thnx Troel! jaaa ze hebben al gebeld! woensdag 21 maart volgende week dus! ik had al wat info op internet verzameld en dit kamertje schijnt heel makkelijk in elkaar te zetten... Ik heb dan ook geen laatjes! haha. baby dump is wel goed he betreft leveringen, veel posi verhalen over gehoord. haha ik had 2 weken terug een buik foto gemaakt! zie album.. over 2 weken zal ik er weer 1 maken! eens per maand, anders zie je weinig verschil denk? hihi jou buik is echt mooi Troel! maar zwangere buiken zijn altijd mooooii
oh en bianca!! gekkert!!!! hahahaha je maakt me altijd aan t blozen jij!! hihihi... hoop dat je ongie gauw doorzet... zo spannend allemaal voor je! ben je erg gespannen of ben je er relaxed onder? je doet t zoo goed en zoo knap!! dikke knuf!! bijna lieverd en dan ben jij zwanger!! X
oh hahaha dat scheelt dat jij dat niet hebt!!! kunnen ze ook niet aanlopen! haha... ja dat leveren was echt top!! super! is dat nog maar 2 weken geleden joh?! de buikfoto? soms kun je al wel verschil zien! ik zou van iedereen wel elke week een buikfoto willen zien! ben er gek op!!
aaah mooi dat het top was! ik wil echt veeeel bij baby dump bestellen, ook matrasje en beddengoed en al die dingen nog en meer! gewoon online en laten bezorgen maar! lekker afstrepen die uitzetlijst! hahaha nou dat is hoor, ik houd ook van buikfoto's!! ik gluur altijd bij jullie mee! ja is nog maar 2 weken geleden die buikfoto. ondanks dat ik afval, word mn buik wel dikker he?
Leuk kamertje Delta! Op zich heeft babydump een hele goede service! Leveren ging hier helemaal top! Wel zo'n anderhalve maand eerder als verwacht, maar so be it. En uiteindelijk bleek ons kamertje niet compleet te zijn, en daar is wel even werk aangeweest om alles in orde te krijgen, maar dan hebben we dan ook netjes de excuses voor gekregen. Bij ons kamertje kregen we de box kado, maar we hebben voor een andere box gekozen. Dus moesten we iets bijbetalen. Uiteindelijk zag ik de box elders goedkoper en toen is babydump 10 euro onder die andere prijs gaan zitten! Heel netjes dus! (ze hebben ook wel die laagste prijs garantie, maar dan hadden ze ook 1 euro onder die andere prijs kunnen gaan zitten. Maar ze zakte meteen een tientje. Toch wel heel netjes vind ik! Ik ga ff kijken of ik een buikfoto kan maken en de foto's van het kamertje uploaden! I'll be back!
Er staan weer 2 buikfoto's in mijn album! 1 voor het vooraanzicht en 1 van opzij. Grappig, kan niet echt zeggen dat mijn buik dikker is geworden, wel van vorm veranderd! Foto's kamertje komen eraan!
Hahah hoezo?? Je bent toch ook een lekkerwijf hahah met je lekkere zoen lippen hahaha ben zooo benieuwd naar jullie kleintje! Ik ben er best rustig over, alleen vind ik het raar dat ik nu nog niet ongi ben. Heb wel wat steekjes bij mijn eierstokken, maar niet dat ik er last van heb. Op dit moment wilde ik dat ik voelde dat ik ongi werd! Wil zo graag verder!! @Delta ohh jaaa dat is wel boffen zeg dat hetkamertje volgende week al kon geleverd worden dan! Welke kleur ga je de muren en aankleding doen? @Thee vind jullie kamertje ook zooooo mooi!!
Thee ik ga ff spieken! Bianc kan me voorstellen dat je verder wilt! Ongi duurt nu wel lang...helemaal als je erop aan t wachten bent!
