond.. dus eigenlijk niet zo handig! dus daarom maar nog minder werken....
@ noosa; klopt hoor, ja dat ben ik zeker.. ga straks misschien langs een oude client, afleiding helpt zeker, dan denk je er minder aan..
O Troel ja dat heb je als je allebei onregelmatig werkt inderdaad. Als er maar 1 onregelmatig zou werken zou het een stuk makkelijker zijn! Maar goed ik ben er van overtuigd dat het tegen die tijd wel op rolletjes loopt en anders een andere oplossing zich aandiendt. Ik kan me er ook wel eens druk om maken, hoe moeten we dit doen en hoe dat en wat als..... Maarja ik denk nu maar: dat zien we dan wel weer! Delta, leuk dat je eventejs langs een oude client gaat! Even lekker naar buiten is ook al heerlijk!
@ Blijevrouw: Jullie gaan hard zeg met klussen. Lekker! Heerlijk he om de vogeltjes te horen fluiten. Ik hoorde ze ook vanochtend vroeg. Echt weer genieten! @ Troel: Wij hebben de kleertjes gewoon gewassen met de wasmiddel die we altijd hebben en dan zonder wasverzachter. Ik hoop dat dat goed is. Hihi.. Thanks voor de tip over het persen. Maar ik heb begrepen dat tijdens de zwangerschap de kans op aambeien vergroot als je gaat persen tijdens het poepen. Dus als ik nu moet dan pers ik niet, maar laat het gewoon rustig komen. Ookal moet ik daarvoor een halfuur op de wc zitten. Ik lig in bed heel veel te oefenen met puffen en m'n ademhaling. Hihi.. gisteravond nog. Hihi... Fijn dat je je wel vermaakt zo. Lekker uitrusten hoor dan vandaag als het gister iets teveel is geweest. Heb je nog pijntjes? Of is dat nu minder? Lekker dat je hagelslag hebt!!! Ik ben overgestapt op Nutella chocopasta. ZOOO lekker! Maar de pot is nu leeg. Wordt vandaag dus weer nieuwe inslaan. Hihihi... @ Delta: Balen dat je weer gespuugd hebt. Je eet echt weinig en als je dat ook nog eens uitspuugt. Drink je ook wel voldoende? Zorgen dat je niet uitdroogt hoor lieverd. Maak me wel zorgen om je. Maar je ouders zullen ook wel goed op je letten. Of ben je nu niet meer bij je ouders? @ Noosa: Inderdaad nog eventjes genieten van de rust en het langer in bed blijven liggen. Hihi.. Maar lang slapen doe ik niet hoor. Ben wel gewoon steeds vroeg wakker en dan in de hoop om weer in slaap te vallen. Hihi.. Echt fijn dat je straks de kleine mee kan nemen naar je werk. Ideale baan. Ik keek vanochtend ook in de spiegel en vond het ook lijken dat mijn buik iets gezakt was en wat kleiner leek. Heb er verder niet bij stil gestaan eigenlijk. Ik had gisteravond wel super gemene pijntjes. De kleine was super druk met bewegen weer. En af en toe en pijntjes van die gemene messteken. Echt pijnlijk.
Net bij koffietijd: "Meer dan de helft van de ouders hebben later spijt van de naam die ze aan hun kind hebben gegeven!"
