oo dat helpt vast, wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven Alvast een fijne vakantie meis, ik ga maar eens beginnen met koken!
Lijkt mij ook leuk die 9-maandenbeurs maar zie het echt niet zitten haha! Lekker koopjes scoren en andere gratis troep wat wil een mens nog meer
@ Blije: carnaval ze! Hier gaat het goed. Met Reneé ook.. maandag eerste inentingen, ik ben benieuwd! @ Essie: gister heeft mijn moeder het dus nergens over gehad... heb haar gezegd dat ik voorlopig niet meer kom, ook omdat het wel lastig is met Reneé en zo... Ze denkt wederom als ze met mandarijnen en een plantje aan komt zetten dat alles dan weer goed is... DUS NIET! Ik neem nu gewoon tijd voor mij en mijn gezinnetje. @ hier: vanmorgen werd ik al wakker met zo'n vreselijke zin in s...! Kon ook wel kloppen, want ik had net een mooi positieve ovutest in handen. Vanaamp maar weer even gezellig maken met Harold! En dan op naar de NOD van 26 februari (bij dezelfde LF van voor de zwangerschap)
Goh MayD, wat fijn dat je lichaam het gelijk weer zo oppakt he! Ik vind het wel weer spannend voor jullie Blijft bijzonder van je moeder. Maar ik denk dat zolang jij jezelf voor blijft houden wat je nu doet dat het goed is. Ook al ziet je moeder het zelf niet in, dan heb je in ieder geval jezelf en je gezin in bescherming genomen! Veel plezier vanavond he
Thnx Noosa, zo denk ik er ook over... Ze zeggen we eens dat je na de zwangerschap extra vruchtbaar bent, maar ik hoop nog nergens op. We zien wel.
Haaaaaaai ladies, hoe ist hier? Zie dat jullie alweer aan een nieuw topic zijn begonnen hihihi. Wat gaat dat snel zeg! Ik probeer steeds maar weer online te komen, maar het wil niet altijd lukken heb ook effe voorlopig geen internet op mijn mobieltje, dus reageren onderweg gaat ook niet meer maar volgende week heb ik als het goed is weer internet. Af en toe ben ik nog wel op facebook te vinden, die check ik dan effe via het mobieltje van mijn man hihihi. Druk druk druk...heb het zo druk. Mis jullie wel dat wilde ik effe komen zeggen. Liefs van mij.
Geweldig may! Het ziet er indd naar uit dat je lichaam het weer helemaal juist aan het oppakken is allemaal. Ze zeggen inderdaad dat je naar je zwangerschap extra vruchtbaar bent, als jij er dan niet op durft te hopen doe ik het wel voor je! Op naar de 26ste! Enne dankje, mijn weekend zit wel goed! Ik hoop dat Reneé niet al te veel last krijgt van de eerste inentingen.. knuf
Gizzie van harte gefeliciflapstaart met jullie 13 jarig jubileum! Geniet van jullie dagje lieverd!! Noosa wat balen dat je mannetje zie is hopelijk steekt hij jou niet aan. Beterschap verwen hem maar lekker ! Vanmiddag weer bij de kleine Robin wezen kijken hij was al zo gegroeid! Hij is zo lief he hihi! Heb nu bezoek dus ik ga stoppen. Vanavond lekker met ml samen genieten! Weekend werken beiden.. wens jullie fijne carnavalsdagen voor degene die het vieren en anders sowieso fijn weekend!
Oww mannetje is niet zo zielig meer gelukkig! Hele dag op droge beschuitjes....lijkt beter te gaan en wil hik n tosti eten en een ei bakken. Wat een vent haha! Heb m van het ei af kunnen krijgen. Ach ben blij dat het zoveel beter gaat als vannacht. Hebben we toch een gezellig weekend! Bianca wat groeien ze hard dan he! Fijne avond lieverd! Cher fijn weer even iets van je te horen!! Kus voor jou Blije...dat eten van jou..hoe heerlijk!!! Eet smakelijk alvast! Wij eten gebakken aardappeltjes met spinazie en gemarineerde kipfilet.
Cherry: zwaai! Hoi meis, leuk je weer ff te zien! Blije: ik krijg trek van al dat eten van jou! May: have fun vanaaf! Noosa: goed te lezen dat je mannetje al weer wat beter is! Hopelijk ga je een goede nacht tegemoed! Bianca: werk ze meis! En geniet vanaaf met ml! @hier: oeh ik kwam net voorbij een viskraam! Heb meteen de eetplannen voor vanavond omgegooid en nu eten we lekker lekkerbekken op broodjes! Zooooo heerlijk! Nog even wachten tot vl thuis is, die dingen ff bijwarmen in de oven en smikkelen maar! Gek he, dat je daar totaal niet aan denkt, maar zodra je het ruikt loopt het water (letterlijk én figuurlijk ) in je mond! Fijn weekend ladies!