LIEFFIES!!! HIER BEN IK! Was een druk dagje vandaag. Gezellig bij m'n vriendin geweest vanochtend en zij hebben dus ook een kinderwens, maar het lukt steeds niet. Dat vond ik erg moeilijk. Zit ik daar met m'n dikke pens. Van het weekend was ik bij haar blijven slapen en toen had ze me dus voor het eerst verteld hoe het nu bij hun ging. Dus ik heb vanmiddag mijn overgebleven ovulatietesten bij elkaar gezocht en die heb ik bij haar gebracht. Hopelijk wordt ze nu wijzer hoe haar cyclus is. Ze is namelijk steeds onregelmatig ongi en weet absoluut niet wanneer haar eisprong is. Hopelijk komt ze er nu achter. Verder heb ik daar nog een tijd gezeten en lekker gekletst over van alles. Ook nog op bed gelegen en had gewoon geen puf om hier nog tussendoor te reageren. Moeheid wordt weer erger geloof ik. En nog steeds ben ik erg moe. Maar ik denk echt aan jullie! @ Blijevrouw: Een dikke knuffel voor jou. Lastig he om keuzes te maken af en toe. Ga op jullie gevoel af!! Dat is het beste. @ Gizzie: Echt super cool dat jullie het hartje hebben zien bonzen. Je bent echt zwanger!!! YIEHAAAA!!! Nu lekker gaan genieten hoor schat. Echt doen! Super schattig he dat berichtje uit je buik. Hihi.. ik vind het ook zo lief. SMELT! Gaaf dat jullie het volgend weekend gaan vertellen!! Super spannend en zoooo leuk om te doen!!! @ Noosa: Wij moeten ook de babyweegschaal gaan huren. Ik heb vanochtend even gebeld. Dus dit gaan we morgen eventjes doen bij de thuiszorgwinkel. Die angsten die jij hebt zijn zo herkenbaar. Ik heb ze ook. Je weet nog steeds niet of je kindje wel echt echt gezond is. Dat blijft spannend. Maar gelukkig kunnen ze wel zien of alles op de juiste plek zit en of alles erop en eraan zit. @ Delta: Super leuk en mooi kamertje. Gaaf dat je die besteld hebt! Die hebben wij ook gezien bij de babydump. Toen wilde we ook een compleet kamertje kopen. Maar nu hebben we gewoon via marktplaats een commode en bedje gekocht wat er nog uit ziet als nieuw en het scheelde ons echt veel geld!!! En hou please in de gaten dat je niet teveel afvalt hoor. Anders echt de vk opbellen!! Luister naar ons! @ Thee: Een scheurtje is ook nie goed nie hoor! Volop rustig aan blijven doen!! Voetjes omhoog!! Dikke knuffel voor jou lieverd. @ Bianca88: Je ongi is misschien nog niet doorgekomen, maar er is dus wel wat aan de gang daar binnen. Het zal vast nu snel moeten komen. Spannend hoor. Duimduimduim!! Hoop zo dat je super snel zwanger mag zijn. @ Troel: Je dagje klinkt super leuk en relaxed. Leuk hoor! En brownies!! Jammie!!! Altijd goed. Prop er maar in. Hihi.. Nu lekker uitrusten. Ik ga je buikfoto bewonderen! Ben nieuwsgierig!!!! @ Iedereen: Ik merk nu dat ik steeds meer rust moet gaan nemen en ik wil nog even zoveel mogelijk slapen. Dit ga ik vanaf nu ook doen, dus zal nu gewoon minder hier zijn. Ook slaap ik nu niet goed meer 's nachts, want ik lig gewoon niet lekker. Daardoor ben ik overdags ook zo moe. Dus ik relaxed zoveel mogelijk en bereid me geestelijk voor op de bevalling. ONTSPANONTSPANONTSPAN!!! Maar ik denk aan jullie allemaal!! Morgenochtend bij een andere vriendin een theetje doen en verder heeel de dag relaxen. Ik probeer nu zo min mogelijk te doen. Morgenavond laten we bij mijn nicht foto's maken. Soort shoot bij haar thuis. Haar vriend doet dat als hobby. Ben benieuwd. Ik zie er toch niet uit met die onderkin enzo. dus hopelijk gaat het nog wat worden met die foto's. Af en toe wil ik me echt verstoppen.
Foto's staan in de albums! Nog steeds niet ongesteld Bianca? Kan me voorstellen dat je daar van baalt zeg! Nog wel iets van spotting of dat ook niet meer? Doe maar lekker rustig aan Es! Als je ons maar wel op de hoogte houd!
Meiden even ego.. Heb weer erg pijn bij mn rib rechts. Trekt door naar mn rug, voel dan echt een zware druk. Verder had ik vanmiddag opeens dat ik sterretjes zag terwijl ik gewoon aan t lopen was. Nu heb ik even zitten kijken...en die 2 dingen komen voor in t rijtje van zw.vergiftiging. verder hou ik geen vocht vast en voel ik de kleine ook nog bewegen... Denk dat ik morgen maar even naar de vk bel om te overleggen...misschien kunnen ze dan ff mn bloeddruk opmeten oid. Vind t wel n beetje spannend...
Essie, fijn om wat van je te horen lieverd!! Groot gelijk dat je rustig aan doet! Als je lichaam dat aangeeft moet je dat gewoon doen!
Inderdaad even de vk bellen Noosa! Al is het maar voor je eigen gerustheid! Vang voor de zekerheid ook even een plasje op. Misschien dat ze willen kijken of er eiwitten aanwezig zijn. Rustig aan doen hoor meis! Sterretjes zien is niet iets wat je moet negeren!
@Essie fijne middag gehad balen dat je vriendin ook sukkelt om zwanger te worden, hoelang zijn ze al bezig? Jij lekker rustig aandoen zolang het nog kan lekker genieten nu je nog kunt uitslapen hihi @Noosa idd f de vk bellen meis ben benieuwd wat ze gaat zeggen x @Thee jawel spotting is er wel, donker met helderrood bloed een druppeltje zal ik zeggen Meer niet, gek he dat andere keren binnen 1 dag waren en nu ben ik al 4 dagen na de kuur en nog niet helemaal doorgebroken, het zal vannacht of morge wel komen hoop ik. Pff wat een gedoe, ben beetje aan het zeiken geloof ik sorrryyy!!
@ Noosa: wel ff bellen hoor Noosa! @ Thee: mooi buikje en mooi kamertje! @ Bianca: mooie topper van me!