@Gizzie: ohhh jijwasdiedatvroeg! hahaha. Ik werk nu 4 dagen en dan alleen maar 4 uurtjes per dag. Meer kan echt niet, dat houdt ik niet vol Na mijn verlof ga ik 3 dagen werken (ma, di, woe) en dan lekker lang weekend met Bieboe samen Kindje gaat 2 dagen naar mijn schoonmoeder en 1 dag naar mijn moeder. Na ongeveer 10 maanden gaan Bieboe 1 dagje naar gastouder, 1 dagje schoonmoeder en 1 dagje moeder. Gastouder is een hele goede kennis van mijn schoonouders. Echt een superlief dametje. @delta: ik denk ook dat je een jongetje krijgt Ben benieuwd of we gelijk hebben hihihihi. @MAyD: oh wat heeeerlijk dat Reneé nu doorslaapt!! Een neef van mij heeft me verteld dat bij hun de nachten wel erg gebroken waren. Kleine was constant aan het huilen en sliep ook pas na heel wat weekjes echt een keer door. Dus tja... ben benieuwd wat ons te wachten staat. @blijevrouw:jaaa ik ben er weer effe heb het wel een stukje rustiger nu, omdat ik mijn werk steeds meer los laat. En de babykamer is zo goed als af...alleen nog inrichten. Het is echt supermooi geworden al zeg ik het zelf hihihi. Hoe ist met jou? Lekker aan het verbouwen zie ik @Troel: hmm... indeling van de commode... pff geen idee. Wij hebben 3 kleine plankjes schuin boven de commode waar wij leuke knuffels op neer gaan zetten en op de onderste van de 3 komen de badspulletjes, cremetjes etc te staan. Bovenste lade van de commode hebben we kleine gekleurde mandjes waarmee we de lade indelen. Daarin gaan hydrofielluiers, gewone luiers (kruidvat overigens ), en ehm.... pfff nog geen idee hahaha. Kammetjes, nagelschaartje enzo. Denk ik... jeetje wat een moeilijke vraag hahaha. @Noosa: jaaa ik kijk heeel erg uit naar mijn verlof!! Zo ge-wel-dig! hihihi. Ik heb nog niet echt dat mijn buik heel erg gezakt is, maar heb wel het idee dat Bieboe wat lager ligt, omdat ik wat lager schopjes voel en wat (indalings)krampjes heb. Ben benieuwd wat de verloskundige volgende week gaan zeggen @Delta: jeetje meis...wat rot dat je je zo voelt. Probeer inderdaad afleiding te zoeken en het jezelf zo comfortabel mogelijk te maken. Doe alleen waar jij je op dit moment het prettigst bij voelt! Over perineum massage: dat wil ik ook gaan doen. Baat het niet dan schaadt het (als het goed is) ook niet hihihi. Ben zo bang voor uitscheuren en hechtingen enzo.... maar dat hoort er allemaal bij. Ik heb mn man ook al voorbereid op alle dingen die hij gaat zien, meemaken enzo. Hij zal mij die dag hoogstwaarschijnlijk van mijn beste (krachtigste) maar ook mijn slechtste kant zien hahaha. Met alles wat daarbij hoort.... als ik zo de verhalen van de kraamzorg en verloskundigen mag geloven kan er heel wat down under gebeuren waar je zelf de hand niet in hebt. Dus heb hem maar effe voorbereid...hahaha
@ noosa; ja ga het proberen, voel me erg slap en duizelig ook.. zo even douchen! @ essie; ohh super lief van je meis.. ja ben idd bij mn ouders. maar mn vader is erg met zichzelf bezig en mn moeder komt vanavond pas thuis, die is voor werk in haarlem. en donderdag en vrijdag werkt ze thuis.. ik probeer wel te drinken, water word ik stik misselijk van, doe er wat carvan bij.. ga zo eens douchen.. knuffel voor jou, omdat je zo lief bent! wel interessant trouwens dat bij koffie tijd! het is ook zo moeilijk namen hoor...
hahahaha neeeee esss!!! niet extra persen!!! ik bedoelde blijven ademen tijdens poepen!! lees nog maar goed.. hihi... ja wel pijn vandaag... helaas... en dan weer visite vanmiddag.. niet lullig hoor maar ben nu al moe!!! haha... cherr!! bedoelde ook eigenlijk niet wàt je erin gaat doen maar waar je wat gaat leggen.. rompertjes, luiers... of gaan de rompertjes in de kast, haha maar het ligt volgens mij aan mij want ik leg alles anders uit dan ik bedoel vandaag! what a day!!
Hahahaha Troel, sorry ik had het niet zo goed begrepen... ik geef mijn zwangere-ik de schuld hihihi Hmm eigenlijk heb ik nog geen idee. Ik denk wel de rompertjes in de commode en de gewone kleertjes in de kast. Sokjes/maillootjes misschien ook wel in de commode. pff... nog steeds een lastige vraag. Ik denk sowieso dat ik gaandeweg toch wel van alles weer ga verplaatsen naar praktische plekken
Allereerst.. happy bday thee!!!!! Hieperdepiep hoeraaa! @cherry thx voor je nummer lief, heb je toegevoegd ! Ik WhatsApp eigelijk ook alleen maar... hou niet van bellen hahaha erg he! Nog ff doorbijten meid het is zo 9 maart nog maar 1 weekje!! @blijevrouw jullie zijn goed bezig meid, zag het op fb is nu al mooi geworden de muur! Ben benieuwd als het helemaal af is. Lekker afleiding he schat! @Troeleke haha leuk die naam spannend de echo vanavond!!! Ik ga ff tostis maken en ik kom straks ff, mijn tablet is ook leeg. Reageer strakkies via de laptop. Xx