@ Cherry: fijn dat alles goed met je gaat, maar zorg je wel dat je het niet TE druk hebt meis... je moet nu op 2 mensen letten he? @ Eten: weer een boel lekkers voorbij zien komen, voor ons opwarmertje boerenkool met hacheé geworden. Vanmiddag toen Harold thuiskwam heb ik hem met Reneé en de fles op de bank geïnstalleerd, ikke de hond uitlaten en nadien heb ik hem de slaapkamer ingesleurd hahaha. (Tja, het moest even gebeuren)
@ Thee: Ben benieuwd of je je kan gedragen of beide beursen. Je ziet dan zoveel leuke dingen dus je wilt alles gewoon hebbenhebbenhebben. Vrouweigen! Lekker zeg dat je bijna vakantie hebt!!! Doe je goed. Even lekker uitrusten enzo. Waren de lekkerbekken lekker? Ik heb dat ook hoor. Heb je plannen om wat te eten en dan ruik je iets anders en dan wordt het dus dat. Hahaha... @ Gizzie: En heb je lekker gegeten? Lekker joh dat je niet hoeft te koken. Lekker makkelijk. Hoe is het met de misselijkheid? Is dat erger geworden of niet? @ MayD: Goed hoor dat je nu voor je gezin kiest. Die gaan nu zeker voor. Maar er waren dus geen discussies gister? Hihihi... jij hebt je mannetje dus al meegesleurd. Hahaha.. en genoten? Harold zegt natuurlijk ook geen nee tegen sex. Wel super spannend hoor... wie weet is het wel in 1x raak. @ Cherry: Mis jou ook hoor. Doe je wel rustig aan en denk je aan jezelf en de kleine?! @ Bianca88: Wat leuk dat je weer bij Robin bent wezen kijken. Bizar he hoe snel zo'n kleine veranderd en groeit! Succes met werken allebei dit weekend!!! Voor je het weet is het maandag. Echt zoooo spannend! @ Noosa: Fijn dat je mannetje niet meer zo beroerd is. Hopelijk gaat aankomende nacht een heel stuk beter en kunnen jullie morgen gewoon op kraamvisite. Alvast heel veel plezier morgen als het door gaat! @ Hier: Vrijdag patatdag. Hihi.. was weer heerlijk. Vandaag boodschapjes gedaan, bij mijn ouders een bakkie gedaan en lekker op bed gelegen. Vanochtend bij een vriendin geweest. Vanavond een verjaardag. Daar ben ik nu klaar voor. Nu even gtst af kijken. Fijne avond allemaal!!!
Fijne avond Essie! Lekker, patatjes! Nee, geen discussies gister met moeders... Harold zegt geen nee, maar ik heb hem na de daad pas gezegd dat de ovutest positief was hahaha (anders krijgt ie misschien koude voeten hahaha). Kan aan mij liggen, maar ik vind de seks nu na de geboorte fijner dan ervoor. Ik ben ook veel vochtiger hihihi..
Hoi meiden, in bed ff ZP checken.. man man man wat een pijn vandaag... ging ff lunchen met een vriendin.. dacht ik ga ff op de fiets, 10 min maar... Ff lunchen en heel ff de hema in geweest.. terug fietsen, thuis haren kleuren. en ik ben kapot en heb zoooo een pijn aan mn bekken... word er driftig van.. als ik dìt al niet eens kan?!? :x baal ervan.. di naar de fysio en kijken wat zij zeggen gaat. hoe gaat ze dat dan bekijken? Voelen? Bewegen van mij? Hoe ik dat doe? Ben wel nieuwsgierig.. hoe dat dan gaat.. zo was even ego hoor..... @ess nee mijn lief had t zelfde als noos der PL ( ) maar dat was 2 weken terug Heb vandaag hagelslag gegeten
Goedemorgen schattekes! Lekker geslapen? Ik wel...heeerlijk zeg!Hoop dat dat blijft tot de bevalling dan heb ik wat dat betreft niks te klagen gehad Troel, shit zeg Dikke knuffel voor jou! Ik moest bij de eerste keer een paar oefeningen doen om te kijken waar het "probleem" vandaan kwam. Aan de hand daarvan kreeg ik oefeningen en die doe ik elke keer bij haar. Verder "masseerd" ze me ook (lees pijnlijk!). Ook krijg je een tips en een heleboel do's maar vooral don'ts. Hoe is het met de rest??
Een hele geile goeie morgen! Piemelbabbelaartjes van me!! hahaha sorry hoor, zit al de hele ochtend in mn hoofd.. moest t ff kwijt.. meer een hele pijnlijke goeie morgen.. maargoed! Dat slapen gaat mij redelijk goed af.. wel wat minder handig allemaal.. slaap vooral heerlijk op mn rug! Hahahaha oeps..
@ Troel: mijn bekkentherapeute duwde ook mijn bekkenbotten naar elkaar toe om te kijken of daar speling in zat. Ook mijn heupen en benen werden door haar in een bepaalde stand gebogen om te zien waar het probleem zat...
Ja mijn rug slaapt ook lekker haha! Heb zoiets van, als ik er geen last van krijg dan zal het wel goed zijn.